Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Kao što kaže Mvbg1, to što si čuo je glavni prekidač. Moguće da si bio u delu garniture gde se on nalazi pa ti je delovalo kao eksplozija. Kada se glavni prekidač isključuje / uključuje onda se čuje jak zvuk, poput male eksplozije. To je redovno stanje a i na lokomotivama se tako čuje.
 
Kao što kaže Mvbg1, to što si čuo je glavni prekidač. Moguće da si bio u delu garniture gde se on nalazi pa ti je delovalo kao eksplozija. Kada se glavni prekidač isključuje / uključuje onda se čuje jak zvuk, poput male eksplozije. To je redovno stanje a i na lokomotivama se tako čuje.
 
boca-ica":tn7x0wfn je napisao(la):
toliko besposlenih na zeleznici a da nema par slobodnih ruku za obicnu testeru
kako bi se desetak grana na trasi iseklo :(

boca-ica,besposlenih ima po raznim kancelarijama u svakom delu naseg preduzeca. A onih koji stvarno rade i omogucavaju odrzavanje saobracaja je daleko ispod svakog minimuma.
 
Jasno, kada bi sva zeleznica radila kao BGvoz ,gde bi nam bio kraj . . . :kk: :) :kk:
 
Bg voz” prosečno kasni devet sekundi
Putnici ni posle dve godine rada ne veruju da satove mogu da navijaju po dolasku voza, koji je najbrži način putovanja kroz grad. – Vagoni su čisti i uredni, a nova stanica na Kamendinu za tri meseca
http://static.politika.co.rs/uploads/rubrike/231654/i/1/bg-voz.jpg

(Foto D. Jevremović)
Gradska železnica je najsigurniji, najudobniji i najbrži javni prevoz. Od 1. septembra 2010. godine, kada je prvi prošao prugom, „BG voz” je prevezao oko 13 miliona putnika, a dnevno ga koristi višeod 30.000 građana.

Razdaljinu od 32 kilometra od Batajnice do Pančevačkog mosta kompozicija prođe za samo 38 minuta. U gradskom prevozu na istoj deonici potrebno je gotovo dva puta više vremena. Zbog toga je gradska železnica postala veoma popularni vid prevoza među zaposlenima, ali i studentima i srednjoškolcima. Školarci najviše koriste stanice Karađorđev park i Vukov spomenik, jer se u njihovoj blizini nalazi veliki broj fakulteta, a ti delovi grada su i povezani sa linijama GSP-a. Sa izgradnjom mosta na Adi povećao se broj putnika koji koriste stanicu „Novi Beograd” i presedaju na autobuse 94 i 85 preko Save.

Putnici ni posle dve godine rada, ne veruju da satove mogu da navijaju po dolasku voza. Vagoni su čisti i uredni, a na svakom od njima postoji antigrafit zaštita, koja omogućava da se boja opere običnom vodom za nekoliko minuta. Ovim vozom se najbrže putuje kroz grad.

Želja da se putnicima u glavnom gradu ponudi novi način prevoza glavni je razlog što je gradska uprava u saradnji sa „Železnicom Srbije” u beogradsku železnicu uložila 1,5 milijardi dinara. Ovim novcem remontovano je devet kompozicija koje su rđale na slepim kolosecima, modernizovane su šine i završena su dva koloseka na stanici Beograd centar – Prokop.

Stanko Kantar, iz Direkcije za javni prevoz, ističe da je za protekle dve godine, devet kompozicija „BG voza” imalo 54.702 polaska i da je zabeleženo prosečno kašnjenje od svega devet sekundi!

– Otkazano je 110 polazaka, što je samo dva odsto! Događalo se da voz saobraća od Pančevačkog mosta do Zemuna centra i da dođe do kvara na lokomotivi pa da ne ode do Batajnice. U špicu „BG voz” saobraća na svakih 15 minuta, a van špica na 30 minuta i ima devet stanica – kazao je Stanko Kantar iz Direkcije za javni prevoz.

