Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Grad placa prevoz/linije koliko sam shvatio?
Valjda deo tih troskova nosi i odrzavanje(ciscenje) vozila...
 
Tako bi trebalo ali ti zivis u srb nezaboravi tu cinjenicu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=377103#p377103:1lnhdls3 je napisao(la):
bl3y4 » 20 Mar 2016 07:24 pm[/url]":1lnhdls3]Grad placa prevoz/linije koliko sam shvatio?
Valjda deo tih troskova nosi i odrzavanje(ciscenje) vozila...
I bolje bi bilo da daju nekome u nadležnosti Grada da ih čisti nego onim teroristima iz "nege kola". Njihov glavni rad - blokiranje pruga.
 
A mozda to rade jer nedobijaju platu a firma redovno dobija novac a tjeraju ih da rade .Sad se nusta ne pere i necisti firme vise nema vukov spomenik strokav za medalju
 
Najgore od svega..Stanica Vukov spomenik ima cistac poda onaj motorizovan.. Toliko dugo stoji parkiran na istom mestu da se uhvatilo pat mm prasine ali je zato pod prljav i lepljiv...
Ako nista barem ciste kante, a i stepenice rade(uglavnom)..
 
20160227_104649.jpg


20160227_092828.jpg
 
Да сумирамо, вршење својих дужности на радном месту у јавном предузећу је ствар мукотрпних преговора и натезања између јавних институција, управа, власти, сектора у предузећу, финансијски проблем, затим непремостива бирократска препрека, предмет будућих штрајкова, незадовољстава запослених, пребацивања надлежности...И након свега тога, булумента на државној сиси се ипак снашла како да испуни свој циљ, да изгледа да раде нешто а у ствари нису урадили НИШТА.

Свим радницима железнице Србије желим да на својој кожи искусе приватни сектор Србије. Нерадници погани.
 
Većina garnitura BG voza je u isteklom ili pred istekom remontnog roka. Zato se i ne čiste svi grafiti.
Grafiti sa prozora se čiste iz objektivnog razloga. Putnici mogu samo naslućuju gde se u tom momentu nalaze, jer se kroz prozor uglavnom ništa ne vidi.

Verujem da će u tom remontu neke stvari da se promene, pre svega mislim na kamere unutar vozova, postavljanje antigrafitne zaštite (a ne ove budalaštine koju je remonter postavio i koja je trajala mesec dana), displeje...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=377927#p377927:3fsd4ffk je napisao(la):
Delija » 25 Mar 2016 07:31 pm[/url]

Свим радницима железнице Србије желим да на својој кожи искусе приватни сектор Србије. Нерадници погани.
Svaka čast momčino!!! To sam i očekivao od tebe.
Svaka čast!!!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=377995#p377995:8a7no0y1 je napisao(la):
Moravac » Суб Мар 26, 2016 9:14 am[/url]":8a7no0y1]Većina garnitura BG voza je u isteklom ili pred istekom remontnog roka. Zato se i ne čiste svi grafiti.
Grafiti sa prozora se čiste iz objektivnog razloga. Putnici mogu samo naslućuju gde se u tom momentu nalaze, jer se kroz prozor uglavnom ništa ne vidi.

Verujem da će u tom remontu neke stvari da se promene, pre svega mislim na kamere unutar vozova, postavljanje antigrafitne zaštite (a ne ove budalaštine koju je remonter postavio i koja je trajala mesec dana), displeje...
Који је ремонтер уопште и остао у Србији за РВР?
 
Zrenjaninci valjda ponovo rade jos jedan remont valjda i cao rvr
 
Velika je frustracija ne funkcionisanjem javnog sektora pa otuda i ovakvi komentari mislim na Deliju ali i plusicima koje je dobio. Ipak neopravdano je sve zeleznicare staviti u isti kos pogotovo ne operativni kadar (masinovodje, radnike na pruzi u najsirem smislu).
 
Nije frustracija sto ne funkcionise javni sektor, vec je frustracija sto dobro funcionise samo u delu kada treba da naplate od individualnog korisnika ili da konstatuju da nisu nadlezni za neki problem...
 
Mislim da se frustracija usmerila na pogresne ljude. Ti ljudi sto rade u "nega kola" ako jos postojo to, nisu bili primii plate 12-13meseci, nije im uplacen doprinos, nista. Prakticno kao da nisu zaposleni, tj svode se kao bilo ko drugi ko ne radi tamo. Druga stvar, verjem da im nisu obezbedjena sredstva za rad osim vode. Nikakva hemikalija, neka posebna sredstva za skidanje markera, grafita i slicno, tj ne verujem da im je kupljen i jedan sundjer. To bi bilo isto kao kad bi Morvacka terali da skida pprljavstinu i grafite sa obicnnom krpom i vodom. To ne ide tako.

