Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Oni nece biti na gubitku vec na dobitku jos ako se izgura vozni red na 1h moce po ovom karlovom principu obnovi jos koja garnitura ima da svi budu srecni
 
Haha,ma da biće svega jednog lepog dana a do tada jedna garnitura na relaciju Zemun-Inđija-Šid-Batajnica-Novi Sad-Zemun,pa vi ljudi iz N.Pazove,S.Pazove,Inđije stignite u Beograd na posao/fakultet.Mada šta oni znaju,ni ne shvataju da im je super(samo da žive u mašti mnogih ovde sa foruma)
 
Дарко, ти или не схваташ, или не желиш да схватиш ово о чему Директор, Зидар и ја пишемо.

Тренутно, између Београда и Новог Сада има 6 пари директних полазака локалних возова, 3 пари полазака међународних возова, и 2 пара возова у унутрашњем саобраћају. Овај патрљак Беовоза, на који је кажњен зато што је против интереса некога у власти, има 11 пари полазака. Поред ових возова, имамо једну гарнитуру која се користи за саобраћај између Београда и Шида са 3 пара полазака, и једну гарнитуру коришћену између Шида и Новог Сада са такоће 3 пара полазака.

Возна средства коришћена у Срему за возове у унутрашњем саобраћају имају еквивалент 5 коришћених гарнитура, при чему услуга није на прави начин прилагођена корисницима са аспеката директности вожње за возове Беовоза и прилагођености реда вожње стварним потребама корисника. Са једном гарнитуром више, и другачијим концептом услуге и реда вожње, могуће је понудити услугу тактног реда вожње директних возова Београд - Нови Сад са интервалом сат времена, и тактног реда вожње на линији Инћија - Шид са интервалом 2 сата. У оквиру те идеје, Зидар детаљније разрађује брендирање, маркетинг, политику квалитета, Директор гради мрежу контаката са институцијама, ја пружам техничку подршку са аспекта саобраћајне струке, а свако ко је спреман да уложи део своје стваралачке енергије у ову идеју и визију може да се прикључи.
 
^^^^ Do sledeceg reda voznje ovo moze biti realnost :)
 
Potpredsednik Vlade Srbije i ministar spoljne i unutrašnje trgovine i telekomunikacija Rasim Ljajić sastao se danas u Kuvajtu sa premijerom te države šeikom Džaberom Al-Mubarakom Al-Sabahom.
Premijer Kuvajta obavestio je Ljajića da će Izvršni odbor Kuvajtskog fonda za arapski razvoj odobriti kredit Srbiji od 25 miliona evra za izgradnju glavne železnice stanice "Prokop" u Beogradu.
Kredit će biti odobren sutra pod veoma povoljnim uslovima, sa fiksnom kamatnom stopom od tri odsto godišnje, rokom otplate od 18 godina i grejs periodom od četiri godine.
Ugovor će u Beogradu zvanično biti potpisan krajem novembra ove godine između predstavnika preduzeća "Železnice Srbije" i Kuvajtskog fonda arapski razvoj.
Premijer Džaber Al-Mubarak Al-Sabah izvestio je Ljajića da je Kuvajt spreman da ulaže i u druge projekte u železničkoj infrastrukturi Srbije, kao i da će dinamika tih ulaganja zavisiti od uspešnosti realizacije radova na izgradnji glavne železničke stanice "Prokop".
Premijer Al-Sabah i Ljajić su razgovarali i o drugim mogućnostima unapređenja bilateralnih odnosa dve zemlje, pa su tokom sastanka zaključili da potencijali za saradnju i kuvajtske investicije postoje u granama energetike, građevinarstva, poljoprivrede, prehrambene industrije i turizma.
Ljajić je tokom zvanične posete Kuvajtu razgovarao i sa ministrom finansija Najefom Al-Hadžrafom, generalnim direktorom Kuvajtskog fonda za arapski razvoj Abdulvahabom Al-Baderom i generalnim direktorom Kuvajtske investicione agencije Baderom Saadom, navedno je u saopštenju iz Kabineta vicepremijera Ljajića.

