Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

ипак је време за целодневни такт од 15 минута, а и за купловање у шпицу :)
 
Nemamo dovoljno garnitura za kuplovanje, ali svakako je to nesto o cemu bi trebali da razmisljamo kad se budu nabavila nova vozna sredstva. :kk:
 
najbolje bi bilo da uzmemo neke polovne garniture prilagođene gradski saobraćaj.
 
MilisaV":p5mlnhwb je napisao(la):
najbolje bi bilo da uzmemo neke polovne garniture prilagođene gradski saobraćaj.

Ne bi se slozio, od babe se ne moze napraviti devojka. BG:Voz je sistem koji treba da ide na gore modernizacijom voznih sredstava, mislim da nam je svima muka da gledamo ove ruse vec 30 godina.

Grad ima finansijske sposobnosti da kupi nove garniture, mozda ne odmah ali je svakako u planu. Verujem da ce se realizovati u neko skorije vreme.
 
Мени није мука да гледам ове возове. Врло су функционални и јефтини за одржавање. То што није фин и нископодан, то је други проблем. Мени је и даље катица боље решење од кафа, па то важи и за рвр
 
По мом мишљењу нископодан воз је глупост! Зар није лакше и боље једноставно подићи пероне и купити високоподне возове? :rolleyes:
 
Матеја Бељан":3qs6bows je napisao(la):
Мени није мука да гледам ове возове. Врло су функционални и јефтини за одржавање. То што није фин и нископодан, то је други проблем. Мени је и даље катица боље решење од кафа, па то важи и за рвр

Samo jos da ih ponekad operu, bar spolja. A i wc je u zadnje vreme poceo opasno da vonja..
 
spatiotecte":25dj1ul9 je napisao(la):
...
Grad ima finansijske sposobnosti da kupi nove garniture, mozda ne odmah ali je svakako u planu. Verujem da ce se realizovati u neko skorije vreme.
Ako grad nameerava da nabavlja nova vozna sredstva onda na tome mora da počne da radi već sada. Postojeće RVR garniture mogu da saobraćaju, otprilike, do početka 2015. god i tada im ističe revizija. Dakle još 30 i neki mesec. Mnogo vremena prođe od momenta raspisivanja tendera za nabavku novog voznog sredstva do njegovog puštanja u saobraćaj. U tom periodu potrebno je odabrati najprihvatljiviju ponudu, dogovoriti dinamiku isporuke, stvoriti uslove za održavanje, osposobiti i obučiti ljude za to, proći kroz probne vožnje novog vozila ( za onaj novi ruski voz to je trajalo 210 dana ) i još dosta toga. O svemu ovome mora se razmišljati na vreme kako ne bismo imali prekide u saobraćaju BG voza.
 
spatiotecte":2sop42nk je napisao(la):
MilisaV":2sop42nk je napisao(la):
najbolje bi bilo da uzmemo neke polovne garniture prilagođene gradski saobraćaj.

Ne bi se slozio, od babe se ne moze napraviti devojka. BG:Voz je sistem koji treba da ide na gore modernizacijom voznih sredstava, mislim da nam je svima muka da gledamo ove ruse vec 30 godina.

Grad ima finansijske sposobnosti da kupi nove garniture, mozda ne odmah ali je svakako u planu. Verujem da ce se realizovati u neko skorije vreme.


ne bih se složio da je kupovina polovnih garnitura prilagođenih gradskom saobraćaju nazadovanje. ovi RVR-ovi nisu prilagođeni gradskom saobraćaju, i kupovina odgovarajućih kompozicija je svakako napredak.


niti kažem da se od babe pravi devojka. kad smo dobili švajcarce svi su bili kao čaša. ako uzmemo takve neke garniture mogu da nas služe 20 godina bez problema.
 
Nije ni meni muka da gledam ove stare RVR ali mislim da treba da se ugledamo na prigradski saobracaj u gradovima kao sto su Prag gde su nabavili nove City Elephant vozove, na Budimpestu gde imaju nove Stadtlere, ili na Varsavu gde voze nove Pese.

