Не могу нигде где је мене водио живот у Београду у протеклих 30 година. Истина, нисам студирао техничке факултете и нисам пазарио на Бувљаку. Учио сам школу код Лондона, студирао код Калемегдана, ишао на концерте у Сава центру, у биоскопе и позоришта по Старом граду и Врачару, на сплавове поред река, на авион у Сурчин, на посао код Арене, на спавање на Баново Брдо, на пливање на Аду и Бањицу, на уживање на Гардош и у Скадарлију... јбг. Мој живот је некако чудно заобишао све те богате садржаје до којих вози Беовоз.Матеја Бељан":2fswcdgy je napisao(la):, ali BUS staje tacno kod stanice T. Bunar. Odatle mogu SVUDA.
Ја не спорим да ће јачи Беовоз бити од користи НЕКИМ људима, већ само указујем да је за пројекте који се јавно финансирају битна кост/бенефит анализа. Убацивање додатних 100.000 људи у метро зону је далеко већи ефекат од покривања 300.000 људи системом приградске железнице који ће бити од користи за 10% од њих плафон. Ја такође мислим да је свако одлагање РЕШАВАЊА саобраћајног проблема Београда погубно. Не постоји европски град величине Београда који је решио саобраћајни и урбанистички проблем без метроа и то је једноставно крај приче. Сви остали пројекти морају на задње седиште.
Ја се сад стварно искључујем са Беовоз теме да не бих кварио забаву. Супер је све, идемо Беовозом у 22. век, Беовоз је метро, рат је мир, а Океанија је одувек ратовала са Евроазијом.