Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Rile,dakle 75 miliona dinara je rekonstrukcija jedne garniture?Koliko treba vremena dok se jedna rekonstruise?
 
vucko":1jhxosah je napisao(la):
Rile,dakle 75 miliona eura je rekonstrukcija jedne garniture?Koliko treba vremena dok se jedna rekonstruise?
Nravno mislio si na dinare :) Remont jedne garniture košta oko 500 000 eura u zavisnosti od stanja same garniture. Ove dve sa slike imaju izgorele prikolice tako da će to biti dodatni trošak ako, uopšte, to što je izgorelo može da se sredi. Ako ne bude moglo onda će se ubaciti neke od onih krševa što opet iziskuje dodatni trošak.
 
Juče je neko na onim unutrašnjim vratima garniture 035-077, flomasterom napisao ''smrt Muslimanima''. Po dolasku voza u st Batajnica neka žena je počela da protestuje i negoduje kod otpravnika vozova, i
voz je izbačen iz saobraćaja. Sva sreća pa smo imali rezervnu garnituru pa nije bilo otkazivanja. Pretpostavljamo da su to iz zezanja učinili srednjoškolci pod utiskom svega što je bilo vezano za grafite. Desiće se nekad da nemamo rezervu pa će voz biti otkazan i izuzetno neće saobraćati zbog grafita a ljudi koji ga čekaju moraće da produže čekanje za još 15 minuta do nailaska sledećeg. Tako će, eto, i za grafite, ceh plaćati putnici ali će zasigurno koristiti priliku da dobro ispljuju železničko osoblje zbog neurednog saobraćaja.
Onda nastupaju lopine i kradljivci koji kradu tegove, prigušnice, šine i slične stvari. Noćas je šesti put u poslednja dva meseca ukradena prigušnica između Z Polja i Zemuna i vozovi na tom delu pruge idu sa smanjenom brzinom zbog bezbednosti. U policiji kažu da sami moramo da čuvamo svoju imovinu a to što je ugrožena bezbednost saobraćaja to nema veze.
Na barskoj pruzi pljačka tegova kontaktne mreže poput one na pančevačkoj pruzi. Vozovi se prevlače dizel vučom, ukrštavanja su poremećena i velika su kašnjena vozova. Opšti haos.
Ja se pitam je li ovo divlji zapad? Zar smo toliko neuređeno društvo da se svemu ovome ne može stati na kraj??? Neverovatno!
 
Заиста је бесмислено искључивати возове из саобраћаја због графитаа а да не постоји замена. Што је најгоре на тај начин се ствара контраефекат јер тиме је писац графита успео у замисли да скрене пажњу на своје писаније јер њима је то крајњи циљ, а ако се сви новинари крећу утркивати ко ће пре објавити графит у новинама и та писанија доживе јавну публикацију па то уместо 1000 људи види милион где ће већа почаст и стимуланс за цртаче графита. Једноставно треба обезбедити гарнитуре а нарочито депое, прегледати их свако вече и по потреби обрисати графит.
 
Nego šta je zadatak policije nego da štiti vitalne saobraćajne i druge funkcije u državi... Trebalo bi promeniti zakonsku regulativu i da se sve takve krađe smatraju linjenjem većeg zla nego što je sama materijalna vrednost, odnosno ugrožavanje bezbednosti i normalnog funkcionisanja. Naravno da bude predviđena teža sankcija i veća nadležnost policije.

Neki natpisi vređaju i srpski narod, gejeve, negejeve, onda zvezdaše, partizanovce, pa i Rome, muslimane, Hrvate... deesovce, radikale, socijaliste... ali to je samo izraz svesti današnje omladine i nije ih ispisala železnica da bi se neko našao da protestuje. To je momenat slobode tih klinaca da ispišu sve i svašta bez mnogo promišljanja. Ako je toj ženi toliko smetalo (ohhh) neka kupi flomaster i neka precrta ako hoće da ulazi u gerilski rat sa klincima.
 