izvor: studio B
 
Треба бити или неупућен или злонамеран па не видети колико је значајно имати квалитетну железницу на релацији Бг-Шид и Бг-НС, не мора се звати Беовоз, може и Шидвоз.
Ја сам једанпут рано ујутру чекао неки бус за СУ у центру Батајнице и изенадило ме је колико има бусева и минибусева који специјализовано возе раднике према НС. Довољно је видети колико је паркираних аутомобила испред ж. станице у Бат са СТ регистрацијим. Из овога је јасно да то није једнострана комуникација већ се у оба правца отварају огромне могућности. Док је раније железница радила како треба сремска села су била много лепше место за живот. Са платама које у БГ обезбеђују живот испод просека људи су успевали да у комбинацији са пољопривредом лепо напредују. Сада кад су зарасле ж. станице скоро да је исто са тим домаћинствима јер су потребна улагања а нема средстава. Сад се као промовишу неки кредити али довољна је лоша година и људи начисто пропадну. Исто тако студенти уместо да путују на факс и мало припомогну код куће они плаћају станове у БГ и раде глупе послове, после се одвикну од свог места и у БГ животаре уместо да имају јака домаћинства. Мало скренух са теме али само зато да покажем колико железница задире у све поре живота и колико може да га унапреди или уназади зависно од тога колико је развијена.
 
није ни Шидвоз него Сремвоз. засебан огранак, као и Беовоз, који обавља путнички саобраћа на три линије:
С1: Нови Београд-Пазове-Инђија-Рума-Митровица-Шид (са заустављањем у свим местима на прузи)
С1Е: иста траса, само са заустављањем у напоменутим местима
фреквенција линие С1 је 2в/сат, од којих С1 полази у ХХ:20, а С1Е ХХ:50

С2: Нови Београд-Пазове-Инђија-Нови Сад (са заустављањем у свим местима), фреквенција 1в/сат (полазак у ХХ:35), изузев у периоду од 06:00-10:00 и 15:00-19:00 (2в/сат) (ХХ:05 и ХХ:35)
С3: Рума-Шабац (са заустављањем у свим местима), фреквенција 3в/сат, поласци усклађени са поласцима воза С1 из Руме

наравно, очекујем од људи који су стручнији од мене да дају своје мишљење да ли је ово изводљиво или не
 
Мислим да овде не треба потенцирати такт већ поузданост и економичност односно да јутарњи и поподневни шпиц буду добро покривени, наравно подразумева се тачност да људи могу да рачунају да ће стићи на посао и да могу да рачунају на повратак кући. Сада је БГвоз или препун или полупразан, вероватно би са овим линијама била још драстичнија разлика у попуњености.
Не само Срем:Воз, већ и Бачка:Воз и Банат:Воз (нека модерација брише двотачку ако је прекршен копирајт :)
Инђија као нови индустријски центар да буде место за преседање где би се спајали Срем и Бг, Бачка и Срем и Бачка и Бг (наравни ово не изкључује директне линије БГ-НС, у перспективи СУ)

Kaд је у питању БГвоз мислим да је крајње време да се узме у обзир потреба за ранијим јутарњим поласком.
Мислим да је боље да се овим управља из једног центра а не да се шире надлежности па да систем трпи због разних локалних интереса.
 
нису само Бачкавоз и Банатвоз, већ има ту пуно локалних возова које треба урачунати (Морававоз Пожега-Краљево, Нишвоз за локални саобраћај око Ниша, итд.). Инђија је идеално место укрштања, тако да ниједан од локалних возова (Сремвоз и остали) нема потребе да иду ка Београду, већ се завршавају у Инђији, а ту у Беовоз, па где хоћеш у Београд
 
Mozda dobijemo jednog dana BelVoz i DulVoz :) Kad tajkuni postanu privatni operateri.
 
