milanche
Advanced
- Učlanjen(a)
 - 28.05.2011.
 
- Poruke
 - 2.121
 
- Pohvaljen
 - 4.860
 
Nemam ja nista protiv da zeleznice budu operater i u Beogradu i da ubiraju profit, tj da onda oni naplacuju karte i vrse kompletnu uslugu. Ali to nije onda Bg:voz,ne zavisi od finansiranja grada, grad onda tu nema apsolutno nikakvu ulogu, kao sto je sad slucaj sa Beovozom koji je deo Zeleznice, gde one vrse uslugu i naplacuju je, ali i gde su odgovorne za istu. Sto se tice infrastrukture i stanju pruga, slazem se da je na prilazima Beogradu uzasno stanje, ali to opet nema veze niti sa Bg.vozom, niti sa gradom.
p.s Od lobiranja u bilo kom slucaju, ne samo u zeleznici, mi je muka. Svako vuce na svoju stranu, bez imalo osecaja za opste dobro.
				
			p.s Od lobiranja u bilo kom slucaju, ne samo u zeleznici, mi je muka. Svako vuce na svoju stranu, bez imalo osecaja za opste dobro.
		
		
	
	
	
	
  Једино што имам пар напомена везано за Раковицу, јер ме ниси добро разумео, а сада ћеш видети на цртежу. А у Батајници предлажем другачија колосечна постројења, где би у ову твоју шему само додао скраћење средњег перона, и додавање колосека за чекање возова у терминалној станици. На оним дугачким перонима би евентуално стајали возови типа Суботица - Бар, Суботица - Солун, Београд - Сплит или неки други слични, који би у туристичкој сезони били изузетно дуги. Наравно да би их могли користити и краћи путнички возови у транзиту, као и возови ради ђачких екскурзија.