Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Александар Бијелић, градски менаџер
Сва градилишта отворена у току целе године
Наставак изградње моста преко Аде Циганлије, почетак градње моста Земун–Борча, завршетак радова на Царевој ћуприји, реализација пројекта градске железнице, обнова саобраћајне инфраструктуре и проширење канализационе мреже најважнији су пројекти по обиму рада у 2010. години. Планирамо набавку и нових возила за јавни градски превоз, изградњу обданишта, као и стабилно снабдевање енергентима. То су неки од планова које је, у интервјуу за „Политику”, издвојио Александар Бијелић, градски менаџер.www.Politika on line
 
baš sad gledam na Škodinom sajtu. ne postoje ovi CityElefant-i za našu voltažu. samo za čeških 3000 V DC (kod nas je 25 kV ) :(
 
znam. samo se nerviram, jer ovi naši nesposobnjakovići iz železnica ne mogu ništa da urade normalno
 
Tender za vozove Beovoz će dobiti CAF ili SIEMENS ostali imaju minimalne šanse.....
 
Mislim da su obe firme Ok ,pa Siemens ima zajedničku proizvodnju sa Caf-om za dobar deo sveta ,čini mi se da su zajednička kuća.....a i kredit je Ebrd....sužava izbor na svega nekoliko proizvođača kao i tender za Tramvaje...eto bar neke koristi da izbace neproverene i nedokazane proizvođače.....
desiro_city.jpg

Desiro City Siemens
800px-Desiro_ML.JPG

Desiro ML ,možda za ML bude para,ali CAF je ipak jeftiniji za nas......
20070706092437_sub_g.jpg

20070710085344_suburbanos01.jpg

20050317094941_104.jpg

20090528014658_izmir.jpg

20050310055815_32.jpg

20050426120435_NIR01.jpg

20050310042106_15.jpg
 
POSLOVNE VESTI - ENERGOPROJEKT HOLDING A.D. BEOGRAD

POTPISAN ANEKS XIV UZ GENERALNI UGOVOR
O IZVOĐENJU GRAĐEVINSKIH RADOVA NA IZGRADNJI I ETAPE
ŽELEZNIČKE STANICE BEOGRAD CENTAR - KONSTRUKCIJA DO KOTE 105

Nakon uspešno završenih pregovora, Preduzeće za izgradnju železničkog čvora Beograd d.o.o,
kao naručilac, i Energoprojekt Holding a.d. iz Beograda, kao glavni izvođač iz Generalnog ugovora o
izvođenju građevinskih radova na izgradnji I etape železničke stanice Beograd Centar - konstrukcija do
kote 105, zaključili su 7. decembra 2009. godine Aneks XIV uz Generalni ugovor. Takođe je potpisan i
Ugovor o ustupanju predmetnog Aneksa Gradu Beogradu - Sekretarijatu za saobraćaj - Direkciji za javni
prevoz, koji će finansirati ovaj projekat.
Zaključenjem Aneksa XIV je ugovoreno "izvođenje radova na rekonstrukciji 5. i 6. staničnog
koloseka sa privremenom kolosečnom vezom za levi banatski kolosek u železničkoj stanici Beograd
Centar" i regulisana međusobna prava i obaveze. Vrednost ugovorenih radova iznosi cca 3. miliona evra,
sa rokom za realizaciju radova do 30. juna 2010. godine.
Energoprojekt Holding a.d. Energoprojekt Holding a.d.

Informativna služba Generalni direktor
Vladan Pirivatrić, dipl. inž.
www.energoprojekt rs.
 
Izgleda da je projekat Gradske železnice počeo dobro da se realizuje,i vozovi Beovoza su na remontu u Šinvozu.....ostaje revitalizacija stanica a što se pruga tiče Zgop Novi Sad je parkirao kontejnere i opremu pored stanice Nbg....
 
Gde ste sad izvukli Skodu i Siemens kad oni u prvobitnom spisku uopste nisu bili na listi?
 