средио сам станице од пре неколико страна. главне измене су продужавање перона на станицама на 410 м (европски стандард за брзе возове) и 210 м за градско-приградске возове (да би могли да се користе и купловани у шпицу, јер би један воз био дугачак 100 м). висина перона је 550 мм (СП - стандардни перон), а за брзе возове 760 мм (ВП - висок перон)
Батајница (1-3 СП, 5 и 4 ВП)
Batajnica.jpg


Земун поље (СП)
Zemunpolje.jpg


Земун (2-5 СП, 1, 6 и 7 ВП)
Zemun.jpg


Тошин бунар (СП)
Tosinbunar.jpg


Нови Београд (1-4 СП, 5-7 ВП)
NoviBeograd.jpg


Прокоп (1, 2, 6 и 7 СП, 3-5 ВП)
Prokop.jpg


Карађорђев парк (СП)
Karadjordjevpark.jpg


Вуков споменик (СП)
Vukovspomenik.jpg


Панчевачки мост (СП)
Pancevackimost.jpg


Крњача, Себеш, Камендин и сличне нове станице (СП)
Krnjaca.jpg


Овча (1-3 СП, 4 и 5 ВП)
Ovca.jpg


и један мали бонус - Дунав станица (1-3 СП, 4 и 5 ВП)
Dunavstanica.jpg


перони крајње десно су перони овакве железнице, која би ишла за Обреновац и Сремчицу
 
наравно, аутобуске линије које стају поред станица су ту ради илустрације и подложне су променама
 
Ajde sve,ali ovo što Orion napisao me slatko nasmejalo,znači posao Beograd,pa kući na poljoprivredu,milina od života,a kako sam kaže da je ,,jednom čekao autobus u centru Batajnice" a kako bi razmišljao da svaki dan mora da putuje pitam se pa još da namiri stoku npr. :-D Šta je suština,ono šta sam još ranije rekao a videće se sa novim redom vožnje,ljudi koji žive u N.Pazovi,S.Pazovi,Inđiji a rade/studiraju u Beogradu neće ni biti svesni da su dobili sjajan prevoz sa jednom garniturom Zemun-Inđija-Šid-Batajnica-Novi Sad-Zemun,to što će da čupaju kosu,ma šta oni znaju,treba odavde sa foruma ljudi da im objasne kako im je ustvari dobro.
 
milina od zivota je ziveti privatno u 20 kvadrata i putovati gradskim prevozom a da ti neko spava na kicmi a novac trositi na stanarinu i krpljenje kojecega i biti na nuli godinama. Postoje poslovi u poljoprivredi koji ne zahtevaju svakodnevno angazovanje, tvoja stvar ako ti je jedina asocijacija na poljoprivredu namirivanje stoke. Za tvoju informaciju u Sloveniji je normalno imati posao a posle posla ici u vikendicu da rade poljoprivredu a mogli bi da zive i od plate. Danas nije problem fizicki napor vec cinjenica da nemaju od cega kupiti npr. 100 litara nafte.
Nije to nikakvo nametanje stila zivota samo je povratak na nulu tj na ono kako su nekad ziveli tako da ne moras da brines za njih jer ako su nekad mogli da rade u bg a za vikend kopaju kukuruz mogli bi i danas kad se to resava bez fizickog rada.
Nisam jedanput putovao busom ali sam jedanput stajao duze u centru batajnice pa sam preneo neka zapazanja koja bi bila ista i da je svakodnevno stajanje na stanici. drago mi je i da zabavljam svojim pisanijima :)
 
JohnnyLee ispustio si iz vida pomoćnu stanicu Pančevački most
trenutno sa nje polazi onaj novi črveni Ruski voz za Vršac

Ako iz Batajnice imamo nastavak BGvoza vezu ka NS
a sa ove druge strane treba da bude nastavak BGvoza vezu ka Pančevu tj Vršcu i dr.

