Дарко, ти или не схваташ, или не желиш да схватиш ово о чему Директор, Зидар и ја пишемо.
Тренутно, између Београда и Новог Сада има 6 пари директних полазака локалних возова, 3 пари полазака међународних возова, и 2 пара возова у унутрашњем саобраћају. Овај патрљак Беовоза, на који је кажњен зато што је против интереса некога у власти, има 11 пари полазака. Поред ових возова, имамо једну гарнитуру која се користи за саобраћај између Београда и Шида са 3 пара полазака, и једну гарнитуру коришћену између Шида и Новог Сада са такоће 3 пара полазака.
Возна средства коришћена у Срему за возове у унутрашњем саобраћају имају еквивалент 5 коришћених гарнитура, при чему услуга није на прави начин прилагођена корисницима са аспеката директности вожње за возове Беовоза и прилагођености реда вожње стварним потребама корисника. Са једном гарнитуром више, и другачијим концептом услуге и реда вожње, могуће је понудити услугу тактног реда вожње директних возова Београд - Нови Сад са интервалом сат времена, и тактног реда вожње на линији Инћија - Шид са интервалом 2 сата. У оквиру те идеје, Зидар детаљније разрађује брендирање, маркетинг, политику квалитета, Директор гради мрежу контаката са институцијама, ја пружам техничку подршку са аспекта саобраћајне струке, а свако ко је спреман да уложи део своје стваралачке енергије у ову идеју и визију може да се прикључи.