Beograd nije ni manje ni vise vredan od tih gradova. Zasto uvek treba da odaberemo "kontejner" resenje i da kupujemo stara vozila, to je krpljenje i sirotinjski.

Uzmemo kredit kao i svi ostali i nabavimo nova vozna sredstva koja ce nas sluziti narednih 40 godina. Grad moze to da izfinansira, a to je i onako u planovima.

Naravno kao sto Rile kaze, treba sto pre da se radi na tome jer ce posle RVR-i da istrce kilometrazu.
 
Vecina ljudi zaboravlja da pare ne rastu na drvetu i da grad nece imati para za kredit jer ce se zaduziti za metro tako da narednih 10 godina nece moci nijedan kredit da se uzme.
 
vucko":gnjsz4fq je napisao(la):
Vecina ljudi zaboravlja da pare ne rastu na drvetu i da grad nece imati para za kredit jer ce se zaduziti za metro tako da narednih 10 godina nece moci nijedan kredit da se uzme.

Nisam nikad rekao da pare rastu na drvetu ali cesto se podcenjuju kreditne sposobnosti Beograda koje su ruku na srce i dalje velike kao i snalazenje nasih ljudi da sklope ugovore i dobiju povoljne finansijske aranzmane.
 
spatiotecte":gm867e5q je napisao(la):
Nije ni meni muka da gledam ove stare RVR ali mislim da treba da se ugledamo na prigradski saobracaj u gradovima kao sto su Prag gde su nabavili nove City Elephant vozove, na Budimpestu gde imaju nove Stadtlere, ili na Varsavu gde voze nove Pese.


Odično.


znači da će se na tržištu naći dosta polovnih a dobrih vozova. Taman bi neko mogao i da nam ga da kao donaciju. zašto da ne.


prosečan građanin ove zemlje vozi polovan auto.

ako je za prosečnog građanina dobar polovnjak, onda je dobar polovnjak i za železnicu.
 
Moravac":1bovk9aw je napisao(la):
Za ovakvo katastrofalno stanje BG vozova krivac je jedino i isključivo direktor direkcije za prevoz putnika sa svojim nenormalnim zahtevima za održavanjem elektromotornih garnitura.

O pojedinostima ne bi da iznosim javno, ali nakon formiranja nove vlade RS, iskreno se nadam da će ovaj čovek biti smenjen.
Са овим се никако не би могао сложити.

Пре свега, садашња дирекција је на макар 9 од 48 станица и стајалишта у Београдском округу обезбедила потпуну финансијску конструкцију за градско-приградски железнички саобраћај, и интегрисала услугу са осталим јавним превозом. Систем градских железница је дезинтегрисан у фебруару 1998. а од краја 2000. проглашен за партијског непријатеља. Равноправан третман са ГСП и Ластом макар овог мањег дела мреже градско-приградских железница је велики напредак.

Просечна брзина, удео путника који седе, енергетска ефикасност, чистоћа путничког простора, угрејаност у зимском периоду, поузданост извршења реда вожње су све параметри по којима су у овом случају Железнице Србије испале бољи кооперант од ГСП. Неке од ових предности су у оквиру техничких могућности железнице, као вида превоза, али већина ових показатеља је везана за узајамно поштовање уговора. Са проблемом ишараности возова се још није изашло на крај, и могуће да се у дужем периоду не нађе решење, али то не правда жмурење пред позитивним стварима, и пренадувавање приче захтевом за сменом. Често смењивање руководстава због лоше урађеног мањег дела посла, може само водити у анархију и потпуно блокирање дугорочних решења и планова. Инсистирање на смени руководства има смисао једино ако заиста постоји спреман и бољи тим, којим би руководство могло бити замењено. У партијократији у Србији то се не може гарантовати.

Грађанским иницијативама се може доста постићи, и то је она култура која се развија на овом форуму. Повремено ће неки руководилац рећи "удовољили смо захтевима грађана", али за нас, грађане, је важно да се нешто померило и променило.

