мишљења сам да на територији Београда регио возови треба да буду бесплатни, а да град повећа издавања Србијавозу за 10-20%
To bi onda bila rupa u sistemu,
па и Београд има смислену територију, не разумем.
па баш због те (потенцијалне) рупе у систему би Београд давао СВ-у до 20% више него сада. ионако се СВ, као и остатак путничких система у Европи, субвенционише. и као што сам рекао, то би важило само за регио возове, не интер-сити и регио-експрес
Pa i sad mogu to da rade, pošto BG Voz ide do Lazarevca. Evo baš gledam red vožnje, dolazak jednog BG voza u Lazarevac je u 13:13, a za dalje prema Valjevu ide već u 13:31, što će reći da nije ni strašno za presedanje.To bi onda bila rupa u sistemu, jer bi putnici onda mogli da uzimaju kartu recimo iz Lazarevca za Valjevo, umesto iz Beograda za Valjevo. U drugim zemljama gde karta za gradski prevoz važi u regio vozovima na teritoriji grada postoji jedinstvena cena karte za voz sa svih stanica na teritoriji grada do drugih mesta. Ali ti gradovi imaju smislenu teritoriju, a ne kao Beograd koji se prostire do Lazarevca i Mladenovca.
Pa i sad mogu to da rade, pošto BG Voz ide do Lazarevca. Evo baš gledam red vožnje, dolazak jednog BG voza u Lazarevac je u 13:13, a za dalje prema Valjevu ide već u 13:31, što će reći da nije ni strašno za presedanje.
Imate bolji primer u Batajnici, gotovo svaki Bg iz Ovče se nadovezuje na Novosadski REX i RE, obično 10tak minuta se čeka presedanje.
Po čemu je Batajnica prirodno kada je pridodata Beogradu u isto vreme kada i Mladenovac i Lazarevac, početkom 70. - tih godina?
Jel može neko stručniji da objasni, ako trenutno 9-10 garnitura vrši, u 8 od 10 slučajeva, polaske bez otkazivanja taktom od 30 i 60min, bar na pravcu Batajnica - Ovča i nazad + Resnik (neredovan doduše), kojom to matematikom od 9 novih garnitura svih 9 moraju da idu na liniju za expo, ako uzmemo u obzir da verovatno neće ići češće od pola sata u špicu i da je linija bar na oko gledajući mapu kraća za četvrtinu? Jel to znači da će stepen ispravnosti novih unapred biti 50% ili šta?
Zar od tih 9 vozova nije dovoljno 5, da po 2 budu u oba smera i jedan u rezervi? Šta je sa ostalih 4?
Ta linija za taj famozni expo ako preveze dnevno 5% od broja putnika onoga što svakodnenvno preveze Batajnica - Ovča biće super, ali nek uzmu još 9 garnitura da stoje u rezervi ako slučajno koja crkne za expo, ipak tu ima najviše frekvencije putnika, studenata, srednjoškolaca i zaposlenih a i da bude lepo na oko.
Od 9 garnitura, 7 bi trebalo da bude na radu. Nek je vožnja u jednom smeru 45 min, vreme čekanja na terminusu 15 min, nazad opet 45+15 dolazimo to obrta od 120 minJel može neko stručniji da objasni, ako trenutno 9-10 garnitura vrši, u 8 od 10 slučajeva, polaske bez otkazivanja taktom od 30 i 60min, bar na pravcu Batajnica - Ovča i nazad + Resnik (neredovan doduše), kojom to matematikom od 9 novih garnitura svih 9 moraju da idu na liniju za expo, ako uzmemo u obzir da verovatno neće ići češće od pola sata u špicu i da je linija bar na oko gledajući mapu kraća za četvrtinu? Jel to znači da će stepen ispravnosti novih unapred biti 50% ili šta?
Zar od tih 9 vozova nije dovoljno 5, da po 2 budu u oba smera i jedan u rezervi? Šta je sa ostalih 4?
Ta linija za taj famozni expo ako preveze dnevno 5% od broja putnika onoga što svakodnenvno preveze Batajnica - Ovča biće super, ali nek uzmu još 9 garnitura da stoje u rezervi ako slučajno koja crkne za expo, ipak tu ima najviše frekvencije putnika, studenata, srednjoškolaca i zaposlenih a i da bude lepo na oko.
Ove garniture kao da imaju tuberkolosu.
Šta si mislio ovo da se sredi do Grocke? Što se tiče Karaburme, trebalo bi odmah graditi do Rospi Ćuprije, bar jedan kolosek.Srediti prugu do Grocke i uvesti liniju do Karaburme / Ovče.