Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Prvo,shvatam da mnogima to nije jasno,jer jednostavno ne razmišljaju o tome sve prihvataju zdravo za gotovo pod parolom ,,modernizacije" .Vidiš,nigde u svetu nema dopuna pripejd računa na ovaj način (tu su se hvalili da smo pioniri u tome,zamisli,verovatno prost narod misli da Japanci,Nemci i ostali nisu na tom nivou razvoja nego ćemo mi da im pokažemo,smešno) Svuda se pripejd račun dopunjuje preko koda,ako se sećaš i kod nas je bio taj sistem sa kupovinom onih kartica koje ogrebeš i preko koda dopuniš mobilni račun dok ,,pametni" (čitaj kriminalci) se nisu setili da se uvale između velikog državnog sistema i krajnjih korisnika.Evo ti npr. sada na trafikama imaš razdvojene dopune,odnosno dva aparata sa jedne strane za Telekom i Vip i sa druge strane za Telenor,jel svataš zašto? Jer Norvežani nisu više bili ludi da im profit uzimaju srpski kriminalci.A Vip je ostao uz Telekom iz prostog razloga jer zahvata suviše mali deo tržišta da bi se odvojio od zlatne koke srpske privrede zvane Telekom Srbije.Lično poznajem nekoga ko ima firmu koja se ovim bavi i jel misliš da bi eto npr. ja i ti mogli da osnujemo firmu i da se bavimo tim ,,legalnim" poslom ,važi...
 
Mora da je neko sa jakim vezicama i ledjima nego i mene to nervira ako hoces da dopunis racun broj ostavljas na svaku trafiku umjesto da kupis vaucer sori za off
 
meni nije jasno da neko u današnje vreme ima uopšte telefon na dopunu...

plaćanje preko mesečnog računa je em povoljnije, em može da se uzme telefon za dinar.
 
MilisaV":2tneen1z je napisao(la):
meni nije jasno da neko u današnje vreme ima uopšte telefon na dopunu...

plaćanje preko mesečnog računa je em povoljnije, em može da se uzme telefon za dinar.
Au ili je reklama ili ga provali...ja koristim pripejd i svaki put me vuku za rukav da pređem na post..iz prostog razlog jer tako mogu da te kraduckaju lagano.. :kafa:
 
Darko75":1o2dinvm je napisao(la):
Prvo,shvatam da mnogima to nije jasno,jer jednostavno ne razmišljaju o tome sve prihvataju zdravo za gotovo pod parolom ,,modernizacije" .

U cilju modernizacije je bilo uvedeno da moramo da ulazimo isključivo na prednja vrata , i šta se na kraju desilo? Skidane su nalepnice sa natpisima ulaz i izlaz , i to zato što se bunilo dosta onih koji plaćaju karte , jer nisu dozvolili da ih zaje*******avaju. I ovde će malo da se švrćkaju kontrolori , pa će da odustanu , jer sigurno će jedan deo ljudi da kaže da im je bolje da se voze autobusom , nego da ih ovi spopadaju čim kroče nogom u voz.
 
Prikupljen novac sa naplate Bus plusa deli se na sva gradska prevozna sredstva te tako i BGvoz dobija deo kolača

BGvoz od tih sredstava nema ni dinara za deo održavanja koj je dostupan oku gradjana
najverovatnije novac prvo ide železnici
a nakon njihovog ,,prosejavanja,, sta upadne BGvozu upadne. . .
Kako god bilo , odzavanje je ostalo na tehničkiom minimumu
 
Treba brendirati stanice sa jakim korporacijama kao u metrou Madrid, i za pocetak od tih para staviti u funkciju gornje vestibile na Vuku,uvesti ih u K.parku,Nbg..
 