Kriva je uprava i menadzemnt kako nege kola tako i zeleznice, koje ne razmisljaju o porebama, ustvari, ne razmisljaju o nicemu. Oni su odgovorni. Nek obezbede ljudima uslove za rad, pa ako onda ne rade, e onda mogu da im dele otkaze i onda je u redu frustracija prema tim obicnim radnicima. Poslednji u lancu je obican radnik.
 
Neka blokiraju Nemanjinu 9 a ne pruge. Od njihove blokade pruge ispašta samo narod, ove u direkciji stoli bojko za blokade pruga, oni imaju samo lični interes. Neka blokiraju kolski ulaz u upravnu zgradu železnice, da ovi ne mogu da isteraju limuzine na ulicu. Ovako nedužan narod ispašta i šteta je po železnicu.
 
U Srbiji ima na desetine protesta koji nisu medijiski propraceni. Bas zato sto strajkuju u krugu svoje fabrike, pa nisu ni "vidljivi" ni interesantni "meinstream" medijima. Tek kada blokiraju puteve ili prugu, postaju vidljivi i onda mozda neko i pokusa nesto da resi. Na zalost, ali tako je.
 
"Vrana vrani oci ne vadi"
Zasto smatrate da ce srpski vlasnici medija da objavljuju probleme radnika?
Hahahaa , pa budimo realni makar malo...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Naši mediji obično služe kao sredstvo za napad na radnike.
Nedavno je novinar RTSa direktno bez ijednog dokaza optužio radnike i predstavnike pojedinih sindikata za opstrukciju i sabotažu na vozilima GSPa, da bi se posle deset dana desio incident gde im je neovlašćeno lice ušlo u prostorije pogona, pokrenulo vozilo i napravilo veću materijalnu štetu na imovini.
Jel ste negde slučajno pročitali koliko miliona dinara je šteta na vozilima GSPa u poslednje dve godine, a direktor nije snosio ali nikakve posledice? Jel ste mogli da pročitate ili čujete da se radnici šikaniraju i preti im se otkazima zbog traženja prava koja su im opstrukcijom oduzeta? Jel ste mogli da pročitate da je statut firme u suprotnosti sa zakonom o bezbednosti saobraćaja? Jel neko negde mogao da pročita, da svako ko se usprotivi, biva sankcionisan destimulacijom i prebacivanjem na drugo radno mesto? Naravno da ne, a iz medija dopiru samo spremne i tačno definisane rečenice iz kuhinje nadležnih. ALi ajde, ničija do zore nije gorela.
Što se tiče konkretnog slučaja, opet su stradali krajnji korisnici, šta mislite, odakle će se naplatiti ovo čišćenje? Neće sigurno iz džepova onih koji su ovu štetu napravili.
Kada sam napisao da skotovima koji prave ovakvu štetu na javnoj imovini treba lomiti ruke i noge, bio sam osuđen kako je to vandalski i divljački, a šta je ovo? To su jedni isti ljudi, koji iznova i iznova pričinjavaju štetu za nešto što je vlasništvo svih nas, džabe su ih čistili kad će za nekoliko dana ponovo biti iškrabani, prvi razlog, i da ih uhvate ne mogu da ih kazne, mogu samo da odgovaraju za oduzimanje prava na slobodu kretanja. Da ih zasluženo kazne, više će odgovarati nego ovi što su pravili štetu, sve dok nam je sve naopako i nakaradno postavljeno, mi ćemo lečiti posledice, umesto uzrok problema. Kako naplaćuju nepogrešivo sve namete od poštenog sveta, tako mogu i od ološa, pleni, sve što ima, ako nema društveno korisni rad, dok ne isplače svaki dinar, kad jedan nastrada, zamisliće se mnogi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378159#p378159:14et7avy je napisao(la):
milanche » 27 Mar 2016 01:41 pm[/url]":14et7avy]U Srbiji ima na desetine protesta koji nisu medijiski propraceni. Bas zato sto strajkuju u krugu svoje fabrike, pa nisu ni "vidljivi" ni interesantni "meinstream" medijima. Tek kada blokiraju puteve ili prugu, postaju vidljivi i onda mozda neko i pokusa nesto da resi. Na zalost, ali tako je.
Znači kada se pojave cenzura i autocenzura, ti se ne boriš protiv njih nego im se prilagodiš tako što nanosiš štetu sistemu da bi pokušao da se probiješ do medijskog prostora? Tu bitku mogu da dobiju samo oni koji sprovode cenzuru i investiraju u autocenzuru. A narod će ispaštati od naroda.
 
Vrh