Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

@Urbanista
Ma nisam Brate iz inata...zaista mu poklonio sliku ,ako se ne slažemo nećemo se svađati Shmeksi je dobar lik valjda ćemo se složiti oko nečega in future...,ali u poslednje vreme moji i tvoji postovi doprinose da forum malo živne uvek će biti za i protiv samo da ne bude onih kojima je sveejedno....
@Mind Wind
Welcome back,ovo sa slikanjem ću tebi prepustit ...pa mogao si da daš doprinos i koju refresh fotku...a ja hoću posebno bi slikao početak radova na Banatskom koloseku u Prokopu samo da kupim neki hd foto mobilni ,malo su skupi za sada....
 
Nisam se konkretno ovim vozio ali nije mi jasno jer izgleda kao za gradske uslove (ima mnogo vrata i čak je niskopodni), a pripada ÖBB što je njihova nacionalna železnica, dakle, nije kompanija za gradski saobraćaj već međugradski i međunarodni...

Hoću da kažem, kakva je to vlasnička struktura? Podseća na našu jer je Beovoz deo ŽS ali na sajtu www.oebb.at ne postoji posebni deo za Beč...
 
Pa oni su regionalni,to jest svugda idu po Austiji dok smo uhvatili ga i u Gyoru u madjarskoj,pa verovatno ide i do okolnih zemalja
 
Po ovoj slici, meni se čini da je u pitanju gradska železnica jer ima mnogo vrata, niskopodan je i ljudi sede kao u ostalom gradskom prevozu... To me buni...
 
Urbanista":3j7p2n11 je napisao(la):
Po ovoj slici, meni se čini da je u pitanju gradska železnica jer ima mnogo vrata, niskopodan je i ljudi sede kao u ostalom gradskom prevozu... To me buni...
Moze se reci da je prigradska zeleznica, tacnije ako bukvalno prevedem sa nemackog onda sistem brzih gradski/prigradskih vozova. Sto se tice samog koncepta, Becka prigradska zeleznica ima 15 linija i nezavisna je u odnosu na medjunarodne vozove(!). Ima preko 50 stanica u samom gradu i kao sto se i vidi iz mape, pravi koncentricne krugove oko samih gradskih zona povezujuci pocetne/krajnje stanice metroa.
To je prakticno drugi vid javnog prevoza ali u ovom slucaju prigradski (Region istocne Austrije, Verkehrsverbund Ost-Region) . Cilj je pre svega da se ljudima koji putuju svaki dan u Bec radi posla to omoguci na ovaj konforan nacin, a ne autom...u tom smisli su cak i napravljeni parkinzi, garaze i sl. na pocetnim stanicama ovih linija za one koji ipak dolaze iz daljih mesta i do kojih direktan prevoz ne ide, a sve u cilju da se ekologija grada dalje poboljsa.

Sto se tice samog voza, da, niskopodan je, ozvucen (na 2 jezika), jako konforan (puno konforoniji od klasicnog metroa) a intervali su relativno cesti, karte su iste kao i za ostale vidove prevoza (ja koristim moju studenstku legitimaciju bez problema). U sustini, on prelazi puno vece razdaljine u gradu bez tako cestog stajanja kao klasican metro, kao sto mu i samo ime kaze, brza je veza izmedju kljucnih tacaka u gradu.(recimo zeleznickih stanica u razlicitim delovima grada). Kad idem na potpuno drugi deo Beca, onda upravo S Bahnom za cas kao munja u roku od 20 minuta sam tamo...dok bi metroom zasigurno presedao makar jednom i klackao se makar sat vremena.

evo i mape, plavo su trase prigradske zeleznice dok su u bojama linije metroa.

Schnellverbindungen_Wien.png
 
Hvala P.a.u.L.i. na iscrpnom odgovoru, sada mi je mnogo jasnije! R+

Zbunio me njihov sajt jer je posvećen vangradskom prevozu...

Edit: Ček, ček... Opet ne kapiram... On je dakle bečki S-Bahn?!
 
Evo, pokusacu da objasnim na imaginarnom primeru Beograda, mozda ce tako biti jasnije.

