Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Mi definitivno imamo drugacije vidjenje ko je taj sto rusi sistem. Da li je to onaj sto trazi da se u njegovom - drzavnom- preduzecu uvede red? Da li je to onaj koji trazi da drzavno preduzece posluje po zakonu? Da li je to onaj koji ukazuje na zloupotrebe i mahinacije drzavnog preduzeca kojeg svi mi placamo? Ja to ne bih rekao. Pritom, niko od njih nije odmah izasao na prugu, vec posle meseci strajkovanja u krugu svog preduzeca. Ti koji izlaze da blokiraju put ili prugu, uglavnom to rade iz ocaja i beznadja, i to vide kao poslednju sansu. Po meni je mnogo manja steta 5 dana biti bez bg:voza nego cutati i nemo posmatrati kako se sistem rusi, bez i jedne reci. Na kraju, zasto sto nema odrzavanja dodatno i ti placas tragac, kroz naknadna ciscenja, a to je samo vrh ledenog brega. Ja za takve proteste imam razumevanja i ne mogu da budem ravnodusan prema svim tim ljudima koji se bore za dobro svojih a ujedno drzavnnih preduzeca, i smatram da oni nisu ti koji ruse sistem.

Sa druge strane nemam razumevanje kada taksisti strajkuju i blokiraju grad, i pritiv su uvodjenja fiskalnih kasa i bilo kakvog reda, jer to nije drzavni interes vec iskljucivo njih licni. Toliko o ovoj temi, vec je debeli off :)
 
Ја нисам свој гнев упутио ни на кога појединачно у ЖС. То предузеће које је персонификација свега трулог у овим остацима Србије ми се гади у целости. Не сумњам да постоје часни изузеци у том систему, машиновође итд али комплетан руководоћи кадар а богами и "радне" навике просечног запосленог у ЖС су нешто, благо речено, ГРОТЕСКНО! Погледајте само у каквим свињцима раде отправници станица, какве депоније се налазе на по пар метара од њихових радних места, коров, прљавштина свуда... "Није њихова надлежност", "нема се времена", "поштују се прописи"...Како да не, моћне ЖС имају толико возова у служби и дневних полазака па не могу ни своје свињце да почисте. До пре доласка флиртова су свесно уништавали најпрофитабилније линије, НС-БГ на првом месту.

А онима запсоленим у ЖС који савесно раде свој посао и којима је заправо стало желим да поручим да мене као грађанина изговори не занимају! Радите у трулом предузећу из корена, чак су вам и синдикати мафијашки. Кад већ ћутите пред тим јевашлуком и криминалом, ћутите и пред народом!!!
 
Džaba raspravljate o tome ko je kriv, ovde je sve jasno. Ovo je primer radnji kako se uništava uspešno preduzeće da bi bilo prodato privatniku za male pare. Od početka privatizacije ovakvih radnji uništavanja bilo je na stotine.
Kriva je najpre Vlada Srbije> Ministar( ka) saobraćaja> direktor Železnica Srbije> razni pod direktori i nadzorni odbori i tu se lanac odgovornosti zaustavlja.
Železnica je takav sistem da obični radnici ne mogu napraviti toliku štetu i upropastiti je na ovaj nivo. Normalno običan radnik da ne radi svoj posao kako treba bio bi na odgovarajući način kažnjen da postoji struktura sistema kojoj je u interesu uspešno poslovanje železnice.
 
Delija ljudi ce gotovo uvek cutati do momenta kada ne prime prvu platu ili recimo 6 meseci i sl. Ljudi iz nege kola su strajkovali ali koliko me secanje sluzi zeleznica je njima pustila uplate ali oni plate nisu dobili tako nesto. Dokle god ne postoji uredjen sistem od vrha na dole postojace problemi od nama kao putnicima bg voza najprimetnijih a to je higijena i odrzavanje. Srecom imamo uglavnom odgovorno i profesionalno primarno saobracajno osoblje (masinovodje, otpravnici, pruzni radnici..) u zeleznicama inace ko zna kakvi bi se incidenti desavali. Zato i razumem tu preventivu u ogranicenjima brzine i stajanja na prelazima bez rampe i sl.
 
