Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

regionalni metro bi bio dobar naziv.

Послато са U8815 користећи Тапаток 2
 
пошто ме мрзи да тражим тему за железницу, окачићу следећу слику овде
spatiotecte":3nsa9edl je napisao(la):
TAMO GDE PRESTAJE LOGIKA POCINJE ZELEZNICA...

zeleznice-srbije-odlu.jpg
 
Novi red voznje Beovoza, svesno ili nesvesno, otvara novo polje razvoja za regionalnu zeleznicu.

Da li je otvaranje beovoz linije za Novi Sad plod dubokoumne strategije razvoja ili samo puka preraspodela EMV garnitura zbog nedostatka lokomotiva, ne znam, ali sama cinjenica da se Beograd i Novi Sad vezuju u zajednicki regionalni sinski sistem se mora pozdraviti :)

Neka to bude i samo jedan par vozova dnevno vazan je presedan.

Sad kada linija postoji bice mnogo lakse pojacati je.

Bg:voz ne moze dalje od Batajnice i Ovce jer je apsurdno ogranicen administrativnim granicama opstine Beograd.
Sa druge strane Zeleznica nema ta ogranicenja i ima slobodu da od Beovoz sistema napravi regionalnu mrezu na celokupnom ekonomskom podrucju Beograda (Novi Sad - Smederevo, S. Mitrovica-Valjevo)

Imamo Plan novembar 2011.:
voz-nbgd-ns-takt-1h.png


Sada nam ostaje da urgiramo da se liniji NS-Batajnica dodeli jos garnitura pa da se takt polako pojacava a linija produzi do Glavne Zeleznicke stanice u Beogradu.

Sa 4 garniture mozemo da imamo takt 1h na liniji BGD-NS, i to 0-24h :gobb:


Imamo Plan maj 2012.:

imamo-plan-bgvoz-beovoz.png
 
A što si stavio DMV na sliku koja predstavlja liniju koja ima elektrifikovanu prugu?
 
Danas me da izvinete priterala velika nužda dok sam čekao Bg voz u stanici Zemun,pitam blagajnicu jel ima negde wc ona kaže ne,ok,strpim se malo reko u vozu ću,kad tamo wc-i zaključani! nekako izdržim do Batajnice a tamo wc kažu zazidan! strašno! Ali bitno da,posle vidim, železnica pravi letnjikovac iza stanice Batajnica verovatno da mogu železničari da odmaraju dok ,,rade težak posao" Stvarno je za ove iz javnih preduzeća jedna motka.
 
Darko75":1r3b3t2e je napisao(la):
Danas me da izvinete priterala velika nužda dok sam čekao Bg voz u stanici Zemun,pitam blagajnicu jel ima negde wc ona kaže ne,ok,strpim se malo reko u vozu ću,kad tamo wc-i zaključani! nekako izdržim do Batajnice a tamo wc kažu zazidan! strašno! Ali bitno da,posle vidim, železnica pravi letnjikovac iza stanice Batajnica verovatno da mogu železničari da odmaraju dok ,,rade težak posao" Stvarno je za ove iz javnih preduzeća jedna motka.

:shock: Dobro, nisi nam rekao najbitnije. :?

Da li si se ukakio? :blah: :D
 
spatiotecte":9dhhank6 je napisao(la):
Darko75":9dhhank6 je napisao(la):
Danas me da izvinete priterala velika nužda dok sam čekao Bg voz u stanici Zemun,pitam blagajnicu jel ima negde wc ona kaže ne,ok,strpim se malo reko u vozu ću,kad tamo wc-i zaključani! nekako izdržim do Batajnice a tamo wc kažu zazidan! strašno! Ali bitno da,posle vidim, železnica pravi letnjikovac iza stanice Batajnica verovatno da mogu železničari da odmaraju dok ,,rade težak posao" Stvarno je za ove iz javnih preduzeća jedna motka.

:shock: Dobro, nisi nam rekao najbitnije. :?

Da li si se ukakio? :blah: :D
To definitivno jeste. Na svaki način. Pitam se koji bi wc tražio da je čekao autobus 73 za Batajnicu?! Ko bi mu onda bio kriv?
 
Auu,uopšte nismo subjektivni,i kako posle da se iole ozbiljno prihvate vaši argumenti po bilo kojoj temi? Gle čuda baš danas ima još zanimljivosti u vezi stanice Batajnica u novinama gde su glave bile u pitanju,staviću kasnije članak,mada verovatno će ovdašnja ,,stručna" javnost opet da me pljuje jer tobože kaljam to njihovo sveto zaposlenje na železnici.
 
Ne razumem, ima pravo čovek da se nervira ako u stanici postoji WC, a ne radi. Ista priča za voz.
 
ja znam kad sam bio u beču da su na nekim metro stanicama postojali javni wc-ei i da su bili čisti. mogao je čovek da se istovari bez problema.
 
Ja sam pitao coveka da li se ukakio nakon toga sto nije uspeo da nadje WC, ali to je bila sala.
 
Ja sam bio skroz ozbiljan i postavio pitanje u koji bi wc otrčao da je negde čekao autobus 73 za Batajnicu. Ali evo informacija za Darka, u Zemunu se u okviru čekaonice, tamo prekoputa onog šaltera blagajne, renovira sanitarni čvor za putnike i mislim da će uskoro biti pušten u rad.
 
