boca-ica":cwpxea0j je napisao(la):
zidar":cwpxea0j je napisao(la):
...Zao mi sto necu videti TGV kako sa NBGD preko mosta na Adi juri ka Topcideru...
I da ga bude a jurio (574,8 km/h) teško da bi smo ga i mi videli da ide preko mosta na Adi :lool:
mi jednostavno nemamo ni jednu retabilnu destinaciju za TGV ili Maglev
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=I15CP6j9_F4[/youtube]
Kakvih crnih 600 na sat kad em je servisna brzina 320km/h (574,8km/h je rekord sto nije komercijalna voznja sa putnicima), em deli zel. cvor sa ostalim sporijim vozovima koji inace ima ogranicenje brzine, em brzi vozovi sa lokomotivama (tj. power cars jer se otkacinju samo u depou) imaju manje ubrzanje. Da bude jos gore u Beogradu mora da pristaje na stanice jer to je najvaznije mesto u celoj zemlji.
Da odgovorim i Zidaru.
I meni je zao jer kad nisu hteli da kupe Stadlere sa 760mm podom i pokretnim stepenikom (koji je baj d vej za njih svemirska tehnologija sa odrzavanjem na nivou NASA-e :lol: ) zasto bi prepravljali skorasnji projekat debilnih preskupih pristupa mostu ciju je kontroverznu gradnju pratilo negodovanje navnosti.
http://www.412emvbeovoz.com/Dokumenti/Generalni Projekat/Generalni projekat.pdf
^^^Na strani 184 generalnog projekta novih EMV saobracajnog instituta CIP objavljenog aprila 2007. godine napominje se da
rastojanje izmedju ivice perona visine 960mm i ivice voza u visini ulazista ne sme da predstavlja opasnost po putnike pri ulasku-izlasku iz voza.
To znaci da je preporucena visina poda 760mm sa instaliranim pokretnim stepenikom koji bi bio koriscen iskljucivo pri pristajanju na betonske prefabrikovane perone visine 350mm. Mrezelo ih da naruce odredjenu stvar tako da nije tesko zamisliti koliko bi im mrsko bilo da se petljaju oko dela UMP-a.
U vezi sa izjavama gradonacelnika o dodavanju stajalista i kupovini novih garnitura dodao bih jos nesto.
Izmedju ostalog u projektu novih EMV stoji i Flirt sa gore prikazanog klipa koji je predlozen za prigradsko-gradsku zeleznicu Beovoz koja saobraca u sirem gradskom podrucju (za razliku od BG:Voza koji je gradska zeleznica jer saobraca u uzem gradskom podrucju). Kod Beovoza u projektu sve 3 osnovne linije izlaze iz uzeg podrucja opsluzivsi Pancevo i Novu Pazovu. Grad zeli da BG:Voz funkcionise iskljucivo u okviru uzeg gradskog podrucja sto znaci da linija 1 moze ici samo na relaciji Batajnica - Ovca.
Zanimljivo je kako na stranama 31 i 38 istog dokumenta kaze da je potrebna kompozicija za Beovoz minimum 380 putnika za dnevno opterecenje od 40.000 sa 6 polazaka u vrsnom casu odnosno za opterecenje u vrsnom casu od 500 putnika. Ako zaokruzimo na 400 sto je 80% opterecenja polaska i uz to smanjimo broj polazaka na postojecih 4, te da pritom uzmemo opterecenje od 3400 na sat odgovarajuca garnitura trenutno mora da primi minimum 680 putnika. Tome odgovara 412/416.
Medjutim ima veoma spor pristup jer je namenjen regionalnom saobracaju - jednokrilna i dvoja dvokrilna na sredisnjim kolima. Posto je trasa kraca sa vecim brojem putnika po km opterecenje moze biti cak i nesto vece oko 4000 na sat sto naci da nam je u tom slucaju potrebna kompozicija kapaciteta 1000 putnika ukoliko linija 2 zavrsava na stanici Prokop a linija 1 i dalje ima takt od 15min. 2020. sa istim vozilima od 1000 putnika bice potrebno 5-6 polazaka tako da ce linija 1 moci da se podeli na krake za Aerodrom i Batajnicu.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LkxVe5dC7hI[/youtube]
^^^Ovako nesto, tj. MI09 sa pokretnim stepenikom? Za 10 vozova trebalo bi 80 miliona evra.
^^^MI 2N na kome su bazirani i MI09 i Z22500 ima nesto visi pod visine 1200mm tako da najnize stajaliste ukoliko se instarira pokretni stepenik mora biti 760mm. To zahteva ulaganja pa je stoga potrebna studija unapredjenja gradske zeleznice.