Delija
Expert
- Učlanjen(a)
- 03.01.2010.
- Poruke
- 8.108
- Pohvaljen
- 15.641
Па баш због тога што си навео не може. Као што си сам написао, вероватно највећи мост са само једним носачем. А то чак није ни оно најекстремније на мосту. Најекстремније и најнерационалније решење је његова ширина од 45 метара што је посебно закомпликовало челичне сегменте моста, њихово ношење од стране косих затега као и варење. А сами инжењери су приликом изградње рекли да је мост под већим допуштеним напонима него што је то пракса. Односно, "луфт" није тако комфоран какав бисмо волели да буде, односно - статички мост дефинитивно није споран али динамички...То је већ друга прича. Ако се сећам податка, може да издржи само 6 рихтера што је максимална јачина потреса која је могућа у овом подручју. Из тог разлога пракса је да се конструкције пројектују и изводе тако да могу поднети 7 рихтера јер ако дође до најгорег могућег сценарија тј. најјачег могућег земљотреса у овом подручју мост је капут.
Имајући то у виду мислим да мост није предвиђен за веће композиције класичне железнице. На страну то, сви смо ваљда свесни да од неког прерављања приступница нема ништа барем у наредних 50 година. Питање је да ли ће у догледно време на ову несрећу накалемити и трамвај, односно питање је да ли ће икада завршити пројекат који бисте ви већ да преправљате.
Имајући то у виду мислим да мост није предвиђен за веће композиције класичне железнице. На страну то, сви смо ваљда свесни да од неког прерављања приступница нема ништа барем у наредних 50 година. Питање је да ли ће у догледно време на ову несрећу накалемити и трамвај, односно питање је да ли ће икада завршити пројекат који бисте ви већ да преправљате.