Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Mislim da bi se mogli kupiti i vozovi na sprat, dakle četvorodelni spratni vozovi i prihvatiti interval od 20 minuta, ali celodnevni
 
vucko":3iebvwcr je napisao(la):
Danas bg voz cekah 45 minuta!!! bag** danas racuna da je praznik takodje :bash: :bash:
Данас и јесте државни празник, јер је 1. пао у недељу па се помера.
 
Karlo del Ponte":1v5ilgd8 je napisao(la):
...Потребно је и размотрити учешће домаће индустрије у производњи возила минимално 30%. Питање је да ли би и други градови, Ниш, Нови Сад, Крагујевац наручивали возила за свој градско приградски саобраћај, и одредити универзалну серију...

да скратим цитат. све то има смисла што си рекао, само сам се ја фокусирао на возни парк који би требало обновити за градску железницу.
е сад, овај изабрани део. најбоље би било када би Гоша имала средстава да развије свој воз као што су урадили Кончар и ТЖВ Гредељ у Хрватској. али, пошто то нема, онда је решење да се договори неко партнерство са неком од страних фирми и у Гоши се праве по лиценци возови за наше потребе, а онда и за регион
 
Karlo del Ponte":1lf6cdu9 je napisao(la):
Реално, о железници као систему, Ви Зидар не знате ништа.

Zaista ne znam, nego sam velika talija pa resenja nalazim pukom srecom.

Ali zato znam dobro da postavljam pitanja, ponovicu:

zidar":1lf6cdu9 je napisao(la):
Konkretno pitanje: da li teretni saobracaj moze da funkcionise bez Makiskih tunela kada se napravi most Vinca i luka preko njega veze sa zaobilaznicom?

To sto izbegavas da odgovoris na ovo pitanje znaci :
ili da znas odgovor ali ti ne ide u korist
ili da ga ne znas pa ne zelis da ispadnes neupucen.

U oba slucaja ne radi se o znanju vec o cojones.

Odgovor je glasio: da.
Glavnina teretnog saobracaja moze vec danas da funkcionise bez tunela, a most Vinca ce preuzeti i retke vozove koji prugom oko Kalemegdana opsluzuju Luku Beograd i Banat i kojima su tuneli neophodni.
Ranzirna Makis je u Zelezniku vezana sa obilaznicom i preko nje sa svim pravcima (osim spomenutog Banata).

Da li je opravdano nameniti tunele putnickom saobracaju? Ne znam, ali je moguce.

- - - -

A sto se komentara o simultanoj upotrebi Makiskih tunela za teretni i putnicki saobracaj tice nije mi bas jasno

Karlo del Ponte":1lf6cdu9 je napisao(la):
Али стојим иза тога да није тачно да би у случају пренамене тунела Раковица- Железник остало довољно капацитета за теретни и остали железнички саобраћај.
...
Просто би сте требали прихватити, уколико верујете мени, да је на прузи Раковица - Железник могуће постићи интервал сваких 30 минута као циљни стандард без веома скупих захвата на инфраструктури, и без озбиљног ометања теретног саобраћаја.

je li moguca ili nije?

- - - -
Karlo del Ponte":1lf6cdu9 je napisao(la):
Увидео сам своју грешку, а то је да позивам неког да не говори или не пише о нечему. :rolleyes:

Greska je u nipodastavanju tudjih stavova i ideja iz ciste sujete i bez argumenatovanog odgovora na iste.

- - - -
 
zidar":15p520ym je napisao(la):
Karlo del Ponte":15p520ym je napisao(la):
Реално, о железници као систему, Ви Зидар не знате ништа.
Zaista ne znam, nego sam velika talija pa resenja nalazim pukom srecom....
Пре или касније морате да знате да је не познајете изнутра, само споља. Колико је тешко упознати железницу изнутра, само ћу рећи да је то теже него жену упознати изнутра. :kafa: Потребне су године, али никакав напредак нећеш постићи ако је не волиш, и да тежиш да је посматраш и пратиш. На жалост, код Вас не примећујем да томе тежите. Сами морате са собом да рашчистите да ли желите ходати пругама, обилазити депое, канцеларије отправника... Са монитора ћеш железницу потпуно погрешно схватити.
zidar":15p520ym je napisao(la):
Ali zato znam dobro da postavljam pitanja, ponovicu:

zidar":15p520ym je napisao(la):
Konkretno pitanje: da li teretni saobracaj moze da funkcionise bez Makiskih tunela kada se napravi most Vinca i luka preko njega veze sa zaobilaznicom?

To sto izbegavas da odgovoris na ovo pitanje znaci :
ili da ......ххххххх.......
ili da ......ууууууу.......
U oba slucaja ...........

