Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Ovaj ruski voz nam ne odgovara. Treba nabavljati sa visinom poda od 600mm, da bi se konacno uskladilo. Generalno sam sumnjicav prema kvalitetu tih ruskih vozova, jer koliko sam cuo dosta su se kvarile one dizel garniture iz prve transe. Ne znam jel to istina ili ne. Ne bi bilo lose da opet budu svajcarci, pa onda da se ispregovara neki regionalni remontni zavod za njihove vozove. Ili da se uskladi sa tram-train i buducim valjda metro kompozicijama, pa da imamo ako ne isti tip, onda makar od istog proizvodjaca zbog lakseg odrzavanja.

Inace poljska pesa nije losa, a mislim da nije ni skupa, mada sam pre za neke renomirane i pouzdane proizvodjace : staedtler, caf, altsom, bombardier...

Privatizacija ok, ali kao manjnski partner ili kao deo JPP. Potpuna privatizacija nacionalnih resursa kao sto su Zeleznice, EPS, Telekom, Vodovod i slicno bi bilo pogubno. Do duse, trebalo bi sada da moze vise operatera da koristi infrastrukturu, tako da bilo koji privatnik ili strana kompanija moze da radi u Srbiji.
 
Voz sam samo stavio kao primjer naravo da bi se voz radio po narudzbi sa visinom poda koja najvise odgovara .
Sto se tice kvarova na dmv iz rusije je dolazilo iskljucivo zbog ne adekvatnog odrzavanja vozova od strane onih kojima je to posao .
 
Pogledajte samo ove tramvaje koje dobijamo od Švajcaraca , kako izgledaju i u kakvom su funkcionalnom stanju , nakon 30 godina rada , a na šta iiče naši vozovi , autobusi , tramvaji i trolebusi nakon 10 - ak godina , i u kakvom su funkcionalnom stanju , i sve je jasno. Ovom prilikom je potpuno nebitno ko je kriv u celom tom lancu (ne)održavanja , kada mi korisnici ne dobijamo adekvatan prevoz.
 
Evo najzad da odgovorim, niša bez žične konekcije.

Zašto mislim da je nlokiranje pruge rušenje sistema? Zato što menadžment Železnice ne ruši sistem putem sabotaže i subverzije, već putem zanemarivanja. Pošto je Železnica institucija sistema, bitan deo društva kako u socijalnom, ekonomskom, tehnološkom, razvojnom, bezbednosnom pogledu i mnogim drugim pogledima, svi problemi se moraju rešavati pažljivo i u hocu.

Nega kola, DDD i KSR su do sada jedno deset puta blokirali prugu. Čim je to toliko iterativna pojava, očigledno je da je svaki put ove iz menadžmenta takodje stoleo bojko. Radnici su u svakom, ili skoro svakom slučaju dobili povećanu medijsku pažnju, putnici su ispaštali, železnica izgubila prihod i planirani prihod - posle tolikih blokada mnogi su odustali od korišćenja voza, koliko se sećam nije sabotiran samo BG Voz već ponekad i sav saobraćaj izmedju Zemuna i Bataje. U poslednje vreme ih nešto nema, pretpostavljam da je problem ipak rešen.

ALI

Štaznači biti ugrožen? Evo ja sam ceo život nezaposlen. Ne zato što biram poslove, radio sam i radim svašta, jednostavno nema sličnog posla. Isti problem ima još nekoliko stotina hiljada ljudi u Srbiji? Da li je ikome od nas nekoliko stotina padalo na pamet da sabotira, blokira ili nešto slično? Ako je neophodna akcija neke ugrožene grupe, bili to radnici nege kola kojih ima 50ak ili 100nak ili milion nezaposlenih, ne treba blokirati i otežavati drugom narodu život. Istražiš gde je problem, ko su krivci, izdvojiš te krivce. Ovako, kako oni rade samo narod ispašta, a menadžere u Nemanjinoj i dalje stoli.
 