Dakle, Beogradski S-Bahn (Beovoz) bi bila mreza brzih regionalnih vozova koji povezuju grad i Bg-Region. E sad zamisli da imas par linija koje okruzuju Beograd i na stanicama tih linija (koje su zapravo zeleznicke stanice jug, sever, istok, zapad) su zavrsne stanice linija koje stizu iz Lazarevca, Panceva, Indjije, Obrenovca itd. i ujedno pocetne linije metroa koji dalje ide kroz sam grad. Sve to nema veze sa medjunarodnim vozovima koji idu recimo ka Budimpesti, Zagrebu itd.

dakle, metro(gradska), s-bahn(prigradska/regionalna zeleznica) + odvojene trase za medjunarodne vozove. Nisam gledao taj sajt, ali mislim da ces tu naci i komplet stanice i linije prigradske zeleznice (za Becki region) i naravno medjunarodne linije.
 
@P.a.u.l.i

Odlično si nam objasnio sistem,i pokazao koju funkciju će prema novom projektu Beovoz obavljati, a posebno fascinira broj stanica i 15-ak linija,voz im je super nadam se da će takve naručiti i z Bg mislim da je taj voz Siemens
5591W4.JPG

Evo ih ovde,novi i stari model jedan pored drugog...
2iacznd.jpg

Evo i starih u funkciji ne smeta da i kod nas jure i posle kupovine novih ,Beovozovi Rvr na recimo L3...
IMG_4973.jpg

Evo i enterijera udobno...
 
Da, da, Siemens je u pitanju...ja sam cak vidjao i taj Siemens na sprat ali nisam siguran da li na nekoj medjunarodnoj ili prigradskoj liniji, pre ce biti medjunarodnoj. No u svakom slucaju, odlicni su...kamo srece da Bg moze da kupi tako nesto.
 
Ja mislim da može, obzirom da nam je u načelu odobren kredit od Ebrd tako da je logična stvar da će biti iz Eu ili Siemens ili Caf i Škoda dolazi u obzir,pa i Alstom,Bombardier..ali Caf ima jak lobi dokazan u nabavci Tramvaja s tim da Siemens i Caf imaju zajedničku proizvodnju za L.Ameriku,sve u svemu biće moderniji od ovih RVR koji i nisu loši posle remonta ali smeta visina,i nestandardne platforme,ali ništa što se neda rešiti....
 
Lepo,nadam se da će uraditi i novi sajt za Beovoz ovaj za sada ima samo red vožnje...a i trebalo bi sve da bude dvojezično i na Eng. i u vozu i na info sistemu ,zbog stranaca koji sada već u većem broju dolaze u Bg,mada dvojezično je, na Vukovom S.
221963942_e038c10fe4.jpg

Evo ga Airport voz u Beču,nadajmo se da će produžiti Beovoz do aerodroma jednog dana...
jjmccg.jpg

33w6wq0.jpg

I nova stanica na Aerodromu....lepo..
l_6ad193d4e7331f20a2214dc4d048dddf.jpg

Evo ga i naš Beovoz Šinkansen....
 
Ziveo Vukov spomenik koji nema na planu stanica sebe vec je neko dopisao hemijskom olovkom STANICA VUKOV SPOMENIK :laugh:
 
Ja mislim da treba otvoriti jednu teme "Imaginarni Beovoz" i "Imaginarni metro", bilo u okviru podforuma relax, bilo u okviru novog foruma "Imaginarni Beograd", gde bi lepo mogle sve ove nadasve konstruktivne ideje da se nalaze - jer budimo realni naša stvarnost je ovo:
Beovoz_Ruma_envi.png

A naša najbolja mogućnost ovo:
_38077446_drunk_150.jpg

So get real, or get
cannabis_2.jpg


Reče ja, koji obožava oftopičarenja.
 
E sad ga pretera.... :D
muv906.jpg

Naša budućnost je ovo.....
20195259364b35ed1cd7b49567874677_huge.jpg

Naša sadašnjost je ovo...Mrkonjić čeka Beovoz na Prokopu...
06306415122009.jpg

063064a15122009.jpg
 
I ja apelujem da se otvori posebna tema u Radionici/Relaxu gde bi se govorilo o mogićnostima/idejama za razoj Beovoza i da se svi odgovarajući postovi, kojima je ova tema sad pretrpana, prebace tamo. A ovo neka ostane tema za realnost...
 
