Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

а јесу ли планирали неке паре да се реконструишу постојеће станице и стајалишта?
 
Ne.

Takođe ni reči o stajalištima altina i kamendin.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаталк 4
 
ne znam dal je bilo reci o ovoj mocnoj andorid aplikaciji

Bg:Voz

Iznervirani ste jer ne znate kada će doći sledeći Bg voz? Upravo ste propustili voz i želite da znate da li vredi čekati sledeći. Želite li da znate gde je najbliža stanica BG:Voza ?
Ovo je prava aplikacija za vas, pored opicje za planiranje putovanja nudi i mogućnost pronalaženja najbliže stanice i pregled svih stanica Bg voza u gradu !
Da bi aplikacija radila potrebno je omogućiti internet konekciju.

g4taQ8Twlc_B52maLQFu4XDy_5pyVsvgJKFLKdrYWnoYuozCHI9dXtr07jcI7MDSYGlL=h310-rw


https://play.google.com/store/apps/deta ... ro.meniapp
 
He he he , prosto sam uživao
dok sam grebanjem napravio popriličnu ,,rupu,, na totalno izgrafitiranom prozoru do kojeg sam sedeo u BGvozu

Razmisljam se da kupim tečnost za skidanje farbe sa stolarije
samo da bih lakše pravio rupe na takvim prozorima

Napraviti par rupa nije skupo
a postiže se efekat da
ošteceni grafit više nema nikakvu vrednost :)
 
Super uradjeno :kk:
i izostavljeni su oni ,,zbunjujuci,, polasci iz Batajnice koj idu samo do Zemna
+1 :)
 
GOTOVO SA ŠVERCOM: Stalna kontrola Bus plusa i u BG vozu!

BEOGRAD, 16:06, 06.09.2013.Autor: Agencija BETA

Kontrolori će putnicima u "bg vozovima", svakodnevno pregledati "bus plus" karte, kako je to organizovano i u drugim vozilima javnog gradskog prevoza

BEOGRAD - Železnica Srbije najavila je danas da će od ponedeljka, 9. septembra, u vozovima iz sistema gradske železnice "bg voz" biti uvedena stalna kontrola karata.

Kontrolori će putnicima u "bg vozovima", svakodnevno pregledati "bus plus" karte, kako je to organizovano i u drugim vozilima javnog gradskog prevoza u Beogradu.

Napominje se da će kondukteri Železnice Srbije u vozovima gradske železnice "bg voz", u saradnji sa kontrolorima, voditi računa o ispravnosti aparata za očitavanje karata i sprečavanju eventualni krađa ili oštećenja "validatora".
http://www.kurir-info.rs/gotovo-sa-sver ... nak-972377
 
boca-ica":3ogdz368 je napisao(la):
Super uradjeno :kk:
i izostavljeni su oni ,,zbunjujuci,, polasci iz Batajnice koj idu samo do Zemna
+1 :)

Nisu izostavljeni, to su linije 100A i 100B, otkucaj na Busplusu
 
када већ уводе контроле, требало би валидаторе ставити у станицама (са рампама, као што има на Вуку и К. парку), и онима са неперсонализованим наплаћивати по томе колико је станица путовао (нпр. да кошта 10 динара по станици, па ако неко иде од Батајнице до НБГ-а плати 5х10=50 динара, а ко иде од Батајнице до П- Моста 80 динара)
 
Много је паметније увести распон временских карата, тако да карта до пола сата кошта 50, сат 75, сат ипо 100, два сата 125.
 
Pa jest, dva u jedan :D
vozim se 20 min od PA mosta do Bataje i taman jos 10 min sa 73 do kuce :D
sto nije za zanemarivanje ali dobijena cena je identicna sa mesecnom markicom pa nema realne ustede
E da , najava iz Blica. . .
(vec mi je sad zao kontrolora ustanu u 04 h za onaj u 05:55 a u 05:56 zaradili sljivu ranku :laugh: )
Kontrolori "Bus plusa" i u BG vozu od ponedeljka saopšteno je iz Železnica Srbije...
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/403822 ... ponedeljka
 
A stace da rade kad su im valdatori polupani i kad gube kontakt u tunelima
 
Pa uskoro krece opremanje trase BGVoza sa kompletnom kominkacijskom opremom firme Huawei,tako da ce to biti na svetskom nivou u svakom pogledu..pa nece biti ni gubljenja signala..
 
Tuesday, April 23, 2013
Madrid Metro signs naming rights agreement with Vodafone
6dd00e13b3a89ec53141b1898d97d892_M.jpg


MADRID Metro announced on April 23 it will rename one of its lines Line 2 Vodafone and the city's most central station Vodafone-Sol after reaching a three-year €3m agreement with the mobile telephone company.

Under the agreement all the signs and maps displayed in 272 stations and onboard 2311 cars will be reprinted to include the Vodafone logo alongside the Line 2 and Sol names. Recorded announcements will also be modified to include the new names. The agreement will also allow Vodafone to undertake unspecified commercial actions in any of the stations on Line 2.

More than 122,000 passengers travel on Line 2 every day, and 65,000 commuters use Sol.

With this move, Madrid Metro will increase its annual advertising income by 10%. This is part of a series of measures to increase income and reduce operating costs. Fares were increased by 11% last year, while the total budget for the 2013 financial year was cut by €20m to €955m, leading to the closure of dozens of station entrances, a reduction in escalator and lift maintenance, and a 50% cut in train frequency after 23.00.

The regional president, Mr Ignacio González, praised the move saying: "Naming rights are an enormous source of income for the metro. We have another 11 lines and many more stations to offer." González made it clear, though, that "this new income would not avoid fare increases in the future."
Postavlja se pitanje hoće li se i linja BGVoza brendirati,ili stanice Vuk,K.Park..od toga se može dobiti značajan novac za održavanje ili rekonstrukciju..pitanje je sad.. :kafa:Stanica Vuk postaje Telekom Srbija,Telenor,Koka kola i sl..čeka li nas isto.. Brendirane su i linje pa L1 postaje Ikea L2 Pkb..Eto načina da prorade i svi eskaltori na Vuku..ili Air Serbia/Etihad otvore svoju poslovnicu ili na stanici Nbg a za uzvat urade eskalatore i sl..
 
Šta je ovih kontrolora u vozu,više nego putnika,združene snage kontrolora i komunalne policije,nisam ni ušao u voz već me dvojica opkoliše,daj kartu! :D
 
Ajd da ih vidim u Bataji kako zavode red. Znamo svi da je tamo jezgro problema
 
A rade li ti automati u tunelima ,i da li ih ima ili su pocupani
 
vucko":2siac5rn je napisao(la):
Ajd da ih vidim u Bataji kako zavode red. Znamo svi da je tamo jezgro problema

Neko ko ima srp i čekić u crvenoj zvezdi navija da se ,,zavede red" jer on zna da nije pravi problem to što su gradski(državni) aparati (kontrolori,komunalni policajci) upregnuti sa ciljem da se više novca slije u kasu privatne parazitske firme zvane Bus plus koja je ništa drugo nego legalizovan kriminal (isto kao i telefonske dopune prim.aut) već su pravi problem ljudi koji ne plaćaju prevoz. Znam da će sada reći da podržavam šverc,ali u ovom ovakvom sistemu gde veliki državni sistemi ne rade samostalno nego im je potreban posrednik(tipa Šarić što se tiče mobilnih dopuna) šverc je pravi primer istinskog socijalizma na delu :)
 
A sta sa telefonskim dopunama moze li objasnjenje bas me zanima
 
Vrh