Evo npr. za mnogo pametnog ,,Rile"-ta odgovor da pošto 73 uvek čekam kod pošte u Zemunu,ima javni wc udaljen jedno 30m iza one cvećare,a gde ima na stanici u Batajnici - nigde,Zemun Polju-nema,Zemunu-nema,Tošinom bunaru-nema,jedino ako ne računaš na Novom Beogradu onaj plastični užas iz koga se razlivaju fekalije jer nikad nije očišćen ali i on je tu verovatno zbog radnika sa obližnjeg gradilišta. Ali bitno da ovde većina mašta o nekim super brzim vozovima,vožnji do Novog Sada na 10min. i sl. Ja razumem da su ovde neki zaposleni u toj firmi snova zvanoj Železnice Srbije ali uozbiljiti se malo nije na odmet.
 
Evo popadasmo od smeha kakav si šaljivdžija,jel ti neko u životu rekao da imaš smisao za humor? Nisam znao da je ovo postao forum za zaje*******anciju i maštanje...
 
Стварно је глупо што велики терминуси (аутобуски) немају јавне ВеЦе-е, још горе звучи кад железничка станица нема исти. Колико пута сам трчкарао по улицама око Устаничке.. :roll:
 
Ja sam koristio wc u kafanici koja je u stanicnoj zgradi,okrenutoj ka ulici.

Wc ima pancevacki most,skoro je sredjena.
 
Darko75":1pnfh3d4 je napisao(la):
Evo npr. za mnogo pametnog ,,Rile"-ta odgovor da pošto 73 uvek čekam kod pošte u Zemunu,ima javni wc udaljen jedno 30m iza one cvećare,a gde ima na stanici u Batajnici - nigde,Zemun Polju-nema,Zemunu-nema,Tošinom bunaru-nema,jedino ako ne računaš na Novom Beogradu onaj plastični užas iz koga se razlivaju fekalije jer nikad nije očišćen ali i on je tu verovatno zbog radnika sa obližnjeg gradilišta. Ali bitno da ovde većina mašta o nekim super brzim vozovima,vožnji do Novog Sada na 10min. i sl. Ja razumem da su ovde neki zaposleni u toj firmi snova zvanoj Železnice Srbije ali uozbiljiti se malo nije na odmet.

Kao prvo,Darko nije u redu da sa takvim tonom prozivas Rileta koji po godinama verovatno moze otac da ti bude. Kao drugo,nisu zaposleni u Zeleznicama Srbije krivi za postojece stanje na istim.Ovim prozivkama se obracas na pogresnu adresu. To bi trebalo da bude upuceno nekome ko stvarno treba da vodi racuna o tome a ljudi iz izvrsne sluzbe to sigurno nisu.
 
Pa problem (nepostojecih) WC-a je sveopsti problem u Srbiji, to nije nista novo.
 
zidar":1tty1u4x je napisao(la):
Novi red voznje Beovoza, svesno ili nesvesno, otvara novo polje razvoja za regionalnu zeleznicu.

Da li je otvaranje beovoz linije za Novi Sad plod dubokoumne strategije razvoja ili samo puka preraspodela EMV garnitura zbog nedostatka lokomotiva, ne znam, ali sama cinjenica da se Beograd i Novi Sad vezuju u zajednicki regionalni sinski sistem se mora pozdraviti :)

.........(вратите опцију спојлер).........
Sa 4 garniture mozemo da imamo takt 1h na liniji BGD-NS, i to 0-24h :gobb:
Ја сам управо радио дипломски рад на Саобраћајном факултету на тему како на једноколосечним пругама имати саобраћај путничких возова са тактом од 1 сат. Конкретно, испитивао сам приградски саобраћај између Београда, Ресника и Лазаревца. У раду сам уважио чињеницу потреба за редовним саобраћајем и брзих путничких, и теретних возова, а не само приградских и регионалних.

Основни концепт услуге је био:
1. Приградски воз са стајањем у свакој станици и стајалишту, полазак сваког непарног сата од 5-19.
2. Регионални убрзани воз са задржавањима само на важнијим станицама и стајалиштима, са поласцима сваког парног сата, од 4 до 22. Први и последњи регионални воз стају у свим станицама и стајалиштима.


Са релативно ниском инвестицијом унапређења техничких постројења у станицама могуће је имати средње кашњење испод 5 минута на 100 километара у односу на кнап (теоријски) ред вожње, дакле за одржив ред вожње нису потребна превелика развлачења. Регионални убрзани воз, који стаје само Лазаревац, Степојевац, Стајалиште Барајево Центар, Раковица, Београд стиже из Лазаревца за 50-55 минута, што је конкурентно чак и вожњи колима у дневним сатима радним даном. Приградски што стаје на свакој станици и стајалишту путује 70 минута.

За правац Београд - Нови Сад би имао исти предлог решења, да сваки непарни буде локални, а сваки парни убрзани. Убрзани возови би од Новог Сада постајали локални према Суботици. Убрзани би се заустављали у Новом Саду, Петроварадину, Сремским Карловцима, Бешки, Инђији, Старој Пазови, Новој Пазови, Батајници и на Новом Београду. Локални би додатно стајали у Карловачким Виноградима, Чартановцима, Чартановци Дунав, Земун поље, Земун, Тошин Бунар. Нови Београд није погодан за крајњу станицу. У постојећим условима би то могле бити једино Београд главна или Београд Центар. Изузетно, ако се намерно направе комбинације тако да се Новосадски возови надовезују на Беовоз за Ваљево и Младеновац, или локални воз за Пожаревац.
 
A što se neki oduševljavaju da će od sledećeg reda vožnje Beovoz biti ,,produžen" do Novog Sada,a po sredi je samo tiha eutanazija relacije Batajnica-Inđija zbog totalne nerentabilnosti te jedne garniture,ona je jednostavno suviše vredna za naše železnice da bi zvrndala samo između 4 stanice.Nisu to hteli da urade odmah po uvođenju Bg voza,već ove godine je redukovan a sledeće ga neće biti,videćemo kako će reagovati ljudi koji putuju dalje od Batajnice.
 
Vrh