On napominje da je najteži period bio u februaru, kada su bili najlošiji uslovi za saobraćaj u poslednja pola veka a jutarnja temperatura u Batajnici iznosila je 21 stepen ispod nule. Tada su zabeležena prepodnevna kašnjenja od pet minuta, a u drugom delu dana do deset minuta.

U Direkciji za javni prevoz kažu da su u svakodnevnom kontaktu sa građanima, da redovno prate forume i društvene mreže kojima je tema „BG voz”.
– Putnici nam daju savete kada smo u vozu, telefonom, dopisima, a pratimo i forume, društvene mreže koje se bave „BG vozom”. Sugestija i predloga ima brojnih, od prijavljivanja ponašanja putnika, izgleda stanica, zahteva za nove polaske, usaglašavanje reda vožnje autobusa sa vozovima, predloga novih stajališta, novih linija – dodao je Kantar.

Da bi gradska železnica bila maksimalno iskorišćena potrebno je, za početak, da budu izgrađene još dve stanice u Zemunu. Posle dva neuspešna konkursa, na trećem, tek završenom, izabran je izvođač radova koji će izgraditi stanicu na Kamendinu. Radovi će početi krajem septembra i predviđeno je da budu završeni za 80 dana.
Kada bude izgrađena stanica u Kamendinu planirano je da počne postupak za izgradnju i druge stanice u Altini – rekao je Kantar i najavio novu liniju Beograd–Resnik, produžetak linije „BG voza” do Mladenovca i Lazarevca.
Da bi gradska železnica premostila Dunav, neophodno je da se uradi dvokolosečna pruga na Pančevačkom mostu, što će realizovati Javno preduzeće „Železnica Srbije” sa Ruskom Federacijom.

– Da bismo produžili liniju do Krnjače, Ovče i Borče, potrebno je da remontujemo još dve kompozicije vozova i da se njihov broj poveća na 11 garnitura – dodao je Kantar.
Izvor www.politika.rs
 
Zanima me, da li u onom tunelu beovoza izmedju Rakovice i Karadjordjevog tacnije, postoje otvori, izlazi neki, i da li ima jedan u dvoristu IV Gimnazije u Teodora Drajzera posto sam video nesto nalik sahtu, verovatno je to?
Nisam terorista cisto da znate :D
I koliko je realno da ce uskoro biti linija do Resnika i sta znaci Beograd-Resnik ?
 
Belgrade-south":26iamsps je napisao(la):
I koliko je realno da ce uskoro biti linija do Resnika i sta znaci Beograd-Resnik ?

Ja sam čuo da će ići od Prokopa ("Beograd centar").
 
Belgrade-south":14da5ez5 je napisao(la):
Zanima me, da li u onom tunelu beovoza izmedju Rakovice i Karadjordjevog tacnije, postoje otvori, izlazi neki, i da li ima jedan u dvoristu IV Gimnazije u Teodora Drajzera posto sam video nesto nalik sahtu, verovatno je to?
Nisam terorista cisto da znate :D
I koliko je realno da ce uskoro biti linija do Resnika i sta znaci Beograd-Resnik ?

Ispod Dedinja tunel prolazi na 70m dubine tako da je veoma mala verovatnoca da postoji otvor ka povrsini iako su oduvek kruzile price da je tunel vezan sa kasarnom u Topcideru, Belim dvorom itd.

Juzna linija BG:voza saobracace na relaciji Prokop-Resnik
Da bi se linija produzila dalje od Prokopa ka NBGD ili Vuku potrebno je

- ili saniranje uskog grla na ulazu u stanicu NBGD to jest pravljenje zasebnog koloseka od stanice NBGD do starog zeleznickog mosta

- ili dupliranje koloseka na Pancevackom mostu kako bi bg:voz mogao da okrece u Krnjaci ili Ovci jer na stanici P. most nema prostora posto tu manevar okretanja vec izvodi linija 1 P. most-Batajnica.

U oba slucaja bile bi potrebne dodatne garniture, koje trenutno nemamo, kako bi se sadasnji takt odrzao na obe linije.
 