Evo malo i lepih vesti :)
Sa remonta je stigla garnitura 095-101, namenjena je za daljinski putnički saobraćaj na sremskoj pruzi na relaciji Beograd - Šid. Ima ona sedišta sa uzglavljem i značajno će popraviti stanje u putničkom saobraćaju na ovoj pruzi. Njenim uključivanjem u saobraćaj oslobodiće se lokomotiva koja je ne tako retko vukla samo jedan vagon na toj relaciji. Za nekoliko dana doći će još jedna iz Smedereva i ona će da pokrije onu liniju Beovoza za Pančevo koja trenutno ne saobraća.
 
Fine vjesti .A pro po zakonske regulative ona postoji ali ocigledno imamo neobrazovane policajce i advokata zeljeznice koji gricka kikiriki u gumenjari i neradi svoj posao .Mogu se ta sitna bag** optuziti za ugrozavanje zeljeznickog saobracaja ,moze da se tretira kao akt terorizma ima dosta clanova KZ pod koje se to moze podvesti a koji garantuje dugogodisnji boravak iza restaka .RILE pitanje sata je sa cuvarskom sluzbom i vatrogasnom na zeljeznicama. :mad: A da nezaboravim ovi nisu ustanu da otjeraju skitnice na glavnoj koje malo pa zaloze vagon ili pak pijanice i koje kakve protue koje se skupljaju na vukovom spomeniku i isti unistavaju a tamo ima policijska stanica i video nadzor. :bash:
 
^Dakle, odgovor je DA - mi jesmo divlji zapad, sa pomalo lepih vesti...
 
E, meni to deluje kao reciklaza platna, sundjera i cega vec... :kk:
 
Toj remontovanoj kompoziciji nedostaje mnogo šta
• Elektronski displeji spolja - napred i sa strane
• Neki veseli dezeni tekstila na sedištima da razbiju taj turobni izgled putničkog prostora
• Mali rukohvati makar na svakom drugom naslonu sedišta, da oni koji se kreću ili stoje imaju za šta da se uhvate (ovako će se ti nasloni za glavu začas umastiti i isprljati od ruku ljudi koji će se hvatati za njih u nedostatku rukohvata)
• mapa linije sa obeleženim stanicama u svakom odeljku kompozicije, itd.

Kompozicija nakon remonta inače izgleda kao da je sada 1981. a ne 2011. :rolleyes:
 
Felix55":qjoo9vsp je napisao(la):
Toj remontovanoj kompoziciji nedostaje mnogo šta
• Elektronski displeji spolja - napred i sa strane
• Neki veseli dezeni tekstila na sedištima da razbiju taj turobni izgled putničkog prostora
• Mali rukohvati makar na svakom drugom naslonu sedišta, da oni koji se kreću ili stoje imaju za šta da se uhvate (ovako će se ti nasloni za glavu začas umastiti i isprljati od ruku ljudi koji će se hvatati za njih u nedostatku rukohvata)
• mapa linije sa obeleženim stanicama u svakom odeljku kompozicije, itd.

Kompozicija nakon remonta inače izgleda kao da je sada 1981. a ne 2011. :rolleyes:
Fali njoj i klima uređaj i dezeni na sedištima i mnogo drugih stvari. Ali šta očekivati za 485 000 eura koliko je koštao remont? I zaista izgleda kao da je iz osamdesetih godina. A šta očekivati kad je odavno navršila punoletstvo. U odnosu na nešto sa zapada zaista izgleda jadno ali u odnosu na ono u čemu su se putnici na toj pruzi vozili, izgleda odlično. Koliko para toliko muzike.
21122011468.jpg
 
Oчигледно се у Београду лепо живи кад су прве асоцијације на овај воз дисплеји живописнија седишта... Релативно добро сам упознат са ситуацијом на линији Београд-Шид и у складу са њом ово је један огроман корак унапред. Сва та места која се налазе на тој линији су била одлично повезана са БГ, у срећнија времена доста људи је радило у БГ студенти су путовали на факс... После је то све урушено што кашњењима воза, потом укидањем полазака док људи нису скоро отписали воз. А то је опет довело до запуштања станица, на неким станицама су престали продавати карте итд.
 
Posle dugi niz godina propasti, zeleznici ipak dolaze svetliji dani. Ovo je tek neki pocetak, osposobljavanje postojeceg iz 80tih. Ne sumnjam da za koju godinu ce trcati Stadtleri i simensove kompozicije na linijama BG Voza i Beovoza.
Treba se samo strpiti jos malo.
 