Pa u realnosti Beovoz ne funkcioniše,vozovi su na remontu ...i ....šta dalje....čekam....tvoju agendu za dijalog....ovoga trenutka tj. realnost....jer već naredni minut realnost je prošlost....a stiže naredni iz budućnosti....znači biće tema time paradox.... :o znači najavljuješ čistku Čaušeskovog tipa....pa napredne ideje po nalogu Politbiroa u gulag....ma kapiram ja,,,još ćemo mi da čačkamo oko Beča...Resistance....Viva la Revolucion...Brate ako mi je do agencijskih vesti pogledaću na B92....
 
Изврћеш оно што сам рекао... Поента је да је овде сада немогуће наћи информацију, вест, прави податак о Беовозу јер је већина постова о разноразним железничким системима широм света, разним возовима итд. Све је то лепо, али без тежине. Нема дискусије, само набацивање разноразних података, информација, слика... Једноставно, тема је испамована нерелеваним стварима. А најбољи пример за то што је већ неколико људи нагласило да не чита те постове... Слично је и са темом о метроу, али је БГ метро ионако у Недођији па није толико страшно. Беовоз је, напроив, ствар која постоји, реализује се...

Да се разумемо, немам ништа против информисања о ралзичитим системима, возовима, мапама итд, само мислим да ова тема није право место за то.
 
Ne razumem kako podatak da se uvodi ITS nije relevantan za Beovoz?ili pokazivanje novih info.putničkih sistema koji će se neminovno uvesti u sistem,ili novi vozovi koji se naručuju ?šta jel ne reba da vidimo ni kandidate nego da čekamo da stignu pa da vidimo šta su to naručili?,ili enterijer vozova na remontu ,ili šta je odmah primenlljivo u sistemu Beovoz a ima Beč,koji su nedostatci,krirtike i zamerke na trenutno stanje sistema,predlozi za unapređenje istog ili rešenja za stajališta,ili ti smeta moje aktivno i konstantno zalaganje za Teški Metro a protiv lažnjaka u temi Metro ....zaista ,šta je tvoja tema trenutno?...... pa izvoli....:kafa:....vidim....prazno....ajde da ti pomognem

Beovoz je sistem prigradske železnice u Beogradu. Trenutno je u nadležnosti Železnice Srbije. Koristi za povezivanje prigradskih naselja i gradova iz uže okoline Beograda, poput Pančeva sa centralnim gradskim zonama.
Istorija
Prve tri kompozicije su puštene u saobraćaj u okviru Beovoza 1992. Beovoz je tada imao tri kraka: prema Batajnici na zapadu, Pančevu na severu i Resniku na jugu. Operativni centar Beovoza se nalazi u stanici Beograd centar koja je poznatija kao Prokop. Beovoz je unapređen puštanjem u saobraćaj podzemne stanice Vukov spomenik 1995. godine[1].
Linije [уреди]
Za važeći red vožnje od 14.12.2008. do 12.12.2009. godine u sistemu gradske i prigradske železnice "Beovoz" vozovi saobraćaju na sledećim linijama i pravcima:


