Ova Neva je
prava stvar za nas,grad je
BGVoz ide samo do granica Beograda te bi garniture za BGVoz trebale
da budu klasične metro,dalje preme unutrašnjosti vozi Beovoz pa za razliku od njih , ne trebaju nam klasični S bahn vozovi tipa Siemens deziro, već Neva.
Neke aktuelne zagovornike Lrt nervira taj klasični,teški izgled BGVoz sistema te kada bi se pitali verovatno bi minirali tunele..
ali nama je najvažnije da Điki i Antić podržavaju razvoj BGVoza u šta smo se uverili..
Ruse ne treba potcenjivati posebno u železnici i sve vezano s tim,RVR iako stari sasvim pristojno obavljaju posao u ovim okolnostima,trebaju nam novi vozovi ok biće i to,najavljivano je da će nam se iz španskog kredita kupiti verovatno CAF ali su pare otišle na nešto drugo?.
Dakle imamo problem da li će se dati prioritet BGVoz sistemu,da li će se ulagati ,koliko železnice a koliko grad,pitanje vlasništva na stanicama i dosta stvari za debatu.Da li će grad i pored gradnje metro ulagati jednako u BGVoz ili će prepustiti železnicama..još nas niko nije obavestio..u evropi ima raznih modela vlasništva..s bahna .Kažu da dogovor grada i železnica funkcioniše dobro..da podsetimo da je grad Beograd finansirao ravnopravno izgradnju čvora te bi po toj logici trebalo da postane suvlasnik čvora ili stanica i sl.
Ako ste koristili stanicu P.Most visina platforme ta koja je odgovarajuća ima se osećaj da se ulazi u metro granituru..to je barem moglo da se odradi sa domaćim firmama,i sa tom kritikom se slažem..
Metrovagonmaš je sada u koperaciji sa Alstomom pa sve nove metro i s bahn garniture su počeli da proizvode po najvišim svetskim standardima..Alstom također uči od rusa,njihova tehnologija za železnice je specifična..i često naprednija i sa inovacijama,česi su inovatori za el.motore i tako.. :kafa: