Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

моја грешка. мало листам по нету, за тих преосталих 50 милиона може да се купи око 10 Дезира (један кошта око 5м$)

едит: овде има добрих информација о ценама

едит 2: Париз је од Алстома поручио 650 МИ09 ДД јединица по цени од 1,4м€ по јединици
 
Ipak unifikacija ima smisla. Jedino što zbunjuje za BG-voz, ali prosto: staviti DISPLEJE. Koštaju malo, a znače mnogo, dosta bi bilo da piše BG-voz na njima ili samo pravac
 
Sad bi trebalo da sve one ružne ograde što su stavili po parkovima za kerove i po tramvajskim prugama za ljude da doniraju železnicama da stave okolo pruga.

U Turskoj je većina pruga ograđena žicama koje na vrhu imaju bodljikave uvijutke, to je stvar.
 
Sa sajta Beogradcvora,2012ica se infiltrirao i kod njih :)

e-cestitka.jpg
 
YEEES! Brzo ce remontovati garnituru za Vojlovicu! :kk:

A ona shto je remontovana za Shid je OK, davno sam se vozio takvim plishanim sedistima kad je ishla nma zamenu za Vojlovicu, mozdfa pre 3 godine, kad nije postojao BG voz, i OK su skroz, chak i bolje od od onih drugih plishanih sedishta shto ide za Valjevo sada..ono 2 naspram 2! :lol:
 
Mareeram":2t4vab0e je napisao(la):
A ona shto je remontovana za Shid je OK, davno sam se vozio takvim plishanim sedistima kad je ishla nma zamenu za Vojlovicu, mozdfa pre 3 godine, kad nije postojao BG voz, i OK su skroz, chak i bolje od od onih drugih plishanih sedishta shto ide za Valjevo sada..ono 2 naspram 2! :lol:

Ulazimo u 2012tu godinu a mi se radujemo kakva su sedista stavili na nasim dinosau(rusima).
Bas smo jadna drzava...
 
A zapravo nemaju veze ni sa Estonijom ni sa Rusijom,jer su proizvedeni u Rigi,koja jeglavni grad Letonije
 
Hvala na ispravci.

Inace dva displeja simensove proizvodnje se pojavise na stanici NBG.Izgleda da ce pokazivati tacno vreme a mozda i sledeci dolazak voza.
 
vucko":38rp63v0 je napisao(la):
Hvala na ispravci.

Inace dva displeja simensove proizvodnje se pojavise na stanici NBG.Izgleda da ce pokazivati tacno vreme a mozda i sledeci dolazak voza.

Ovo su mali detalji koji bas vrate osmeh na licu.

Polako ali sigurno napredujemo... :kk:
 
Nazalost,to su kako mi je clan direktor objasnjio displeji koji tamo stoje skoro 20 godina ali izgledaju kao novi :(
 
Da. Bili su jaaako skupi, koristili su se kratko vreme za Beovoz, a sad su zastareli i nema rezervnih delova za odrzavanje...
 
ranko999":3kcv4fkg je napisao(la):
Da. Bili su jaaako skupi, koristili su se kratko vreme za Beovoz, a sad su zastareli i nema rezervnih delova za odrzavanje...
Da koja bruka,kao i gomila stvari na našoj železnici,gde se velike pare daju nekoj privatnoj firmi za takve promašaje ili kompletno renoviranje stanica a nema wc-a na istoj pa je sve okolo,da izvinete na izrazu,zasrano i zapišano jer putnici nemaju izbora.Nego,jel će ugrađivati one bus plus poništivače u vozove ili će biti šverc komerc? :-D
 
Sto je jako kad je direktor zeleznice Valjevac :cool:

Beovoz od danas ponovo saobraća od Valjeva do Pančevačkog mosta, rečeno je agenciji Beta na železničkoj stanici u Valjevu. Poslednjom promenom reda vožnje Železnica Srbije, 11. decembra, taj voz je umesto do Pančeva išao do beogradske stanice Prokop, što je izazvalo proteste građana.

