Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Simpaticno,mada mi se ne svidja ta zlatna boja na vrhu.
 
images


images


dubai-metro-image-2.jpg
[/img]
 
Mislim da je ta "sirotinjska" za nas burzujska :lool: :lool: :lool: :lool: :lool:
 
inside_metro_station.jpg
METRO SANTIAGO CHILE@JohnnyLee

Brate,nađoh prve tri na www.dubai metro i zadnju (sirotinjsku!) na www.metro santiago chile,ali moje mišljenje je da je predloženi kombinovani Metro od SNC Lavalin zaista jako sličan po konceptu Dubai Metroa s obzirom da skoro celom dužinom ide na stubove,manji deo na nivou ulice i podzemno u širem centru Dubaia s tim što je njihova verzija stanica zaista luksuzna!dok Santiago Metro je izuzetno lep posebno podzemne stanice vrlo umetnički izražene a one nadzemne skromne i veoma uredne,BG verzija će biti nešto između s obzirom da kad je građevina u pitanju, nama je ostala vizatntijsko-istočna kultura lepog i raskošnog kao npr Hram sv.Save.a nadam se da neće nekom pasti napamet da lepi jeftinu keramiku kao u Sofijskom Metrou(ali skidam im kapu što su uspeli da završe jednu liniju ,pa biće vremena za šminkanje!) :kk:
 
ImreSoltDubaiPhotos105.jpg

NOVI BG SAKUPLJANJE PUTNIKA BEOVOZA IZ OKOLNIH BLOKOVA ,INTERESANTNA IDEJA!
 
35d7xpk.jpg
Sve to kod nas bi izgledalo mnoooogo skromnije!Veruj mi u Dubajiu se ne rade sranja već najelitniji svetski urbanisti dooobro promišljaju šta da rade sa obzirom na neograničen budžet a svi mostovi i stanice su kao space ship!Recimo ja živim kod Vera ,Nbg zgrade prema auto-putu,pa Belvil isto, kad proradi Beovoz kako obećavaju na 10 min ,ako postoje mostovi do okolnih blokova ljudi će ga masovnije koristiti i zaista stići za 5 min do Vuka.Pa prvo treba koristiti ono što već imamo.Naravno uslov je da svi mostovi imaju pokretne stepenice, video nadzor i fizičko obezbeđenje.
 
Meni nikada nije bila jasna falusna fiksacija Dubaijem.. Lažem, jasna mi je, ali samo na nivou fenomeneloškog, ili ajde možda i seksualnog, uzbuđenja, bilo šta drugo smatram besmislenim.
Mnogo keša, so what? Vrhunski dizajn? Ne, jedan ogroman konglomerat šunda - neautentičnih odgovora na neautentične potrebe. A o onima koji grad i rade sa UAE i ostalom nafatškom bagrom mislim sve najgore i nikako ih ne mogu smatrati "najelitnijm", jer ako se samo malo pomeriš od silnih svetlećih lampica i zlata nailaziš na favele kakve ne postoje ni u Južnoj Americi gde životare obespravljeni radnici u uslovima karton sitija za pare za koje se može kupiti korica hleba. Iz nekih razloga svi ti "najelitniji" urbanisti uvek zaborave da treba možda i njima isplanirati neki puteljak.
Da li u takvom Beogradu želiš živeti? Ne hvala.
 
2012":2wdihhnz je napisao(la):
Recimo ja živim kod Vera ,Nbg zgrade prema auto-putu,pa Belvil isto, kad proradi Beovoz kako obećavaju na 10 min ,ako postoje mostovi do okolnih blokova ljudi će ga masovnije koristiti i zaista stići za 5 min do Vuka.
Ključ je u tome da Beovoz ide na 10 min kao što si napisao a ne u "mostovima" koji bi spajali okolne blokove sa stanicom.Mislim da bi trebalo malo srediti stepenice stanice, ubaciti pokretne(kasnije) a ne da se neki mostovi šire unaokolo u vidu neke ogromne strukture.I ja živim u blizini i ne bi mi bio problem da pređem Treći Bulevar na pešačkom i došetam do stanice gde bi se popeo na perone.Ne vidim razlog izgradnje tih pristupnih mostova jer ni Treći Bulevar ni Proleterskih Solidarnosti,Španskih Boraca...nisu ulice kalibra ove iz Dubaija.
 
