Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Не ради се ништа. И мање ствари су стављене на лед, попут изградње стајалишта Камендин.
 
па за неко време је боље реорганизовати бусеве који ће везивати Камендин и остала насеља са станицом Земун Поље. станице тек направити када буде пара
 
Tek sada možemo očekivati veća ulaganja u BgČvor.Ima indicija da će Beovoz postati regionalni metro,ko zna možda i Kostić uloži u nove stanice kao putničko komercijalne centre,posebno Nbg,akovica,Zemun,P.Most.i nove garniture. :kafa:
 
Uh da rado bi oni smenili i direktora Ž.S..i zatrpali Prokop i tunele ,i zapalili na lomači projekat "Beograd na vodi",šta bi sve oni..
Evo primera komercijalizacije stanica Gradske železnice ..Ksotiću gde si.. :kafa:
yuhang-shopping-mall-metro-station_src_1.jpg

yuhang-shopping-mall-metro-station_src_5.jpg

yuhang-shopping-mall-metro-station_src_4.jpg
 
pitam se pitam kad ce one prozore u BG vozu da operu ono je toko strokavo da nemam reci ne mogu nista da vidim kroz taj prozor a kontrolori mi traze kartu kao i svima nama sto trazi
 
Taj problem postoji svuda u Evropi ,mada se barem potrude da skidaju odmah..
Interesantno je videti da li privatni kapital može da se upotrebi za razvoj BGVoza,stanica,novog operatera,vozova,linja..možda bi Kostić mogao da uđe u u razvoj Gradske železnice :kafa:
 
Pa ako zamoliš roditelje od STU i ostale sl ,,umetnika,, naših nosioca Bg buducnosti
mozda i operu tu ,,štroku,,
samo pazi da ne saznaju gde živiš , jer ce te lepo ,,ukrasiti,, :lool: :laugh: :lool:
 
:laugh: nista ruzno nisam rekao sto bi me bilo ko trazio voznja BG vozom nije besplatna slazem se ali bi voleo da se cakle prozori.Nemoraju sve da ciste samo nek ociste te prozore :kafa:
 
0_c6bbd_6f13b542_orig

predlog ,kako spojiti stanicu Nbg sa novom tramvasjkom stanicom i buducom Bas stanicom..
 
2012":3nh3udql je napisao(la):
Uh da rado bi oni smenili i direktora Ž.S..i zatrpali Prokop i tunele ,i zapalili na lomači projekat "Beograd na vodi",šta bi sve oni..
Evo primera komercijalizacije stanica Gradske železnice ..Ksotiću gde si.. :kafa:
yuhang-shopping-mall-metro-station_src_1.jpg

yuhang-shopping-mall-metro-station_src_5.jpg

yuhang-shopping-mall-metro-station_src_4.jpg
da su deltu samo jedan blok spustili dole pa da spoje deltasiti i stanicu nbg moglo bi ovako da izgleda a da se pravi jos jedan trzni centar na 300 metara vazdusne linije od usca do delte je smesno :) i glupo
 
Pa i nije blizu ako bi se ceo blok formirao kao poslovni sa BAS i mnogo drugih sadrzaja,frkvencija BGVoza kao regionalnog metroa ,koji ljude iz udaljenih predgradja beograda dovodi do praga trznogcentra ili BAS je sigurno uspesna formula,uostalom mi smo na renderu dali primer koji u nasem slucaju ne mora da bude predimenzioniran i tri puta manji mall bi bio odlican,ovaj na renderu bi odgovarao za Prokop..za stanicu NBG cak i mini mall sa samo desetak radnji bi bio poslovni uspeh,od banke,poste,mini maxi,mc donalds i sl..na tom mestu sve bi bilo izdato..stanica Rakovica bi takodjer mogao da bude mini mall,Batajnica i sl.
Mi ne treba da brinemo za konkurenciju dva mola koja i nisu bas toliko blizu ,ne mozes pesice jel da..ako privatni investitor nadje svoj interes..zar mislis recimo da bi i nova BAS pored stanice NBg trebalo da bude prazan samo sa salterima ili i tu ljudi kao i susedne Nbg stanice treba da obave posao ,kupe nesto a da ne moraju da idu tri ili pet tramvajske stanice do najblizeg mola.Ja mislim da je moguca komercijalizacija stanica BGVoza u vidu nekog javno privatnog partnerstva ili sl.
 
Somi303":1h9k60v1 je napisao(la):
Не знам да ли је одговарајућа тема, али Штадлери ће по свему судећи овако изгледати
Boje su ok, samo kada bi zamenili pozicije plave i bele. Znači, bela traka preko prozora i plava vrata.
 
