Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Dana 04.10.2012. sa remonta iz Smedereva vratila se garnitura 061-085 koja će biti uključena u sistem Beovoza, tačnije već je krenula da radi na relaciji Batajnica - Inđija. Dobila je plastična sedišta sa uzglavljem umesto onih plavih plišanih.
Sada je 21 garnitura u saobraćaju, 9 gradskih, 4 za Beovoz i 8 za daljinski putnički saobraćaj. Od ovih 8 dve su trenutno van stroja jer čekaju da se nabave osovine ali rešiće se i to.

08102012.jpg


sedista.jpg
 
Ova garnitura je sastavljena od delova drugih garnitura.koji su ostali čitavi posle požara ili udesa. Recimo, nekada je bila 61-62 ali je imala udes pa je motor 62 uništen ali je 61 ostao čitav. Njena prikolica je gorela u Valjevu prošle godine pa je dobila sada neku drugu. Ima još takvih garnitura, na primer 005-032 ili 095-101 itd.
 
Jao jao jao, što su grozna sedišta sa ovim naslonima za glavu
 
GreaterAngliaInterior.jpg


ovde opušteno može 5 sedišta da se smesti kao ovde, i naravno lepša sedišta :D
 
Па не верујем да би било комфорно са 5 седишта, а и сигурно ће неки људи стојати тако да је ово добро, само су седишта ружна :D
 
Енглези су поубацивали ова седишта у све своје возове и баш су удобна. не знам где их набављају, али би ови из Нове Вароши могли да се угледају на њих
 
Šteta što prilikom remonta garnitura za BG:Voz nisu uklonjene sve unutrašnje pregrade (osim onih između vagona, naravno). Tako nešto sam video u Barseloni. Mnogo je prijatnije i konfornije za gradsko-prigradski saobraćaj :kafa:
 
JohnnyLee":a08adtwz je napisao(la):
Енглези су поубацивали ова седишта у све своје возове и баш су удобна. не знам где их набављају, али би ови из Нове Вароши могли да се угледају на њих

Baš tako, u čemu god da sam se vozio (vozovi, metro, autobusi, dlr) nisam sedeo na udobnijim sedištima :)
 
Ovi nasloni za glavu koa da su uzeti iz trbanta ,bitno je da trci bez defekata i da je ne izvrljaju krelci
 
N-ST":9os14wsr je napisao(la):
Šteta što prilikom remonta garnitura za BG:Voz nisu uklonjene sve unutrašnje pregrade (osim onih između vagona, naravno). Tako nešto sam video u Barseloni. Mnogo je prijatnije i konfornije za gradsko-prigradski saobraćaj :kafa:
Ауу, која ширина вагона :D
 
Je sirina samo na iberijskom kolsjeku RVR su odlicni jos samo kad bi ih odrzavali mislim na cistocu i izborili se sa grafiterima
 
Ovo je planirana organizacija saobraćaja Beo i BG voza za naredni red vožnje koja je, naravno, podložna promenama, tj nije konačna. Najveće promene biće na Beovozu na liniji Batajnica Inđija koja je produžena do Šida i Novog Sada. To po meni nije loše samo što bih ja tu ubacio dve garniture, jedna na relaciji Batajnica - Šid - Batajnica i druga Batajnica - Novi Sad - Batajnica. Time bi, uz postojeće putničke vozove na tim relacijama, povezanost sa Beogradom bila sasvim pristojna. Što se tiče BG voza ja bih prvi polazak iz Batajnice pomerio 15 minuta ranije, dakle u 05:40 jer u voz koji sada polazi u 05:55 više ne može ni igla da stane.


3.jpg
 
RILE a sta je sa ostalim garniturama jos 4 tj+2 + 1 sto je tek izasla sa remonta trebalo bi biti ukupno 21 u saobracaju +2 koje grad tek treba da remontuje 1 ide za prijepolje 1 za suboticu gdje su ostale .Nije los red voznje mada bi nas prdlog bio bolji bg/ns na 1h
 
Ovo su izuzetne vesti.TO sto ce beovoz ici do Novog Sada.Koje taktove mozemo ocekivati sa jednom garniturom a koji bi bili sa 2?
 
Glupost je svrstavati vozove za Novi sad i Indjiju u sistem Beovoza!
Beovoz je prigradska zeleznica Beograda a valjda Sid i Novi Sad treba da spadaju u ICS vozove ili vozove unutrasnjeg saobracaja.

Opet su sve pomesali...
 
Jedna je na Šidu, jedna na Paraćinu a na barskoj pruzi saobraćaju dve, jutarnji voz za Priboj i popodnevni za Prijepolje..
Uostalom evo spiska svih garnitura:
BG voz: 1. 015-040 2. 17-018 3. 091-096 4. 083-084 5. 079-082 6. 073-074 7. 086-088 8. 067-068 9. 035-077
Beovoz: 1. 027-028, 2. 019-020 3. 089-090 4. 063-064
Daljinski putnčki: 095-101, 105-106, 103-104, 029-030, 005-032
Ostale: 061-085 ( rezerva dok ''ne preleži dečje bolesti'' ), 099-100 čeka nove osovine i 092-097 za koju ne verujem da će više saobraćati jer je očerupana i mislim da je pretrčala kilometre. Tu su i one dve koje je grad bezecovao za svoje potrebe. I to je to.
 
