spatiotecte
Professional
- Učlanjen(a)
- 09.02.2007.
- Poruke
- 15.349
- Pohvaljen
- 17.421
Mislim da je Delija bio ironican u svom postu.
JohnnyLee":16ecdddq je napisao(la):извини ти, нисам приметио иронију :kk:
Богдановић је изјавио нешто у контексту нама не треба Беовоз, па је избачен из ИТС-а, чиме су му ускраћене паре из градског буџета на име продаје маркица и других карти (маркице су важиле за цео Беовоз, укључујући и Панчево и Стару Пазову). наравно, зна се шта следи када се некоме ускрате паре које му требају :arrow: пропаст. иначе, просечно кашњење Беовоза до 2003. је било мање од минут на годишњем нивоу (а фреквенција возова је била као данас БГВ у шпицу). а Ђелић је 2001. рекао да нама не треба железница, па је и она само наставила да пропада
Ипак ред вожње са савршеним интервалом од 1 сат нам не би био идеалан. Треба размишљати о путницима који иду у школу и на посао у Београду и Новом Саду, да смене углавном почињу и завршавају се око пуног сата, и да треба рачунати око пола сата за кретање до и од станице. Тако да би било најбоље да поласци од 4 до 12 буду на цео сат, како би у онај други град стизали у 5:30 - 13:30, а поподне 13:30 - 20:30. Не би било добро да се ноћу организује толико полазака (осим баш за дане Егзита), јер просто не постоји толика тражња. И сада је та једноколосечна пруга изузетно коришћена за теретни саобраћај, и не треба натрпавати трасе путничких возова који неће бити попуњени. Довољно је око 22:00, и око 23:30 или баш у поноћ. За ноћни превоз се више исплати да саме Железнице организују ноћни аутобус и ставе таблу "ЖС ноћни превоз".zidar":hcl4bm4z je napisao(la):Osvrt na novi red voznje od Beograda ka zapadu. Kako dobiti takt 1h izmedju Novog Sada i Beograda?
Eto takta 1h!
U ovu semu dodatno ulecu vozovi za BGD-Sremska mitrovica tako da potez Stara Pazova-Beograd u spicu ima vozove na svakih pola sata.
Polasci iz Beograda (boldovani su vozovi koji preskacu stanice) sa 3 RVR + klase:
4h Beovoz (NS)
5h Beovoz (NS) brzi - Indjijska garnitura
6h Beovoz (NS)
******
19h Beovoz (NS) brzi - Indjijska garnitura
20h Beovoz (NS)
21h Nocni 340 Budimpesta
22h Beovoz (NS)
23h Beovoz (NS) brzi - Indjijska garnitura
24h Beovoz (NS)
02h Beovoz (NS)
Потребна су 2 перона минималне дужине 110 метара, минималне ширине по 3 метра. То је већ у старту 660 метара квадратних, а вероватно је и мало више (800). Требало би да постоји неки мањи затворени објекат, могуће је и веце да је урачунат у цену. Затим, могуће је да постоји и некакав паркинг, или окретница аутобуса у склопу, те пешачки прилаз директно према насељу, који је бетониран.MilisaV":1g3noxfd je napisao(la):mnogo para za stajalište.
Neće biti dodatnih koloseka niti skretnica jer to onda ne bi bilo stajalište a i cifra bi bila daleko veća. Moja pretpostavka je da će peroni biti natkriveni i da će biti povezani pothodnikom. Bilo bi suludo da ljudi prelaze prugu na mestu gde brzi vozovi idu brzinom od 120 km/h.spatiotecte":ut1t2scr je napisao(la):350 000 evra za stajaliste je normalna cena. Tu mora da se naprave dodatni koloseci sa skretnicama da vozovi koji staju ne ometaju ove ostale koji prolaze, siroke perone kao u Staroj i novoj pazovi sa nadstresnicama i verovatno stanicna zgrada.
Ne vidim da je ta suma prevelika za ovaj poduhvat.
Rile":13vwsl7v je napisao(la):Ne treba zaboraviti da je Sremska Mitrovica, zapravo, centar sremskog okruga i da puno putnika iz Šida, Kukujevaca i Martinaca putuje samo do nje i mislim da ne bi bilo u redu da ostanu bez putničkih vozova.
Karlo del Ponte":13vwsl7v je napisao(la):Ипак ред вожње са савршеним интервалом од 1 сат нам не би био идеалан.
Pozdrav svima, ovo je moj prvi post ovde...JohnnyLee":g05v35d0 je napisao(la):и то што кажеш.
иначе, завршио сам и станице на линији 2: Прокоп-Ресник. и нешто сам размишљао око висина перона. мислим да би на крају било најбоље да сви буду високи 760 мм због унификације возног парка. дакле, идемо редом:
Кошутњак:
Раковица:
Кијево:
Ресник (предлог: перони 2, 3, 6 и 7 за градску железницу, а 1, 4, 5 и 8 за даљинску железницу):
е сад, за остала стајалишта на територији града може да се користи дизајн Кијева, Земун поља, Кошутњака и Крњаче, првенствено у зависности од самог изгледа околине. за станице (Младеновац, Лазаревац и др.) може се користити дизајн Овче, Ресника, Раковице и Батајнице (у зависности од околине и, наравно, величине и важности станице).
као и увек, све сугестије су добродошле.
Taj kolosek u Rakovici je jako važan jer kroz njega prolaze vozovi koji u svom sastavu imaju Naročite pošiljke koje zadiru u profil. Jasno je da izgradnja perona na tom mestu ne dolazi u obzir. I Zemun ima takve koloseke, peti za vozove prema Batajnici i deseti za suprotan smer. Slažem se da bi Košutnjak bilo vrlo korisno stajalište bez obzira što je blizu Rakovice. I stajalište Kamendin nije mnogo udaljeno od stanice Z Polje i biće mnogo korisno.JohnnyLee":1aoyn26p je napisao(la):...
перон 1 у Раковици би се направио уз онај колосек ближе путу који нема перон. Кошутњак је предлог да буде стајалиште за БГВ за цео регион Лисичијег потока, значило би грађанима. а некада је и Кошутњак био у употреби...
Dužina RVR garniture, koja je četvorodelna, iznosi 103 m i mislim da je 110 ili možda 120 m perona, u ovakvim uslovima, sasvim dovoljno. Takt vozova trebalo bi da bude na desetak minuta i onda ne bi bilo potrebe za kuplovanim garniturama.Pendolino":1aoyn26p je napisao(la):...
I za početak još jedan detalj. Mislim da je BG voz sasvim dovoljno 110m, i da ne treba bacati pare na duže perone.
U Zemunu i na NBG zvrje prazni peroni dok neke velike stanice po Srbiji nemaju nikakve.