Ja sam tu masinu relativno skoro uzivo video i izneverovao sam svojim ocima. To je definitivno spektakl. Potpuno automatski uklanja stare i postavlja nove pragove. Stvarno fascinantna stvar. (o je osecam se kao malo dete ali stvarno je dozivljaj videti tako nasto). Ukoliko se krene u realizaciju planova za zeleznicki koridor 10 onda bi mozda stvarno moglo da se malo porazmisli o opciji kupovine ove skalamerije.bigvlada":1v6cmzpw je napisao(la):Treba nam mašina, kakvu sam već postovao, koja pljuje pragove, po 5-6 u minutu. I odmah stavlja i šine.
Ja sam upravo shvatio zašto naše železnice propadaju!dragan":zo7xz6ur je napisao(la):ВЕЋЕ СТАНИЦЕ "БЕОВОЗА" У БЕОГРАДУ:
- Београд Центар (Прокоп), Прокопачка бб
- Вуков споменик, Рузвелтова бб
- Нови Београд, Пролетерске солидарности бб
- Земун, Цвијићева 1
- Карађорђев парк, Булевар Франше Д’Епереа бб
- Панчевачки мост, Ђуре Ђаковића бб
- Тошин бунар, Тошин бунар бб
- Раковица, Патријарха Димитрија бб
- Ресник, Александра Војиновића 78
U principu brzine od 120-140 km/h je nesto potpuno uobicajeno i normalno u Evropi na regionalnim prugama.Матеја Бељан":2lhrwuqt je napisao(la):Ja nisam upucen kakvo je stanje u Evropi, ali d ali je brzina od 160 kmph nesto sto je prihvatljivo?
U Svajcarskoj medjugradski voz ide tako oko 150 km/h maksimalno, i TGV kad krene za Francusku ne ide brze dok ne udje u FR, i to je sasvim ok brzina. Za (pri)gradski voz dovoljno je i 100 km/h, jer je ovde za poredjenje brzina koju razvija autobus (ne prelazi 80 km/h, u proseku mnogo manje) i automobil (moze da ide mnogo brze, ali u praksi u guzvi je prosek negde oko 50 cak i na sirokim, modernim autoputevima - govorim o voznji u spicu).Матеја Бељан":1njpww6r je napisao(la):Ja nisam upucen kakvo je stanje u Evropi, ali d ali je brzina od 160 kmph nesto sto je prihvatljivo?
Те 2 деонице са спорим вожњама (<=30km/h) трају више од остатка пута... :notok: А ово за тунел је жесток идиотизам...Матеја Бељан":124ynuel je napisao(la):Krak od centra grada do Batajnice koji koristim je sasvim OK, osim na deonici između NBG i Tošinog, kao i Zemun polja i Zemuna u pravcu ka Zemunu. Međutim, postojale su deonice gde je voz išao mnogo sporije i one su popravljene. Tako da popravka sigurno nije toliko skupa. Ono što me iritira je nemogućnost da jedna linija korista oba koloseka u tunelu ispod centra grada.
Slazem se, kao prvo je najbitnije da Beovoz udje u ITS.hazard":bv8nxrzi je napisao(la):Ono sto je bitno da se Beovoz integrise u tarifni sistem GSPa tj. ITS. Takva integracija gde vise kompanija u odredjenom regionu cini udruzenje sa jedinstvenim tarifama i kartama je standardna u Evropi. Pa i privatni autobuski prevoznici u Beogradu su deo ITSa.
Btw, jedno pitanje za upucene? Da li Beovoz ima svoje zasebne koloseke i gde? Tj. da li npr. stanicu Vukov spomenik i tunele ispod grada koristi samo Beovoz ili ih koristi i ostatak Zeleznice?