Liniji 1

Pančevo Vojlovica – Zemun, Nova Pazova, Inđija

Inđija, Nova Pazova, Zemun - Pančevo Vojllovica


Liniji 2

Ripanj, Rakovica – Nova Pazova, Stara Pazova, Inđija

Inđija, Stara Pazova, Nova Pazova - Rakovica, Ripanj


Liniji 3

Pančevo Vojlovica, Pančevo gl. st., Pančevački most – Mladenovac, Velika Plana

Velika Plana, Mladenovac - Pančevački most, Pančevo gl. st., Pančevo Vojlovica


Liniji 4

Pančevački most – Valjevo

Valjevo - Pančevački most, Pančevo glavna stanica


Liniji 5

Pančevo Vojlovica, Pančevački most – Mala Krsna

Mala Krsna - Pančevački most, Pančevo Vojlovica
ВЕЋЕ СТАНИЦЕ "БЕОВОЗА" У БЕОГРАДУ:
- Београд Центар (Прокоп), Прокопачка бб
- Вуков споменик, Рузвелтова бб
- Нови Београд, Пролетерске солидарности бб
- Земун, Цвијићева 1
- Карађорђев парк, Булевар Франше Д’Епереа бб
- Панчевачки мост, Ђуре Ђаковића бб
- Тошин бунар, Тошин бунар бб
- Раковица, Патријарха Димитрија бб
- Ресник, Александра Војиновића 78

Прве три електромоторне гарнитуре у систему Градске железнице "Беовоз" почеле су да саобраћају 1992. Систем је обухватао три крака на подручју Града Београда и то: до Батајнице, главне станице у Панчеву и Ресника. Средиште овог система било је у станици "Београд центар", где се и данас налази оперативни одсек "Беовоза". Отварањем стајалишта "Вуков споменик" 1995. у потпуности је остварена идеја да се путници из приградских насеља Београда превезу ефикасније у центар града. Предност железнице у градском превозу огледа се и у могућности масовног превожења, мање потрошње горива, веће брзине кретања и еколошкој заштити окружења.

ЛИНИЈЕ
Линија 1: Панчево Војловица - Нова Пазова
Линија 2: Рипањ - Стара Пазова
Линија 3: Панчево Војловица - Младеновац
Линија 4: Панчево Војловица - Ваљево
Линија 5: Панчевачки мост - Мала Крсна

Просечан интервал возова је 45-90 минута, а у периоду најгушћег саобраћаја (долазак и одлазак са посла) интервали су 30 минута.

У тарифном погледу, градска железница укључује службена места у оквиру крајњих станица:
- прва зона: Батајница, Овча и Ресник
- друга зона: Стара Пазова, Панчево Војловица и Рипањ

Путник је у обавези да са поништеном возном картом градске железнице за једну непрекидну вожњу уђе у воз. У случају да на благајни није купио возну карту, путник има обавезу да се јави железничком особљу ради куповине возне карте.

Претплатне (месечне) карте градске железнице дају право путницима на неограничен број путовања у возовима градске железнице у оквиру једног календарског месеца. Право на претплатне карте имају сва физичка лица, којима се уз захтев на благајни стајалишта "Вуков споменик" издаје Општа претплатна карта К-19, на основу које се издаје месечна возна карта по редовној цени. На претплатне карте по повлашћеној цени имају право ђаци и студенти уз Општу претплатну карту К-18, као и пензионисана лица уз легитимацију ЈУ-С. Претплатне карте се издају у виду маркица К-100мI и К-100мII, односно К-100мпI и К-100мпII.

300px-Beovoz.PNG


Evo ti prave aktuelne info.o Beovozu

Serbian Railways Use FLIR Systems Infrared Cameras




Thermogram of the bearing during field test

Provided by: FLIR Systems Australia
f1142_2.jpg


26/06/2007 - The Serbian national railroad company uses infrared thermography to keep network power supply and signalization up and running, and to inspect brakes and bearings of locomotives and wagons.
The “Pan European Rail Corridor 10” is an important railroad linking Germany and Austria to the South Slavic countries, Greece and Turkey. It makes up a large part of the legendary Orient Express route. The rebirth of “corridor 10” prompted Serbian Railways (ŽS) to implement huge investment programs for maintenance and renovation of its rail infrastructure and rolling stock.

Serbian Railways acquired a FLIR Systems ThermaCAM E-series camera mainly for inspection of its electrical installations and signalization, a standard application for this camera model in the railway business. The railway company became convinced of infrared thermography after a successful test on brakes of the suburban trains of Beovoz, the Belgrade suburban railway network, with a veteran AGEMA 900 infrared camera delivered by the local FLIR Systems distributor.
ili ova......
Uhapšen maloletnik 25.2002
Zapalio "Beovoz"
PANČEVO - D. I. (16) iz Pančeva, zbog sumnje da je počinio delo protiv opšte sigurnosti, uhapšen je i s krivičnom prijavom priveden istražnom sudiji Opštinskog suda, koji mu je odredio pritvor.

