Дошљак":1zj7e2rh je napisao(la):
Jeдина мана по мени за железницу на мосту преко Аде јесте немогућност повезивања са ж.ст. Нови Београд због надвожњака УМП који иду паралелно са самом станицом. Укључење железнице би могло да буде тек негде код булевара уметности.
Nadvoznjaci nisu problem, daju se prepraviti, kao i sa Cukaricke strane, problem je
mali radijus skretanja koji je projektovan za tramvaj.
Дошљак":1zj7e2rh je napisao(la):
Поздрављам иницијативу за дуплирање колосека, то би допринело и еволуцији стајалишта Тошин бунар у станицу са 4 колосека која би по мени требала бити измештена са кривине пред тунел на надвожњак преко саме улице Тошин бунар са приступним степеништима са обе стране улице.
Dupliranje koloseka i tunela ispod Kose je odavno u svim zvanicnim planovima. I mislim da je konsenzus da stanicu Tosin Bunar treba pomeriti istocnije. I jos na to da se napravi
jos jedna stanica izmedju O. Brigada i Bul. Umetnosti i eto miline.
RioBL":1zj7e2rh je napisao(la):
eto, i to moze da bude indicija da most nije planiran da bude dopuna zeljeznickom cvoru. Jer da jeste, ti uopste nebi morao ni da pitas nikakvog strucnjaka. Cijela stvar bi bila javno poznata i reklamirana jos prije 10 godina kao uspjeh domacih strucnjaka.
Cuj
indicija, hvala ti sto si mi otvorio oci! Pa naravno da nije projektovan za zeleznicu nego za tramvaj. To je i pisano i stampano i govoreno, nije nikakva tajna.
Moje pitanje je da li je neko bio pametan pa da most na kojem je predvidjena tramvajska trasa projektuje tako da moze da izdrzi i zeleznicu? Jer znas kako, mostovi stoje generacijama a vreme i tehnologija se menjaju pa zato valja predvideti i alternative. Ko zna kako ce izgledati tramvaji za 50 godina.
Elem, ja verujem da je most zaista projektovan tako da moze da podnese opterecenje i ritam zeleznice, svaki pametni inzenjer bi to tako odradio, a onda je pitanje da li je gabarit kroz stub dovoljan za standardne zeleznicke kompozicije.
No niko na ova pitanja ne daje odgovor.
(ako neko ima tehnicki crtez izgleda pilona bio bih mu zahvalan da ga okaci)
Mair":1zj7e2rh je napisao(la):
Ne fali treći kolosek već treba da se ukine pravac na Stari železnički most kao što je i predviđeno izgradnjom Beogradskog železničkog čvora.
Tri godine od kako saobraca bg:voz sa taktom 15min i od kako je to parce zaista usko grlo, ali ako ti kazes da je to u redu onda nista, i treba tako, jos 40ak godina, dok se ne napravi most Vinca, Tehnicke stanice Zemun i Kijevo i zavrsi Prokop...
Nema potrebe da se redjaju dzakovi peska na obali, J***s poplavu, samo treba sacekati obaloutvrdu cija je izgradnja predvidjena.
Mair":1zj7e2rh je napisao(la):
Razdaljina od Prokopa "Beograd centar" do železničke stanice Novi Beograd je oko 2km. Kada ne bude ukrštanja sa pravcem sa Starog železničkog mosta na Novom Beogradu, onda će bilo koji voz sa prokopa pri brzini od 50 km/h sigurno da stigne za najviše 2,5 minuta do železničke stanice Novi Beograd. Inače preko Novog železničkog mosta vozovi idu brzinom 80km/h, ali zbog radova u Prokopu i dotrajalih skretnica na Novom Beogradu ponekad idu 50km/h.
Kapacitet pruge nema veze sa brzinom vozova kao takvom vec sa minimalnim mogucim rastojanjem izmedju dva voza na odredjenoj deonici pruge. Najgora deonica odredjuje kapacitet celokupne trase.
Sa naprednom signalizacijom taj razmak moze da se svede na samo par minuta, ali nikako u mesovitom saobracaju.
Sto znaci da ako je sa 2 linije bg:voza sa taktom 15 min interval izmedju dva voza 7,5 min, i tih 7,5 minuta moze da se ubaci samo jos jedan voz, pod uslovom da je tacan. (Eventualno 2 kada budemo imali zeleznicu kao japanci :roll: .)
Ergo, u novom cvoru uz 2 linije gradske zeleznice ka NBGD jedva da ima prostora za medjugradsku zeleznicu a nema ni malo prostora za buduci razvoj ili jedne ili druge.
Mair":1zj7e2rh je napisao(la):
Ne može most na Adi da nosi železnicu. Srušiće se od opterećenja ako bi pokušali da sprovedete železnicu po njemu.
Edit: Niti ima potrebe da ide voz po njemu, da ste pratili temu UMP bilo bi vam jasno.
Kao sto rekoh, nijedan strucnjak mi do sada nije dao konkretan odgovor. A slicnih tebi tipa "ja bih autobus ovuda proterao" sam cuo sijaset. :roll: