Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Pa mogu to malo prakticnije da podjele nisam znao da SU do sad nije imala u posjedu RVR Morace to da se unapredi zeljeznica je jedan organizam a ne gomila nepovezanih organa koko bi neki zeljeli.Mislim da do voznog reda 2014 izremontovati jos koji RVR kako bi se oslobodila masina za teret i olaksalo okretanje voza da se negubi vrijeme na manevri
 
Dragi prijatelji forumasi moram sa vama podeliti utisak da je putnicki saobracaj na zeleznici u Srbiji UMRO.
strasno je tuzno videti da lokomotiva vuce 1 (jedan) jedini vagon.
Tuzno i neshvatljivo. Ako od pozarevca krenete vozom za BGD trebacevam vise nego duplo vremena u odnosu na autobuski prevoz.
To naprosto nije normalno!
Nije mi poznato sta sve uslovljava tako sporo kretanje, ali odredjene mere da se ozivi putnicki saobracaj na zeleznici treba pod hitno preduzeti.
 
лаки, зато сам ја за то да ЖС убудуће купују само ДМВ и ЕМВ гарнитуре. од 2 до 4 јединице, па ако постоји потреба да се куплују, ако не, иду самостално. а вагони могу да се исеку или продају, а део да остане за међународне возове. локомотиве могу да се користе за међународне и теретне возове. ионако кукају како немају довољно вучних возила
 
Koliki lopovluk i nebriga vlada na zeleznici dobro je sto nesto i imamo!!!
 
и то што кажеш.

иначе, завршио сам и станице на линији 2: Прокоп-Ресник. и нешто сам размишљао око висина перона. мислим да би на крају било најбоље да сви буду високи 760 мм због унификације возног парка. дакле, идемо редом:

Кошутњак:
Kosutnjak.jpg


Раковица:
Rakovica.jpg


Кијево:
Kijevo.jpg


Ресник (предлог: перони 2, 3, 6 и 7 за градску железницу, а 1, 4, 5 и 8 за даљинску железницу):
Resnik.jpg


е сад, за остала стајалишта на територији града може да се користи дизајн Кијева, Земун поља, Кошутњака и Крњаче, првенствено у зависности од самог изгледа околине. за станице (Младеновац, Лазаревац и др.) може се користити дизајн Овче, Ресника, Раковице и Батајнице (у зависности од околине и, наравно, величине и важности станице).

као и увек, све сугестије су добродошле.
 
Da li ce sutra bg:voz da saobraca po nedeljnom redu voznje zbog novouspostavljenog nam praznika?
 
Osvrt na novi red voznje od Beograda ka zapadu. Kako dobiti takt 1h izmedju Novog Sada i Beograda?

2 RVR garniture na relaciji NS-BGD mogu da ostvare pouzdan takt 2h (dalje cemo ih zvati Beovoz)

Tacno izmedju 2 polaska Beovoza ubacimo ICS vozove za Suboticu, putnicke za Suboticu i medjunarodne za Budimpestu.

Treca garnitura Beovoza (Indjijska) ulece onda kada nema ko drugi da popuni rupu, i vozi na relaciji NS-BGD

Time izmedju Beograda i Novog Sada naizmenicno idu omnibus i brzi vozovi: Beovoz staje na svakoj stanici a putnicki, ICS i medjunarodni preskacu manje stanice.

Eto takta 1h!


U ovu semu dodatno ulecu vozovi za BGD-Sremska mitrovica tako da potez Stara Pazova-Beograd u spicu ima vozove na svakih pola sata.

Polasci iz Beograda (boldovani su vozovi koji preskacu stanice) sa 3 RVR + klase:

4h Beovoz (NS)
5h Beovoz (NS) brzi - Indjijska garnitura
6h Beovoz (NS)
7h Medjunarodni IC 272 Budimpesta-Prag
8h Beovoz (NS)
9h putnicki Subotica
10h Beovoz (NS)
11h Beovoz (NS) brzi - Indjijska garnitura
12h Beovoz (NS)
13h putnicki Subotica
14h Beovoz (NS)
15h Beovoz (NS) brzi - Indjijska garnitura
16h Beovoz (NS)
17h ICS 540 Subotica
18h Beovoz (NS)
19h Beovoz (NS) brzi - Indjijska garnitura
20h Beovoz (NS)
21h Nocni 340 Budimpesta
22h Beovoz (NS)
23h Beovoz (NS) brzi - Indjijska garnitura
24h Beovoz (NS)

02h Beovoz (NS)




@Rile

Da li vozovi BGD-Sid mogu da se skrate na BGD-Sremska Mitrovica?
Voznja bi se skratila za trecinu i samim tim pojacao takt na potezu SM-Ruma-Pazove-Beograd

Da li se isplati skratiti liniju i pojacati takt a izgubiti putnike sa poteza Sid-Sremska Mitrovica i pogranicni saobracaj
 
мислим да је боље скратити то на Шид-Инђија (а да буде чест), с тим да три воза дневно продуже најдаље до НБГ (рани јутарњи, касни вечерњи и један око поподнева)

едит: ево предлога (графичког) за Срем-воз
srem-voz.jpg


да објашњавам не морам, све се лепо види. сао ишрафирани су Шид-Београд-Шид три пута дневно и Шид-Нови Сад-Шид три пута дневно (остали саобраћај иде само до Инђије)

и једно моје запажање:
данас сам нешто ишао до Новог Сада, и пошто сам имао доста слободног времена, отишао сам до ЖС. прво, станица лепо изледа, само ми се чини мало мала (свега три колосека+два за возове ка Сомбору). није ни битно, битно је шта сам тамо видео, а то су: ИЦ за Будимпешту са цела 3 (и словима ТРИ) вагона (од којих су два МАВ и један ЖС) и шаком јада путника унутра (кренуо је вероватно пристојно попуњен из Београда, јер је доста изашло у НС). затим је дошао путнички из Руме (после је наставио за Врбас) са цела 2 вагона. и врхунац дана, путнички Суботица-Београд (2403) који је у НС стигао са ЈЕДНИМ вагоном, да би му у НС-у накачили још два. и тако, мислим се ја, да би најбоље било када би ЖС прешле скроз на ЕМВ и ДМВ гарнитуре (2 до 5 јединица, па да се куплују када затреба), а део вагона да ремонтује за међународни саобраћај, а остатак нека прода неком другом или да се исеку. локомотиве би остале слободне за међународни и теретни саобраћај
 
Pa i jeste u planu da se zamene svi ti vagoni... ali to je spor proces. Za sada ništa od kupovine 20 EMV, DMV će možda i biti... Nemam ništa protiv da DMV ide i po elektrifikovanim prugama, ne verujem da postoje neki posebni finansijski gubici
 
laki72":o4lxvhoi je napisao(la):
Dragi prijatelji forumasi moram sa vama podeliti utisak da je putnicki saobracaj na zeleznici u Srbiji UMRO.
strasno je tuzno videti da lokomotiva vuce 1 (jedan) jedini vagon.
Tuzno i neshvatljivo. Ako od pozarevca krenete vozom za BGD trebacevam vise nego duplo vremena u odnosu na autobuski prevoz.
To naprosto nije normalno!
Nije mi poznato sta sve uslovljava tako sporo kretanje, ali odredjene mere da se ozivi putnicki saobracaj na zeleznici treba pod hitno preduzeti.
Драги пријатељи форумаши, морам са вама поделии један утисак, да региони удаљени од центра Београда и Новог Сада изумиру! Сви се селе у градска подручја Београда и Новог Сада, јер су карте у аутобусима прескупе, дуготрајне вожње аутобусом изузетно заморне, а свакодневна вожња аутомобила луксуз. Деца из Титела масовно иду у средњу економску и техничку школу, јер родитељи већине не могу да им пруже луксуз аутобуске вожње до Новог Сада. Ко зна колико смо високообразованих и стручних људи изгубили, јер стотине хиљаде деце не могу да се школују. Колико смо у губитку што нема довољно јефтиног превоза за раднике, како би имали запослење са макар ниском платом, и на тај начин решили део социјалних проблема и трошкова? Колико људи има великих проблема да дође до клиника у великим градовима на лечење? Колике губитке имамо због лечења здравствених последица? Смрт у аутомобилу или на мотору је најчешћи узрок смрти младих, оних у које је друштво улагало, и који тек треба да крену да стварају доходак. Колике губитке имамо због тога? :violina:

Железница као техничко решење је много, много више и другачије од онога што се дешава у Србији под диктатом политичких партија, који бране кумове друмске шпедитере и локалне аутобуске монополисте!
 
@Karlo
Kao i uvek, spot on! U civilizovanim zemljama se velika paznja posvecuje onome sto se na engleskom zove commuters i omogucava im se brza i laka veza do vecih centara. Ovde kod nas je problem da se uspostavi kvalitetna i priustiva veza od Beograda do Panceva.
 
Деца из Титела масовно иду у средњу економску и техничку школу, јер родитељи већине не могу да им пруже луксуз аутобуске вожње до Новог Сада. Ко зна колико смо високообразованих и стручних људи изгубили, јер стотине хиљаде деце не могу да се школују. Колико смо у губитку што нема довољно јефтиног превоза за раднике, како би имали запослење са макар ниском платом, и на тај начин решили део социјалних проблема и трошкова?


@Karlo del Ponte
Нек уведу опет плусиће, и даваћу ти по један сваки дан за овај пост!
Ово је суштина лошег просторног планирања у Србији: приоритет су аутопутеви кроз вукојебинe, уместо железница на регионалној основи, које унапређују живот грађана, поправљају могућности за запошљавање, образовање... самим тим и економију. Али, не вреди. Приоритет је олакшати транзит бугарским камионима.
Чак је и Црна Гора схватила, обновила пругу за Никшић, а помињу и нове.
 
ali tamo gde je razvijena železnica železničke karte su skuplje od autobuskih.

ono što hoću da kažem je da nisu karte skupe, nego ljudi imaju mala primanja.

daj ljudima plate od 1500 eura za neki posao sa srednjom školom, pa da vidiš kako će da plaćaju i skuplje železničke karte.
 
Таквих плата неће скоро бити у Србији - неће ни у Украјини, али они имају јефтине "електричке" и даље их развијају. Ето, хоће људи да им деца иду у град, у гимназију, иако су сиромашни. Па онда једном и неће бити сиромашни.
 
Rumuni i Bugari zavrsavaju most Vidin-Kalafat,
Uskoro ce i jedni i drugi u Schengen, a vec odavno strani kamioni zaobilaze Srbiju jer im je lakse da idu samo kroz Evropsku uniju i nemaju posla sa srpskom carinom.

Zelezara u Smederevu vise ne radi a sa njom je nestao i dobar deo teretnog zeleznickog saobracaja.

Za godinu-dve nece u Srbiji vise biti ni stranih kamiona ni teretnih vozova. A ni benzina.


Tada cemo se setiti da imamo zeleznicke pruge za putnicki saobracaj koje smo pustili da propadnu a Beobuild ce velikodusno za 1 dinar otkupiti preduzece Zeleznice Srbije, rasformirati ga, pokloniti zgradu u Nemanjinoj nekoj skoli ili vrticu i osnovati "Beobuild rail" a red voznje i prioriteti razmatrace se na ovom forumu!
 
Železara će nadam se uskoro početi da radi, i to u paketu sa fabrikom vagona Kraljevo. Tako da će biti i posla za teretnu prugu a i imaće ko da napravi. Nadam se...
 
zidar":1y6gzmj0 je napisao(la):
@Rile

Da li vozovi BGD-Sid mogu da se skrate na BGD-Sremska Mitrovica?
Voznja bi se skratila za trecinu i samim tim pojacao takt na potezu SM-Ruma-Pazove-Beograd

Da li se isplati skratiti liniju i pojacati takt a izgubiti putnike sa poteza Sid-Sremska Mitrovica i pogranicni saobracaj
Ne treba zaboraviti da je Sremska Mitrovica, zapravo, centar sremskog okruga i da puno putnika iz Šida, Kukujevaca i Martinaca putuje samo do nje i mislim da ne bi bilo u redu da ostanu bez putničkih vozova.
Rumljani će, najverovatnije, dobiti još jedan RVR i sa onim koji već imaju i sa jednom klasičnom garniturom, saobraćaj na pruzi Beograd - Šid mogao bi da se organizuje tako da polasci budu na svakih 90 - 100 minuta, ne računajući garnituru Beovoza. Zanimljivo je da vreme vožnje u smeru Šid - Beograd iznosi oko 115 minuta dok je u suprotnom smeru oko 164 minuta, dakle čtavih 50 minuta više. To je, naravno, zbog stanja koloseka.
I sadašnjim redom vožnje predviđene su bile tri garniture ( dva RVR i jedna klasična ) ali su, zbog nedostatka voznih sredstava, saobraćale samo dve.
 
мало сам дорадио Срем-воз, и још са убацио Бачка-воз (укључени и СУ-Воз и НС-Воз) и Банат-воз. црна линија су ИнтерСити возови.

Срем-воз:
srem-voz-1.jpg

Шид-Инђија би ишле две купловане троделне ЕМВ гарнитуре, да би се после у Инђији оне одвојиле, једна за Београд, друга за Нови Сад. назад, иду до Инђије, где се опет куплују у један воз до Шида. Рума-Шабац-Бања Ковиљача једна троделна ДМВ гарнитура, која би имала усклађен ред вожње са доласком/поласком воза Шид-Инђија. тегет је БГВ

Бачка-воз:
backa-voz.jpg

ту су укључени и НС-Воз (Сремски Карловци-Маглић, Сремски Карловци-Кисач и Нови сад-Тител) и СУ-Воз (Бајмок-Хоргош, Суботица-Сента и Суботица-Сегедин). Сомбор-Богојево-Оџаци једна ДМВ гарнитура која се дели са линијом Сомбор-Суботица-Сента

Банат-воз:
banat-voz.jpg

заједничка ДМВ гарнитура Бела Црква-Зрењанин-Кикинда и Кикинда-Жомбољ и заједничка гарнитура Панчево-Вршац-Бела Црква и Бела Црква-Темишвар. плава боја је БГВ Војловица-П. мост-...
 
Joni jos samo da tebe i karla zaposlimo u gumenjari i nabavimo dovoljno EMV i DMV i da zeljeznica svane
 
direktor":yd5ghc3g je napisao(la):
Doni jos samo da tebe i kral zaposlimo u gumenjari i nabavimo dovoljno EMV i DMV i da zeljeznica svane

крал? па тендер је расписан за ЕМВ-ове, а од Руса су набављени ДМВ-ови, тако да може лако да се организује. само, то се ради постепено. прво Срем (пошто је најмањи), па Бачка и на крају Банат. па онда идемо остатак Србије
 
Sto se tice tendera EMV-ove s vremena na vreme se spomene u nekoj prici i to je sve. Da li mozda neko ima neke informacije o tome?
 
БГ воз се показао ка ефикасан,јефтин и рационалан систем,дакле сва даља улагања у њега се морају зауставити. :kafa:
 
овим едитом се извињавам Делији. нисам приметио иронију

па баш је то исто рекао и Богдановић 2003. године па је кренуо суноврат Беовоза
 
Vrh