Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Bravo! a koji je Siemensov za Grad? onda bi to bili Metro vozovi kako sam i ja prvo mislio ,jednostavno čudno mi je za liniju Zemun-P.Mosta da idu neki regionalni,mada ML je suburban tako napisali,a mislim da Grad traži suburban verziju a ne Metro, mada i kod Rusa to su isti vozovi... :/
1-bergkrystallen.jpg
Siemens Metro
siemens_metro.jpg

20081015044627_argel_1.jpg
Caf Metro
20050526051019_01m8000.jpg

metro_skoda1.jpg
Škoda Metro
 
Ipak.... mislim da će na tenderu da traže suburban verziju.
 
Mozda manje vrata, gusca sedista, nisu sa strane nego onako redno, kao sto smo i navikli, manje sipki, veci kljun:) Verovatno manje ubrzanje
 
To sve ,mada mislim da su suburban boljeg kvaliteta zbog različitih vremenskih uslova,valjda,mogao bi neko da nam pomogne oko toga,Help!
 
2012":1j2jx1m0 je napisao(la):
Bravo! a koji je Siemensov za Grad?
Desiro ML bi bio koristan za liniju do Maldenovca ili do Valjeva, jer je ML skraćenica od Main Line. čak bi opušteno mogao da ide kao brzi voz do Prijepolja, Niša, Subotice. a za grad je dobra varijanta kao što ima u San Dijegu, samo električna varijanta, ili u Bangkoku i Londonu (British Rail Class 360, samo za niže platforme. slika unutrašnjosti), na vezi grad-aerodrom. a imaš i DD varijantu, što se koristi u ciriškom S-bahn-u
 
Ovaj u San Dijegu je super,znači noću može da vozi jedno vozilo kada je manje putnika a danju nakače ,tri,četri....
sd-lry-sprinter-viaduct-curve_nctd.jpg
mada je ovaj diesel
Bombardier_NS_Sprinter_Train_thumb.jpg
Bombardier-Siemens,Holandija
sd-lry-trn-Oceanside-stn_Richard-Elgenson.jpg

2805823388_7229e29dcc.jpg

Koliko sam razumeo onaj intervju od ljudi iz železnice kod naših vozova će enterijer biti minimalistički kao kod Metro vozova,što je i logično za L1 i L2 kratke i brze linije
85573252.jpg

Train_interior_seating_02.jpg

800px-Helsinki_Metro_train_interior.jpg
 
Onaj voz od RVR je samo uljepsana garnitura koju koristi beovoz uporedite :kafa:
 
Hajde da rezimiramo stvar pošto sam ja sada skroz zbunjen...
Kada će ih nabaviti, koliko kompozicija i koje će najverovatnije uzeti?!
 
Ono sto ja znam 25kom novih plus sadasnje na remontu 9kom .Nove ce biti gradsko prigradska varijanta EMV, ja navijam za KAF kad mi sami neznamo necemo da napravimo.U ovim garniturama sto su na remontu u Sinvozu bice stavljena plave plasticne ctolice sigurno.Imaju jedan problem jer neznaju za koju visnu perona da se odluce posto je neko bijo pametan pa stavijo razlicite visine u BG cvoru npr Vuk Rakovica ili Pancevacki most :/
 
Koliko sam ja pročitao na railserbia, kada kupe ovih novih 25 komada, remontovanih 9 ide železnicama - što mu dođe i logično. Ali samo kada.
 
direktor":1pou3fe7 je napisao(la):
Ono sto ja znam 25kom novih plus sadasnje na remontu 9kom .Nove ce biti gradsko prigradska varijanta EMV, ja navijam za KAF kad mi sami neznamo necemo da napravimo.U ovim garniturama sto su na remontu u Sinvozu bice stavljena plave plasticne ctolice sigurno.Imaju jedan problem jer neznaju za koju visnu perona da se odluce posto je neko bijo pametan pa stavijo razlicite visine u BG cvoru npr Vuk Rakovica ili Pancevacki most :/
Promeniti i prilagoditi sve perone na jednu, normalnu standardnu visinu. Vozila se menjaju, peroni ostaju, tako da od toga ima samo korist.
 
direktor":9z37ry85 je napisao(la):
Ono sto ja znam 25kom novih plus sadasnje na remontu 9kom .Nove ce biti gradsko prigradska varijanta EMV, ja navijam za KAF kad mi sami neznamo necemo da napravimo.U ovim garniturama sto su na remontu u Sinvozu bice stavljena plave plasticne ctolice sigurno.Imaju jedan problem jer neznaju za koju visnu perona da se odluce posto je neko bijo pametan pa stavijo razlicite visine u BG cvoru npr Vuk Rakovica ili Pancevacki most :/
peroni u Rakovici su dosta visoki u odnosu na ostale (mislim da su oni od 600 do 800 mm, onako odokatvino), za Pančevački most ne znam, a Vukov spomenik ima visinu kao svi ostali u Srbiji (oko 250 do 350 mm). najbolje bi bilo da lepo rekonstruišu sve perone za Beovoz. u Rakovici, Zemunu, Prokopu i na Novom Beogradu izaberu dva koloseka koja će da budu samo za Beovoz, i rekonstruišu ih po tom standardu. idealno rešenje bi bilo da svi Beovoz peroni budu visine kao u Rakovici

