Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

U mnogim zemljama muku muče sa tim grafiti ''majstorima'', mnoge su gore po tom pitanju od nas...

chet-wc01.jpg

Ovaj ekstremni slučaj se desio u San Francisku, ovi naši su male bebe u odnosu na njihove. :p

Sledeći primeri su iz Belgije...

belgianTrains2_large.jpg


1252580658685_f.jpg


3843584192_0135aea63c.jpg


train+writer.jpg


3219236554_521dfeb4f7.jpg


Ni ulaz u Charlerloi metro stanicu nije pošteđen.... :(

10638


bgp_c321b62776276d9cfe121ddd2025b89c.jpg


Jedan od najodvratnijih grafita koje sam video, id***... :bash:

graffiti52l3d3jd7.jpg


Kada je reč o vandalizmu tu ni Sidnej nije pošteđen..

634212311_9cf5fb6387_z.jpg


Unutrašnjost metro voza u Sidneju :shok:

6207524818_7163d0f915_z.jpg


Kao što ste videli ovo je veliki problem većine gradova u svetu, neki su prilično uspešno uspeli da se izbore sa njim ali ne postoji univerzalno rešenje, svaki grad treba da ima sopstvenu strategiju u borbi protiv ovih najobičnijih vandala.
 
^^ Ohoo, izgleda da su CSP i STU mala deca za ove iznad.

Cini mi se da jos i dobro prolazimo.
 
после приложеног, више се не жалим на ишараност наших возова :|

ево још примера:
Чешка
abstract_graffiti_train-713556.jpg


Грчка
TrainGraffitiGreece.JPG


Италија
IMG_3853.jpg

1204558049_f.jpg


Лондон
graffiti-train-farringdon-03.jpg


Енглеска
_45777947_graffiti_btp_466.jpg
 
Karlo del Ponte":1l0chn2e je napisao(la):
Постоји још једно решење, а то је реконструкција вагона са гробаља (који су у стању да буду реконструисани) за потребе приградског и регионалног саобраћаја, те вагони са управљачницама за гурај-вуци (push-pull) возове. Ово би било за линије ка Ваљеву, Новом Саду, Пожаревцу, Великој Плани, које би обухватиле и Младеновац, Лазаревац и остала насеља у Београдском округу. Цена реконструкције једног вагона би била око 350.000 евра, управљачница би коштала приближно исто толико, модернизација локомотиве, какву је радио Кончар, би коштала око 1.000.000 евра. Цела шестоделна композиција би коштала, дакле 3.450.000 евра и служила би наредних 20 година. Ово важи и за "Интерсити" возове. У цену су, наравно, урачунати дигитални дисплеји, вакуум тоалети, климатизација. Нови моторни воз за исту функцију би коштао око троструко више
Ovo bi bilo možda najpovoljnije rešenje, vaskrsnuće starih vagona, a ima ih puno.
Karlo, koliki bi bio obiman posao postavljanja upravljačnice u vagone i da li bi to mogla naša preduzeća da rade?
 
ispod svakog vagona je komlikovan sistem a treba misliti i na zamor materijala
nije sve samo na izgled kutije vagona bez obzira na namenu :)
 
Neka moja ideja kako bi BG voz trebalo zaštititi od vandalskih grafita, znate kako su nove trole izlepljene plakatima beogradizacija beograda. E pa ovde uraditi to isto, samo umesto beogradizacije BG staviti plakate zgodnih cica. Ajde kažite iskreno, kolika bu**** možeš biti pa naružiti Voz sa ovakvim plakatom..
tanya-robinson-5.jpg
:laugh: :laugh: :kk:
 
Bivis":zd8qs1zy je napisao(la):
Neka moja ideja kako bi BG voz trebalo zaštititi od vandalskih grafita, znate kako su nove trole izlepljene plakatima beogradizacija beograda. E pa ovde uraditi to isto, samo umesto beogradizacije BG staviti plakate zgodnih cica. Ajde kažite iskreno, kolika bu**** možeš biti pa naružiti Voz sa ovakvim plakatom..
tanya-robinson-5.jpg
:laugh: :laugh: :kk:

U roku od ODMAH bi joj nacrtali brkove i penis kod medjunozja!!!
 
astrodule":2zo8xlpb je napisao(la):
Bivis":2zo8xlpb je napisao(la):
Neka moja ideja kako bi BG voz trebalo zaštititi od vandalskih grafita, znate kako su nove trole izlepljene plakatima beogradizacija beograda. E pa ovde uraditi to isto, samo umesto beogradizacije BG staviti plakate zgodnih cica. Ajde kažite iskreno, kolika bu**** možeš biti pa naružiti Voz sa ovakvim plakatom..
tanya-robinson-5.jpg
:laugh: :laugh: :kk:

U roku od ODMAH bi joj nacrtali brkove i penis kod medjunozja!!!

Naravno, transrodna populacija je sada u modi. :laugh: :p
 
Manite se nego da vidimo sta kazu podatci o propusnoj moci vukovog spomenika i slike istog sa istim vozom samo kad je sve bilo ganc novo




 
Izgleda da tad nije bilo sprejeva u takvoj ponudi a i para za bacanje
 
Polomio rampu, ispred voza prešao prugu

Dok se očekivalo da naiđe voz, nepoznata osoba izašla iz automobila, polomila rampu i nastavila put

vandalizam-batajnica-prelaz-pruga-1339708230-174712.jpg


BEOGRAD - Vandalizam.
U trenutku kad se očekuje voz, momak izlazi iz automobila, odvaljuje polubranik na pružnom prelazu i prelazi prugu. Isto radi i u povratku, a sve to, iako voz nailazi, koriste i ostali građani da automobilima pređu prugu. Ceo slučaj zabeležile su sigurnosne kamere 21. maja u beogradskom predgrađu Batajnici.