U javnosti vlada mišljenje da svi koji rade u državnim preduzećima su obični neradnici i lezilebovici. Najviše me nervira kada odredjene persone ne umeju da prepoznaju i razdvoje rad od nerada u ovim preduzećima. Nazivajući po difoltu sve radnike "poganim neradnicima" a pri tome nemajući ni najmanju predstavu o samoj organizaciji rada u takvim preduzećima mi je krajnje degutantno i bezobrazno.
Da li znate da izvršna služba u svim preduzećima nastalim od Železnica Srbije (Srb Voz,Srb Cargo, Infrastruktura) čini manje od 1/5 svih zaposlenih???
Ovde je spomenuto kako "pogani neradnici" ne čine ništa da očiste stanice,vozove i druge delove infrastrukture koje koriste putnici. A da li se zapitate da li ti "pogani neradnici" imaju poslove koje običan putnik ne vidi a koji se tiču samog odvijanja saobraćaja? NE.Zato što vas to nije briga i vidite samo ono što želite da vidite.
Ako otpravnik vozova nije na peronu stanice to ne znači da on spava u kancelariji već možda radi neke druge poslove a tiču se organizacije saobraćaja. Ako su vozovi prljavi to ne znači da radnici nege kola vrše opstrukciju rada,već ti ljudi NEMAJU sa čim da očiste te vozove. Problem je ovde na višem nivou kako je neko vec ovde spomenuo,i na to ljudi iz izvršne službe ne mogu da utiču ma koliko vi mislili da mogu.
Sve je to jasno kao dan ali izgleda da je pojedincima najlakše sve zaposlene staviti u isti koš i optužiti za nerad i trošenje narodnog novca.
 
Ја исто позивам форум да престане са курир/информер генерализацијама и раздвоје раднике у државној служби од руководећих кадрова у државној служби. Радници су исти и имају исти третман а "државни посо" је само мит који је изграђен у време самоуправљања и није ни мало тачан.
 
И ја позивам форум да не спинује мој став. Нисам назвао све раднике ЖС поганим нерадницима већ "само" већину, и поготово руководећи кадар, корумпиране кондуктере, аљкаве отправнике којима не смета да раде у свињцу и који не могу ни своје непосредно радно окружење да упристоје а камоли станице, све ове преваранте који се крију иза бирократије и надлежности итд.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=377927#p377927:1odngmx6 je napisao(la):
Delija » 25 Mar 2016 07:31 pm[/url]":1odngmx6]
Свим радницима железнице Србије желим да на својој кожи искусе приватни сектор Србије. Нерадници погани.
Ako ovo nije generalizovanje onda je sigurno spinovanje sa moje strane. Daj molim te.
 
c285508802e2.jpg


0a0e06b7798d.jpg


6e52b6a11a97.jpg


4b8fa985df0b.jpg


f62e708d2781.jpg


08183dbf4fbb.jpg


b4e8300a36d5.jpg


dfcc4669de60.jpg


http://sdelanounas.ru/blogs/60413/

naseldnik bg voza sa malim izmjenama sta mislite :D
 
Dobro izgleda bas je prostran.

Inace treba misliti o naslednicima EMV 412 Gorbacova
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378211#p378211:2l39znz6 je napisao(la):
mvbg1 » 27 Mar 2016 10:24 pm[/url]":2l39znz6]
Ako ovo nije generalizovanje onda je sigurno spinovanje sa moje strane. Daj molim te.
Онда се извињавам ретким савесним радницима ЖС-а за ово "нерадници погани"(иако испред спорног епитета нема префикса "сви" тако да ипак спинујете). А за ово прво нема извињења. Искрено, желим свим, апсолутно свим радницима ЖС-а да искусе приватни сектор Србије.
 
6e52b6a11a97.jpg


Meni je nekako ovaj ruski voz spolja malo ruznjikav.

Stadler je maneken za njega.
 
