spatiotecte
Professional
- Učlanjen(a)
- 09.02.2007.
- Poruke
- 15.449
- Pohvaljen
- 17.596
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=387361#p387361:os7nf3yo je napisao(la):Gaspar18 » 22 May 2016 03:21 pm[/url]":os7nf3yo]Тошин Бунар се распада, исто важи и за Ж.Станицу Земун Поље... Мени је фасцинантно, да је она станица толико распаднута, оне бетонске плоче се толико распадају, да ако се пажљиво не иде преко њих, може доћи и до нежељених поврда... Безбедност је на тој станици јако угрожена и критична по свим питањима. Да не спомињем што је са стране где је Алтина, парцијално осветљено, и то је јако ризично. Када би могли на Алтини, да оно парче земљишта да преуреде и пренамене, да се окретница помери 100 до 150 метара према Ж.Станици у Земун Пољу, супер би било, али неко од владајуће структуре кочи целу причу, а превоз на Алтини је уназађен по свим нормама! Најгоре је то, што постоји воља са стране људи са Алтине, али проблем коче људи којима је само до новца. Проблеми на Ж.Станици у Земун Пољу, постоје и што се тиче обележености, аутобуси 708 и 709 није битно из ког смера долазе, прилично су необележени, па неко ко је први пут тамо, може да запуца према Земун Пољу, уместо на Нови Град у Земуну. Поврх свега тога, на 708 и 709 раде зглобни аутобуси, где се и соло једва напуни. Потребно је баш на тој Железничкој Станици направити реда, јер су ту три насеља, а немају нормалну комуникацију између истих, о непостојању јавних тоалета на Ж.Станицама је срамотно говорити... Тошин Бунар је јако битна Железничка Станица, јер је доста стамбених насеља и блокова близу, јако фреквентно стајалиште, што се тиче Железничког, и што се тиче Аутобуског превоза који је ту опслужен. Поврх свега тога, у непосредној близини су Девета Гимназија, Графичка, Туристичка и Политехничка школа, затим Студентски Град као важно чвориште после Тошиног Бунара и јако битна ствар Институт за Мајку и Дете. Једини је проблем по мени, што не постоји експресна веза између Похорске, Студењака и Тошиног Бунара, а да није 45, који је пристојно попуњен. У блиској будућности треба размишљати о повезивању тих места неком експресном линијом, јер 601 од када је већински соло линија, овакав темпо не може да издржи.
^^ Kineski kredit za prugu Beograd Budimpesta ce sve to resiti.