Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

metro1982-1.jpg

Interesantna šema regionalnog metroa..uključen je i Novi Sad,sjajno..
 
Uuu,opasno dobra stvar. Zamislite izraz lica smokljana iz STU grupice kada pokusaji skrnavljenja novih Flirt-ova zavrse na tucaniku! :) Sad,jedino treba videti koja je cena ovoga i kolika je postojanost na raznim površinama. Sve u svemu svidja mi se mnogo. Veliki + 1
 
Wow,konacno su dolijali,nema vise vandalskih grafita..umetnost pak podrzavam :vops:
 
Inženjeri STADLER-a proveli celo jedno popodne na garniturama BG:VOZ-a. Svi smo bili prijatno iznenadjeni nihovom posetom i željom da saznaju sto više o izgledu onoga sto bi nama kao masinovodjama odgovaralo u unutrašnjosti upravljačnica. Ja mislim da je ovo prvi put da se mašinovodje pitaju za neko konstruktivno mišljenje. Veliki plus za Švajcarce. :)
 
Nadam se samo da se nece ugledati na enterijer upravljacnice ruskih garnitura za projektovanje enterijera upravljacnice Stadler-a!
 
spatiotecte":iogcoqtc je napisao(la):
Nadam se samo da se nece ugledati na enterijer upravljacnice ruskih garnitura za projektovanje enterijera upravljacnice Stadler-a!
Naravno. :) Mada ti mogu reci da su bili prijatno iznenadjeni funkcionalnošću samog RVR-a,budući na njegove godine i geografsko poreklo.(ubrzanje,el.kočenje)
 
spatiotecte":22q1ic4q je napisao(la):
RVR dobro ubrzava?
Za emv njegovih godina sasvim pristojno. Na trasi BG:VOZ-a i ne možeš da vidiš sve mogućnosti oko ubrzanja pošto su vozna vremena "široka" i nema potrebe za maksimalnim ubrzanjem. Samo cu ti dati primer o pravim mogucnostima RVR-a: St. Nova Pazova,smer ka Staroj Pazovi. Od pokretanja voza do izlaznih skretnica bez problema izlazi na 100 km/h. RVR... Dobar je to vozić. :)
 
mvbg1":1qkteaat je napisao(la):
Inženjeri STADLER-a proveli celo jedno popodne na garniturama BG:VOZ-a. Svi smo bili prijatno iznenadjeni nihovom posetom i željom da saznaju sto više o izgledu onoga sto bi nama kao masinovodjama odgovaralo u unutrašnjosti upravljačnica. Ja mislim da je ovo prvi put da se mašinovodje pitaju za neko konstruktivno mišljenje. Veliki plus za Švajcarce. :)
Rekoh ja ranije da će Stadleri biti na BGVoz trasama ,nisu mi verovali... :wink:
 
Vreme vožnje od Batajnice do stanice Zemunsko polje i obrnuto
danima je znatno produženo na taj način što je jako usporena vožnja i cestim zaustavljanjem na otovorenom
(verovatno na nekom prelazu poljskog puta preko pruge ne radi rampa)

Ne održavanje vec se reflektuje na sve ćešća zaustavljanja (gašenja) Bgvoza i u tunelima
a da bi se pokrenuo, siroti mašinovodje smrknuti treče kroz garnituru ka suprutnom kraju do upravljačkog dela
a potom znojavi ali ozreni osmehom (spaseni putnici) takodje trčeči se vracaju ka prednjem kraju
nakon cega ipak stiže se na vreme i tad kao da odmah svi zaborave pojedene tunelske nerave. . .

Slika i situacija koju sve češče vidjam a očigleno govori da se polako BGvoz raspada jer nema održavanja. . .
 
boca icaJasno je da su potrebni novi vozovi,a uskoro se ocekuje i opremanje trase od Huaweia sa signalnim i komunikacionim sistemom,pa ce sve biti na svetskom nivou.Nixsam primetio da se BGVoz raspada,vidim da sve ok funkcionise,ako je i bilo zastoja mozad je zbog tog sto se rekonstruise teretna pruga prema Makisu,pa moraju da propuste neke cargo vozove dok ne zavrse rekonstrukciju..
mvbg,ako pitaju za sugestije reci im da ugrade vise vrata,kao i deo za bicikle..sedista neka poredjaju sa strane da se ljudi ne guraju u spicu, prilkom prolaska..iz iskustva u BGVozu.. :kafa:
 
Osnovno održavanje i buduca nabavka nema veze jedno sa drugim
ili čekamo neku novu tunelsku nemilu katastrofu
da bi smo se setili minimuma bezbednosti u postojecem
 
Nisam primetio da se BGVoz raspada,vidim da sve ok funkcionise,ako je i bilo zastoja mozda je zbog tog sto se rekonstruise teretna pruga prema Makisu,pa moraju da propuste neke cargo vozove dok ne zavrse rekonstrukciju..pise u listu pruga..Mozes da ocekujes dalje unapredjenje BGVOza ili Beovoza..jer su najavljena ulaganja u z.cvor a neka su vec i otpocela,nema vise opstrukcije z razvoj od strane bivse gradske vlasti tj,njenih planera.A kao sto i rekoh Huawei uskoro pocinje ugradnju novih sistema na trasi,i bice to na svetskom nivou.
 
Evidentno je da se nista ne ulaže u neko novo unapredjenje BG:VOZ-a,ali dok ugovor traje izmedju zeleznica i grada sve ce morati da funkcionise kao do sad. Desavaju se problemi i kasnjenja,ali kada to uporedite sa brojem polazaka i dalje je to na veoma visokom nivou. Barem što se tiče poštovanja reda vožnje. E sad,sam enterijer putničkih salona je zreo za zamenu. Ali od toga zasigurno nema ništa pre narednog remonta,nažalost.
 
mvbg,Da li će Huawei da instalira (Automatic Train Control)
 
spatiotecte":2vvfzk7m je napisao(la):
2012, toliko bi voleo da si u pravu!!!!
Stadler awarded Beograd suburban train contract

SERBIA: A contract for Stadler Rail to supply 21 Flirt electric multiple-units for use on Beograd suburban services was signed by national railway ŽS on March 4.

The €100m order is being funded by the European Bank for Reconstruction & Development. The first of the EMUs is scheduled for delivery in 'autumn 2014', the second 10 weeks later and the rest at two-week intervals through to late summer 2015.

Each of the air-conditioned four-car units will have 234 seats, including 12 in first class and 14 folding seats. ŽS has specified four doors per side, a multipurpose area for wheelchairs, prams or bicycles, an accessible toilet and passenger alarms allowing contact with the driver.

The maximum speed of the 25 kV 50 Hz trainsets will be 160 km/h, with more rapid acceleration than ŽS's existing fleet. The Flirts will have lightweight aluminium bodies, and they are expected to offer lower energy consumption and operating costs than the existing rolling stock.

Stadler says the EMUs will initially be fitted with Indusi train protection equipment, but provision is to be made for future installation of ETCS Level 2.Izvor;www,railway gazette.com
 
Vrh