Lepo si sve opisao,ali ovo jeste Metro nije Metro je simpa
ili biće kako ti se uzme,ali bi je nekom Nemcu koji se zatekao u Bulevaru ipak rekao da siđe u Metro na Vuku i ode na Nbg ,ako bi mu rekao S-Bahn kada bi ušao na stanicu pomislio bi da sam mislio na U-Bahn,naravno kad proradi po novom projektu...
Evo jedan odlomak iz ranijeg teksta, Politika rs.
За „Беовоз” сто милиона евра
Неопходно још 18 до 20 композиција да би интервал саобраћања био између осам и десет минута
До краја 2011. године „Беовоз” би требало да постане саставни део јавног градског превоза. Договором који је на помолу представници града и „Железница Србије” заједнички ће бринути о укључивању „Беовоза” у Интегрисани тарифни систем, најавио је јуче Жарко Михаиловић, саветник генералног директора овог јавног предузећа.
Према његовим речима, неопходно је набавити још 18 до 20 композиција возова како би интервал саобраћања био између осам и десет минута, као што је случај у градском превозу.
Nekada projektovane brzine vozova na beogradskim prugama iznosile su od 100 do 120 kilometara na čas. Međutim, zbog neodržavanja šina "Beovoz" se danas u proseku kreće od 20 do 40 kilometara na čas. Želja je da se posle remonta pruge njegova brzina poveća bar na 70 kilometara na sat.
Saobraćajni institut CIP uradio je prošle godine studiju o integrisanju "Beovoza" u sistem javnog prevoza putnika. Da bi on u potpunosti zaživeo planirano je njegovo uključenje u jedinstveni tarifni sistem. To znači da bi se ovim vozovima mogli prevoziti putnici sa mesečnim pretplatnim kartama bez dodatnih plaćanja.
Takođe, neophodno je pored Beovozovih stanica postaviti i autobuska stajališta i organizovati takav red vožnje da putnici polazak vozova i autobusa ne čekaju duže od pet minuta. Planira se i uređenje perona, čekaonica, javnih toaleta. Na stanicama će biti postavljeni i displeji sa informacijama kada stižu i polaze vozovi i iz kog pravca dolaze i gde su se uputili. Na nekima će biti samo tekstualne poruke, dok će na pojedinim peronima putnici dobijati i zvučna obaveštenja. Na prilazima stanicama postaviće se putokazi i ostala odgovarajuća signalizacija.
Stručnjaci iz CIP-a preporučuju i da se kupi 18 dvodelnih garnitura vozova, jer bi toliko bilo dovoljno da se odgovori broju putnika, koliko se procenjuje u narednim godinama.
ŠIRENjE MREŽE izvor:novosti rs.
UKOLIKO sistem gradske železnice zaživi, onda bi za koju godinu počelo i širenje ove mreže. Gradio bi se krak ka Borči i drugim naseljima kraj Zrenjaninskog puta. Prugom bi sa centrom grada bio spojen i aerodrom. Za sada se razmišlja o dve trase. Jedna bi od Novog Beograda išla sa leve strane autoputa, pored Kvantaške pijace, dok bi druga išla preko Bežanijske kose prema Surčinu, a zatim kraj puta ka aerodromu. Među idejama je i da se gradi južni krak Beovoza ka Obrenovcu.
A planovi grada su veliki: za dve do tri godine, prema podacima Direkcije za javni prevoz, predviđeno je da se brzina kretanja vozova pomeri sa 40 bar na 70 kilometara na čas, a
u perspektivi kada „Beovoz” uđe u sastav budućeg metroa i do 120 kilometara na čas.
Čitav projekat je održiv i otvoren za dalju nadgradnju, što bi podrazumevalo rekonstrukciju i elektrifikaciju dvokolosečne pruge oko Kalemegdana do Višnjičke banje i povezivanje sa Novim Beogradom, zatim povezivanje sa trasama metroa i povezivanje Surčina, Dobanovaca, Aerodroma „Nikola Tesla“ sa Zemun poljem. Ugovor predviđa i osnivanje zajedničkog preduzeća koje će se starati o realizaciji čitavog posla.