Odgovor je glasio: da.
.........
Ето, намерно сам нагласио оно што сам нагласио, питања и одговоре који указују на или све или ништа. Онолико колико се са таквим ставом лоше пролази са женама, са железницама се пролази још горе... Ако сам у животу и ово и оно, највећу ствар сам учинио за себе када сам се одрекао свих ставова све или ништа. То топло препоручујем свима око себе...

Са стручног становишта, могао бих написати мање и више добре ствари, али не знам за већу стручну грешку од дати одговор "да" или "не". Саобраћајно-инжењерска струка је врло отворена, и не прави маску езотерије и незаменљивости као већина академских струка. Квалитет у тој струци се огледа анализи што више фактора на путу до оптималног решења. Већ сам дао одговоре да ако... и по ту и ту цену....
zidar":15p520ym je napisao(la):
Da li je opravdano nameniti tunele putnickom saobracaju? Ne znam, ali je moguce.
Браво, добар корак напред :kk: биће можда нешто од тебе. :vops: Управо оправданост је питање, шта добијамо, а шта губимо.
zidar":15p520ym je napisao(la):
A sto se komentara o simultanoj upotrebi Makiskih tunela za teretni i putnicki saobracaj tice nije mi bas jasno
Karlo del Ponte":15p520ym je napisao(la):
Али стојим иза тога да није тачно да би у случају пренамене тунела Раковица- Железник остало довољно капацитета за теретни и остали железнички саобраћај.
...
Просто би сте требали прихватити, уколико верујете мени, да је на прузи Раковица - Железник могуће постићи интервал сваких 30 минута као циљни стандард без веома скупих захвата на инфраструктури, и без озбиљног ометања теретног саобраћаја.

je li moguca ili nije?
Симултана употреба тунела је могућа са интервалом 30 минута, а да не остају озбиљне последице на теретни саобраћај према Банату и југу. Са обзиром да се из Железника до града путује често преко сат времена, и непоузданост линија према Железнику и несносне гужве, чак и са овим интервалом овај воз би био веома популаран. Само је потребна добра интеграција са ГСП. Наравно, ремонт колосека у тунелима, додатан обилазни колосек са источне стране Макиша, и решење питања уског грла од Раковице до Кошутњака (по два колосека према Сајму и Дедињу).
zidar":15p520ym je napisao(la):
Karlo del Ponte":15p520ym je napisao(la):
Увидео сам своју грешку, а то је да позивам неког да не говори или не пише о нечему. :rolleyes:

Greska je u nipodastavanju tudjih stavova i ideja iz ciste sujete i bez argumenatovanog odgovora na iste.
Ја сам поруку извињења упутио како бих се смањила тензија на дискусији, повећало поштовања и култура дискусије. То Вама није довољно. Чиме би сте Ви били задовољни? Каквим аргументом? Ето, само то је питање. Пишем о теретном саобраћају, који је и за железницу, и за државу важнији од путничког, те ако му дамо споредну улогу сами против себе радимо. Пишем о реалном капацитету железнице да прихвати неки саобраћај, а да извршење реда вожње буде оптимално (минимална кашњења свих категорија возова).
 
Dokle god budes izigravao sujetnog profesora, "znam sve o zivotu a ako budete poslusni smilovacu se pa cu mrvice podeliti sa vama", tesko cemo razgovarati.

Kada se drzimo teme, bez afekta, stvari mnogo bolje prolaze, vidis, cak smo se naposletku slozili da bi linija za Zeleznik dosta znacila i da je izvodljiva. Svi mi ovde volimo zeleznicu, hocemo i putnicki i teretni saobracaj! :)

Saniranje uskog grla Topcider-Rakovica je neophodna kako bismo imali jak takt ali kao sto kazes cak i slab ali pouzdan takt puno bi znacio prigradskim naseljima. Voz na svaki pun sat od Zeleznika/Rakovice do NBGD ili P.Mosta bio bi popularan.

Podrzavam politiku razvoja BG:voza da se linije otvaraju samo kada je moguc takt 15min. Ali sta fali da linija za Zeleznik bude Beovoz sa slabim taktom?
 
Ево, јуче увече, у суботу на Вуков споменик је стигао у 21:18 пун Беовоз из Ваљева за Панчевачки мост. Данас у исто време би требало да стигне још пунији. За све оне који имају ту срећу да живе близу од наших пара и за нас направљених пруга, а ту несрећу да им ова и оваква градска власт онемогућује да имају онакав превоз какав им треба, директан, иако постоје техничке могућности за то :violina:
 
DESIRO у Прокопу!? ;)
prokopsimens.jpg
 
Uskoro Beovoz iz Valjeva produzava relaciju do Panceva!!!!! :D :kk:
 
Bice i 2 polaska dnevno ruskog vozica iz Vrsca za Bg dok ce 2 ici samo od panceva do vrsca.
 