Sve se događa oko četiri sata ujutru. Posle svetlećih signala spuštaju se polubranici. Dva minuta kasnije nailazi automobil, iz njega izlazi momak, odvaljuje branik, pokazuje automobilu da prođe i zajedno se gube na drugoj strani. Odmah posle dolazi beli kombi, koji će jedini sačekati da voz prođe.

Samo minut kasnije prolazi i voz.

Stojadin Jovanović, direktor Agencije za bezbednost saobraćaja, kaže za Kurir da je praksa građana i vozača da se provlače između branika, ali retko ih ruše.

- Prolazak autom preko pruge na kojoj je označeno da voz dolazi predstavlja nasilničku vožnju, a uništavanje branika može da se okvalifikuje i kao krivično delo, te se mora rigorozno kažnjavati - navodi on.
vandalizam-batajnica-prelaz-pruga-1339708183-174710.jpg

vandalizam-batajnica-prelaz-pruga-1339708148-174708.jpg

vandalizam-batajnica-prelaz-pruga-1339708121-174706.jpg

grafika-1339709586-174718.jpg


ŽS: Postavljene kamere

U „Železnicama Srbije“ kažu da je na prelazu koji se vidi na snimku za godinu dana polomljeno ili oštećeno više od 100 branika i polubranika. Reč je o izuzetno frekventnom prelazu, kojim dnevno prolazi veliki broj putničkih i teretnih vozova.

- „Železnice“ su prošlog meseca opremile jedan broj putnih prelaza bezbedonosnim kamerama, s ciljem povećanja bezbednosti saobraćaja - navode u ŽS.

Курир
 
Не ломе се рампе само због бахатости (најчешће се бахатост своди на то да се рампа заобиђе), ту су огромне рупе и деси се да на пример трактор са две приколице или шлепер не стигле на пређе рампу и да се она поломи од задљи део, исто тако са обе стране рампе налазе се раскрснице и дешава се да људи стоје на рампи да би их неко пропустио
http://binged.it/KjWlCH
да не причам о томе колико пешаци поштију рампу...
Овде је општи распад система када после повратка БГвозом људи поседају у кола крену преко рампе (кола користе јер је превоз за Угриновце и Бусије очајан, да је бољи сигурно би било мање проблема на рампи), никаква сигнализација не постоји па се убацује ко како стигне..
 
Visokoautomatizovana brzoučinska linija, mada lepo je videti rezultat.
 
Pa kada bi to češće radili, na svakom terminusu, pre polaska, valjda big rafiteri skontali da nikakav trag ne ostavljaju i da samo bezveze troše pare.

I u GSPovim kućicama na terminusima da ne sede neki dežurni zapisničari - nisu potrebni zbog busplus-a, već redari sa opremom.
 
oivako neka uvek rade a ne da zabusavaju
 
Somi303":2jqczswe je napisao(la):
Погледајте ово.
Ево и снимка
[video]http://www.youtube.com/watch?v=dy5B3nwg8xo&feature=plcp[/video]

Ово је мучење, јер треба 20-ак минута да се "ручно" уклони оволики графит.

Воденим пескирањем графит се уклања за минут. Преносиве пескаре са уграђеним вакумом коштају од 100 до 200 евра.

На жалост Железнице Србије нису у стању да издвоје пар стотина евра и купе неколико таквих апарата. Верујем да би и пиштољи за пескирање који раде под мањим притиском (коштају 10-15 евра) били од користи. Проблем ишараних возова био би решен брзо и ефикаснио.
 
Meni nije jasno jel te vozove drze u nekom depou, gde nastaju ti grafiti? Ako ih drze u depou, zasto nemaju ogradu i video nadzor, ako im je to skupo, dovoljne su im 3 - 4 doge ili rotfajlera, koje ce da hrane masinovodje i zaposleni sa ostatcima od rucka, a pojesce valjda i nekog grafitera i resen problem.
 
Somi303, Somi303. . . . opet se igraš foto-šopom :laugh: :lool: :laugh:

ali to ništa ne umanjuje značaj anti grafitne zaštite :kk:


,,Воденим пескирањем графит се уклања за минут,, - sigurno TNTom i brže :laugh:
kompresor za te poslove na vozilima koristi samo tečnost ili neki puder
a pesak bi skinuo ne samo boju nego i neki sloj materijala . . .

,, dovoljne su im 3 - 4 doge ili rotfajlera, koje ce da hrane masinovodje i zaposleni... ,,
teško da danas mogu da hrane i pudlice :lool:
Ja sam za ali . . . jedino da se nadamo da su grafiteri bucmasti :laugh: :lool: :laugh:
 
boca-ica":2yul6h6e je napisao(la):
Somi303, Somi303. . . . opet se igraš foto-šopom :laugh: :lool: :laugh:

ali to ništa ne umanjuje značaj anti grafitne zaštite :kk:


,,Воденим пескирањем графит се уклања за минут,, - sigurno TNTom i brže :laugh:
kompresor za te poslove na vozilima koristi samo tečnost ili neki puder
a pesak bi skinuo ne samo boju nego i neki sloj materijala . . .

Нетачно. Пескирање водом или сувим ледом се увелико и код нас користи за уклањање фарбе, графита и разних налепница и са осетљивијих површина од бетона. Нема никаквог оштећења. ;)

http://youtu.be/dnwVaOa0uOg

http://youtu.be/yQpckvMXa_E
 
Vrh