Ovakva organizacija saobraćaja bila je uslovljena ukidanjem nekih međunarodnih vozova i, prosto, moralo se na neki način učiniti nešto da se održi putnički saobraćaj na ovim relacijama.

prvthd.jpg
 
Pozdrav, hoće li se puštati bg voz i na južnu stranu Beograda (rakovica/resnik). Naravno mislim u nekoj skorijoj budućnosti.
 
Znači praktično se ukida linija Beovoza Batajnica-Inđija pošto će toj garnituri trebati tačno jedan ceo dan da ode iz Zemuna do Inđije pa do Šida onda do Batajnice pa do Novog Sada i nazad do Zemuna.Nije ni čudo kad je i onako ta linija Batajnica-Inđija bilo čisto rasipanje jer nije bilo previše putnika...
 
spatiotecte":17b2mhzm je napisao(la):
Glupost je svrstavati vozove za Novi sad i Indjiju u sistem Beovoza!
Beovoz je prigradska zeleznica Beograda a valjda Sid i Novi Sad treba da spadaju u ICS vozove ili vozove unutrasnjeg saobracaja.

Opet su sve pomesali...

Zasto pomešali
Više od pola stanovništva Stare i Nove Pazove kao i Indjije radi u Beogradu
Dobar deo putnika sadašnjeg BGvoza naročito u jutarnjim satima su upravo oni. . .
Dok nije bilo BGvoza pomisao na jutarnji odlazak autobusom iz Batajnice je bila prava nocna mora
jer su se autobusi punili na početnim stanicama.
Hteli ili ne oni su tu, i zašto svima zagorčavati kada ovako svima lepše :)

Do Novog Sada je davnašnja želja velikog dela Beogradjana ondašnjeg vremena . . .
na stranu nostalgiju , ovako ce NS bar da učestvuje u održavanju voza zbog Indjije i Pazova :)
a ne kao Pančevo koj koje je odbacilo voz zbog brata koj vodi autobuski saobracaj

Lična moja zamerka na izneti predlog je da NS-Batajnica preinači u NS-Pančevački most
jer kad može Valjevo , može i NS tako da i gradjanima iz ostalih delova BG bez presedanja bude dostupna linija

jedva čekam da se to sprovede pa na na pivo u NS :)
 
vucko":etmugboq je napisao(la):
Ovo su izuzetne vesti.TO sto ce beovoz ici do Novog Sada.Koje taktove mozemo ocekivati sa jednom garniturom a koji bi bili sa 2?
Pa realno je da možemo očekivati sa jednom garniturom do sada nezabeležen takt do Novog Sada od 365 polazaka godišnje :-D tj. ,,redovan" polazak na svaki dan :-D
 
boca-ica":3okj3d7x je napisao(la):
spatiotecte":3okj3d7x je napisao(la):
Glupost je svrstavati vozove za Novi sad i Indjiju u sistem Beovoza!
Beovoz je prigradska zeleznica Beograda a valjda Sid i Novi Sad treba da spadaju u ICS vozove ili vozove unutrasnjeg saobracaja.

Opet su sve pomesali...

Zasto pomešali
Više od pola stanovništva Stare i Nove Pazove kao i Indjije radi u Beogradu
Dobar deo putnika sadašnjeg BGvoza naročito u jutarnjim satima su upravo oni. . .
Dok nije bilo BGvoza pomisao na jutarnji odlazak autobusom iz Batajnice je bila prava nocna mora
jer su se autobusi punili na početnim stanicama.
Hteli ili ne oni su tu, i zašto svima zagorčavati kada ovako svima lepše :)

Do Novog Sada je davnašnja želja velikog dela Beogradjana ondašnjeg vremena . . .
na stranu nostalgiju , ovako ce NS bar da učestvuje u održavanju voza zbog Indjije i Pazova :)
a ne kao Pančevo koj koje je odbacilo voz zbog brata koj vodi autobuski saobracaj

Lična moja zamerka na izneti predlog je da NS-Batajnica preinači u NS-Pančevački most
jer kad može Valjevo , može i NS tako da i gradjanima iz ostalih delova BG bez presedanja bude dostupna linija

jedva čekam da se to sprovede pa na na pivo u NS :)

Za Staru pazovu, novu Pazovu i Indjiju se slazem da treba da budu u sistemu Beovoza jer to smatram metropoliten area Beograda ali Novi Sad, Valjevo i Sid, to vec nije Beograd, to su relacije za ICS ( Inter City Srbija ) Znaci povezivanje gradova sirom srbije. Kako moze naziv jednov voza (u ovom slucaju Beovoz) da bude adekvatan za voz koji ide za Sdi ili Novi Sad?

Problem je u imenu samo, ne u vozu, taj voz svakako tgreba da postoji!
No za kraj, recicu samo jednu poznatu izreku sa foruma Railserbia koja glasi ovako:

TAMO GDE PRESTAJE LOGIKA POCINJE ZELEZNICA...
 
Vrh