Ocigledno ne razumijes problem eto da ti olaksam problem je rijesen nema ko da blokira prugu radnici njih 150 su dobili otkaz firma ugasena stim u vezi vozovi ni stanice se vise neciste i svi zadovoljni svima super
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378381#p378381:26tkoa4u je napisao(la):
tragac » 28 Mar 2016 11:50 pm[/url]":26tkoa4u]Štaznači biti ugrožen? Evo ja sam ceo život nezaposlen. Ne zato što biram poslove, radio sam i radim svašta, jednostavno nema sličnog posla. Isti problem ima još nekoliko stotina hiljada ljudi u Srbiji? Da li je ikome od nas nekoliko stotina padalo na pamet da sabotira, blokira ili nešto slično? Ako je neophodna akcija neke ugrožene grupe, bili to radnici nege kola kojih ima 50ak ili 100nak ili milion nezaposlenih, ne treba blokirati i otežavati drugom narodu život. Istražiš gde je problem, ko su krivci, izdvojiš te krivce. Ovako, kako oni rade samo narod ispašta, a menadžere u Nemanjinoj i dalje stoli.

Nevezano za ovaj problem, jedino čega se svaka vlast u Srbiji plaši su štrajkovi. Mi funkcionišemo po principu lobiranja, a štrajk neke nezadovoljne grupe je upravo to. Samo tada se skreće pažnja na sebe i parcijalno se rešavaju problemi. A kako se reše, to je drugo pitanje. Zbog toga savršeno razumem svakog ko uspe da se organizuje i napravi protest, koliko god da to meni smeta u tom trenutku.
 
I šta su postigli? Samo su napravili gore i sebi i drugima. Sumnjam da se vozovi ne čiste, bar ne bolje ni gore nego ranije. U Rakovici je ugašeno 17 hiljada radnih mesta u tranziciji, a kroz nju prolazi pruga koju niko koliko se sećam nije blokirao. I da jeste šta bi taj neko postigao? Štrajkovi i protesti - da naravno, ali ne po narodu i daleko od očiju direktora i ostalih krivaca.
 
Ok vreme je da se vratimo temi ;)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378458#p378458:snc0m4bz je napisao(la):
direktor » 29 Mar 2016 03:50 pm[/url]":snc0m4bz]Vozovi se ne ciste mozes da se uvjeris u bg vozu

Čiste se. Lično video.

Svaki voz koji udje u depo obidje ekipa par muškaraca i žena sa kofama i džogerima i koliko toliko prebrišu.

Inače, za sutra je najavljana blokada, pa ko planira put BG voom nek računa na to.

PS: Izgleda da se od insajdera saznalo za pripremu blokade pa su svi vozovi napustili depo po hitnom postupku.
 
Pominjali smo blokadu kao da smo ih prizvali mada lepo je vreme kome je do smrzavanja. Nego ko planira da blokira ovog puta, nega kola?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378458#p378458:243r72qr je napisao(la):
direktor » 29 Mar 2016 03:50 pm[/url]":243r72qr]Vozovi se ne ciste mozes da se uvjeris u bg vozu
Ne znam za BG Voz, ali znma za Flirtove, a njihov depo je upravo tu gde je nega kola., ili ih čiste neki drugi radnici, ali zašto bi angažovali druge kad su ovi tu. Sa BG Vozom postoji možda i problem nejasne raspodele odgovornosti izmedju grada i železnice, no to najbolje znaju ljudi unutar tog sistema.

Pritom, Nega Kola je preduzeće koje primarno održava higijenu i posebno su preduzeće a ne deo železnice ni njenih zavisnih preduzeća. Što onda ne izadju na tržište sa svojim uslugama, da čiste buseve, prostorije po firmama i sl.?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378507#p378507:tbo90hj4 je napisao(la):
Moravac » 29 Мар 2016 10:33 pm[/url]":tbo90hj4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378458#p378458:tbo90hj4 je napisao(la):
direktor » 29 Mar 2016 03:50 pm[/url]":tbo90hj4]Vozovi se ne ciste mozes da se uvjeris u bg vozu

Čiste se. Lično video.