На пример, успостављање директне линије Панчево Војловица - Рипањ, са тактом не мањим од 60 минута између 5:00 и 22:00 би био потпуно логичан предлог. Подразумева са да у Београдском округу систем буде потпуно интегрисан, а између Овче и Панчево главне воз путује довољно дуго да пар кондуктера прегледа цео воз, тако да посебна тарифа за Панчево не представља проблем. Можда има и бољих решења, али оне патрљак линије су чист промашај.
 
MilisaV":pjtg5v90 je napisao(la):
spatiotecte":pjtg5v90 je napisao(la):
Nije ni meni muka da gledam ove stare RVR ali mislim da treba da se ugledamo na prigradski saobracaj u gradovima kao sto su Prag gde su nabavili nove City Elephant vozove, na Budimpestu gde imaju nove Stadtlere, ili na Varsavu gde voze nove Pese.


Odično.


znači da će se na tržištu naći dosta polovnih a dobrih vozova. Taman bi neko mogao i da nam ga da kao donaciju. zašto da ne.


prosečan građanin ove zemlje vozi polovan auto.

ako je za prosečnog građanina dobar polovnjak, onda je dobar polovnjak i za železnicu.

Pa nece niko da nam pokloni kao donaciju ili proda nove vozove koje su kupili za njihove potrebe. :/
 
Mislim da bi bilo neozbiljno kupiti polovne vozove za gradsku železnicu. Polovnjače već imamo, poslužile su nam sasvim korektno i ako grad nema para za nove onda je bolje da se uloži u modernizaciju postojećih što bi mnogo manje koštalo nego da se kupe neki polovni. Mogla bi da se klimatizuje cela garnitura, da se ugradi video nadzor i još neke tehničke stvari koje bi smanjile broj defekata. Setite se kako kažu Englezi: nisam toliko bogat da bih kupovao jevtine stvari.
Zamislite samo kakav bi imidž imao BG voz sa novim garniturama... pa to bi bila prava stvar.
 
Rile":hwddvuqc je napisao(la):
Zamislite samo kakav bi imidž imao BG voz sa novim garniturama... pa to bi bila prava stvar.


imidž, imidž...
Valjda se ovako nešto ne kupuje zbog imidža već zbog realnih potreba.

A što se "imidža" i "simbola" tiče.... :notok:
 
Zasto onda ljudi kukaju kako veliki broj autobusa u Beogradu su konzerve a svi se obraduju kad se kupe novi.
Isto vazi i za gradsku zeleznicu.
 
spatiotecte":2p4fcgna je napisao(la):
Pa nece niko da nam pokloni kao donaciju ili proda nove vozove koje su kupili za njihove potrebe. :/


nisam mislio da nam prodaju te nove nego vozove koje su do tada koristili....


lako ćemo mi za klime i video nadzor.

nama trebaju garniture.....
 
Somi303":mayegqcj je napisao(la):
По мом мишљењу нископодан воз је глупост! Зар није лакше и боље једноставно подићи пероне и купити високоподне возове? :rolleyes:

нископодни воз значи да нема степенице као РВР, а не као трамвај да је подигнут од земље неколико центиметара (возови су углавном подигнути од 550 до 900 мм, зависи од висине перона)
 
Хвала ти, нисам знао :kk:
Хтео сам да кажем да је боље узети воз који нема степенике, а висок је и има раван под.
delhi-metro-train.jpg
 
Ako se budu kupovali vozovi za BGVoz,verovatno ce to biti Alstom ili Siemens..mada i CAf je ovde aktivan.. kupovina vozova za Metro i BGVoz u paketu je dobra sansa da bi cena biti niza..
 
Evo kako izgleda voz kada ga mi obnovimo (pre i posle skoro skroz isti).

bg-voz-beovoz-red-voznje-polasci-beograd-1328585176-87229.jpg


A evo kako to rade Rumuni :kk:
Pre
Tighina_D1676-3_20050816.jpg


2009-08-28-0004.jpg


Posle! Ovo je isti voz!
13389068510175.jpg


13389067937276.jpg


13389067987763.jpg


1338906820781.jpg


Kako se zove nasa firma koja je ,,obnovila'' nase vozove? Bilo bi dobro da im se posalje jedan email da vide kako se to radi.
 
Vrh