Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Belgrade railways “ Improvements of city rail BEOVOZ”- Belgrade will invest 109.9 million Euros. The
European Bank for Reconstruction and Development (EBRD), make a decision on granting a loan of 35
million Euros for modernization of urban rail transport in Belgrade. Modernization of the Belgrade railway
traffic will include the transformation of the Belgrade railway operator Beovoza, owned by Serbian Railways,
the joint venture majority-owned by the City of Belgrade. Within a year by rail should be connected Batajnica
and Pancevo bridge over the station Prokop., and also other suburbs such as Grocka, Sopot and Barajevo. This
will improve quality of public transport in Belgrade and will reduce usage of cars for trips with working
purposes. This GEF project will work in partnership with this railway project in area of training on enterprise
development for public transport operators.

http://www.undp.org.rs/index.cfm?ev...ils&revid=58DB4797-0D56-B02F-C8211463DEAF2609

Barajevo i Sopot 'ajde, ali odakle im Grocka? Ima li pruge do tamo?
 
Pa nema ni Sopot direktno železničku stanicu. Najbliža je stanica 'Đurinci' koja je udaljena, slagat ću, 2 do 3 km.
 
Најближа пруга Гроцкој је пруга у Врчину, а за шта се она користи не знам. И кад би ово требало да се реализује?
 
Somi303":1mn63ilr je napisao(la):
Најближа пруга Гроцкој је пруга у Врчину, а за шта се она користи не знам. И кад би ово требало да се реализује?

Pruga u Vrcinu je deo koridora 10 koji povezuje Beograd i Veliku Planu i dalje ka Nisu a ide preko Male Krsne.I obicno vozovi koji saobracaju iz Nisa ka Beogradu idu ovom deonicom,a za smer ka Nisu koriste prugu preko Resnika i Mladenovca. Inace one su jednokolosecne sve do Velike Plane gde se spajaju i gde nastaje dvokolosecna.
 
Vladivostok :D

37672.jpg
 
Dobri stari usminkani RVR [model je isti samo sklapala druga fabrika SSSR sistem ] :)
Zaboravih slicicu jedina bandera kompletna na tosinom bunaru
dsc02849.jpg
 
Jedini voz sa klimom u londonskom metrou :) Samo šteta što vozi za sada na jednoj liniji
 
сукцесивно мењају возове. и модернизују стара возила па их и даље терају (А60 и 62 из 60их година, тек повучени, Ц69 и 77 и даље у употреби, Д78 и даље у употреби, па цевасти из 67ме (повучен прошле године), 72ге, 73ће, 92ге и 95е)
 
masel je postavio panoe u BG vozu ,
vec dugo ti panoi su prazni , neki su i osteceni a vecina je ispisana sa vrlo vulgarnim natpisima . . .
svakodnevno gledam u takvu ruznocu koja predugo traje . . . :(
 
с обзиром да сам у ранијим постовима спомињао реконструкцију станица, ево првог предлога везаног са станицу Батајница:
Batajnica.jpg


црвено је станична зграда, зелено су зелене површине, а жуто су стајалишта аутобуса, који би сваки имао своје, ала перонски. перони 1, 2 и 3 су перони за БГВ, све варијанте и линије. перони 5, 6 и 7 су перони за све возове који иду ка западу и северу, а некада су се завршавали на главној станици (путнички ка Шиду и Суботици и могуће увођење до Сомбора, локални до Инђије). перон 4 служи за међународне и ИнтерСити возове (крећу са станице НБГ, возови који укупно саобраћају 6 пута дневно) и евентуално једног дана БГВ до аеродрома у Батајници. висина перона 1, 2 и 3 би била између 800 и 1050 мм (зависи од висине која би се унапред дефинисала као висина пода за градску железницу) док 4, 5, 6 и 7 би била 550 мм (која би требало да буде висина свих перона на главним станицама у Србији)

наравно, као и увек, све сугестије и критике су добродошле. биће наставак за друге главне станице БГВ-а (Земун, НБГ, П. Мост, Раковица, Ресник, Овча)
 
Mozda je to resenje dobro , gledajuci samo sa GE ,
mislim da se namece malo drugacije resenje kada se sagleda situacija na licu mesta
dobro je sto je napokon iko ozbiljnije pristupio Z.stanici Bataji
 
ово је ионако реконструкција, што може да значи и комплет нова градња :)
 
Теоретски ово лепо изгледа. Наиме већина путника из воза користи неки од ових аутобуса. Нарочито је критично када се створи стампедо путника који трче према бусу а морају да газе по камењу и прескачу старе шине. Направљена је велика грешка што нису постављени високи ивичњаци приликом изградње окретнице тако да се сада може поздравити са зеленом површином. Поред тога требало би омогућити да се негде заштите путници који користе 702 и 703 који иду на свеких 50 минута. Да не причамо о тоалетима.
 