On je 23. maja oko 22 sata, na ŽS "Pančevo-Varoš" ušao u "Beovoz" i odvezao se do poslednje stanice "Vojlovica". Mladić je ostao je u vagonu a u povratku je zapalio kutiju od cigareta i ostavio je na sedište.

Izašao je na stanici "Pančevo-Varoš", a strujanje vazduha izazvalo je širenje požara po vagonu. Do naredne stanice "Pančevo-Glavna" vatra je zahvatila unutrašnjost vagona.

zalaganje za video nadzor u Beovozovima je "glupa" tema 2012 zar ne?....

Prvi projekat iz Nacionalnog investicionog plana
Otvoren most kod Ostružnice
Vojislav Koštunica poželeo da se nikada više u Srbiji ni jedan most dva puta ne podiže

Sa svečanog otvaranja mosta (Foto Zoran Anastasijević) Železnički most preko Save kod Ostružnice, prvi projekat koji je završen novcem iz Nacionalnog investicionog plana, juče je otvorio premijer Srbije Vojislav Koštunica. Svečanosti povodom 122. rođendana "Železnica Srbije" prisustvovali su i republički ministri Velimir Ilić, Mlađan Dinkić i Predrag Bubalo, kao i mnogobrojne zvanice.

Podsećajući da se posle obližnjeg drumskog dve godine kasnije otvara i obnovljeni železnički most, Vojislav Koštunica je ukazao da su mostovi najvažniji deo infrastrukture jedne zemlje, što upravo potvrđuje i primer Ostružničkog mosta. Tek kada je srušen u bombardovanju pre sedam godina videlo se koliko ovaj most nedostaje normalnom železničkom saobraćaju države.

– Sada kada ga ponovo puštamo u saobraćaj možemo sa zadovoljstvom da kažemo da će se saobraćaj kroz Beograd odvijati mnogo brže, da je Beograd ponovo dobio železničku obilaznicu, kao i da će se uštedeti ni manje ni više nego četiri sata u saobraćaju. Uštedeće se mnogo više u onome što železnički saobraćaj sa opasnim materijama neće prolaziti direktno kroz Beograd – rekao je je premijer Srbije.

Ostružnički železnički most predstavlja važnu sponu na Koridoru 10 koja treba da omogući brži saobraćaj kroz Srbiju, u ovom trenutku pre svega za teretni saobraćaj.

– Ovaj most ima neobičnu istoriju, jer je bilo potrebno dva puta da se gradi. Da poželimo, a to nam je svima u mislima, da se ni jedan most u Srbiji nikada više dva puta ne gradi, a da mnogo ovakvih i još većih mostova i puteva podignemo po Srbiji – dodao je Koštunica.

Uz čestitke železničarima, ali i neimarima "Mostogradnje" i CIP-a, ministar za kapitalne investicije Velimir Ilić naglasio je da je most izgrađen kao prvi projekat iz sredstava koja su obezbeđena Nacionalnim investicionim planom. Njegovu realizaciju tokom ove godine znatno su usporavale nepovoljne vremenske prilike kao i proletošnje poplave, tako da nije moglo da se radi onim intenzitetom koji je predviđen.

Ostružnički most srušen je u NATO bombardovanju 21. aprila 1999. godine, kada su pogođeni nosači mosta, dvesta metara koloseka i kompletna kontaktna mreža. Dva dana kasnije u novom naletu most kod Ostružnice završio je u Savi.

Radovi na njegovoj obnovi počeli su avgusta 2004. godine, a značaj njegovog ponovnog puštanja u saobraćaj utoliko je veći kada se zna da se potpuno rasterećuje beogradski železnički čvor sa tranzitnim saobraćajem.

Umesto prolaza na deonici od Batajnice preko Novog Beograda do Resnika, sada se teretni saobraćaj direktno usmerava u ranžirnu stanicu Makiš, a tranzitni preko Jajinaca i Resnika.