Trenutno se je dvokolosečna pruga na kojoj je zaustavna stanica, bilo bi dobro proširiti je za jedan stanični ,,zaustavni,, kolosek
što nije velika investicija i može biti korisna dok se ,,Dunavska pruga,, ne smesti plitko ispod zemlje
kao što ide metro tik uz Senu u Parizu :)
 
нисам. то је колосек 3, дијагонала са леве стране. мало ми је ружњикава, али нема везе, битно је да се види
JohnnyLee":10tv0bj3 je napisao(la):
Панчевачки мост (СП)
Pancevackimost.jpg
 
Jao,uskoro novi red vožnje,tako sam uzbuđen šta su nam spremili železničari,mada verovatno će,kao i do sada da ga usklađuju sa potrebama zaposlenih u Železnicama Srbije a ne građana koji ih praktično izdržavaju.
 
Darko75":1ir6b61u je napisao(la):
Jao,uskoro novi red vožnje,tako sam uzbuđen šta su nam spremili železničari,mada verovatno će,kao i do sada da ga usklađuju sa potrebama zaposlenih u Železnicama Srbije a ne građana koji ih praktično izdržavaju.
Ajde budi malo konstruktivan, usled te tvoje uzbuđenosti, i predloži, ako možeš, nešto pametno, umesto što samo kudiš i pišeš prazne priče.
 
Nezvanično u planu je da na relaciji Beograd - Šid saobraćaju dve RVR garniture i jedna klasična sa dve a po potrebi i tri klase. Na relaciji Beograd - Novi Sad - Subotica u planu je dve RVR i dve klasične garniture sa po dve klase. Na ovo treba dodati i tu garnituru Beovoza koji će napraviti po jednu turu do Šida i Novog Sada.
Ako znamo da između Beograda i Šida vreme vožnje za putnički voz iznosi oko 160 minuta mogli bismo da imamo putničke vozove na svakih 80 minuta, ne računajući garnituru Beovoza.
Između Beograda i Novog Sada mogla bi slična priča da se napravi ne računajući brze vozove. Nekako mi taj Beovoz u toj priči deluje kao višak, ne uklapa se nikako. Mislim da bi bio mnogo korisniji ako bi saobraćao samo na relaciji Batajnica - Novi Sad. Time bismo mogli, između Beograda i Novog Sada , da imamo putničke vozove na svakih 70 min.
 
Sto se biliz imamo plan ideji na 1h RILE cim vrate ima 5+ znaci za 2014 bi mogli imati samo RVR na BG/NS 1h
Rile pitanje zasto kombinuju klase i RVR zasto nestave sve RVR na Bg /NS a sve klase na BG / SI sa 3 vagona
Mislim da bi bilo prakticnije i jednostavnije ,jos kad bi malo dotegli prugu da viozno vrijeme ne prelazi 1h i poslusali karla da svaki drugi preskacu pojedine stanice t6ipa cortanovci,pustara itd
 
Kod izrade reda vožnje postoji jedna bitna stvar o kojoj se mora voditi računa a to je ''podela vuče''- Jedinica vuče vozova iz Subotice nema u svom posedu RVR ali ima el lok i vagone. Njihova je, dakle, jedna klasična garnitura koja vrti ceo dan na relaciji Subotica - Beograd - Subotica. Jedinica vuče Novi Sad ima jedan RVR i jednu klasičnu garnituru. Od novog reda vožnje trebalo bi da dobiju još jedan RVR i to će oni da voze na relaciji Novi Sad - Beograd - Novi Sad - Subotica s tim što njihova klasična garnitura ne obrće u Novom Sadu već vrti Subotica - Bgd - Subotica.. Šid ima jedan RVR i jednu klasičnu garnituru i oni bi trebalo da dobiju još jedan RVR i sve to vrti na relaciji Šid - Beograd - Šid.
 
Vrh