Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

^ Било би интересантно да израчунаш колико би тој твојој једној машини требало времена да постави све шине колико се у Србији постави годишње. :p
 
bigvlada":1v6cmzpw je napisao(la):
Treba nam mašina, kakvu sam već postovao, koja pljuje pragove, po 5-6 u minutu. I odmah stavlja i šine.
Ja sam tu masinu relativno skoro uzivo video i izneverovao sam svojim ocima. To je definitivno spektakl. Potpuno automatski uklanja stare i postavlja nove pragove. Stvarno fascinantna stvar. (o je osecam se kao malo dete ali stvarno je dozivljaj videti tako nasto). Ukoliko se krene u realizaciju planova za zeleznicki koridor 10 onda bi mozda stvarno moglo da se malo porazmisli o opciji kupovine ove skalamerije.
 
A kako se taj mašin zove?
Nikad nisam čuo za tako nešto.
I možeš li opet postaviti slike? ne mogu ih naći, ma koliko se trudio.
 
dragan":zo7xz6ur je napisao(la):
ВЕЋЕ СТАНИЦЕ "БЕОВОЗА" У БЕОГРАДУ:
- Београд Центар (Прокоп), Прокопачка бб
- Вуков споменик, Рузвелтова бб
- Нови Београд, Пролетерске солидарности бб
- Земун, Цвијићева 1
- Карађорђев парк, Булевар Франше Д’Епереа бб
- Панчевачки мост, Ђуре Ђаковића бб
- Тошин бунар, Тошин бунар бб
- Раковица, Патријарха Димитрија бб
- Ресник, Александра Војиновића 78
Ja sam upravo shvatio zašto naše železnice propadaju!
Pogledajte koliko tu samo šestica ima! Tj. znakova nalik na šestice! - rekao bi verski fanatik.
Dodeliti im brojeve pod hitno! - rekao bi, takođe, verski fanatik.

I video sam ulaz u žel stanicu Novi Beograd iz Holiday Inn-a: http://img162.imageshack.us/img162/615/24mart3bul040qq4.jpg
Spomenuto već u ovoj temi. Ali mi je baš onako tužno sve to. Samo da kažem.
 
Хаха, али има оне дигиталне дисплеје који ти кажу кад долази следећи воз.
 
U Srbiji se godisnje postavi o km novih sina samo se krpi sa starim. A bivsa JZ je imala takvu masinu stariji model ali tad je bila ekstra bio sam sa caletom na istoj dok je radio kao inzinjer geodezije na JZ :vops:
 
To je zapravo ilegalni ulazak na Beovoz, jer da bi usao u njega moras kartu da provuces kroz ona rotirajuca sranja.. :D
 
little lightning, pregledaj temu o železnici (koristi search), tamo imaš slika mašine i postavljanja pruge koliko ti duša želi
 
Evo još nekih današnjih fotki renoviranja 3 koloseka u Novoj Pazovi. Radovi dosta brzo napreduju :kk:
Ovi koloseci inače nisu bili u funkciji preko 10 godina.

2ytv0cg.jpg


2vl5mxz.jpg


27xpizl.jpg


35n6cyf.jpg


iwqh5t.jpg


307yhc1.jpg


2w7kdnn.jpg


4rvre9.jpg


2woi3ao.jpg
 
Ako pogledate pazljivo petu sliku vidjecete da su zabice okrenute tamo doke je dosta sina znaci kako se god postavlja tako prolazi masina koja centrira, mjeri razmak betonskih podloga, ispravlja krivine tokom postavljanja i onda se srafi tj steze . Tako da to sto vidite je tek postavljeno i jos nije centrirano inace bice kao strela i bilo bi ljepo da od sad samo postavljaju ovaj sistem podloge jer ovo koriste cak i za brze vozove :kk:
 
Ja nisam upucen kakvo je stanje u Evropi, ali d ali je brzina od 160 kmph nesto sto je prihvatljivo?
 
Матеја Бељан":2lhrwuqt je napisao(la):
Ja nisam upucen kakvo je stanje u Evropi, ali d ali je brzina od 160 kmph nesto sto je prihvatljivo?
U principu brzine od 120-140 km/h je nesto potpuno uobicajeno i normalno u Evropi na regionalnim prugama.
 
Матеја Бељан":1njpww6r je napisao(la):
Ja nisam upucen kakvo je stanje u Evropi, ali d ali je brzina od 160 kmph nesto sto je prihvatljivo?
U Svajcarskoj medjugradski voz ide tako oko 150 km/h maksimalno, i TGV kad krene za Francusku ne ide brze dok ne udje u FR, i to je sasvim ok brzina. Za (pri)gradski voz dovoljno je i 100 km/h, jer je ovde za poredjenje brzina koju razvija autobus (ne prelazi 80 km/h, u proseku mnogo manje) i automobil (moze da ide mnogo brze, ali u praksi u guzvi je prosek negde oko 50 cak i na sirokim, modernim autoputevima - govorim o voznji u spicu).
 