Матеја Бељан":1yiav07f je napisao(la):
Šta, odustali su od uvođenja druge garniture? Jesu je stavili za NS?

Za sada da. Poslednja garnitura koja je dosla sa remonta (089-090) je zamenila 005-032 koja je da ta Novosadjanima za putnicki ka Subotici!
 
Kad sam video da za NS pre nekih mesec dana ide remontovani sa tapaciranim sedištima, sve mi je bilo jasno :(
 
Po najnovijim saznanjima kako objavljuje studio b BG:voz dnevno koristi oko 26000 putnika.

Naviše putnika ima stanica Batajnica, pa slede Karađorđev park, Tošin bunar, Vukov spomenik, Novibeograd, Prokop, Zemun Polje

Stanice Zemun i Pančevački most nisu pomenuli.

Sve je rečeno na snimku.
Takođe se pominje i uvođenje novih stajališta.




[video]http://www.youtube.com/watch?v=e6Z-ljBzJg0[/video]
 
pozdrav svima...redovno pratim forum o bg vozu ali kako ne postoji linija
koja bi meni koristila nisam imao potrebe da bilo sta komentarisem jer isti i ne koristim.

linija2 koja je zamisljena kao Prokop Rakovica Knezevac Kijevo Resnik
bi za mene mozda i imala smisla ali su stanice Rakovica I Knezevac poprilicno nedostupne
i za bilo kakav civilizovani osecaj svakodnevnog koriscenja prevoza
tu ce morati mnogo da se uradi da bi ljudi promenili svoje trenutne navike.
Dolazak do tih stanica zahteva dosta vremena i ne pretstavlja veliku vremensku ustedu postojecim linijama autobuskog prevoza. Cak poznajem i redovne korisnike beovoz linije Valjevo Beograd kojima je lakse da izadju u resniku pa da 47icom stignu do Miljakovca nego iz Rakovice.

totalni SF bi bio koriscenje postojecih tunela od Rakovice do Makisa i prolaze ispod Vidikovca ako
bi postojala linija sa stanicama Zeleznik ( kod lole ) Bele vode (pre ulaska u tunel ) Vidikovac (podzemna) i Rakovica pa dalje gde moze...
Znam znam troskovi ogranicenje cena i ostalo..

ali ako se uzme u obzir da naselja Skojevsko, Filmski grad, Cerak, Vidikovac, Labudovo brdo i Petlovo brdo imaju vise desetina hiljada stanovnika i da bi im ta stanica bila dostupna peske illi kratkom autobuskom linijom i to ispod zemljista koje je namenjeno za izgradnju poslovno/komercijalnog centra tog dela grada onda to iima nekog smisla narocito ako bi se saobracajno rateretila Ibarska, Zarkovo, Banovo brdo i naravno sajam kao rute kojima svi ti putnici moraju trenutno da putuju.

siguran sam da bi takva linija po broju putnika veoma lako mogla da parira trenutnoj liniji bgvoza
 
i moje misljenje sto se tice BEOvoza koji je u pocetku zamisljen kao gradska zeleznica
i da je to u pocetku veom dobro funkcionisalo ali da trenutni naziv ne odgovara onome sto bi on trebalo da postane a to je odgovarajuca REGIONALNA zeleznica sa mrezom linijaa Beograd-Novi Sad, Beograd-Pancevo ,Beograd-Pancevo-Zrenjanin, Beograd -Smederevo-Pozarevac, Beograd-Valjevo, Beograd-Sid.
to su sve linije duzine oko 80ak km na prostoru velike gustine naseljenosti
koji bi integrisali u jedan prevozni sistem oko 30% stanovnistva i 40% privrede Republike
 
Danas sam se vozio garniturom 412-040 u 11h od Pančevačkog mosta i iznenadilo me je stanje u kojem su sedista u zadnjem delu garniture. Izgleda da su samo u ovom delu ovakva, ne znam koliko su dugo u ovakvom stanju ali mi nije jasno zašto ovo tolerišu..a nije prvi put da se dešava. Inače na nekim sedištima koja nisu skroz razvaljena ovaj plišani deo sedišta je slomljen ili iskrivljen. Mislim da bi video nadzor bio dobro rešenje za ovako nešto kad već ne može drugačije, samo se nadam da nećemo dugo čekati na to...

fotografija2032-horz.jpg
 
За нас су само гвоздене клупе. Одгајамо мутанте, а не децу. :rant:
 
Vrh