Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

@djordje*******g
U Pancevu je privreda skoro potpuno stala tj, veliki je procenat ne zaposlenosti.
Čaršija kaže , kada su odlučivali o učestovanju za BGvoz,
otprilike logika je bila da bi time autobusko preduzece Pancevo imalo mnogo manje posla i sve što ide uz to . . .
Isti izvor akcentuje da je zapravo bio presudan odnos prvaka tog grada i te firme . . .
Zvanične razloge možeš pročitati na starijim stranicam ove teme :)
 
Pa koliko nam je poznato,po završetku drugog koloseka (radovi počinju od sept.) BGV ide do Pančeva..bilo bi nelogično da na tako kratkoj deonici postoji drugi operater..
 
@2012
Super , :) koliko shvatih ništa bez novih makina, ?
 
2012":3geg9qt5 je napisao(la):
Pa koliko nam je poznato,po završetku drugog koloseka (radovi počinju od sept.) BGV ide do Pančeva..bilo bi nelogično da na tako kratkoj deonici postoji drugi operater..

Po zavrsetku drugog koloseka BG:voz icice do Krnjace ili eventualno do Ovce i nimalo dalje, tu je granica opstine Beograd.

Finansijsko ucesce Opstine Pancevo je uslov da se linija produzi.

Koliko god bilo apsurdno organizovati gradski prevoz na osnovu prevazidjenih opstinski granica a ne socialno ekonomskih sredina ta logika je ovde ipak jaca. :bash:

Ako ne odrese kesu Pancevci mogu samo da se nadaju da ce Zeleznica ostaviti barem jednu garnituru (Beovoz) na tom potezu inace im ne ginu autobusi i poneki sinobus.
 
Dakle i pored industrije i realne zagadjenosti u Pancvevu se forsira autobuski prevoz umesto vozova na elektricnu enrgiju koji bi isli na 15 ili 20 min i emitovali nula emisije zagadjenja :shok:
Uz svo uvazavanje Krnjace apsurdno mi je da to bude krajnja stanica, a ne Pancevo i to zato sto nije beogradska opstina. Pa logicno je da Beograd ima najvise love i da je ulozio u te garniture i svaka im cast ali gde im je sada ta prica o regionalizaciji i decetralizaciji. Zasto se u ovom vidu ne pomogne uslovno receno unutrasnjosti i ne obezbedi dobar i efikasan prevoz kada je to moguce? :bash:
Veliki broj ljudi svakodnevno putuje, zaposleni, studenti mora im se omoguciti kvalitetna alternativa!
 
Vlastima u Pančevu ne odgovara da voz ide često, to je činjenica. :rolleyes: Verovatno imaju neki dil sa ilegalnim prevoznicima pa uzimaju procenat ili možda u ATP-u.
 
Nema druge nego pancevci da dignu frku kad bude isao bg voz do krnjace.

I da kazu jel smo mi budale,produzite bg voz,svima je u interesu!A i gsp-u bi bio jer bi recimo ITS vazio za bg voz do panceva.
 
Kada budu završili drugi kolosek verovatno će se lakše postići dogovor a i pritisci Pančevaca na svoju lokalnu vlast..u ovom slučaju Beograđani su uz njih.. :kafa:
 
Александар":rsk8hshw je napisao(la):
Vlastima u Pančevu ne odgovara da voz ide često, to je činjenica. :rolleyes: Verovatno imaju neki dil sa ilegalnim prevoznicima pa uzimaju procenat ili možda u ATP-u.
Nezvanično saznajem da je suprug gradonačelnice Pančeva generalni direktor ( čitaj gazda) ATP-a
tako da neke stvari ne treba da iznenađuju.
 