Delija neverovatan si ponekad :grand:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378218#p378218:3w4lnxml je napisao(la):
Delija » 27 Mar 2016 10:58 pm[/url]":3w4lnxml]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378211#p378211:3w4lnxml je napisao(la):
mvbg1 » 27 Mar 2016 10:24 pm[/url]":3w4lnxml]
Ako ovo nije generalizovanje onda je sigurno spinovanje sa moje strane. Daj molim te.
Онда се извињавам ретким савесним радницима ЖС-а за ово "нерадници погани"(иако испред спорног епитета нема префикса "сви" тако да ипак спинујете). А за ово прво нема извињења. Искрено, желим свим, апсолутно свим радницима ЖС-а да искусе приватни сектор Србије.

Sto bi mvbg1 iskusio privatni sektor Srbije?
 
Naravno spatio cista besmislica, pritom se u par postova iznad ogradio od dela zeleznicke struke rekavsi cast izuzetcima pa onda opet po svima.
 
Stedler jest maneken nama treba jedan radni konj pardnog smo vec kupili
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378225#p378225:1zyng6a9 je napisao(la):
spatiotecte » 27 Mar 2016 11:39 pm[/url]":1zyng6a9]
Sto bi mvbg1 iskusio privatni sektor Srbije?
Што да не? Добар, стручан и вредан радник који воли свој посао. А уз то можда више не би имао ту тескобу служења из корена корумпираном предузећу и примања наредби од криминалних директора и синдиката.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378226#p378226:1zyng6a9 je napisao(la):
Igor » 27 Mar 2016 11:42 pm[/url]":1zyng6a9]Naravno spatio cista besmislica, pritom se u par postova iznad ogradio od dela zeleznicke struke rekavsi cast izuzetcima pa onda opet po svima.
Шта то по свима? Не разумем? Шта има увредљиво у томе што им желим приватни сектор? Односно што се од сада залажем за приватизацију свих сектора железница осим инфраструктуре (а и о њој би требало размислити, поготово о станицама, уз добру законску регулативу наравно), пошто овако очигледно више не може.
 
Pa mislim da si pomenuo sve u zeleznici. Vidis to sam ja tebe hteo da pitam sta fali privatnom sektoru posto ti je kontekst bio negativan mozda ne u ovom poslednjem postu.
 
И у првом посту контекст ми није био ни позитиван ни негативан. Дакле, приватизација као чистилиште - Одвајање жита од кукоља. Сви савесни, вредни и професионални немају чега да се плаше. Ни један приватник који би својим новцем одговарао за толики сложени систем не би дозволио себи да остане без таквих радника али исто тако не би дозволио ни онакве нераднике на платном списку.

Наравно, све је то теоретисање. Ми немамо свој приватни сектор а странац би вероватно наставио досадашњу праксу пословања третирајући Србију као колонију. Но, ако нам већ железнице свакако пропадају и ако ће вечито да буду тускаве (а јесу од кад знам за себе) последња жеља ми је да видим како се мења "радна етика" јер их је заскочио "зли приватник". (у свести просечног Србина је очигледно оно супротно од злог приватника, добра држава = корумпирана, попустљива држава)
 
Vama izgleda nije bilo dosta privatizacija po Srbiji?
Impresivni su mi likovi kojima je jedino rešenje, ajmo da prodamo sve, pa nek neko drugi razmišlja umesto nas.
Koja je to privatizacija pošla dobro?
Ali imamo i pozitivne primere kako sa dobrim rukovodstvom mogu da se naprave dobri rezultati, pogledajte BG Parking servis, posle dužeg vremena posluju pozitivno, opremljeni su najnovijom opremom, izgradili su nov parking i zgrade na carini u Blokovima, nagrađuju se radnici, a nije tako pre bilo.
ALi, nije im ni to palo za deset dana.
Stoga ovo maštanje, zli privatnik najbolji gazda, pusti me toga, evo ja radim kod jednog, radno vreme je 8h, pre neki dan sam vezao 30 sati za volanom bez odlaska kući i sa dremanjem na utovaru, evo ako mi veruješ, ja ne znam kako sam uopšte došao kući. Kolega iz druge firme je pre neki dan zaspao u firmi dok je išao na utovar i poteg'o u betonsku žardinjeru, jer im se izdaju blanko potvrde o tome da nisu vozili u prethodnih sedam dana. Državna preduzeća kakva god bila, u Lasti, radno vreme ti je strogo 8h, ni minut preko, imaš godišnji, imaš bolovanje, imaš bar neka prava, nisi robovlasničko društvo. Kod privatnika to nema, ali dobro, mi smo poznati da imamo kratko pamćenje, treba još da nas ugnjetavaju i ponižavaju, valjda ćemo shvatiti jednog dana.
 