Ta sedišta su mnogo bolja od onih običnih plišanih. A što se boje i dezena tiče, pa to su već detalji, i svako voli drugačije. Rukohvati da, fale, ali ovakkva garnitura je ipak izuzetak, ta sedišta je imala i pre remonta nisu ona sad stavljena
 
Razlika izmedju Srbistana i normalno uredjenih drzava je izmedju ostalog sto se vodi racuna i o detaljima. Pa bi tako cak umesto 485000e za 5000e vise dobili moderniji dizajn presvlaka, pa bi za istu sumu bez dodatnih ulaganja (uz asistenciju fakulteta prim. umetnosti naprimer), dobili novu semu farbanja.... itd. pa bi izgledalo makar da kasnimo 20 a ne 30god za svetom, al dobro. Mada Rile dobijas plus, jer koliko toliko vest je dobra. I pitanje da li su makar modernizovali upravljacnicu, elekto sisteme i sta vec ili je sve ostalo na nivou od pre 25-30god kad su i kupljenje?
 
Rile":mlti620e je napisao(la):
Evo malo i lepih vesti :)

prija cuti ovako nesto,

nadajmo se da ce se taj trend odrzati i da ce nase pruge polako zaziveti.

RVR-ovi su kao stvoreni za relacije tipa Beograd-Sid i BGD-Novi Sad, ti potezi ce napokon dobiti kvalitetan zeleznicki prevoz kada zazive taktne EMV/DMV linije.

:kk:
 
da se ture belgrademaps u vozove, mislim da bi to oplemenilo malo ove dosadne zidove sa zabranama pušenja
 
milanche":sdkoxbet je napisao(la):
Razlika izmedju Srbistana i normalno uredjenih drzava je izmedju ostalog sto se vodi racuna i o detaljima. Pa bi tako cak umesto 485000e za 5000e vise dobili moderniji dizajn presvlaka, pa bi za istu sumu bez dodatnih ulaganja (uz asistenciju fakulteta prim. umetnosti naprimer), dobili novu semu farbanja.... itd. pa bi izgledalo makar da kasnimo 20 a ne 30god za svetom, al dobro. Mada Rile dobijas plus, jer koliko toliko vest je dobra. I pitanje da li su makar modernizovali upravljacnicu, elekto sisteme i sta vec ili je sve ostalo na nivou od pre 25-30god kad su i kupljenje?

I ja se slazem sa tvojom konstatacijom da bi sa malo vise ulaganja mogli dobiti nesto noviteta po pitanju dizajna! Ali ovo je zemlja Srbija tako da dok su i dalje na rukovodecim funkcijama ljudi koji jos zive u 80-im i 90-im nece se nista novo dogoditi! Kada su trebale da se remontuju garniture bgvoza postojala je prica da se one ofarbaju u crvenu boju.E sad sto se od toga odustalo stvarno ne znam! :(
 
mvbg1":ahk3p8qe je napisao(la):
Kada su trebale da se remontuju garniture bgvoza postojala je prica da se one ofarbaju u crvenu boju.E sad sto se od toga odustalo stvarno ne znam! :(

добро је да се одустало :kafa:
 
мислим да треба да буду црвене, јер је сав електрични саобраћај у Београду црвен
 
Nemoj te tako o dizajnu niste primjetili promjenu na celu EMV nema izlomljenu sivu liniju vec pravu pa vi sad vidite :kafa: Kamo srece da sve posalju na remont za 100 mil evra koliko ce zeljeznica dobiti za subvencije ja bi 15mil e odvoio za remont EMV 25mil e za remont loksi 461 koje cujem ima sanse da iznajmimo hrvatima za rijecku prugu ali one nevozne kojih je oko 25kom .5 mil e za remon makosa i sredjivanje hala 5mil e za manevarke da min izremontuje .Ostalih 50 MIL E rasporedite po zelji :kafa:
 
зар није лакше купити нове за те паре него ремонтовати старе?
 
Dokle god imamo ovoliki manjak garnitura, ništa što može da se remontuje ne sme da se baca..
 
Vrh