To sve treba da omogući kraći prolaz kroz Srbiju u proseku od dva do četiri sata, a koristi će imati i gradska železnica "Beovoz" jer će njeni polasci biti znatno redovniji. Sav transport opasnih materija, koje dolaze sa severnog pravca, više neće morati da prolazi kroz centar Beograda.
Most kod Ostružnice dug je 658 metara, a u njegovu obnovu Vlada Srbije i "Železnice Srbije" uložile su 250 miliona dinara.
www.politika rs.
 
Od ovih postova ne smatram da je išta Off ili spamovanje, možda je bilo par opaski koje nisu vezane za temu ali ništa strašno, po meni. Zbog toga sam u "Relax" napravio topic "Iskustva i primeri iz drugih gradova" pa tu možemo da nastavimo ovakav dijalog...
 
A šta ćemo da nastavimo ovde...?ja mislim da neki čekaju dalje instrukcije ,...šta je prigodno objaviti a šta ne....ili da je dozvoljeno reći bilo koju krirtiku,ili ne daj bože ideju za unapređenje Beovoza i Elena Čaušesku bi im pozavidela ,a kamo li da virnemo u susedstvo,,,jer i tamo postoji Gradska železnica...pobogu,a ako je tako onda će ovaj forum biti preuzimanje saopštenja raznih agencija(nazovimo ga tako)a zašto onda da se informišem iz druge ruke???a mogu i da zamislim razmišljanje ljudi koji posećuju ovaj forum iz recimo Beča(pozdrav P.a.u.l.i) koji ne mogu ništa da nam kažu,prenesu,savetuju,pomognu da se unapredi Beovoz a baš smo imali super dijalog na tu temu....deprimirajuće je da bi mnogi u Eu a ne žele da pokušaju da se približe standardima,poduče,razvijaju dijalog....
Evi kako pojedini članovi foruma vide temu Beovoz;
-Dobro došli,....ovde su saopštenja Gradske adminstracije,s obzirom na nedostatak istih stay tuned.....:rolleyes:
-na ovom Forumu je zabranjeno ;kritikovati,pozivati na unapređenje,ili prezentovati najnovije tehnologije,ili predlog novih projekata,kao i komentarisanje starih a koji se odnose na sistem Beovoza:shok:
-na ovom Forumu je zabranjeno postavljanje bilo kakvih fotografija koje mogu da naruše digitet Beovoza,,ili utiču na tender za nabavku novih vozova,ili postavljanja informacija o datumu odobrenja kredita isl.
-na ovom Forumu bili kakvo poređenje sistema Beovoz sa sličnim u Evropi i prenošenja iskustava će se smatrati za težak prestup,i zaprećna je kazna spamovanja ili ban na godinu dana..:rolleyes:
-na ovom Forumu ukoliko ste bili u bilo kakvoj podršci Teškom Metrou na susednoj temi ,tretiraćemo vas kao otpadnike ili obeležene protivnike Lrt sistema,te ćemo koristiti sva raspoloživa sredtsva a posebno ona kako je dosadno čitati komentare koji ne podržavaju isti.
Malo sarkazma......:cool:
 
Mislim da nema razloga da se ne nastavi sa dosadasnjom diskusijom na ovoj temi pa i sa predlozima i resenjima drugih gradova koje je 2012 postavljao. Jedino sto bih voleo da vidim je da to postavljanje resenja ne bude cisto zasipanje informacijama nego i da bude direktno dovedenu u vezu sa nasom gradskom zeleznicom i mogucim resenjima kojima se nadamo.
 
Je li sponzor ove teme Gradska administracija? ili se nadate istom...? pa toliko se dugo poznajemo,nema frke od nečeg mora da se živi.... ;) mogli bi bar da vam daju neku exclisiv info.a ne da preuzimamo od agencija...
da bude direktno dovedenu u vezu sa nasom gradskom zeleznicom i mogucim resenjima kojima se nadamo.(ovo ti se malo ne slaže....sa prvom rečenicom.)
 
Ma samo jos malo strpljenja 2010 ce bar poceti da rade prokop pa ce biti vise price,2012 drzi se druze :)
 
Vrh