@Ambassador

E kad bi taj "šund i naftaška bag**" bar nešto od toga sagradili ovde..... :p a za favele i karton siti ,kad želiš u razgledanje?A kad mi rešimo taj problem dolazi će kod nas za know-how! A da je Dubai Metro za svrš.... pa reci mi neki raskošniji projekat pa da pređemo na njega! :cool:

@stefan23

Da nam bar urede stanicu kako ti kažeš ,ja bih bio presrećan:kk:
 
Dubaj je pukao u ovoj krizi. Sreca pa im Abu Dabi pomaze jer oni imaju para od nafte.

Ako ste primjetili, sve stanice na ovom metrou u Dubaju su samo dodate na liniju. Sve su napravljene na isti kalup. Slicne ce biti i u Hanoju samo sto nece biti klimatizovane.

Inace metroi su svi automatizovani, samo sto ti mozes da biras da imas vozaca (koji bi otvarao i zatvarao vrata kao sto je sada slucaj u parizu osim na liniji 10).
 
"Inace metroi su svi automatizovani, samo sto ti mozes da biras da imas vozaca (koji bi otvarao i zatvarao vrata kao sto je sada slucaj u parizu osim na liniji 10)."

To je to!
 
Automatizovani Metro u Evropi imaju za sad Pariz,Kopenhagen,Berlin radi na tome,Helsinki,London i još neki Španski gradovi , sistem koji su zajednički razvili Siemens i Francuzi VAL s tim što Siemensov koncept je visokokapacitivni i uvođenje nije nimalo jeftino, to znači ne ode vozač na kafu pa on nastavi sam da vozi :D prednost je što i klasičan Metro sistem može da se automatizuje kao do sada pet linija u Parizu ali to znači kompletna zamena vozova ,informacione i signalizacione opreme u svim segmentima i najzad otpuštanje 4.000 radnika kao u Londonu!To košta a lot!Prednost je BG-a što može odmah da ga uvede zato što na duže staze sistem je maksimalno rentabilan ceo se vodi sa samo nekoliko ljudi iz jedne sobe!to znači da vam od zaposlenih na stanicama treba samo nekoliko ljudi!
 
2012":y4frxuz2 je napisao(la):
@Ambassador

E kad bi taj "šund i naftaška bag**" bar nešto od toga sagradili ovde..... :p a za favele i karton siti ,kad želiš u razgledanje?A kad mi rešimo taj problem dolazi će kod nas za know-how! A da je Dubai Metro za svrš.... pa reci mi neki raskošniji projekat pa da pređemo na njega! :cool:
Evo na primer Gulag? Tamo je transport ljudi savršeno funkcionisao.
Imaš čitavu temu posvećenu Dubaiju i ostalim. A stanica na Novom Beogradu ipak treba da bude, i planirana je kao "malo" veća stanica od običnog stajališta za Beovoz. Uostalom, ako postoje mostovi od svakog bloka, izgubiće se poenta Beovoza, jer on ne treba da staje kod svakog ćoška, kao tramvaj u Jurija Gagarina.
 
DubaiMetro1.jpg

Ovo za Gulag je vrlo neumesno! tamo su stradali ljudi!A ovo da stanica treba da je "malo! veća ok, pa neka barem bude zatvorena da te ne šiba košava ako iole znaš kako je na Nbg zimi a Inferno leti! I još da ne treba da staje na svakom ćošku ok,ali na Nbg minimum još jedna stanica kod airport cityja je neophodna zbog ogromih okolnih blokova ,stambenih, poslovnih i tržnih centara :kafa:
 
Dakle, Tošin Bunar, pa 400m pa Airport City, pa 800m pa Novi Beograd. Toliko blizu su neke stanice lokalnih linija metroa u Njujorku, a ne regionalna železnica. Apsolutno se ne isplati, već treba feedovati postojeće stanice autobusima, ili ono što bih ja više voleo tramvajima, koji bi tu pravili manje kružne trase.

edit: Ne razumem poentu tih slika.
 
Vrh