Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Moravac dobro dosao i hvala na informacijama .Kako je moguce da se garnitura isara na prokopu rezerna sta radi tj neradi cuvarska sluzba gdje su ti silni radnici fto koji dobijaju masne pare a garniture se saraju njima ispred nosa jel toliko tesko postaviti cuvara kod rezerne garniture i na pancevackom mostu jeli to mozda neka filozofija :bash: Za pocetak bi oglobio cuvare kad im isaraju garnituru ispre nosa i firmu za koju rade a iste bi nagradio ako uhvate mamlaze sa sprejevima :kafa:
 
Moravac":2bpsmbb6 je napisao(la):
Kao prvo, Grad Beograd nema sklopljen ugovor sa tom privatnom firmom, već je ta firma imala sklopljen ugovor sa Želvozom da postavi antigrafitnu zaštitu na remontovane elektromotorne garniture. Naravno, pošto je taj posao završen krajnje sumnjivo, dotična firma je dala garanciju da će 4 godine besplatno uklanjati grafite sa garnitura u TPS Zemun.
Želvoz je remontovao samo tri gradske garniture i to su 073-074, 086-088 i 035-077. Šta je sa ostalih 6 garnitura koje je remontovao Šinvoz, jesu li i sa njima sklopili ugovor ?
Svih 9 garnitura dobilo je taj premaz u Zemunu a mazane su jedna po jedna jer su već bile počele da saobraćaju. Tačno je da se na nekim od njih skidala čak i osnovna boja ali to je zato što su zaradile grafite pre nego što su dobile tu zaštitu. To je bio slučaj sa 83-84 i 91-96. Istina je da se sada jako teško peru a iz Nege kola u Zemunu stalno kukaju da nemaju sredstava za pranje. Kad nemate šampon i kosu je teško oprati.
 
Skoro je ovde bilo reci o različitosti nivoa pri ul-iz iz BGvoza evo konkretno koja sličica o tome a sami znate gde sta pripada



samo zamislite kako je ova gospođa sa sedom kosom sišla :(

(za one kome je danas suviše vruce za razmisljanje : sve stanice od Vuka do Batajnice
osim Franša jer tamo uredno stoji istaknut znak za zabranjeno fotografisanje ) :p

Edit
Batajnici neophodno produženje perona, ubiše se ljudi pri iskakanju na pružno kamenje
 
Rile":1i8qqrmu je napisao(la):
Svih 9 garnitura dobilo je taj premaz u Zemunu a mazane su jedna po jedna jer su već bile počele da saobraćaju.

Nemaju svih 9 garnitura tu zaštitu, nego 7.
 
Na www.railserbia.net u temi beogradski cvor ima te reportazu iz stanice vukov spomenik da vidite kako savremen sistem ima a vecina je domaca tehnika pozivam druga njileta da prebaci slike kod nas :kafa:
 
ево слика са РејлСрбија:
2nisa6s.jpg

21j9kyo.jpg

igyzow.jpg

2qmpv68.jpg

99gd4y.jpg


слике је на форуму окачио корисник Проле, па се надам да се неће љутити што сам овде пребацио :)
 
Čuo sam da je juče u Batajnici falilo 20ak centimetara pruge na nekoj skretnici, istošila se, nestala, ne znam kako, 3 koloseka su bila blokirana, odmah su doneli novo parče, a samo jedan voz je zakasnio 6 - 7 minuta!
 
Danas je završeno dvodnevno brojanje putnika BG:voza, uskoro ćemo videti rezultate.
Evropska banka za obnovu i razvoj definitivno na jesen odobrava sredstva Železnicama za rekonstrukciju pruge od Glavne železničke stanice do Resnika ili Ripnja.
Takođe, Rusi uskoro sigurno rade 2. kolosek do Pančeva. Tada će BG:voz biti produžen do Krnjače, a time će neke linije sa poteza 100 biti skraćene do tog novog terminusa.
 
Super vesti.

Oko produzavanja bg voza do krnjace je problem sto mora pre toga da se rekonstruise pancevac.Dakle morace u sklopu izgradnje drugog koloseka i pancevac da rekonstruisu sto znaci da bi negde krajem 2012 ili pocetkom 2013. to produzivanje bg voza bilo realno
 
Videh ja neke mlade ljude kako idu sa papirima i brojkama na njima
:kk: :kk:
predpostavio sam da se broje putnici, svaka čast
 
Taman
dok izgrade staničnu zgradu i perone završiće se rekonstrukcija mosta
 
c.s.i.":27oj02g8 je napisao(la):
Danas je završeno dvodnevno brojanje putnika BG:voza, uskoro ćemo videti rezultate.
Evropska banka za obnovu i razvoj definitivno na jesen odobrava sredstva Železnicama za rekonstrukciju pruge od Glavne železničke stanice do Resnika ili Ripnja.
Takođe, Rusi uskoro sigurno rade 2. kolosek do Pančeva. Tada će BG:voz biti produžen do Krnjače, a time će neke linije sa poteza 100 biti skraćene do tog novog terminusa.

Sto se tice produzetka linije do Krnjace, da li su to vec postojece tracnice koje idu do Pancevca ili ce se praviti neki novi koloseci? Postoji li i stanica u krnjaci ili ce je biti potrebno izgraditi?
 
Koristice se jedne postojeće tračnice + budući nedostajući kolosek. To nije postojeće stanic au Krnjači, biće skroz nova.
 
Mozete li da obelezite gde ce biti stanica u krnjaci?Malo je van puta,pogotovu ovima iz borce ovce i.t.d.Steta sto ne moze stanica i okretnica da se uglave negde kod petlje cim se predje most.
 
Djilas je jos 2008 godine najavio kupovinu novih 20 vozova za gradsku zeleznicu.... :bash:
 
Đille,dreši novčanik nema lepšeg predizbornog prizora od novog test voza na Vuku.. :kafa:
 
Razmišjam sada, 4 hiljade ljudi je 10% ukupnog stanovništva cele Batajnice zajedno sa Ugrinovcima i Busijama
 
Čekaj da deca krenu u školu. A sada računaj da će deca upisivati i škole u okolini Vuka i na Zvezdari koje su do sad zbog komplikovanog prevoza iz Bataje izbegavali! Isto važi i za ljude koji traže posao, pristajaće da rade i mnogo dalje od kuće
 
Uh.aksiom teškog Metroa sada i na delu dokazan,kapacitet je ključan na njemu može da se zakida valjda je to sada jasno i Gradskoj vlasti.. :kafa:
 
Zasto se odmah po zavrsteku drugog koloseka ne produzi do Panceva? Tim ljudima bi to puno znacilo, Batajnica-Pancevo to bi bila prava celina, a da li se zove Beovoz ili BgVoz obicne ljude ne zanima...
 
Vrh