Krak od centra grada do Batajnice koji koristim je sasvim OK, osim na deonici između NBG i Tošinog, kao i Zemun polja i Zemuna u pravcu ka Zemunu. Međutim, postojale su deonice gde je voz išao mnogo sporije i one su popravljene. Tako da popravka sigurno nije toliko skupa. Ono što me iritira je nemogućnost da jedna linija korista oba koloseka u tunelu ispod centra grada.
 
Матеја Бељан":124ynuel je napisao(la):
Krak od centra grada do Batajnice koji koristim je sasvim OK, osim na deonici između NBG i Tošinog, kao i Zemun polja i Zemuna u pravcu ka Zemunu. Međutim, postojale su deonice gde je voz išao mnogo sporije i one su popravljene. Tako da popravka sigurno nije toliko skupa. Ono što me iritira je nemogućnost da jedna linija korista oba koloseka u tunelu ispod centra grada.
Те 2 деонице са спорим вожњама (<=30km/h) трају више од остатка пута... :notok: А ово за тунел је жесток идиотизам...

Офтопик 1: Е, да, кад буду радили реконструкцију деонице између ТБ и НБГ једног дана, морамо да инсистирамо да се пробије насип у наставку Булевара Уметности, како би се растеретила већ закрчена Улица Омладинских бригада...
Офтопик 2: Раскрсница Трећег булевара и О.Б. је зрела за кружни ток... Гужве на семафорима су несносне, јака лева скретања, ал јбг, кад су наши саобраћајни инжењери који се баве тим оперисани од кружног тока..
 
160 km/h je sasvim ok. pogotovo ako se uzme u obzir kuda ide ova naša pruga u južnoj Srbiji. mada u Vojvodini može i 200 bez problema.

znate ono što su najavili da će uzeti dve nove garniture vozova. koje li će biti? Deziro, Talent, neko rusko sr***e ili neki četvrti? zamislite samo dvospratni Deziro, kao u Švici, ili nešto slično kao u Parizu.

i još jedno pitanje: privatizacija Beovoza? tj. da Beovoz pripada gradu i da ga on izda nekoj stranoj kompaniji koja se bavi železničkim transportom (npr. Veolia, Arriva) kao franšizu (kao što su Englezi uradili sa svojom železnicom) i da oni dovedu svoje vozove i naprave red vožnje. uz uslov da država popravi prugu, naravno
 
Ne znam baš koliko bi ti bilo efikasno rešenje, naročito sa aspekta organizacije celokupnog sistema. Mislim da je jedan od članova foruma koji radi u nekom sektoru francuske železnice pričao o problemima francuskog metroa ili prigradske železnice baš zbog tih čudnih odnosa vlasništva. Pruga i tuneli su u jednom vlasništvu, a vozila u drugom i takve raznorazne kombinacije.

Uključivanje Beovoza u gradsku nadležnost nije baš tako jednostavan posao kao što na prvo oko izgleda, ali rešenje se svako može naći.
 
Ono sto je bitno da se Beovoz integrise u tarifni sistem GSPa tj. ITS. Takva integracija gde vise kompanija u odredjenom regionu cini udruzenje sa jedinstvenim tarifama i kartama je standardna u Evropi. Pa i privatni autobuski prevoznici u Beogradu su deo ITSa.

Btw, jedno pitanje za upucene? Da li Beovoz ima svoje zasebne koloseke i gde? Tj. da li npr. stanicu Vukov spomenik i tunele ispod grada koristi samo Beovoz ili ih koristi i ostatak Zeleznice?
 
hazard":bv8nxrzi je napisao(la):
Ono sto je bitno da se Beovoz integrise u tarifni sistem GSPa tj. ITS. Takva integracija gde vise kompanija u odredjenom regionu cini udruzenje sa jedinstvenim tarifama i kartama je standardna u Evropi. Pa i privatni autobuski prevoznici u Beogradu su deo ITSa.

Btw, jedno pitanje za upucene? Da li Beovoz ima svoje zasebne koloseke i gde? Tj. da li npr. stanicu Vukov spomenik i tunele ispod grada koristi samo Beovoz ili ih koristi i ostatak Zeleznice?
Slazem se, kao prvo je najbitnije da Beovoz udje u ITS.
Na zalost, Beovoz nema zasebne koloseke, cak i oni u vracarskom tunelu se ponekad koriste za prevoz tereta. Da, dobro ste procitali, koriste se za prveoz tereta, ortak video svojim ocima jednom.
 
Btw, kad smo kod tereta, koliko ja vidim glavna zeleznicka sluzi i i za istovar teretnih vozova? Ako je nova putnicka stanica Prokop, gde je (bila) planirana nova teretna stanica?
 
Vrh