Svi delovi grada u kojima postoji ZELEZNICA bice pokriveni tim sistemom, a govori se o sistemu LAKE ZELEZNICEshmeksi":706oxatl je napisao(la):Ovo se verovatno odnosi na Beovoz, a ne na metro
Đilas: "Laka železnica za Beograd"
Izvor: B92 via Tanjug...
Đilas objašnjava da je "laka železnica projekat koji je u ovom trenutku mnogo izvesniji i bliži. Prema nekim najdužim procenama, on bi trebalo da se realizuje za najviše pet godina”.
„Međutim, očekujemo da za 12 meseci jedan deo grada počne da funkcioniše na tom sistemu, a za dve i po godine i drugi deo grada, da bi za tri do četiri godine svi delovi grada, u kojima postoji železnica, udu pokriveni tim sistemom", objasnio je on.
...
Link: http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2009&mm=06&dd=09&nav_id=365061
Ne bih rekao, jer onda posle govori o dopunjavanju te "lake zeleznice" metroom. I da, taj deo o zeleznici koja vec postoji...Vračar":3ah2cnfu je napisao(la):Da je Đilas mislio na Beovoz, isti bi pomenuo jer razlikuje Beovoz od LRT-a. Ovde se u tekstu nijednom rečju ne spominje Beovoz.
Uostalom, otidite na infobiro, pa vidite i sami izjavu. Jedino ako nije hteo namerno da bude trosmislen, pa da shvate ljudi sta god njima odgovaraГрадоначелник Ђилас на форуму Међународног удружења за јавни превоз у Бечу
Драган Ђилас, градоначелник Београда, рекао је данас на скупу Међународног удружења за јавни превоз (UITP) у Бечу да Београд очекују даља улагања у побољшање система јавног превоза.
– Лака железница је пројекат који је у овом тренутку много ближи и извеснији. Према проценама најдужи период је пет година, а ми очекујемо да за 12 месеци један део града већ почне да функционише на овај начин, за 2,5 године други, а за три до четири године да сви делови града где постоји железница буду покривени тим системом. Такав систем омогућиће да за десетак минута стигнете из нпр. обода Земуна у центар града, што иначе није могуће ни властитим превозом нити аутобусом – рекао је Драган Ђилас.
Градоначелник Београда изразио је задовољство учешћем на овој конференцији, нагласивши да су планови развоја система јавног превоза наишли на одобравање свих учесника.
– Ја сам описао постојеће стање и говорио о плановима Београда, улагању у градску железницу, нове трамваје и тролејбусе и изградњу метроа, али све у складу са реалним могућностима, а не као део изборне кампање. Мислим да заједно са стручњацима који су данас били овде, пре свега са онима из Беча, Минхена и Шпаније, који су долазили и у Београд, можемо да направимо помак у саобраћају, изградимо два моста и решимо велики број саобраћајних проблема – казао је градоначелник Ђилас.
Скупу у Бечу, који је организовало Међународно удружење за јавни превоз (UITP) присуствовали су и Михаел Хојпл, градоначелник Беча, Габор Демски, градоначелник Будимпеште, Зоран Јанковић, градоначелник Љубљане, Александар Цветков, заменик градоначелника Софије, Ралф Бекер, градоначелник Солт Лејк Ситија, Ален Флауш, председник Међународног удружења за јавни превоз и водећи стручњаци у области система јавног превоза.
Самит градоначелника посвећен је идеји да је јавни транспорт један од предуслова за добар квалитет живота у великим градовима, неопходности сарадње и размени искустава и потреби за јаком политичком вољом како би се градовима обезбедили услови за одрживи развој.
Напомена: видео изјаву градоначелника Драгана Ђиласа можете преузети са сајта www.infobiro.tv
Da, mislim. Deo na Novom Beogradu na Bulevaru Zorana Đinđića.Матеја Бељан":1fogdbct je napisao(la):Da li ti mislis da je stvarno za 12 meseci realno da se napravi deo LRT.