Бирократија, бирократија...
Мој вјечити примјер је један од прије неколико година, кад је градски аутобус престао да иде у једно од оних мјеста повише Падинске Скеле, кад се поправљао пут до тог мјеста. Разлог: аутобус би у то село могао доћи заобилазним путем, који је међутим, једно 2км прелазио преко друге општине (дал` панчевачке или оповске, то заборавих сад), а пошто речена , јелте, није у саставу Града Београда, није било трика да се организује превоз! Тако су и доспјели у БГ Хронику.
То што су грађани (углавном радници) два-три мјесеца били присиљени да својим личним аутима раубују исти тај пут, троше гориво, и по сат времена дуже путују, нико се није сјетио.

Премало је новаца, а превише џепова виђених за пуњење, браћо, да би се тек тако БГвоз пустио до Панчева.
 
djordje*******g":1f14m2vn je napisao(la):
Dakle i pored industrije i realne zagadjenosti u Pancvevu se forsira autobuski prevoz umesto vozova na elektricnu enrgiju koji bi isli na 15 ili 20 min i emitovali nula emisije zagadjenja :shok:
Uz svo uvazavanje Krnjace apsurdno mi je da to bude krajnja stanica, a ne Pancevo i to zato sto nije beogradska opstina. Pa logicno je da Beograd ima najvise love i da je ulozio u te garniture i svaka im cast ali gde im je sada ta prica o regionalizaciji i decetralizaciji. Zasto se u ovom vidu ne pomogne uslovno receno unutrasnjosti i ne obezbedi dobar i efikasan prevoz kada je to moguce? :bash:
Veliki broj ljudi svakodnevno putuje, zaposleni, studenti mora im se omoguciti kvalitetna alternativa!


Pa zar to upravo nije isto uradilo Pančevo Kovinu, čak su delovi pruge odneti, jad Božiji i samo pogledati :dil:

a još je a preko Smederevo , to je čist prsten . . .
 
Rile":3n208bpq je napisao(la):
Александар":3n208bpq je napisao(la):
Vlastima u Pančevu ne odgovara da voz ide često, to je činjenica. :rolleyes: Verovatno imaju neki dil sa ilegalnim prevoznicima pa uzimaju procenat ili možda u ATP-u.
Nezvanično saznajem da je suprug gradonačelnice Pančeva generalni direktor ( čitaj gazda) ATP-a
tako da neke stvari ne treba da iznenađuju.
Au.. s obzirom da su mnoge generacije Pančevaca odrasle na kaubojskim filmovima, dobar stari linč treba odgledati u nekim epizodama.. :kafa:
 
A inikome ne pada na pamet da bi ZS trebala sama da remontuje garniture i organizuje saobracaj pa znate li vi koliko oni para namlate za godinu oko 120mil e bez subvencija iz budzeta i onda kazu da niema para za remont vozova lazu :bash:
 
Železnica je prošle godine remontovala garniture 103-104, 029-030 i 089-090. Prva je užička, druga novosadska i njih dve uveliko rade a treća je za potrebe Beovoza ali ona još nije izašla iz Želvoza zbog poznatih problema u toj fabrici. Sada se na njoj uveliko radi pa će i ona vrlo brzo u saobraćaj. Obezbeđena su sredstva za remont još 4 garniture i mislim da se vode direktna ugovaranja sa Šinvoz-om oko tog posla. Radi se o još jednoj novosadskoj 105-106, zatim rumskoj 095-101 i dve sa Beovoza 005-032 i 027-028. Vrednost ovih radova je oko 2 miliona eura.
 
direktor":2ntvwgll je napisao(la):
A inikome ne pada na pamet da bi ZS trebala sama da remontuje garniture i organizuje saobracaj pa znate li vi koliko oni para namlate za godinu oko 120mil e bez subvencija iz budzeta i onda kazu da niema para za remont vozova lazu :bash:
železnica ima 18.500 zaposlenih da je prosečna plata 500 eura sa doprinosima to je samo za plate 111 miliona eura i ostaje im 9 miliona za sve ostalo. tužna slika je da železnica jedva skrpi za plate.
 
Кад смо код наше железнице....
извор: Novosti


Tužne pruge Srbije

Železnica privremeno ukinula pojedine linije u lokalnom putničkom saobraćaju - najzapušteniji koloseci i stanične zgrade u južnom Banatu, pišu "Novosti".
v210196p0.jpg



Pre sto godina u Vojvodini je bilo 2.250 kilometara pruga. Danas ukupna dužina iznosi 1.735, ali od toga se koristi samo oko 1.000 kilometara. Lokomotive i vagoni se ne održavaju, red vožnje je redukovan, zakašnjenja su ogromna...

Najzapuštenije su pruge u Banatu. Tužno je videti kako danas izgledaju železničke stanice u većim gradovima, kako je korov prekrio šine po kojima su do pre deceniju-dve tutnjali vozovi. I na mestima industrijskih koloseka u nekada moćnim fabrikama kombinata "Servo Mihalj" u Zrenjaninu više nema ničeg. Prvo lopovi, a zatim i nove gazde, povadili su sve što je moglo da se odnese - šine, pragove, spojnice prodali u staro gvožđe...

Iz Zrenjanina, nekadašnjeg železničkog čvora u Banatu, danas postoje samo dva polaska šinobusa dnevno za Pančevo, odnosno Beograd. Već pet godina nema putničkog železničkog saobraćaja između Zrenjanina i Novog Sada, Kikinde, Sečnja...

U funkciji je samo pruga do Pančeva i Kikinde. Koristi se, uglavnom, za prevoz opasnih materija, građevinskog materijala i poljoprivrednih proizvoda, odnosno žitarica. I to su isključivo maršrutni vozovi - ista roba u celom vozu.

"Pruge u Banatu ne pripadaju ni jednom od glavnih koridora. Maksimalno dozvoljeno opterećenje na prugama je samo 16 tona. A maksimalna brzina vozova uglavnom je 30 kilometara na sat. Signalizacija je najčešće mehanička, a skretnicama se rukuje isključivo ručno", opisuje stanje Milana Bošan, šef sekcije za infrastrukturu železničkog čvora Zrenjanin.

Iako jedna od najstarijih pruga na Balkanu prolazi kroz Vršac, veliki broj stanovnika tog južnobanatskog grada nikada nije koristio usluge železnice, jer putnički saobraćaj skoro da i ne postoji. Od putničkih vozova prolazi još samo takozvani rumunac, koji svakodnevno saobraća na relaciji Beograd-Bukurešt. Šinobusi i vršačke lokomotive odavno nisu viđeni.

Radovan Lekić, šef sekcije za prevoz putnika, kaže da se vršački železničari već dugo suočavaju sa nedostatkom voznog parka, što je i uzrokovalo ukidanje svih linija. Pravac ka Zrenjaninu odavno je zaboravljen, a skoro pola decenije šinobusi ne idu ni ka Beloj Crkvi. Ti pružni pravci sada su na meti lopova, koji savremenom tehnologijom pustoše napuštene zgrade železničkih stanica po selima.

"Železnice Srbije" su u maju promenile organizaciju lokalnog putničkog saobraćaja na prugama Beograd-Kraljevo, Niš-Prokuplje-Merdare, Zaječar-Niš, Beograd-Subotica, Kraljevo-Zvečan i Beograd-Lapovo-Niš. U nekim od vozova nije bilo dovoljno putnika, na nekim od relacija nedostajala su vozna sredstva, a na pojedinim deonicama bilo je potrebno racionalnije i efikasnije organizovati železnički prevoz.

"Reč je o privremenoj promeni organizacije lokalnog saobraćaja na ovim relaciji, odnosno o privremenom ukidanju pojednih linija, i uvedene mere racionalizacije putničkog saobraćaja nisu trajne i ne predstavljaju ukidanje putničkog prevoza na pojedinim relacijama", kaže Nenad Stanisavljević, direktor Medija centra "Železnica Srbije".

Posle privremene redukcije putničkog železničkog saobraćaja, u saobraćaju su ostala 322 putnička voza dnevno. Od tog broja, 278 ih je u unutrašnjem saobraćaju, od čega su 214 lokalni putnički vozovi. Ukupan broj vozova za prevoz putnika, koji u ovom trenutku ne saobraća zbog privremene redukcije saobraćaja, iznosi osam odsto od ukupnog broja vozova planiranih redom vožnje.

