zidar":15p520ym je napisao(la):
Karlo del Ponte":15p520ym je napisao(la):
Реално, о железници као систему, Ви Зидар не знате ништа.
Zaista ne znam, nego sam velika talija pa resenja nalazim pukom srecom....
Пре или касније морате да знате да је не познајете изнутра, само споља. Колико је тешко упознати железницу изнутра, само ћу рећи да је то теже него жену упознати изнутра. :kafa: Потребне су године, али никакав напредак нећеш постићи ако је не волиш, и да тежиш да је посматраш и пратиш. На жалост, код Вас не примећујем да томе тежите. Сами морате са собом да рашчистите да ли желите ходати пругама, обилазити депое, канцеларије отправника... Са монитора ћеш железницу потпуно погрешно схватити.
zidar":15p520ym je napisao(la):
Ali zato znam dobro da postavljam pitanja, ponovicu:
zidar":15p520ym je napisao(la):
Konkretno pitanje: da li teretni saobracaj moze da funkcionise bez Makiskih tunela kada se napravi most Vinca i luka preko njega veze sa zaobilaznicom?
To sto izbegavas da odgovoris na ovo pitanje znaci :
ili da ......ххххххх.......
ili da ......ууууууу.......
U oba slucaja ...........
Odgovor je glasio:
da.
.........
Ето, намерно сам нагласио оно што сам нагласио, питања и одговоре који указују на
или све или ништа. Онолико колико се са таквим ставом лоше пролази са женама, са железницама се пролази још горе... Ако сам у животу и ово и оно, највећу ствар сам учинио за себе када сам се одрекао свих ставова све или ништа. То топло препоручујем свима око себе...
Са стручног становишта, могао бих написати мање и више добре ствари, али не знам за већу стручну грешку од дати одговор "да" или "не". Саобраћајно-инжењерска струка је врло отворена, и не прави маску езотерије и незаменљивости као већина академских струка. Квалитет у тој струци се огледа анализи што више фактора на путу до оптималног решења. Већ сам дао одговоре
да ако... и по ту и ту цену....
zidar":15p520ym je napisao(la):
Da li je opravdano nameniti tunele putnickom saobracaju? Ne znam, ali je moguce.
Браво, добар корак напред :kk: биће можда нешто од тебе.
Управо оправданост је питање, шта добијамо, а шта губимо.
zidar":15p520ym je napisao(la):
A sto se komentara o
simultanoj upotrebi Makiskih tunela za teretni i putnicki saobracaj tice nije mi bas jasno
Karlo del Ponte":15p520ym je napisao(la):
Али стојим иза тога да није тачно да би у случају пренамене тунела Раковица- Железник остало довољно капацитета за теретни и остали железнички саобраћај.
...
Просто би сте требали прихватити, уколико верујете мени, да је на прузи Раковица - Железник могуће постићи интервал сваких 30 минута као циљни стандард без веома скупих захвата на инфраструктури, и без озбиљног ометања теретног саобраћаја.
je li moguca ili nije?
Симултана употреба тунела је могућа са интервалом 30 минута, а да не остају озбиљне последице на теретни саобраћај према Банату и
југу. Са обзиром да се из Железника до града путује често преко сат времена, и непоузданост линија према Железнику и несносне гужве, чак и са овим интервалом овај воз би био веома популаран. Само је потребна добра интеграција са ГСП. Наравно, ремонт колосека у тунелима, додатан обилазни колосек са источне стране Макиша, и решење питања уског грла од Раковице до Кошутњака (по два колосека према Сајму и Дедињу).
zidar":15p520ym je napisao(la):
Karlo del Ponte":15p520ym je napisao(la):
Увидео сам своју грешку, а то је да позивам неког да не говори или не пише о нечему.
Greska je u nipodastavanju tudjih stavova i ideja iz ciste sujete i bez argumenatovanog odgovora na iste.
Ја сам поруку извињења упутио како бих се смањила тензија на дискусији, повећало поштовања и култура дискусије. То Вама није довољно. Чиме би сте Ви били задовољни? Каквим аргументом? Ето, само то је питање. Пишем о теретном саобраћају, који је и за железницу, и за државу важнији од путничког, те ако му дамо споредну улогу сами против себе радимо. Пишем о реалном капацитету железнице да прихвати неки саобраћај, а да извршење реда вожње буде оптимално (минимална кашњења свих категорија возова).