Da, toalet jeste problem u Batajnici!
Bijah na aeromitingu, i kad sam pitao otpravnika na stanici: "Gdje je WC?", reče mi: "Idi tamo iza onog drveta!".
Stanicom na dnevnoj bazi protutnji nekoliko hiljada ljudi (a toga dana nekoliko desetina hiljada), djeluje mi nemoguće da uopšte može raditi normalno, a da nema ni jedan toalet.

Drugi je problem u parkiralištima, jer se veliki broj vozila iz pstalih dijelova mjesta sliva ka stanici, pri čemu su mnoga parkirana i po deset sati dnevno.
 
Па функционише тако што у том крају има доста жбуња па се они стидљиви бар мало камуфлирају. Паркинг је крцат ја сам једанпут у том крају избројао око 300 аутомобила а са друге стране знам неке који би користили БГвоз али не смеју да оставе кола необезбеђена.
 
Wc u kafani na stanici je podnosljiv.On je odmah u stanicnoj zgradi samo gleda ka ulici.A i koriscenje je besplatno.
 
JohnnyLee":3i2h83io je napisao(la):
ево још једног воза који би могао да се модификује (угради му се пантограф) и служи као БГВ
Lep vozić, jedino bi na njemu trebao ne samo pantograf nego još i hrpa dodatne opreme jer je napon železničke kontaktne mreže kod nas 25000V ~, dok ovaj voz radi na 630V istosmernog napona (Londonski Tube koristi sistem sa 4 šine - dve su redovne, po kojima se kotrljaju točkovi, a dve su za napajanje +420V i -210V). Tako da bi se ovaj voz lakše pantografom modifikovao da ide po tramvajskoj pruzi (600V) :), ali ne vajla širina šina.
Zamislite ovakvu gusenicu kako se izvija od nadvožnjaka kod autokomande i preseca bulevar da pređe na stranu kod narodne bilioteke.
 
па добро, те монтаже око контактне мреже се подразумевају у поставке приликом набавке возова, јер у Европи постоји 5 волтажа за железнице (750В ДЦ, 1,5кВ ДЦ, 3кВ ДЦ, 15 кВ АЦ и 25кВ АЦ) + разне волтаже за трамваје и метрое, тако да све фирме које се баве производњом возних средстава имају их све
 
Da li je još neko primetio da je uvedena glasovna najava stanica u bg vozu? Jutros sam oko 8 išao vozom iz Batajnice i primećujem to po prvi put do sad, juče sam takoće koristio voz i nije bilo najave. U svakom slučaju, pozdravljam tu novinu :)
 
Jel si siguran da je automatizovana najava? Vis eputa sam cuo kako masinovodja/kondukter (mislim da je uvek bio isti, po glasu) najavljuje stanice dok u pozadini svira Ceca.
 
dusan":24yzhs6b je napisao(la):
Jel si siguran da je automatizovana najava? Vis eputa sam cuo kako masinovodja/kondukter (mislim da je uvek bio isti, po glasu) najavljuje stanice dok u pozadini svira Ceca.
Nije automatizovana, nego neko od mašinovođe/konduktera najavljuje. I čuje se u pozadini muzika, ovaj put je bila neka radio stanica :D Nisam ni mislio na automatizovanu već sam pomenuo jer do sad nisam primetio da su počeli sa tim.
 
To valjda kada je vozaču dosadno krene da priča :) Samo, koliko sam primetio zvučnika ima samo u hodniku, pa se on jedva i čuje
 
Dosadno ? Covek se trudi da podigne uslugu na visi nivo. Trebalo bi ga nagraditi za entuzijazam :D
Najava postoji u ugradjenim aparatima bus plusa a zasto njihovi aparati ne rade, nije problem masinovodje :D
 
boca-ica":ewdgvmi8 je napisao(la):
Najava postoji u ugradjenim aparatima bus plusa a zasto njihovi aparati ne rade, nije problem masinovodje :D

boca-ica,bravo za post!!!!
Na garnituri 015/040 vec mesec i po dana ne rade validatori zbog nesposobnosti ljudi iz bus plusa da zamene napajanja koja su neispravna. Ja sam prijavljivao kvar sigurno 20 puta i nista. Tu i tamo se ponekad pojave majstori iz bus plusa u depou Zemun ali veoma,veoma retko!!!
 
Vrh