2012":1nb7tbfg je napisao(la):
Pa i nije blizu ako bi se ceo blok formirao kao poslovni sa BAS i mnogo drugih sadrzaja,frkvencija BGVoza kao regionalnog metroa ,koji ljude iz udaljenih predgradja beograda dovodi do praga trznogcentra ili BAS je sigurno uspesna formula,uostalom mi smo na renderu dali primer koji u nasem slucaju ne mora da bude predimenzioniran i tri puta manji mall bi bio odlican,ovaj na renderu bi odgovarao za Prokop..za stanicu NBG cak i mini mall sa samo desetak radnji bi bio poslovni uspeh,od banke,poste,mini maxi,mc donalds i sl..na tom mestu sve bi bilo izdato..stanica Rakovica bi takodjer mogao da bude mini mall,Batajnica i sl.
Mi ne treba da brinemo za konkurenciju dva mola koja i nisu bas toliko blizu ,ne mozes pesice jel da..ako privatni investitor nadje svoj interes..zar mislis recimo da bi i nova BAS pored stanice NBg trebalo da bude prazan samo sa salterima ili i tu ljudi kao i susedne Nbg stanice treba da obave posao ,kupe nesto a da ne moraju da idu tri ili pet tramvajske stanice do najblizeg mola.Ja mislim da je moguca komercijalizacija stanica BGVoza u vidu nekog javno privatnog partnerstva ili sl.
ne verujem da bi mek otvarao na stanici al obicma prodavnica apoteka i jos tako neka prodavnica je ok mada ne verujem da ce biti tolko para da se pravi ovoliko dobra styanica ko sto ste vi napravili :) mislim da ce biti dosta skromnija :)
 
Ma ne verujem ni ja da ce biti toliko velika,na Nbg ali na Prokopu pak ovako nesto je pozeljno.Model je dobar za Nbg samo smanji ga x 10 :wink:U svakom slucaj ima mesta za desetak lokala i sadrzaja..u tom sam siguran da bi bilo profitabilno..
 
Stanica NBG je u očajnom stanju. A mogla bi dobro da se renovira. Naravno, i za to trebaju pare. Čak mislim da su neki nosači u lošem stanju i da su rizični. Pokušaću jednom da slikam par stvari.
Što se tiče stanice, stanica prokop može bar delimično da se sredi, i da se isplanira dalji razvoj u etapama.
 
Гага":3prhk1pt je napisao(la):
БГ воз у Мунзеу, недеља 13.октобар 2013., у 14:30, таман дошао из правца Београда:



Koja je ovo katastrofa,da ne poželiš da prođeš ni danju a kamoli noću,horor podzemni prolaz.Kao da je napušteno pre 20-30 godina i da niko posle toga nije ni kročio na stanicu. :notok:
 
Vecina stajalista nema nastresnicu
Makar po pola table leksana na nekom nosacu
mnoge putnike bi usrecilo da ne kisnu. . .
 
Zaista su potrebna ulaganja u BGVoz i Cvor,izgleda da je to ipak prioritet prema najvama iz ZS i signalima novih gradskih vlasti.Svi su na dobitku i gradjani u centru i oni u predgradjima...ocekujem da se i predstojeca predizborna gradska kampanja osim punog pogodtka projekta Beograda na vodi fokusira na BG Cvor i atraktivnu Gradsku zeleznicu kao i Metro,da se postave ciljevi i onda ispunjavaju,uz ,mozda pokretanje 2 linje BGVoza dobre rendere stanica,vozova Stadler koji su naruceni za blisku buducnost,i bolju animaciju ,magnet za birace,garantujem! :wink: to se dopada ljudima kako u urbanom tako i u prigradskom delu,uverili se u prednost,svaki izbori donose sarene laze,Gradska zeleznica ili Regionalni Metro ima sanse da to ne bude :kafa:
Milsim da privremene vlasti mogu da odigraju odlicnu ulogu u promociji boljeg zivota za gradske i preigradske opstine,jedan od kljucnih problema koji gradjani ocekuju je brze i udobnije putovanje od kraja do kraja regiona Beograda.
Za Gradsku zeleznicu je mozda dobro da se to uradi sa jakom korporacijom,recimo Siemens ili Systra..jedna kineska je vec ukljucena Huawei,za signalnu opremu,Ruske zeleznice radice prema Pancevu i sl. pri prvom pokretanju gradske z.90ih radio je Siemens, jos stoje njihovi displeji na stanicama kao i automati karata,takodjer i Systra je radila studiju,naravno i domaci CIP je tu.
0_c6bba_c532fb08_orig

rouse-hill-station-street-level-watermarked.jpg
 
schuman3.jpg

schuman10.jpg

Brisel,velika ulaganja u Gradsku železnicu i vezu sa aerodromom..
10054003976_1fc69b7037_b.jpg

Stokholm,velika ulaganja u gradsku železnicu
 
Osam najvećih gradilišta u Srbiji od sledeće godine biće u nadležnosti Železnica Srbije.
Jedno od njih je i centralna železnička stanica u Beogradu Prokop.
Na jednoj od njih radovi bi trebalo da počnu u februaru sledeće godine, uz pomoć kredita koji će to preduzeće dobiti iz Kuvajta.

izvor: Studio B
 
Juce izlazeci iz stanice Vukov spomenik ka zvezdarskoj strani Bulevara videh misa na onim pokretnim stepenicama koje ne rade ko zna ot kada. Bio je presladak.
 
Kada smo kod miseva. Pre jedno 10 godina voz kojim sam se vozio je stao u stanicu prokop, a iz sahta u sred stanice je izasao pacov velicine koju nikada dotada nisam video (poput veeelike macke). Bez obzira sto sam bio u vozu osecaj je bio neverovatno neprijatan. Mogu misliti sta sve prolazi hodnicima stanice. Po sredjivanju stanice deratizacija ce biti vise nego neophodna.
 
Vrh