A da li unistavanje validatora treba smatrati za legitimnu borbu protiv Apex-a? Iz pojedinih postova sam zakljucio da se to opravdava. Da li mislite da ne bi bilo unistavanja validatora da naplatu vrsi GSP ili u slucaju BG:VOZ-a grad? Ne unistavaju se validatori zbog APEX-a,vec zbog zelje pojedinaca za besplatne voznje,a koji misle da im je sve ovo "bogom dano"!!! I da napomenem da nisam jedan od pristalica APEX-a,i da pojedinci slucajno ne pomisle na tako nesto.
 
Pogledajmo pažnju koju je pokloniila Varšava Gradskoj železnici i uređenju stannica.
Schowek%201.jpg

pre
Schowek%201.jpg

posle
Schowek.jpg

pre
img5117v.jpg
 
Očekujemo sa nadom ,da će nova Gradska vlast u saradnji sa Ž.S reafirmiše koncept Gradske železnice ili Regionalnog Metroa,da se na brzi i energetski.eko način poveže region Beograda.Da se uradi studija ili revizija postojeće i plan o efikasnom sistemu.
1.linja BGVoza treba da se dovrši poželjno do Pančeva,rekonstruišu postojeće stanice i dovedu na evropski nivo ,ugrade vestibili,toaleti i rampe za invalide,info sistem,a što bi omogućilo da se prerasporedi višak zaposlenih u sistemu Ž.S i uposli na stanicama BGVoza.
2.Ući u nabavku novih voznih garnitura,da bi se omogućilo uvođenje novih linja
3.Uvesti Park&Ride pod nadzorom na svim važnijim stanicama
4.Uvesti stalne službe obezbeđenja na svim stanicama,kao i šetajuće patrole uz uvođenje video nadzora i ograda,opet prerasporedom viška zaposlenih u drugim sektorima.
5.Preneti iskustva ili partnerstvo u razvoju gradske železnice sa sličnim gradovima npr.Beč,Varšava i sl.
6.Sredsva za razvoj i unapređenje Reionalnom Metroa obezbediti od povoljnih kredita..koji su u toku ili slede.
 
Варшава је то урадила због Европског првенства у фудбалу, а не зато што се то распадало.
 
Mi smo trebali to da uradimo za univerzijadu pa nismo dok docekamo neko veliko takmicenje sve ce da se rspane
 
2012":1j1mz38z je napisao(la):
Pogledajmo pažnju koju je pokloniila Varšava Gradskoj železnici i uređenju stannica.
Schowek%201.jpg

pre
Schowek%201.jpg

posle
Schowek.jpg

pre
img5117v.jpg

Da se ne varamo,ovo je sve urađeno u sklopu priprema za Evropsko prvenstvo u fudbalu prošle godine,znači zbog nekih drugih širih planova a ne konkretno samo zbog gradske železnice Varšave :kafa:
 
И? Зашто је то битно? Ево,ипак нису размонтирали нове пруге и порушили нове станице након европског првенства. :roll: Сва инфраструктура је грађена пре свега за грађане пољске тј у овом случају Варшаве. А знајући какво је стање у тој држави последњих година све ово би било урађено и без обзира на ЕП. Заправо,колико сам могао да испратим,пољски градови и посебно Варшава се још брже развијају него до ЕП-а а улагања у инфраструктуру и железничке системе су и даље огромна.
 
Samo stanica Stadion je u Varsavi radjena za potrene EP u fudbalu,ali se ostale radile ne vezano za to prvenstvo.
A dobro u Becu je to isto radjeno bez Evropskog prvenstva,pa cisto pitam jer je aktuelna Gradska Vlast stalno isticala da je Bec grad model ,koji oni slede
Iste ovakve slike mogu vam postaviti od Atine,Budimpeste,Madrida,Minhena..lista je bas podugacka..dakle slab je razlog ,da eto nismo imali prvenstvo u fudbalu,ali su zato spiskali pare na kulise kod stanice Nbg,dok na stanici Nbg nema ni toaleta.. :notok: bas tako plac dole kao sto su Rimljani radili u koloseumu.. :kafa:
Stanice ne moraju da budu skupe da bi bile pristojno uredjene..
S-Bahnstation_Frankfurt-Zeilsheim,_Westzugang.jpg