Нема нама спаса. Управо је принцип јавних предузећа тај који, ево већ четврту или пету генерацију, негује мозак на испаши и корумпирани талог који "размишља" уместо нас. Тај и такав економски систем нас је и довео до овог распада и до чињенице да ми заправо ни немамо домаћи приватни сектор, због чега ни нема конкуренције и због чега ти имаш лоше услове рада.

А након навођења паркинг сервиса као позитиван пример сам престао да читам. То је само одлично организована пљачка народа и јавног простора од пешака и наравно средство богаћења неколико појединаца који су 15 година константно на власти без обзира на ротацију партија.

Што се тиче приватизације, мени је само криво што није извршена конверзијом свих јавних предузећа у акционарска друштва где би се све акције поделиле запосленима у тим предузећима. Ценим да би епилог био гори него овај који се остварио али макар "задригли Мића на вињаку" не би могхао да криви било кога другог осем самог себе за оно што је направио.
 
Primer parking servisa sam ti naveo zbog rukovodstva, isti sistem su imali i mnogo rukovodstava i direktora pre ovih, pa nisu mogli da naprave ni šupu, a ne da izađu u plus.
Problem javnih preduzeća je što zapošljava razne kadrove koji rade tu jer nemaju gde druge, malo ko je tu da bi stvarno radio, ja ti evo garantujem da mi neko da vlast za deset dana bi doveo u red i Železnice, Lastu, GSP, nebitno. Nije stvar u nemanju sredstava, stvar je u nezalaganju i nezaintresovanosti kod većine njih, jer su se utopili u sivilo poslovanja rukovodstva. A oni i koji bi radili, bivaju iskorišteni, stoga i oni odustaju.
Imamo robovlasnički privatni sektor, i ako smatraš da je rešenje dodavanje još jednog takvog, onda baš imaš gadan problem. Konkurencije itekako ima, zbog te konkurencije ja nekad vežem dva dana za volan da ne spavam, nije to poenta, nego je poenta da je privatniku to omogućeno, u državnom preduzeću to ne može tako. Svi današnji privatnici, pre nego što registruju firmu imaju neku vezu u policiji, tu gde radim, kolege na kamionima dobijaju blanko potvrde o tome da nisu vozili prethodnih sedam dana, a taho listiće bacaju od prethodnog dana, znaš li druže kakav je to prekršaj? Nije to nikakakva tajna, zna se za to, ljudi voze po 17,18 sati, nekad i vežu dva dana, sve da uhvate taj prokleti dinar i uz nadu, valjda ću sutra manje raditi.
Navedi mi koja je to privatizacija dobro prošla u Srbiji? Zašto verujemo da će bilo koja i proći, stranci dođu, pokupe pare, zatvore tu šaku jada za par godina, i aj zdravo...
 
Kako moze da ima vezu u policiji pa jel ministar rekao da se sve radi posteno da on rijesava sve slucajeve sramota sarkazam :D
 
Iskreno, Sami smo sami krivi za to ne primanje plate. Kada bi posle 3 meseca ne primanja plata prestali da rade svi i tako bilo u vecini preduzeca, tih kasnjenja ne bi bilo toliko. Ovako ce se uvek naci neko ko ce da radi za 100evra manje, platu nece videti 6 meseci i smatrace da nicime nije doprineo problemu.
 
Vrh