@2012
pa Sprinter je samo dizel verzija Dezira, nije to neka teška filozofija
 
Zbog visine platforme u Rakovici ,jedino sam tu ušao normalno u RVR bez planinarenja,ali s obzirom da RVR vozi još neko vreme ,bolje je platforme prilagoditi novim vozovima ili nekom uobičajnom EU standardu,a oni RVR iz Rige su isti ali modernizovani,ali s obzirom na lobi Caf ima najviše šansi,pa Siemens ma oni znaju u napred ko je favorit pa će se to i videti na tenderu....neko reče ranije da Caf hoće da napravi regionalni servisni centar u Bg,pa ako je tako nemam ništa protiv,a i firma je dokazana u svetu.....ima lep reklamni film za Caf /EMU-Commuter,Civia Train,na njihovom sajtu ali ne umem da postavim film.....
 
ma mogu i CAF i Siemens i Bombardier, samo neka ne bude RVR ili neko drugi iz Rusije/ex-SSSR-a. evo i brošura za Deziro. ipak imaju jake reference
 
Sto mislis da su RVR nekvalitetni? Kako kazu u Zeleznicama oni su veoma pouzdani. Nasi radnici imaju iskustva sa servisiranjem i verovatno su jednostavniji tehnoloski
 
EBRD i EIB daju kredit ,tako da će proizvođač biti iz EU kao u slučaju Tramvaja......nemam ništa protiv da budu i Ruski ali Metro vozovi od Metrovagonmash ,jer je to njima i suburban verzija, Gradsko-prigradski njima je to isto...,ovi RVR iz Rige su se tek ponovo organizovali čak ni sajt još nisu uradili,Rusi su bili nedavno na pregovorima za obnovu proizvodnje,ali ne znam šta su uradili....

The 49 members of the Moscow delegation, over 60 accredited Latvian journalists, and an extremely saturated agenda of the visit was proof of the importance of the issues addressed by the mayor of Moscow. The dignitary guest from Moscow was warmly welcomed by the Latvian public and business community, who applied maximum effort in order to break the decades-old ice of mutual alienation. The Moscow mayor had the following to say on this matter: "When it comes to cooperation between two capitals, it has a rather strong effect on the level of cooperation between the two countries. The size of the Moscow delegation proves that we have prepared important documents on the development of economical, trade and transport connections."
The first part of the agenda - the visit to the Riga Railcar Factory (RVR) - already led to the signing of a protocol on cooperation. On November 8, the Chief Executive of the Moscow Authority for Transport and Communications, Alexander Belyaev, and his colleague of they Communications Department of the Riga City Council, Ivars Zarumba, signed a protocol on cooperation in the modernization and supply of spare parts to the Moscow city tram fleet. According to this document, 185 "Tatra T-3" tramcars will be overhauled at RVR. The total value of this commission amounts to around 10 million US dollars. The Moscow mayor underlined that the Moscow tram fleet includes more than 500 units, which all need reconstruction, thus giving ground for starting an extensive project and creating new jobs both in Riga and Moscow.

2_1_foto.jpg
evo i delegacije na pregovorima i modernizovanog RVR....
Railway in Belarus: New DMU from RVR
Belarus Railways BZD purchased two DMUs from the Latvian rolling stock manufacturer RVR. These are the first new trains manufactured in the Riga plant since the fall of Soviet Union. Anatoly Sazanowicz of RVR said that the facility, currently specialising in maintenance of rolling stock, had to increase the staff by 10% to fulfil the task.
The DMU offers passengers three types of tickets - 1st class, 2nd class, and 3rd class - two cars for each class.
The DMU offers an increased standard of journey. In the 1st class compartments there are LCD monitors and stereo equipment. BZD uses approximately 100 DMUs produced before 1991 by RVR.
 