I "južna pruga", po svemu sudeći, lagano ostaje bez vozova. Odlukom Upravnog odbora JP "Železnice Srbije" ukinuti su putnički vozovi i na relacijama Niš-Prokuplje-Merdare i Niš-Zaječar.

Meštani, koji su koristili prevoz železnicom, žale se da sada moraju da plaćaju, skuplje, autobuske karte. Na primer, putnik koji je do sada plaćao voznu kartu 160 dinara za relaciju od Niša do Prokuplja, sada za autobusku mora da izdvoji 250 dinara.

Situacija u lokalnom železničkom putničkom saobraćaju popraviće se nakon što srpske železnice ove godine nabave nove vozove. Reč je o 12 novih dizel-motornih vozova od ruskog "Metrovagonmaša", vrednih oko 43 miliona švajcarskih franaka. U septembru srpske železnice očekuju i potpisivanje ugovora za nabavku 25 elektromotornih vozova za regionalni saobraćaj, vrednosti oko 100 miliona evra, pišu "Novosti".
 
Ali na zaradjenu sumu treba dodati i novac iz budzeta srbije neznam koliko milijardi dinara :kafa:
 
Da li je moguce da se ovako nesto desava. Nije ni cudo kada nemaju pare da odrzavaju linije. Da su redovne imali bi mnogo vise putnika i to govorim iz svog iskustva. Cesto idem u vojvodinu i autobusku kartu placam 1200 din, a vozom kad idem placam 390 din (putnickim vozom). Naravno da je voz isplativ ali ako ja dodjem na stanicu gde pise da u dolasku kasni dva sata zasto bih isao sa njim...to me nervira imali bi mnogo veci profit da rade kako treba a ne kako im se prohte. :( :bash:
 
Željeznice je broj zaposlenih već prepolovila u odnosu na stanje prije desetak godina. Većina stanica je de facto neposjednuta (kanda će i većina pruga uskoro postati neposjednuta, nažalost).
Problem željeznice je njena ogromna veličina - potrebno je urediti, obnoviti, izgraditi ili kupiti i vozila, i vozni put (tj. prugu), i svu prateću infrastrukturu, samo da bi sitem profunkcionisao (sa sve jeftinim kartama, a brzim i tačnim voznim vremenom). Samo milijarder tipa države može popraviti ili napraviti jedan takav sistem.
Kako su oni koji jedini u ovoj državi imaju novce, vajni biznismeni (svejedno domaći ili strani), uglavnom samo milioneri, a i obično više vole da uzimaju, nego da daju, ova potencijalna zlatna koka je za njih malo prevelika, zato i gledaju samo kako da je očerupaju, kao uostalom i sve nas.
 
едит: нашао сам

JohnnyLee":1u8up8ap je napisao(la):
predlog za organizaciju železnica:

5x02g3.jpg


u osnovi, organizacija regionalnog putničkog saobraćaja i vozni park se prebacuju sa centralnog na lokalni nivo. Novi Sad, Niš i Požega su glavna čvorišta i sedišta lokalnih nivoa
 
Stigli su i prvi rezultati brojanja putnika BG:voza - preko 18.000 ljudi dnevno koristi ovaj vid prevoza :kk: :kk: :kk:
 
Дефинитивно је пун погодак, многи се преусмеравају са аутобуса на воз, међутим оно што је охрабрујуће је да многи уместо колима путују возом. Јутрос сам прошао тим крајем и све је препуно аутомобила, по мојој процени много је више аутомобила него што их је било у промотивном периоду. По мојој слободној процени било је преко 100 аутомобила паркираних у том крају (било би занимљиво ако неко буде на станици нпр око девет када су већ сви пристигли колима да их преброји). Замислите да су сви кренули према граду, то је колона аутомобила дуга преко пола километра. Већ сада ми делује да мањка паркинг места чак и оних нерегуларних.
 
Vrh