Posebno su protestovali studenti, koji su ga najviše i koristili zbog mogućnosti silaska na stanicama Karađorđev park i Vukov spomenik u Beogradu. Prema pisanju beogradskih medija, protestovali su i Pančevci zbog toga što je bio smanjen broj polazaka Beovoza iz njihovog grada i što mu je ruta skraćena do Pančevačkog mosta.

Veliki broj Pančevaca na posao u glavni grad svakodnevno je dolazio Beovozom. Objašnjenje Železnica Srbije bilo je da postoje problemi sa prugom Pančevo-Beograd, kao i malim brojem slobodnih termina na pruzi Rakovica - Vukov spomenik - Pančevački most, koju koriste Beogradski vozovi. Cena karte Beovoza na liniji Valjevo-Pančevo je 200 dinara u jednom pravcu, što je mnogo jeftinije od prevoza autobusima Laste ili Evropabusa. Beovoz iz Valjeva polazi u 5.40 i 19.05, dok se od Pančevačkog mosta u Beogradu vraća u 16.02 i 23.30.

Tekst preuzet sa www.ugradu.info VALJEVO - WEB PORTAL - BEOVOZ PONOVO DO PANČEVA http://www.ugradu.info/index.php?option=com_content&task=view&id=8922&Itemid=136#ixzz1i16OirLc
 
Ali kako pomaze pancevcima ako ide samo do pancevackog mosta a ne i panceva kao ranije?
 
zidar":2om3ox3b je napisao(la):
Karlo del Ponte":2om3ox3b je napisao(la):
Теретни саобраћај нема све што му треба, а не дај боже да неки зидар зазида и ово мало што има. Теретни саобраћај, то је оно од чега живимо, то је оно што се производи у Србији и за Србију. Без теретног саобраћаја немамо привреду, а без јаке привреде нема нити стандарда нити новца за озбиљне пројекте.
...
Волео бих да онај ко пише о томе како је постојећа инфраструктура за теретни саобраћај довољна, да се или железничарски образује, или да не говори/пише нешто о чему, искрено, не зна.
Veliko bogatstvo Beobuild foruma je da potpuni laici mogu da pisu na bilo koju temu ako ih ta tema interesuje i uvek ce naci sagovornike, laike ili strucnjake sa kojima ce moci da porazgovaraju i cesto dodju do iznenadjujucih zakljucaka o kojim ni jedni ni drugi pre tog razgovora nisu sanjali.

To sto se ne slazemo oko potreba teretnog saobracaja ne znaci da po tom pitanju znam manje od tebe vec, kako rekoh, da se ne zlazemo.

Konkretno pitanje: da li teretni saobracaj moze da funkcionise bez Makiskih tunela kada se napravi most Vinca i luka preko njega veze sa zaobilaznicom?
Прво, извињавам се ако сам покварио атмосферу дискусије, и ако је неко био увређен. Увидео сам своју грешку, а то је да позивам неког да не говори или не пише о нечему. :rolleyes:

Али стојим иза тога да није тачно да би у случају пренамене тунела Раковица- Железник остало довољно капацитета за теретни и остали железнички саобраћај. Нису у питању само теретни возови. Том пругом иде доста локомотивских возова, јер се у Макишу налази главни локомотивски депо. Када се у железничком саобраћају нешто сагради, гради се да служи наредних 30-50-100 и више година. Осим доњег строја инфраструктуре, као најскупљег елемента, имамо читаво мноштво теретних возова, систем управљања и сигнализације који нам омогућава да бирамо или-или фреквентан путнички или квалитетан теретни саобраћај. Начин на који је планиран теретни део чвора је био прави поглед у будућност, и данас имамо много бољи чвор за теретне возове од Загреба и Будимпеште. Нарочито што је у последњих 20 година све израженији критеријум рокова испоруке и испоруке тачно на време на тржишту превоза робе.

