Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

У смеру Ка степеницама (излаз) не контролишу карте бећ само спречавају улаз на перон. Свака од капија може бити и улазна и излазна и број једних и других може да се мења према потребама, чак постоји аутоматика за ту сврху. Али за било какав масовнији транспорт, 6 пролаза је ПРЕмало. Мислим да би морали да отворе и прилаз са друге стране перона.
Што се тиче фоткања осим тамо где је то изричито забрањено све остало је дозвољено. По нашем закону, а и по законима велике већине других земаља не треба ти ничија дозвола за сликање, али је веома прецино одређено како се фотографије могу употребити.

По теби dex87 свако би могао да одговара за своје туристичке слике где има по 10, 20 50 и више људи. Ајде на плажи или базену тражи дозволу за сликање. Вероватно би ускоро невољно завршио у води.
 
Kapije treba postviti prije velikih pokretnih stepenica
 
treba udaljiti od stepenica za nekoliko metara u slucaju guzve, kapija se nalazi na dobrom mestu i treba dole da bude u nasem slucaju jer nema gore mesta pravile bi se gore guzve zbog mnogobrojnih lokala i trznjaka .
 
Da gore su bas guzve nema mjesta gdje igla da padne sto od lokala sto od tc
 
"A sta ako nagrne grupna poseta ili vojska" :lool:
 
@direktor pa ovo resenje je bolje dugorocno u slucaju da taj trznjak i lokali ponovo zazive. nema potrebe gore da se busi mermer ...
 
Овакво решење тешко да би могло да прође било какав технички пријем и да добије било какву употребну дозволу - осим оне коју Железнице Србије дају саме себи - с обзиром да је у комбинацији са толиким ескалатором крајње небезбедно, тј. због тога што би у време велике гужве и непредвиђених догађаја на капији могао да настане Хејсел.
 
онда је најбоље решење да се те рампе ставе пре покретних степеница. дакле испред њих на горњем нивоу за степенице ка доле, тј. на нивоу перона за степенице ка горе. код средњих се стави покретна метална ограда која се помера по потреби
 
Imamo neki info zasto izmestaju te check pointe?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391684#p391684:22xmw1kd je napisao(la):
JohnnyLee » 13 Jun 2016 12:15 pm[/url]":22xmw1kd]онда је најбоље решење да се те рампе ставе пре покретних степеница. дакле испред њих на горњем нивоу за степенице ка доле, тј. на нивоу перона за степенице ка горе. код средњих се стави покретна метална ограда која се помера по потреби


Пред степеницама за горе не треба никаква рампа - нико нормалан неће силазити на перон Вуковог споменика у "контра-смеру". Толиких кретена је ипак премало да би се због њих правиле препреке.
 
Prepreke stavljaju uvjek u istom nivou idpred velikih eskalatora kao sto rekoh
 
s obzirom da je gradska zeleznica besplatna neka uklone lepo kapiju i sklone je na neko bezbedno mesto , bespotrebno tu stoji i samo je pitanje vremena kad ce neko da uzme da krene da je razvaljuje iz dosade.
 
па поново постављати када крене наплата. стварно Картмене? нека стоји сада како је, ионако никоме не смета. исто као што ни на К. парку и П. мосту никоме не смета
 
Voz nije zvanicno besplatan to sto nisu u stanju da naplate druga stvar
 
Najveci problem su stajalista Bg Voza, jer fale mobilni toaleti, osvetljenje i prilazni putevi koji su neretko u polu ili mrklom mraku, i bezbednost stajalista bg voza.
 
Tolete nema nbg tosin bunar ostali bi trebali da imaju
 
Tosin Bunar i Novi Beograd koje su visoko frekventne stanice nemaju to znam odavno, i za to neko treba da odgovara. Mada je meni veci show program Zeleznicka Stanica Zemun Polje... Bezbednost na najnizem mogucem nivou. Ali veci je idiotizam sto kada dodjete na Z.Stanicu Zemun Polje, i krenete da cekate 708 i 709, a pojma nemate gde ce vas autobus odvesti, jer sem IK218N, 218 i 218M znate gde vas vode, a ostalo jok. IK103 nemaju kodiran terminus Blok 70a, isto vazi i za sve serije IK201 sa displejima!
 
