Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Peskiranje bez peska, nije ni peskiranje zar ne ? verovatno se zove drugačije što nije ni bitno
poenta je da se za malecne parice grafiti mogu ukloniti :)
 
Је ли тачно да постоји идеја да се наплаћује превоз бицикла у возу 120 дин?
 
To bi bila totalna glupost.
Ako je gužva u vozu, to se rešava drugim načinima. A umesto da motivišemo ljude da više voze bicikl, da to dodatno naplatimo bi bilo van pameti!
 
boca-ica":21nch5i8 je napisao(la):
Peskiranje bez peska, nije ni peskiranje zar ne ? verovatno se zove drugačije što nije ni bitno
poenta je da se za malecne parice grafiti mogu ukloniti :)

Под "пескирањем" се подразумева коришћење разних абразивних средстава. Пескирање содом, водом, а поготово сувим ледом је технологија чишћења која се и код нас користи и веома је ефикасна при чишењу лакираних, запрљаних или излепљених површина. ;)

Са мало новца и добре воље тај проблем се може решити, али... :|
 
Скриншотови из филма Lockout

1_49666390_bscap0000.jpg


1_49666390_bscap0001.jpg


1_49666390_bscap0002.jpg


1_49666390_bscap0003.jpg


1_49666390_bscap0005.jpg
 
JohnnyLee":ck8yl8gg je napisao(la):
али Ел. грејање 600 В је баш њујоршки воз :)

Amerikanci usli u totalnu recesiju i morali da kupe polovne RVR-ove od nas.
 
Ipak štite displeje od razbijanja a čisto sumnjam da će neko, sa šrafcigerom u ruci, da ide kroz voz i da skida poklopce da bi razbio validator. Tako mogu da skidaju i neonke i još puno toga. Ako se to, ipak, bude dešavalo onda smo mi društvo koje nije ni za divlji zapad a kamoli za Evropu.
 
nece niko neonke da dira, svi VOLE Bgvoz
ali ne vole validatore. . .

al to je vec Apexsov problem :laugh: :lool: :laugh:
 
Rile":1253ec23 je napisao(la):
Ipak štite displeje od razbijanja a čisto sumnjam da će neko, sa šrafcigerom u ruci, da ide kroz voz i da skida poklopce da bi razbio validator. Tako mogu da skidaju i neonke i još puno toga. Ako se to, ipak, bude dešavalo onda smo mi društvo koje nije ni za divlji zapad a kamoli za Evropu.
Zanimljivo resenje,samo da su srafovi zvezdasti pa ne bi ni mogli da se skinu.Ali ovako posto su krstasti verujem da ce ih neko poskidati.
 
Rile":1lunnsxd je napisao(la):
Ipak štite displeje od razbijanja a čisto sumnjam da će neko, sa šrafcigerom u ruci, da ide kroz voz i da skida poklopce da bi razbio validator. Tako mogu da skidaju i neonke i još puno toga. Ako se to, ipak, bude dešavalo onda smo mi društvo koje nije ni za divlji zapad a kamoli za Evropu.

Ја не видим шта овде штити стакло односно дисплеј од разбијања.. :rolleyes:
 
1_49666390_bscap0003.jpg

STU će biti sigurno mnogo ponosan što je njegovo ''remek'' delo dobilo svojih pet minuta slave u holivudskom filmu.
 
Aegir":3tpfs10z je napisao(la):
boca-ica":3tpfs10z je napisao(la):
Peskiranje bez peska, nije ni peskiranje zar ne ? verovatno se zove drugačije što nije ni bitno
poenta je da se za malecne parice grafiti mogu ukloniti :)

Под "пескирањем" се подразумева коришћење разних абразивних средстава. Пескирање содом, водом, а поготово сувим ледом је технологија чишћења која се и код нас користи и веома је ефикасна при чишењу лакираних, запрљаних или излепљених површина. ;)

Са мало новца и добре воље тај проблем се може решити, али... :|

Nema tu "dobre volje"
Sama reč, abrazivnom metodom znači kinetički udar abrazivne materije na obradjenu površinu.

Peskiranje sodom je tek u povoju u ovom delu Evrope, iz razloga što ne postoji granulacija sode bikarbone, pa bi ista morala da se uvozi iz inostranstva. Cena po m2 ide preko 20 eur. A sama mašina košta (zajedno sa agregatom 7000 - 10 000 eur) Za železnicu skupo.

Korišćenje jakog pritiska (cca 1000 bara) vode za skidanje grafita sa oplate....nemoguće, bez oštećenja. Besmislica.

Peskiranje suvim ledom. Da, ali cena rada 60 eur/sat + PDV
Da bi očistili sve BG vozove u depou Zemun treba im bar 1500 sati.

Peskiranje suvim kvarcnim peskom (uskoro zabranjeno) ili sačmarenje se koristi isključivo u remontnim zavodima. Nema govora o skidanju grafita tom metodom.

POSTOJI trajni antigrafitni premaz. I skidanje grafita kao sa snimka nije uopše teško, kao i da je njegova cena pristupačna, čak i za naše pojmove.
Rešenje ne mora da bude uvek najskuplje (suvi led) nego je dovoljno da se samo odredjene strukture iz železnice malo informišu (kao što to uporno izbegava direktor direkcije za prevoz putnika) pre nego što krene u neke neisplative avanture (ne znam za njega, ali sam siguran za ŽS)
 
Zna li neko zasto je 80% stanice Karadjordjev park normalne sirine dok je onaj deo blizi stanici Vukov Spomenik i veterinarskom fakultetu toliko usko da pre lici da neki hodnik nego stanicu?
 
Vrh