Poštovani,
imate li informacije kada će linija Prokop-Resnik početi sa radom?
 
Jel neko zna kada će da se smiluju da kupe nešto normalno?

Pod A: potrebne su merdevine da se popneš u RVR

Pod B: izgleda kao da je došao pravo iz Černobilja sa radioaktivnom farbom pa izgleda kao nov

Pod C: verovatno opet zbog radijacije ima sedišta od flis papira.

ili je to železničarima radijacija ispila mozak pa ne mogu da svrate do Zagreba malo!

P1060663.jpg


P1060666.jpg


P1060665.jpg


P1060679.jpg


Zagrebački Ganz kao rođeni brat Bečkog S-Bahn ÖBB 4020.

Na šta liči obnovljeni RVR? Na nafuranu žgoljavu Električku! Pod hitno ih treba proterati iz grada.
 
BG: Voz danas (nedelja, 2. septembar 2012) na stanici ŽS NBG u smeru ka Batajnici. Gužva je zbog Aeromitinga. Voz je došao krcat.
2vsmb0i.jpg
 
ok izgledaju ovi nasi sta se zalite ???
caak mi ova nasa sedista deulu odbnije od onih plasticnoh gore
 
3+3 je stvarno mnogo... ako nije predvidjeno stajanje vec duze putovanje onda je sedenje neudobno. Svako ko se vozi vozomi busom shvata da je povecan razmak izmedju sedista bogom dan :)))))))
 
U engleskoj sam se uglavnom vozio vozovima gde je 3+2. I bilo je sasvim ok za sedenje. A u ove kompozicije su mogli da naprave metro raspored sedista :) mnogo je jednostavnije da ustanes i izadjes, jeste da nije metro ali bi mogao da lici na njega haha
 
бољи је овај ентеријер
Александар":32xjrf4o je napisao(la):


него ова два
Александар":32xjrf4o je napisao(la):

едит: зна ли неко колико би коштало и да ли се исплати радити нешто са овим гарнитурама? или их је најбоље исећи и продати у старо гвожђе?
 
Meni su grozni kako spolja tako i iznutra. To nikako ne paše za jedan glavni grad koji nije u 1980. godini u sred Sovjetskog Saveza već koji treba da grabi krupnim koracima ka EU. Koji to političar priča o EU a kupuje Ruske elektrificirane kontejnere? Eto nove skraćenice - REK, Ruski Elektrificirani Kontejner.

Izvinjavam se svim Rusima na ovakvom komentaru ali sreća moja što nisam Rus jer mrzeo bi samog sebe.

Kada sofisticiranu tehnologiju iz mlaznih aviona upotrebe u vozovima, kada takođe urade dobar dizajn i strogo vode računa o kvalitetu kao što je slučaj kod svemirskog programa onda mogu da kažem da su se približili jednom Hitachiju.

A do tada kad god čujem Ruski tender za obnovu voznog parka mogu samo da se naježim, da me zaboli stomak i da otrčim u WC da se ispovraćam.

Možda sam brutalan ali sam brutalno iskren.

RVR ne treba bacati, posebnmo ne ove obnovljene ali jednostavno im nije mesto u sred Beograda. Zamislite samo sliku RVR-a pored Velara u Prokopu.

Ne treba da zamišljate kada to već imate na ovoj slici:

0_39884_6a72abfd_L.jpg


Jeza me uhvati kada vidim to. To je kao Karton Siti preko puta Sava Centra. Neverovatna nejednakost. Kao zemlja trećeg sveta. Bljak.
 