U ovom planu vidljiva je mogucnost ostanka pruge koja povezuje glavnu zeleznicku sa ostatkom beograda, kao da su pazili i na to i da su po tome i krojili projekat, sta znam... uglavnom na ovoj slici je to vise nego evidentno sa mogucnoscu da se samo izgradi na savskoj strani parcela a iza njih da prodje 4 koloseka pruge, dva za Novi Beograd i Dva za juzni deo Beograda.

911198beogradnavodi1.gif
 
Malo sam se igrao sa buducim izgledom zeleznicke stanice u slucaju da ostane u sluzbi zeleznice da opsluzuje gradski amfiteatar, evo malo

Dakle sa suprotne strane Desne strane dogradjena je replika zgrade iz 1884 sa leve
izmedju dve zgrade napravljena je staklena kupola iznad koloseka i perona

FreshPaint-27-2016.06.14-12.08.55-15c53a.png


ovako bi iz vazduha izgledalo Crne resetke su atrijum, Braon je replika zgrade zeleznice, ljubicasto su saobracajnice buduce.

FreshPaint-28-2016.06.14-12.15.59-1eacc5.png


U evropi imate nebrojeno primera ovakvih

p01mqwfc.jpg


5351e274908bb38298c6c260b7dfec9c.jpg


PKP370007BerlinHbf5p030810.jpg


ovo ako se nema para za ovo lepo bi moglo javno privatno partnerstvo za ovo
 
Bg:voz je jedna od retkih svetlih tacaka u Beogradu

- dokaz da sve moze lepo da funkcionise kada se hoce
- jedini brz i pouzdan vid saobracaja u gradu
- ne zagadjuje lokalno
- ne trosi uvoznu energiju
- ne naplacuje se duplo, to jest zivi iskljucivo od budzeta a ne kao ostatak JGP od duple globe budzet + karte sa usputnim haracem apexa
 
Bas tako.

I kada neko kaze to nam je besplatan prevoz, to je cista laz... Placamo pdv, poreze i gde je tu nesto besplatno?
Deluje psiholoski, radi socialnog mira, prolazi bez naplate karata ;-) koristim svaki dan i to samo od Pancevca do Vuka, ne znam ima li konduktera iliti kontrole posle od Kara. Parka ili Bg Centra...

@KartmenBG odlicna stanica ;-)
 
@dex87 hvala , nekako to je njen logicni razvoj po meni, hteo bih da naucim da koristim neke dizajnerske programe da svoje ideje vizualizujem na pravi nacin kako bi mogao da posaljem to gradskim vlastima da se upiske od brutalnih ideja , posto im ocigledno fali :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391818#p391818:2vbv3jpn je napisao(la):
KartmenBG » Уто Јун 14, 2016 12:33 am[/url]":2vbv3jpn]Malo sam se igrao sa buducim izgledom zeleznicke stanice u slucaju da ostane u sluzbi zeleznice da opsluzuje gradski amfiteatar, evo malo

5351e274908bb38298c6c260b7dfec9c.jpg
@KartmenBG пустили сте машти на вољу, али мени је идеја сасвим прихватљива. Да су ови наши политичари способни уценили би стране инвеститоре да морају да партиципирају у реализацији овакве идеје. Ја обожавам фуговану опеку па ми се ова слика највише допала.

Колико је објеката планирано пројектом Београд на води таман би за сваки објекат који би требао да се изгради поставио улов да се изгради и 250m2 новог простора по идеји КартменаБГ. Западно крило не би морало да буде дословна копија источног осим у делу фасаде са стране Карађорђеве.

На овој слици из 1900 године се види да је прочеље из карађорђеве било шире и помало другачије (са Кулама). Мислим да је зграда оштећена током неког од бомбардовања у WW II, а нова "народна" власт није имала амбицију да станицу врати у првобитно стање.

Ако би простор изнад перона добио још и стаклену куполу садашње перонске надстрешнице би могле да се демонтирају и поставе на Нови Београд.
:kk:
 
Vrh