Реално, о железници као систему, Ви Зидар не знате ништа. Једино о његовој спољашњости можете знати много више од људи који се стварно баве железницом, а у нашем образовном систему и систему вредности нас нису учили да сарађујемо ни са другим професијама, ни са иностранством, ни са народом. Ја се против тога борим, поред свега и на форумима, и пре свега на своју руку.

Да објашњавам како је могуће да на исто, двоколосечној прузи имамо по 30-50 пари возова на сат, а на класичној двоколосечној са мешовитим саобраћајем 8-12 пари возова на сат је нешто на шта не постоји прост и разумљив одговор. Просто би сте требали прихватити, уколико верујете мени, да је на прузи Раковица - Железник могуће постићи интервал сваких 30 минута као циљни стандард без веома скупих захвата на инфраструктури, и без озбиљног ометања теретног саобраћаја. Већ за разматрање сваких 20 минута као циљног стандарда, требао бих направити веома сложен модел, за који би ми требало доста времена и рада да проценим шта је све потребно, затим истраживање на терену и сл. Па чак и потенцијални Беовоз Железник-Беле воде-Раковица-Карађорђев парк- Вуков споменик - Панчевачки мост - Крњача са интервалом 30 минута би захтевао претходну студију оправданости. :dil:
 
Danas bg voz cekah 45 minuta!!! bag** danas racuna da je praznik takodje :bash: :bash:
 
JohnnyLee":24h52liy je napisao(la):
моја грешка. мало листам по нету, за тих преосталих 50 милиона може да се купи око 10 Дезира (један кошта око 5м$)

едит: овде има добрих информација о ценама

едит 2: Париз је од Алстома поручио 650 МИ09 ДД јединица по цени од 1,4м€ по јединици
Сада маштате о возном парку, а шта са оним што је најскупље, и најважније, а то је колосек. Тих око 100 милиона евра годишње је само онолико колико је потребно за капиталне ремонте колосека, и постепено враћање у пројектовано стање. Оптималне субвенције за наше железнице би биле око 250-300 милиона евра годишње, и то неких 5-6 година. Тек након тога, железнице би могле да развију економски одржив модел, и да траже мање субвенција, односно да се средства усмеравају на развојне пројекте, не само ремонте и одржавање.

Када су у питању потенцијални будући возови за градски саобраћај, не би било добро куповати мале серије возила. Цена по возилу је онда висока, а касније буду проблеми одржавања. Минимална серија треба да буде 25 возила. Колико ми је познато, намеравају да набављају дводелне возове, али на оптерећеним пругама у околини Београда би било чисто разбацивање са капацитетима користити мале возове. Аутобус и воз нису исто, и што већу превозну јединицу направиш, то си рационалнији. Дводелни возови имају смисао за Ужице-Краљево, Пожаревац-Смедерево, будуће Ниш - Димитровград, односно електрификоване пруге са мањим токовима саобраћаја.

Евентуално, може се наручити велика серија возила, у којој би дводелни и четвороделни возови били технички компатибилни, при чему би Београд финасирао свој део возила, а република свој део возила. Наравно, возила за Београд би имала 2 пута више врата, нешто другачији путнички простор, и другачији редуктор брзине (захтев нижа максимална брзина и веће убрзање него код међуградске железнице.). Потребно је и размотрити учешће домаће индустрије у производњи возила минимално 30%. Питање је да ли би и други градови, Ниш, Нови Сад, Крагујевац наручивали возила за свој градско приградски саобраћај, и одредити универзалну серију.

Макар за сада сам против да град Београд оснује своје предузеће за градски саобраћај. Железнице Србије и приватни аутобуски превозници су показали много већу одговорност за новац који добијају од Дирекције, од ГСП и Ласте.
 
Vrh