DSC01503.jpg
Evo predloga za Gradsku Ž. naziv RMB (REGIONALNI METRO BEOGRAD) po uzoru na RER Paris
dsc00049hp3.jpg
Evo i predloga za sadžaj ispod stanice na Nbg
cimg6827qe5.jpg
Predlog za Tošin Bunar
 
brate 2012, džaba ti sve te ideje, kada nema ko od glavonja da to pogleda/sasluša. inače, ja bi' ostavio Beovoz. cool zvuči
 
Ma šta nas briga što nas glavonje ne gledaju(al možda krišom :cool: )meni je lepo i kad razmenjujemo ideje mi iz baze,što je rasprava o svim predlozima i idejama interesantnija, mislim da će forum privući još više ljudi,malo podučiti,upoznati sa tehnikom,i na kraju možda angažovati bar sa ljudima kojima je okružen/a za sustainable mass transit,ekologiju,pravo da se ne voze kao st*** i sl.moji prijatelji i okruženje,koji nisu imali pojma o tome sada ponavljaju kao papagaji,da su za izgradnju Metroa i da on nema cenu,da su za obnovu Gradske železnice jer smo za to dali pare koliko nam danas treba za nove linije Metroa,protiv autobusko-automobilskog Grada,pa pisanje komentara u medijima ,pa puta bar 50 nas sa okruženjem i eto "širi dalje" stava koji koliko sam primetio pokazao kao efikasan, još ne sretoh čoveka koji se nije žalio zbog zaustavljene priče o izgradnji Metroa mislim da o toj temi pozitivno javno mnjenje ipak postoji u Beogradu,i da je probuđeno posle dosta vremena kao i o Beovozu ,ljudi sada imaju očekivanja i počeli su da traže akciju od vlasti...ne treba se predavati...sve što se Beograd više guši u saobraćajnom haosu pritisak će biti veći...E Johnny i ja ga zovem Beovoz,ali kako ga budu reklamirali ljudi će se navikavati,i malo je nepravedno da taj visokokapacitivni,široki ,nezavisni ž.sistem ne nazovu ono što može da bude ako ga srede ,Regionali Metro Beograd kako je i projektovan,London tek planira da ga gradi sa Systrom i to za 4.milijarde eura i to kapacitivno ništa bolji od Beogradskog ...samo malo da cenimo,dovršimo i održavamo ono što već imamo...
 
Београд

Саобраћајни хаос неизбежан на крају године
Gazela.jpg
Фото Л. Адровић

Jедан од разлога великог броја возила жеља житеља престонице да искористе лепо време после ледених дана. – Због великог броја возила на улицама ниjeбило могуће одржати предвиђени ред вожње у јавном превозу
На „Газели” се милело у колони Претпразнична грозница, лепо време и строги прописи о безбедности у саобраћају главни су разлози јучерашњег хаоса на престоничким улицама. На „Газели”, Бранковом и Панчевачком мосту, у Булевару војводе Мишића, Таковској, Радничкој, Јурија Гагарина и Тошином бунару од јутарњих сати се образовала колона аутомобила.

Мића Даутовић, дежурни диспечер Градско саобраћајног предузећа, каже да су сваког сата добијали извештаје у којима су их обавештавали возачи да имају проблема у превозу путника.
– Због великог броја возила на улицама нисмо успели да одржимо предвиђени ред вожње, осим на Бранковом мосту. Ту су возачи поштовали правило да не иду жутим тракама, па су аутобуси брзо успевали да пређу – каже Даутовић.
У такси удружењима су изненађени бројем возила на улицама. Теодор Гаћеша, власник „Пинк таксија”, каже да су мостови били саобраћајна „уска грла”.

– Сигуран сам да је један од разлога великог броја возила жеља житеља престонице да искористе лепо време после ледених дана. Мислио сам да је разлог гужве на „Газели” саобраћајна незгода, али сам брзо утврдио да се ништа није догодило – рекао је Гаћеша.
Он сматра да је један од разлога и појачана патрола саобраћајне полиције па су возачи у страху од казни били принуђени да воде рачуна да не прекрше прописе. Готово ни једно возило није прекорачило дозвољену брзину, додаје Гаћеша.

Да би се превезли путници с једног на други крај престонице, таксисти су морали да искористе бројне пречице. Возачи су муштеријама предлагали да их превезу до тражене дестинације дужим и скупљим путем, али за краће време.

– Наше муштерије су пристајале да их возимо пречицама. На тај начин смо скратили време доласка до одређене дестинације. До краја децембра биће исти хаос на улицама – очекује Гаћеша.

Свакодневна саобраћајна гужва у престоници Србије вероватно је један од највећих проблема који мучи како стручњаке, тако и саме Београђане. Према подацима Министарства унутрашњих послова, у нашем граду тренутно је регистровано око пола милиона возила, а тај би број у наредној деценији, са повећањем стандарда, могао да досегне чак 750 000. Из тог разлога и због радова на инфраструктури, која није обнављана неколико деценија, велике колоне аутомобила споро се крећу не само у центру, већ и на прилазима градском језгру. Проблем је могуће потпуно решити тек изградњом капиталних грађевинских пројеката.Најбоље решење за саобраћајне гужве у Београду било би измештање већег дела јавног саобраћаја са површине под земљу или изнад ње. Једини начин да се то омогући је метро, било надземни или класични, под земљом. Ипак, на метро ће Београђани морати да сачекају.
Д. Спаловић




[објављено: 24/12/2009] www.politika rs.
 
Vrh