milanche
Advanced
- Učlanjen(a)
- 28.05.2011.
- Poruke
- 2.121
- Pohvaljen
- 4.860
Ovaj ruski voz nam ne odgovara. Treba nabavljati sa visinom poda od 600mm, da bi se konacno uskladilo. Generalno sam sumnjicav prema kvalitetu tih ruskih vozova, jer koliko sam cuo dosta su se kvarile one dizel garniture iz prve transe. Ne znam jel to istina ili ne. Ne bi bilo lose da opet budu svajcarci, pa onda da se ispregovara neki regionalni remontni zavod za njihove vozove. Ili da se uskladi sa tram-train i buducim valjda metro kompozicijama, pa da imamo ako ne isti tip, onda makar od istog proizvodjaca zbog lakseg odrzavanja.
Inace poljska pesa nije losa, a mislim da nije ni skupa, mada sam pre za neke renomirane i pouzdane proizvodjace : staedtler, caf, altsom, bombardier...
Privatizacija ok, ali kao manjnski partner ili kao deo JPP. Potpuna privatizacija nacionalnih resursa kao sto su Zeleznice, EPS, Telekom, Vodovod i slicno bi bilo pogubno. Do duse, trebalo bi sada da moze vise operatera da koristi infrastrukturu, tako da bilo koji privatnik ili strana kompanija moze da radi u Srbiji.
Inace poljska pesa nije losa, a mislim da nije ni skupa, mada sam pre za neke renomirane i pouzdane proizvodjace : staedtler, caf, altsom, bombardier...
Privatizacija ok, ali kao manjnski partner ili kao deo JPP. Potpuna privatizacija nacionalnih resursa kao sto su Zeleznice, EPS, Telekom, Vodovod i slicno bi bilo pogubno. Do duse, trebalo bi sada da moze vise operatera da koristi infrastrukturu, tako da bilo koji privatnik ili strana kompanija moze da radi u Srbiji.