Berlin_S-Bahn_Station_Adlershof_2.jpg

S-Bahn-Station_Schwechat_2008_b.jpg

Evo primera iz Berlina i kako stanice mogu da donose i novac
friedrichstrasse01.jpg

friedrichstrasse.jpg

Navikli ste od mene da pored kritike dajem i predloge evo jednog da se u BGVozovima do kupovine novih ,poslednja kola obeleze za pristup biciklista,nazalost za invalide su nepristupacni..
Copenhagen-train.jpg
mbta_bike_coach_train_8432.17xtfkqdw0000csccowkc8kw4.c4xtg9uu3r404wggo4ss0ss8s.th.jpeg
images
 
U pravu si ,vise slika sam otvorio na tu temu.. :wink: slike bicikala u vozu su iz Gradske zeleznice u Kopenhagenu.
5876836466_cce6cb4e5d1.jpg

A vidimo i prednost ,rasporeda sedista u gradskom vozu..
4d5dkxx.jpg

Apel ,upristojimo stanicu NBG..
 
Очигледно си стекао утисак да браним власт, само сам навео прави разлог обнове. Не кажем да они то не би урадили и без тог првенства, али оно је само убрзало ствар.
Не знам да ли је одговарајућа тема, али Штадлери ће по свему судећи овако изгледати
2pSu3zt.jpg

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6fgKPiNRaBw[/youtube]
23:06
 
Ma nisam,samo reagujem da je to zbog ovoga ili onoga,imali smo i mi Evroviziju pa nismo uredili stanicu Nbg koja je najbliža Areni..Uređenje Grdske ž.se obično poverava firmi koja je specijalizovana za tu oblast,u slučaju Beovoza i njegovih početaka ,to je uradio Siemens,pa i danas primećujemo"ostatke"njihovih sistema usled zanemarivanja i neodržavnja ,od info sistema do automata.Nadajmo se da je tome došao kraj.
Hvala za video,konačno Prokop!za Flirt 3 boja mi je ok ,ako su se odlučili za zastavu Srbije,mada mi je ona prva šema mi je više prepoznatljivija sa narandžastim vratima. :kafa:
 
Ово је тотално другачији изглед воза. На потписивању уговора је била макета стандардног Флирта са нашом шемом која је много лепша. Можда би та шема и овај изглед били ок.
 
Da ovo je Flirt 3 najnovije generacije..što je super,a šemu ćemo izgleda znati tek kada urade prvi,na sajtu Stadlera stoji da će prvi biti isporučeni naredne jeseni.
nordbahn_flirt3.jpg
df06242013d.jpg
 
Stanica ovo ono
dsc03083.jpg

dsc03094.jpg

dsc03088.jpg

dsc03101.jpg

dsc03095.jpg

Pojavljuje se grupa klinaca nadrkanih koji misel da su mangupi :rant:
dsc03096.jpg

u kesi i rancu su sprejevi za zvrljanje :bash: :bash: :twisted:
dsc03097.jpg

zvrljanje pa prozvika preko razglasa iz stanice i izlazak lika iz stanice krece se u bjezaniju
dsc03099.jpg

musica
dsc03098.jpg

tosin bunar
dsc03107.jpg

dsc03106.jpg

dsc03105.jpg

dsc03113.jpg

dsc03114.jpg

dsc03112.jpg
 
Браво за сличке, Директоре. Увек сам мислио да станица Тошин Бунар није на добром месту, али ме број људи који чека БГ-воз очигледно демантује. Зна ли неко (Пантограф, Карло, Мвг1...) кад би реално могао да се успостави саобраћај ка Раковици и Реснику? Да ли се ишта, па макар и споро, ради по том питању?
 
Vrh