Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Матеја Бељан":2fswcdgy je napisao(la):
, ali BUS staje tacno kod stanice T. Bunar. Odatle mogu SVUDA.
Не могу нигде где је мене водио живот у Београду у протеклих 30 година. Истина, нисам студирао техничке факултете и нисам пазарио на Бувљаку. Учио сам школу код Лондона, студирао код Калемегдана, ишао на концерте у Сава центру, у биоскопе и позоришта по Старом граду и Врачару, на сплавове поред река, на авион у Сурчин, на посао код Арене, на спавање на Баново Брдо, на пливање на Аду и Бањицу, на уживање на Гардош и у Скадарлију... јбг. Мој живот је некако чудно заобишао све те богате садржаје до којих вози Беовоз.

Ја не спорим да ће јачи Беовоз бити од користи НЕКИМ људима, већ само указујем да је за пројекте који се јавно финансирају битна кост/бенефит анализа. Убацивање додатних 100.000 људи у метро зону је далеко већи ефекат од покривања 300.000 људи системом приградске железнице који ће бити од користи за 10% од њих плафон. Ја такође мислим да је свако одлагање РЕШАВАЊА саобраћајног проблема Београда погубно. Не постоји европски град величине Београда који је решио саобраћајни и урбанистички проблем без метроа и то је једноставно крај приче. Сви остали пројекти морају на задње седиште.

Ја се сад стварно искључујем са Беовоз теме да не бих кварио забаву. Супер је све, идемо Беовозом у 22. век, Беовоз је метро, рат је мир, а Океанија је одувек ратовала са Евроазијом.
 
Djordje":2t47pohy je napisao(la):
већ само указујем да је за пројекте који се јавно финансирају битна кост/бенефит анализа. Убацивање додатних 100.000 људи у метро зону је далеко већи ефекат од покривања 300.000 људи системом приградске железнице који ће бити од користи за 10% од њих плафон..
Slazem se sa boldovanima i upravo zbog toga mislim da nisi u pravu, pogotovo sto mislim da si sve ove cifre iza ovog boldovanog dela povecao ili smanjio ne bi li opravdao svoju tezu.
 
Ne mogu se sloziti da je Beovoz jedna vrsta metroa. Niti je ikada bio, niti ce ikada biti. Ali u svakom slucaju to je prevoz u koji treba ulagati i koji bi mogao delimicno da rastereti saobracaj.
 
Zanima me da li je planiranim uvođenjem kratkih linija npr.Zemun -P.most predviđena i obnova ili uređenje stajališta na nbg,i još jednog stajališta pre airport cityja koje je neophodno da bi to bila onda prava metro linija! Ali stanica na nbg izgleda horor možete dobiti variolu dok kupujete kartu ispod stanice koja je ograđena od vlasti železnice a pretvorena u deponiju bio hazard otpada!nadam se da beobuild može da pokrene akciju ili apeluje za uređenje stanice na nbg ili da se uradi projekat pokrivene stanice nbg barem dela za Beovoz koja bi izgledala Evropski i verujem da bi onda veliki broj Novo Beograđana počeo da je koristi za odlazak do centra i nazad ovako i ako poželite da od nbg-a odete do Vuka doživećete anticivilizacijski ŠOK :shok:
 
Đilas reče da se na tome radi punom parom i prvi rezultati sledećeg leta!što znači da tender najkasnije do avgusta mora biti raspisan a i videćemo po tome kada će i stai vozovi ići na remont.
 
Da li neko zna zašto Beovoz stane da propusti drugi iz pravca Pančevca a pre ulaska u Prokop ,video sam da tu fali deo šina ?Zašto ,kada su most i pruga dvokolosečni?,nije mi jasno.
 
2012":3ttq7irg je napisao(la):
Zašto ,kada su most i pruga dvokolosečni?,nije mi jasno.
Most je trenutno jednokolosečan koliko je meni poznato, ali je pravljen za dva koloseka tako da to uvek može da se odradi bez nekih većih problema (po druge vidove saobrćaja, železnički bi sigurno bio obustavljen).
 
@smeksi

Thanks!al ja videh dok sam se vozio preko mosta drugi kolosek,a i drugi Beovoz je projurio pored nas kao munja,ili taj drugi nije u funkciji :/ železnica mi je još misterija ,mislim na to kako funkcioniše :rolleyes:
 
I ja sam video drugi kolosek kada sam prelazio preko mosta.
 
Drugi kolosek na mostu nikada nije postojao. Trenutno se radi rekonstrukcija pa na mestu gde je predviđen prostor za kolosek se verovatno nešto radi da bi se prebacio stari kolosek na novi.
 
Постојао је пројекат за станицу Славија. Замислите да и ту постоји станица, а да постоји линија метроа од славије до жел. станице НБГ. Краља Милана без толејбуса, Зелени венац и Трг без аутобуса:)
 
to je po onom Jovinovom planu iz '76, planirano je 4 linije regionalnog metroa (nešto kao današnji Beovoz) i imala bi stanica Slavija gde bi se RM ukrštao sa običnim metroom
 
Не, планирана је станица Славија за Беовоз, дакле у врачарском тунелу. Одустали су због прекратког међустаничног растојања и (претпостављам) да би смањили трошкове?

Иначе Јовинов РМ није ништа налик на данашњи Беовоз, пошто је за разлику од потоњег требало да људе заправо довезе у центар. Такође, РМ би имао своје колосеке (у центру потпуно засебну трасу) - велика разлика.
 
jeste on odvojen od ostalih koloseka, ali je princip isti. železnica koja povezuje predgrađa sa centrom grada
 
Pa RM će se ukrstiti i sa novim bilo kojim rešenjem za Metro,na stanici Vuk,Prokop,Nbg a zavisno od budućih trasa možda na još nekim tačkama,kada se ta dva sistema budu spojila na tim tačkama BG će imati sistem kao najveće Metropole Pariz,London,Moskva!Pokazaće se da je ideja o RM ili Beovozu bila fenomenalna!Skoro svi najvažniji delovi predgrađa Bg-a imaće sistem koji će ih dovesti da grada a onda elegantno presesti na Metro,a i ne moraju jel i Vuk je ipak u širem centru!
 
Rece mi drugarica koja zivi u suterenu u zgradi 200m od stanice beovoza kod vuka da joj se trese sve u stanu kada prodje voz,kaze da ce da se seli ako naprave metro koz bulevara jer ce tada da izludi :laugh:
 
Kod gradnje tunela novom tehnologijom ,u toku prolaska voza nema vibracija!,ako bi Bulevarom voz išao na stubove ,e tada bi izludela! :lool: kako reče Maletin/protivprirodni blud :kk:
 
dubai-metro121.jpg

EVO SUPER PREDLOGA ZA UREĐENJE STANICE NA NBG,AKO BOG DA ,DA SREDE TO RUGLO!
 
Vrh