E ljudi ..bitno je da BG S/Bahn poceo da funkcionise,sada slede strateske odluke o nabavci novih garnitura sigurno ce biti iz EU, jer Ebrd finansirao da sada sve vezano za javni ptrevoz,kao Eurofima za zeleznice.Znate da se elektricni EMV nabavljaju iz Eu uskoro rekose i tender.Za sve sto nije na struju tj dizel rusi daju povoljnije i pouzanije garniture za da *Bog sacuva pruge*. Jednako nam je vazno da se srede stanice ,ujednace platforme uvede info sistem..dograde nove stanice.To trazi velika ulaganja i zeleznice i grad moraju konacno da odluce da se svake godine znacajno unapredjuje sistem.Kazu uskoro nova linja za Resnik,ali ipak je bolje da se linja 1 dovede na nivo metro like sistema po eu standardima,platforme,pristupi za invalide i sl.prvo unapredjenje linje 1 pa onda u sirenje mreze. :kafa:
 
A mi smo jako bogata zemlja i imamo ogromne prihode da možemo da poredimo funkcionalnost?

Koji to političar priča o EU a kupuje Ruske elektrificirane kontejnere?

Jesmo li ih kupili? Mi ih imamo i ne možemo ih baciti. Drugo, voz nije ruski, već Sovjetski, tj. Letonija. Ja sam srećan što su te garniture remontovane, ako nam trebaju novi EMV, onda su to svakako dalje destinacije. Sebično je govoriti da neko ko putuje 30minuta ne može da istripi RVR i da mu taj voz smeta. Ja bih sada bio srećan da se sredi infrastruktura, linija za Resnik, stajališta. Da se povede računa i spreči grafitiranje garnitura, pa tek na kraju kupuju nove garniture.

Što se spoljašnjosti, meni je RVR recimo spolja lepši od onog zagrebačkog, ali to je lična stvar
ZS412089_jpg_72945.jpg
 
SLAZEM SE! Meni su RVR lepa klasika i svaki put kada preleti iznad sajma oduzima dah..dakle jedino mi smeta sto nema klime,ali za 10 ak min se istrpi,mnogo mi je vaznije da idu tacno u minut i ljdi vec godinu dana ne mogu da se nacude kao da smo u Japanu..Bravo za nase zeleznicare! Mislim,beogradski sistem gradske zeleznice je toliko robusniji tj.metropoliten od zagrebackog da verujem da bi oni voleli da imaju to kod kuce.Koncar Emu su mi odlicnog izgleda i kada bi ponudili da se proizvode u koperaciji sa Gosom i Sinvozom onda bi nabavka isla lakse,ali sada i pristupanje eu menja stvari pa je konkurencija jaka.
 
drago mi je da direkcija prati forum i pozdravljam ih ovom prilikom i poručujem da se registruju na forum da zajedno dajemo ideje za razvoj bg voza.
 
Da,u direkciji treba da donesu stratesku odluku kao i nacin finansiranja sirenja i opremanja BGVoza u narednih 5 god,sta se svake godine radi koliko novaca je potrebno,gradnja stanica,rekonstrukcija postojecih isl.
 
Мени у свој овом причи смета само то што возови немају никакве екране на којима може да пише смер кретања. Данас сам ушао у воз у Батаји и нисам знао куда иде, питам људе јел иде до Панчевца они кажу ваљда :D И да се станице некако преуреде да не мора да се скаче из воза јер је рупчага пред тобом :laugh:
 
belgrey":3mnk0m0z je napisao(la):
BG: Voz danas (nedelja, 2. septembar 2012) na stanici ŽS NBG u smeru ka Batajnici. Gužva je zbog Aeromitinga. Voz je došao krcat.
2vsmb0i.jpg

Guzve su pocele vec oko 8 sati. Vozovi u 9.02 i 11.02 sa Pancevackog mosta koje sam ja vozio su bili toliko krcati da smo imali problema vec na Tosinom bunaru oko zatvaranja vrata. Dosta ljudi je ostajalo da saceka drugi voz u Stanicama Zemun i Zemun polje. Ali mogu samo da napisem da mi je drago sto smo danas imali neki vid provere rada sistema pod punim opterecenjem,i sto je sve proslo u najboljem redu. :kk: :kk: :kk:
 
Воз је прошао тест, али аутобуси.. Да би они прошли потребан је цео погон Земун.. :bash:
 
Vrh