Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Zemun je totalno cernobilska stanica to mogu reci iz licnog iskustva. Peroni samo sto se ne raspadnu. U Zemunu bi mogli da izgrade 6. i 9. kolosek koji fale da bar ima 10 koloseka. 3. kolosek polako zarasta u korov.
 
Top lista stanica u najgorem stanju:

1. Batajnica
2. Tosin bunar
3. Zemun
4. Novi Beograd(Buvljak)
5. Karadjordjev
6. Vukov spomenik
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382264#p382264:3lhvfgnf je napisao(la):
spatiotecte » 20.Apr.2016/11:53 am[/url]":3lhvfgnf]Kako Vukov Spomenik najgora kad je to najbolje stanica sistema.
Pa to sam i napisao :D
Zapravo da ima najmanje problema, a u najboljem stanju je Prokop (Trenutno)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382273#p382273:ui9qbagq je napisao(la):
Дошљак » Wed Apr 20, 2016 12:44 pm[/url]":ui9qbagq]Прекречили су неке графите на НБГ.

Jesu sipak opet saraju grafite po Novom Beogradu. :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382259#p382259:xqpw55ne je napisao(la):
JohnnyLee » Wed Apr 20, 2016 11:43 am[/url]":xqpw55ne]а Нови Београд па боље изгледа...

Novi Beograd je ocaj sam po sebi cim je usko grlo. :D
 
Ostanak zeleznice u Funkciji Gradske zeleznice u Beogradu na Vodi bi izgledao ovako

Povezivanjem Savskog i Dunavskog Amfiteatra je jako bitno, Na slici sam ucrtao isprekidanom linijom zeleznicu koja bi se ukinula oko Kalemegdana i tunel ispod Starog Grada koji bi bio mozda mnogo Bolja investicija od tunela koji Bi se kopao za Stari Savski Most ovaj tunel bi povezao juzni deo Beograda sa Severnim, povezao bi takodje i Capitol Park trzni centar u Rakovici (Buduci) i Rakovicu, Dedinjske Kraljevske Dvorove, Topcider i Kosutnjak, Ada Mall i Hipodrom, Sajam (kod kog bi se presedalo na ka Vukovom spomeniku i Prokopu (mada moze i sa stanice NBG) , Stanica kod Trznog centra u Beogradu na Vodi, Glavna Zeleznicka Stanica, Trg Republike, Buduci Terminus trola i autobusa u Dunavskoj, Pa stajaliste Pancevacki Most i na kraju Belgrade Plaza u Visnjici :) (za taj krak vec je napravljen tunel ispod Stanice pancevacki Most)

Dakle Crna Boja je Pruga iznad zemlje
Crrvena boja je Tunel, Ljubicaste tacke su stanice i stajalista
A roze linija je Buduci metro koji inace ovom trasom treba da ide :)
 
Autonomas ovde :-D salim se. Sta se desava sa prugom Beograd - Pancevo kada se to zvanicno pusta? I ako neko ima info hoce li biti tu neke nove garniture ili i dalje Ruski plavci iz 80ih :-(
 
Da li odgovorni u Gradskoj upravi Beograda,razmisljaju o remontu garnitura BG voza? Ubedjen sam da nadlezni u ZS i ne pomisljaju o tome da garniture treba remontovati.Garniture su u saobracaju vec 6 godina.Verovatno ce se neko setiti toga tek kad garniture pocnu da se iskljucuju iz saobracaja.
 
A gdje da posalju rvr na remontu jel radi sta zelvoz sinvoz jel to produzenje istrcava ili bez produzenja .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384643#p384643:4tc6fdli je napisao(la):
direktor » Sat May 07, 2016 12:25 am[/url]":4tc6fdli]A gdje da posalju rvr na remontu jel radi sta zelvoz sinvoz jel to produzenje istrcava ili bez produzenja .

Direktore ni oni sami ne znaju gde da posalju. :D
 
Gredelj? Radili su za Crnogorce par onih RVR garnitura.
 
Gredelj ako bude radio kao cg garniture nacekacemo se da ih urade
Mi smo nase remontere fino unistili :twisted:
 
Везано за Шинвоз Зрењанин. Стечајни управник је отпустио све раднике, али се позивају радници по Уговору о раду када се повремено добије посао ремонта. Тако да на леру, и даље имамо ремонтера за 412-416.
 
Da li neko ima ideju kada će se izgraditi prilaz peronima sa strane Đorđa Stanojevića. Sa nastavkom radova na UMP-u izvođači su zatrvorili prilaz stanici sa južne strane. Ima nas dosta koji smo sa te strane prilazili petom peronu za BG voz u smeru Pančevački most.
 
Тошин Бунар се распада, исто важи и за Ж.Станицу Земун Поље... Мени је фасцинантно, да је она станица толико распаднута, оне бетонске плоче се толико распадају, да ако се пажљиво не иде преко њих, може доћи и до нежељених поврда... Безбедност је на тој станици јако угрожена и критична по свим питањима. Да не спомињем што је са стране где је Алтина, парцијално осветљено, и то је јако ризично. Када би могли на Алтини, да оно парче земљишта да преуреде и пренамене, да се окретница помери 100 до 150 метара према Ж.Станици у Земун Пољу, супер би било, али неко од владајуће структуре кочи целу причу, а превоз на Алтини је уназађен по свим нормама! Најгоре је то, што постоји воља са стране људи са Алтине, али проблем коче људи којима је само до новца. Проблеми на Ж.Станици у Земун Пољу, постоје и што се тиче обележености, аутобуси 708 и 709 није битно из ког смера долазе, прилично су необележени, па неко ко је први пут тамо, може да запуца према Земун Пољу, уместо на Нови Град у Земуну. Поврх свега тога, на 708 и 709 раде зглобни аутобуси, где се и соло једва напуни. Потребно је баш на тој Железничкој Станици направити реда, јер су ту три насеља, а немају нормалну комуникацију између истих, о непостојању јавних тоалета на Ж.Станицама је срамотно говорити... Тошин Бунар је јако битна Железничка Станица, јер је доста стамбених насеља и блокова близу, јако фреквентно стајалиште, што се тиче Железничког, и што се тиче Аутобуског превоза који је ту опслужен. Поврх свега тога, у непосредној близини су Девета Гимназија, Графичка, Туристичка и Политехничка школа, затим Студентски Град као важно чвориште после Тошиног Бунара и јако битна ствар Институт за Мајку и Дете. Једини је проблем по мени, што не постоји експресна веза између Похорске, Студењака и Тошиног Бунара, а да није 45, који је пристојно попуњен. У блиској будућности треба размишљати о повезивању тих места неком експресном линијом, јер 601 од када је већински соло линија, овакав темпо не може да издржи.
 
Vrh