Misli na deo železnice koji će postojati u tom trenutku ("dopunjavanja metroom"), dakle na izgrađeni LRT. Još od ranije se gura priča LRT-lobista da se on može lako kasnije unaprediti u teški metro.hazard":3k6h97me je napisao(la):Ne bih rekao, jer onda posle govori o dopunjavanju te "lake zeleznice" metroom. I da, taj deo o zeleznici koja vec postoji...Vračar":3k6h97me je napisao(la):Da je Đilas mislio na Beovoz, isti bi pomenuo jer razlikuje Beovoz od LRT-a. Ovde se u tekstu nijednom rečju ne spominje Beovoz.
Ja ne vidim da je Đilas igde pomenuo Beovoz dok o LRT-u vrlo jasno priča:
Dakle, sve je vrlo jasno i nedvosmisleno. Za 5 godina može da se izgradi LRT kojim bi ljudi sa oboda Zemuna (Tvorničke) vrlo brzo stizali do centra grada.Đilas se odlučio za laki metro
GRADSKI prevoz u Beogradu najbrže se može unaprediti lakom železnicom, poručio je u utorak gradonačelnik Dragan Đilas na samitu Međunarodnog udruženja za javni prevoz u Beču. Taj sistem bi se, istakao je gradonačelnik, kasnije mogao poboljšati metroom.
- Predstavio sam planove, koji su naišli na podršku, a to su ulaganje u gradsku železnicu, tramvaje, kupovina novih trolejbusa, i napokon izgradnja metroa - rekao je Đilas. - Laka železnica je projekat koji je u ovom trenutku mnogo izvesniji i bliži. Prema nekim najdužim procenama, on bi trebalo da se realizuje najviše za pet godina. Međutim, očekujemo da za 12 meseci jedan deo grada počne da funkcioniše na tom sistemu, za dve i po godine i drugi deo grada, dok bi već za tri do četiri godine svi delovi grada, u kojima postoji železnica, trebalo da budu pokriveni tim sistemom.
Po rečima prvog čoveka Beograda, kada zaživi ovaj projekat, građani bi od krajnjeg oboda Zemuna do centra grada mogli da stignu za samo desetak minuta.
- Smatram da zajedno sa stručnjacima, učesnicima ovog skupa, ali pre svega sa onima iz Beča, Minhena i Španije, koji su bili u Beogradu, možemo da napravimo pomak u saobraćaju - istakao je Đilas. - Realizacijom svih ovih planova i izgradnjom još dva mosta u Beogradu, rešili bismo veliki broj problema.
Samitu u Beču su prisustvovali i gradonačelnici Beča, Budimpešte, Ljubljane, Sofije i Solt Lejk Sitija, predsednik Međunarodnog udruženja za javni prevoz Alen Flauš, kao i vodeći stručnjaci iz oblasti sistema javnog prevoza.
KVALITET
SAMIT gradonačelnika posvećen je ideji da je javni transport jedan od preduslova za dobar kvalitet života u velikim gradovima, neophodnosti saradnje i razmeni iskustava i potrebi za jakom političkom voljom kako bi se gradovima obezbedili uslovi za održivi razvoj
Ono što ljude najviše buni je verovatno sledeći citat:
U prevodu tj. preciznije, godinu dana po početku izgradnje LRT-a bi počela da funkcioniše prva deonica (verovatno na NBGd-u u Bulevaru Zorana Đinđića). Dve i po godine po početku radova bi počela i druga deonica (Ustanička-Vukov Spomenik) a 3-4 godine kasnije bi počela da funkcioniše cela trasa gde postoji železnica (=gde je izgrađen LRT).Međutim, očekujemo da za 12 meseci jedan deo grada počne da funkcioniše na tom sistemu, za dve i po godine i drugi deo grada, dok bi već za tri do četiri godine svi delovi grada, u kojima postoji železnica, trebalo da budu pokriveni tim sistemom.
Dakle ni "B" od Beovoza već jasno i nedvosmisleno španski LRT. :bash:
Ono što Španci pokušavaju da nam prodaju za bubrege, žabice.zhaba":ar3mrato je napisao(la):Vracar sta je to spanski LRT???