Po meni Škoda ima male šanse ,Siemens velike da podsetim ,da je čak dva puta Siemens testirao vozove na trasama Beovoza u tunelima o tome smo pisali ranije .....a Caf ima jak lobi....a mislim da može da ponudi nižu cenu od Semensa a Škoda isto iz EU,i Slovaci ŽOS Vrutky učestvuju na tenderu ŽS,u ovoj priči Rusi ,Metrovagonmash imaju male šanse nisu iz Eu,ali su interesantno javili se kao favorit na tenderu ŽS,EBRD.
 
Na tenderu ZS su se javili KAF, ZOS Vrutky ,Metrovagonomas i Gredelj to je tender za dizel motorne garniture za regjonalni sobracaj a placaju se novcem zeljeznicke banke Eurofime.Nesto mi se javlja da ce KAF da pobjedi i na ovom i na tenderu za beovoz kako bi otvorio regjonalni servis kod nas ;) jedino ako se nejavi RvR Riga za beovoz posto su oni napravili sadasnje garniture.Vise o novim kompozicijama na forumu railserbia u temi motorni vozovi www.railserbia.net
 
U ovoj priči ŽS.navijam za CAF i Metrovagonmash i železnice Republike Srpske naručile su vozove od CAF-a.a za tender za Beovoz navijam za CAF i SIEMENS,mada videćemo ko će se sve javiti.....
 
Od Batajnice do Pančevca za 20 minuta „gradskim vozom“
M. Joksimović - 22.12.2009. - 02:39
Za „Gradsku železnicu" najpre će biti remontovano 9 postojećih vozova...
Beograđani će od septembra 2010. godine za samo 20 minuta moći da stignu od Batajnice do Pančevačkog mosta, jer će tačno toliko vremena trebati vozu na Liniji 1 „Gradske železnice“. Projekat „Gradska železnica“, koji startuje u septembru, podrazumeva povezivanje grada železničkim linijama koje će postati deo javnog gradskog saobraćaja.


ŠINE - Postojeća infrastruktura Železnice u Beogradu nije dovoljno iskorišćena. „Beovoz“ nije posebna organizacija u sklopu „Železnice Srbije“, već je to samo red vožnje. Ti vozovi početna i završna stajališta imaju van Beograda, i red vožnje koji postoji gotovo da se i ne poštuje, garniture su stare i do 30 godina i tu onda nastaje haos. Zbog toga planiramo da uvedemo „Gradsku železnicu“. Naravno, neophodna je izgradnja infrastrukturne mreže, ali Linija 1, na relaciji Batajnica - Pančevački most, moći će da krene već u septembru - kaže za „24 sata“ Dragoljub Đakonović, gradski sekretar za saobraćaj.
Prema njegovim rečima, uskoro će biti potpisani ugovori sa preduzećima „Šinvoz“ i „Želvoz“ koji će remontovati devet postojećih garnitura. U prvoj fazi takođe bi trebalo da bude završena i Linija 2, Prokop - Makiš (Železnik), a planirano je da se projekat „Gradske železnice“ sprovede u tri faze, što će trajati pet godina.
- Plan je da takav način saobraćaja postane deo javnog gradskog prevoza, tako da bi građani koristili iste putne isprave kao i u vozilima GSP-a. Vozovi bi saobraćali na 15 minuta, a maksimalna dužina vožnje od početne do poslednje stanice bila bi 20 minuta. U oba smera Linija 1 mogla bi da preveze 80.000 ljudi - kaže Đakonović.
Druga faza „Gradske železnice“ obuhvata produžetak Linije 1 od Pančevca do Krnjače i produžetak Linije 2 od Rakovice do Resnika i Ripnja. U trećoj fazi planirane su i linije Lazarevac - Resnik (Linija 3), Mladenovac - Resnik (4) i Umčari - Rakovica (5).

Potrebno 147,63 miliona evra
U Sekretarijatu za saobraćaj navode da su u toku pregovori sa Evropskom bankom za obnovu i razvoj kao i sa Evropskom investicionom bankom oko finansiranja ovog projekta. Prva linija koštala bi 10,63 miliona evra, za remont i izgradnju infrastrukture predviđeno je 57,5 miliona evra. Pored remonta devet postojećih vozova, u planu je i nabavka 25 novih, što će koštati dodatnih 79,5 miliona evra. „Krediti od Evropske banke za obnovu i razvoj trebalo bi da stignu sredinom naredne godine, a tada će se tražiti i proizvođač za kupovinu novih vozila. Ipak, na isporuku tih vozova mora da se sačeka bar 2,5 godine“, kaže Đakonović.

http://www.24sata.rs/vesti.php?id=65745
 
vucko":3kx77lqi je napisao(la):
Od Batajnice do Pančevca za 20 minuta „gradskim vozom“
Stanje od pre sat vremena. Ja se vozio .