Svaki voz koji udje u depo obidje ekipa par muškaraca i žena sa kofama i džogerima i koliko toliko prebrišu.

Inače, za sutra je najavljana blokada, pa ko planira put BG voom nek računa na to.

PS: Izgleda da se od insajdera saznalo za pripremu blokade pa su svi vozovi napustili depo po hitnom postupku.
ууу, ноћас ће СТУ да ти направи посао :wink:
 
Ako nadju vozove i nebudu svirali klavir i bg vozovi i flirtovi su u tps zemun
 
Jedno glupo pitanje: ako su već Flirtovi domicilni u TPS Zemun, da li to znači da već postoje svi uslovi da se u TPS Zemun pripremaju za polazak i za postavljanje na kolosek u Prokopu? Pitam zato što se povremeno Flirtovi viđaju i parkirani na onom prostoru u Savskoj ispred glavne stanice (šta im rade tamo?)
Ako je to to, to bi onda značilo da za realno izmeštanje putničkog saobraćaja na Prokop, sa stanovišta železnice, nedostaju još "samo" kapaciteti za hendlovanje klasičnih vagona (međunarodnih vozova), koji su sada još uvek u Savskom amfiteatru? Sa stanovišta putnika nedostaju naravno i druge "sitnice" kao što su izgradnja same stanične zgrade sa ulazom u stanicu, pristupnih saobraćajnica itd...
 
Hendlovanje=rukovanje u tps je guzva plus treba da se zavrsi hala za njegu kola i ograda itd
 
Zna li neko za kada je planirano renoviranje stanice Novi Beograd(Buvljak)? Ako je uopste planirano...
 
Svih 9 vozova ogišćeno od grafita, žvrljotina i nalepnica sa stakala.

Na pojedinim staklima bilo je po 5-6 slojeva boje. STU i ekipa vandala očigledno ne manjka sa novčanim sredstvima za kupovinu sprejeva.

Pre par sedmica pao je i prvi "ratni plen" kada su ljudi iz depoa pojurili za vandalima.
Ekipa je ostavila ranac sa dvadesetak sprejeva, i jedan ranac sa par litara soka i nekoliko kutija plazme. Ekipa čuvara im se ovim putem zahvaljuje :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378996#p378996:19nap9nj je napisao(la):
Moravac » 01 Apr 2016 03:55 pm[/url]":19nap9nj]Svih 9 vozova ogišćeno od grafita, žvrljotina i nalepnica sa stakala.

Na pojedinim staklima bilo je po 5-6 slojeva boje. STU i ekipa vandala očigledno ne manjka sa novčanim sredstvima za kupovinu sprejeva.

Pre par sedmica pao je i prvi "ratni plen" kada su ljudi iz depoa pojurili za vandalima.
Ekipa je ostavila ranac sa dvadesetak sprejeva, i jedan ranac sa par litara soka i nekoliko kutija plazme. Ekipa čuvara im se ovim putem zahvaljuje :)

Odlicno, ocekujemo sad od ekipe cuvara da nam naprave jedan lep mural sa zeleznickim motivom uz plazmu i sokove. :D
 
U depou tps zemun trebala bi da postoji sizela pa da se cuvarima podjele radio stanice i utisini primete bagru puste malo da saraju
zauzmu strteske tacke i onda sizela i reflektori i pp aparati varnici nesto zurka
 
Mogli bi i da zaposlenima u TPS daju nekoliko uniformi Žandarmerije i vernih kopija Heklera MP5 i to sa prigušivačem koji im daju još strašniji izgled

hkmp5fraptor.jpg


Padali bi svetski rekordi u nekim trkačkim disciplinama. :)
 
Vrh