Moravac":1bovk9aw je napisao(la):
Za ovakvo katastrofalno stanje BG vozova krivac je jedino i isključivo direktor direkcije za prevoz putnika sa svojim nenormalnim zahtevima za održavanjem elektromotornih garnitura.
O pojedinostima ne bi da iznosim javno, ali nakon formiranja nove vlade RS, iskreno se nadam da će ovaj čovek biti smenjen.
Са овим се никако не би могао сложити.
Пре свега, садашња дирекција је на макар 9 од 48 станица и стајалишта у Београдском округу обезбедила потпуну финансијску конструкцију за градско-приградски железнички саобраћај, и интегрисала услугу са осталим јавним превозом. Систем градских железница је дезинтегрисан у фебруару 1998. а од краја 2000. проглашен за партијског непријатеља. Равноправан третман са ГСП и Ластом макар овог мањег дела мреже градско-приградских железница је велики напредак.
Просечна брзина, удео путника који седе, енергетска ефикасност, чистоћа путничког простора, угрејаност у зимском периоду, поузданост извршења реда вожње су све параметри по којима су у овом случају Железнице Србије испале бољи кооперант од ГСП. Неке од ових предности су у оквиру техничких могућности железнице, као вида превоза, али већина ових показатеља је везана за узајамно поштовање уговора. Са проблемом ишараности возова се још није изашло на крај, и могуће да се у дужем периоду не нађе решење, али то не правда жмурење пред позитивним стварима, и пренадувавање приче захтевом за сменом. Често смењивање руководстава због лоше урађеног мањег дела посла, може само водити у анархију и потпуно блокирање дугорочних решења и планова. Инсистирање на смени руководства има смисао једино ако заиста постоји спреман и бољи тим, којим би руководство могло бити замењено. У
партијократији у Србији то се не може гарантовати.
Грађанским иницијативама се може доста постићи, и то је она култура која се развија на овом форуму. Повремено ће неки руководилац рећи "удовољили смо захтевима грађана", али за нас, грађане, је важно да се нешто померило и променило.
На пример, успостављање директне линије Панчево Војловица - Рипањ, са тактом не мањим од 60 минута између 5:00 и 22:00 би био потпуно логичан предлог. Подразумева са да у Београдском округу систем буде потпуно интегрисан, а између Овче и Панчево главне воз путује довољно дуго да пар кондуктера прегледа цео воз, тако да посебна тарифа за Панчево не представља проблем. Можда има и бољих решења, али оне патрљак линије су чист промашај.