Последице су се могле ублажити и на други начин, машиновођа иде нормалном брзином, и отпрема се уз налог да заустави воз на позицији улазног сигнала. На улазном сигналу маневарски радник даје улазак. Потпуно безбедно. Сада ме мрзи да претурам по сигналном правилнику. Иначе, сами правилници се мењају када умре онај који их је написао. Много тога на железницама не функционише оптимално, јер су правилнике писали правници на основу неких својих закључака о железничким незгодама, без тражења оптималних решења.Rile":ksdpggkv je napisao(la):Pre neko jutro pokvarila se stanična postavnica stanice Novi Beograd, signali neupotrebljivi, uveden stanični razmak do Zemuna, brzina zbog toga smanjena na 30 km/h a vozova '' milion''. Vozno vreme između Zemuna i Novog Beograda, u takvim uslovima, povećava se na 17 minuta tako da praktično samo BG voz i može da saobraća jer ima rang ispred svih vozova. Zato je i IC 315 iz Beča stajao i čekao da se otkloni kvar jer nije bilo intervala da prođe.
Ovakve situacije nam govore da bi uvođenje novih polazaka, skraćivanje intervala na manje od 15 minuta i ubacivanje još nekih vozova u saobraćaj, bilo neozbiljno bez kompletnog remonta signalno - sigurnosnih uređaja i pružnih postrojenja i podizanja njihovog održavanja na viši nivo. U suprotnom , u slučaju najmanjeg kvara, imali bismo kolaps saobraćaja.
boca-ica":pvxmzhbj je napisao(la):Rile & Karlo
Milina je čitati vaše stručne postove :kk:
ali meni kao laiku izgleda da nam BGvoz uskoro kakvo je stanje
ne samo da se nece poboljšati nego će i prestati dar radi
Železničar":2ixo7q1z je napisao(la):Kada dođe do kvara na APB-u onda se uvodi stanični razmak jer se javlja zauzeće u međustaničnom odseku pa se samim tim i brzina smanjuje na 30 km/h tj. prema preglednosti pruge. Signali više ne vrše svoju funkciju i zato se brzina i smanjuje.
Što se tiče EMV-a bio je na konkursu za kupoviinu 25 garnitura ali je ponuda odbijena jer je tražen ispitan model. U konkurenciji su 4 proizvođača ali od tog tendera još nema ništa.
Rile":3jc8shgs je napisao(la):U julu 2009. Siemens je održao prezentaciju svoje Desiro ML garniture za Železnice Srbije i meni se to jako dopalo. Ko želi da pogleda može da skine sa donjih linkova. Fajlovi su u PDF formatu po 2 MB veličine
http://www.wikifortio.com/828974/Presentation tech_08_Juli_2009.pdf
http://www.wikifortio.com/823819/DesiroML short discr 09062009.pdf
2012":3b1gz89k je napisao(la):Pa bolje je imati za početak barem jednu dobro funkcionalnu liniju a ne kobajagi pet,a onda se svi žale kako nema vozova.. :kafa:
Beovoz bi trebalo da finansira republika i opštine..grad do svojih granica treba da se pruži.. :kafa:
2012":daobroul je napisao(la):Bilo bi dobro da onda celog dana bude takt 15 min.a u spicu 10.. :kafa:
EUKALIPTUS":daobroul je napisao(la):Uvođenjem BG VOZA, uništene su sve druge linije BEOVOZA!