Od Vukovog spomenika do Tosing bunara 20 minuta.
Da nema dve lagane voznje, jedne kroz Prokop i jedne od mosta do Tosinog bunara, bilo bi potrebno duplo manje vremena.
 
Ja sam od Vuka do Tošinog stizao i za 13 minuta, još par godina ranije!
 
Mislim da je projektovano 35 minuta, a ne 30, sto je nekih 5 minuta brze nego sada. Ali ja iskreno sumnjam da ce oni uspeti da otklone sve lagane voznje, velik je to posao. Videli ste koliko se gradila pruga Batajnica - Golubinci. Doduse negde su ih ovih godina uklanjali, mozda popravljanjem pragova ili tako nesto.
 
Oni su smotani [ovdje negdje na forumu imaju slike pruznog voza nemogu sad da kopam ] jer da se isprse i da kupe jedan takav pruzni voz koji za 24h moze da remontuje 18do20km kad se ekipa uigra.Fabriku pragova drvenih i betonskih imamo kamenolome za tucanik za prizmin zastor imamo starih sina za reciklazu uz doplatu za nove imamo samo nemamo nekog sposobnog da sve to pokrene uskladi i napravi pristojne pruge.Samo kad na SSC vidim sta radi Ugo Cavez u Venecueli dodje mi da ga pozajmim na godinu dana da sredi zeljeznicu :kafa:
 
Koliko znam imali smo pre nekoliko godina pružni voz, koji sve sam radi kao fabrika ,e sad da li je u međuvremenu problem rezervnih delova uradio svoje to ne znam,pored stanice Nbg parkirao se ceo Zgop Novi Sad i oni nemaju problem da revitalizuju pruge a očigledno čekaju signal,a i potpisan je ugovor sa Energoprojektom za Banatski kolosek i perone 5. i 6. na Prokopu,ono što mene interesuje , da li će se na liniji 1 dodavati dva nova koloseka od Zemuna ili Batajnice do Nbg? a ako će vozovi stizati od Batajnice do P.Mosta za 20 min.to znači da će pičitit celom trasom po 80 km/h a novi vozovi i do 100...što podrazumeva nove ili skroz obnovljene deonice od T.Bunara do Nbg i Prokopa tj.svuda gde ima laganih vožnji, a i primetio sam da je i na Liniji 2 Prokop-Rakovica vožnja u tunelu sporija i klackava.....
 
ZOS Vrutky :laugh: verovatno i njima zvuči smešno Šinvoz :laugh: ,ozbiljno video sam enterijer njihovih vozova odlično izgleda ,kvalitetno!ali spolja malo retro ali rade u kooperaciji sa Stadlerom i Bombardierom
840004_horna_stubna.jpg

1058907065.jpg
ZOS Vrutky
155162089.jpg
Metrovagonmash
20081016083835_diesel_1.jpg
CAF
20051102105443_trd04.jpg
CAF
20050310124208_11.jpg
CAF
Ali to je tender ŽS,da se vratimo Beovozu i malo lepšim vozovima za Gradsku Železnicu
 
20071102014125civia_2006_baja.jpg
CAF CIVIA
p1167730767.jpg

010dm0.jpg
RVR
5-railcar_Dm12-czech.jpg
ŠKODA
sots200804-01_072dpi.jpg
SIEMENS ML
BT-4255-Spacium_Commuter.jpg
BOMBARDIER
file_46721_75715.jpg
ALSTOM ....Nek započne glasanje ,nemoj opet da nas iznenade!....
 
moji favoriti (redom, kako bi voleo):
Siemens ML (samo što ML nije za grad, ali dobro)
Bombardier
Stadler
Alstom
CAF
Škoda
RVR
 
Vrh