Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

fino, jos da na vrhu pise prevoz je BESPLATAN, i oznaka za sever na svakoj mapici radi orijentacije (ili da na svakoj sever bude gore). A tek kada se pojave obelezeni parkinzi za park and ride....
Normalni gradovi proprate pustanje novog vida gradskog prevoza jakom informativnom kampanjom i kvalitetnim repro materijalom kako bi pridobili putnike, jer valjda je to smisao tog novog prevoza.
 
Kad bi bio sever na gore onda ne bi bile u odnosu na liniju putanje, tj na svakoj je sever razlicito, a orijentacija je pruga
 
eh sta je marketing, na argentinskoj sekciji SSC-a covek proziva Buenos Aires sto jos nema pravi RER i uzima Beograd kao primer. Zakljucio covek po mapama koje je nasao na internetu da Beograd ima razgranatu mrezu prigradske zeleznice (tu sam i ja malo kriv) pa cak i metro! (prevod u italiku)

izvor: http://www.skyscrapercity.com/archive/index.php/t-606516-p-2.html

Luli Pop - November 15th, 2010, 04:20 PM

me acabo de deprimir.
upravo sam se deprimirao

ubican Belgrado? La capital de la tercermundista y balcanica Serbia que siempre fue nada para nosotros y era sinonimo de desastre?
Locirate li Beograd? Glavni grad trecesvetovne i balkanske Srbije koji za nas nikada nista nije znacio i bio sinonim propasti?

miren el RER que tiene para solo 1.600.000 hab:
pogledajte koji RER ima za samo 1.600.000 stanovnika :)
http://www.belgrademaps.com/sr/files/S_MAPA_BeovozBGVoz_1816.svg

esta fue la primera etapa del RER local:
ovo je bila prva etapa lokalnog RER-a
beovozmapa.gif


estan son otras lineas de tren que paulatinamente van convirtiendo a RER tambien (con prisa y sin pausa):
ovo su ostale linije koje postepeno takodje pretvaraju u RER (uzurbano i bez pauze): :D
Beovoz_Lines.png


por si fuera poco, ademas tiene este metro:
kao da to nije dovoljno uz to ima i ovaj metro: :lol:
belgrad-metro-map.jpg


repito: 1.600.000 hab! un poco mas grande que CBA o Rosario!
ponavljam: 1.600.000 stanovnika! malo veci od Kordobe ili Rosaria!
 
hahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!! :kk: Kako je dobro, ispadosmo Amerika u njihovim ocima.
 
@zidar
Јеси ли му објаснио да му је заблуда дубока као Маријански ров?
 
:lool: Odavno se nisam ovako nasmejao, Zidar evo + za tvoje učešće u tome
 
zidar+

:laugh: :lool: :gobb: nemogu da prestanem :lool: neka ostane u zabludi :vops:
 
Neka se uce braca gauchosi kako se grade kule i gradovi i prodaje promaja. Jednog dana i oni ce biti lider u regionu i imace savrsen geopoliticki polozaj, uticaj u skupstini ujedinjenih nacija, centar za nauku i teritorijalni integritet :)

----

Матеја Бељан":3lh7tta0 je napisao(la):
[url]http://img89.imageshack.us/img89/6883/92678330.th.jpg[/url]
Kad bi bio sever na gore onda ne bi bile u odnosu na liniju putanje, tj na svakoj je sever razlicito, a orijentacija je pruga
mogao bi da okrenes ceo crtez za 180°, P. Most Gore a NBGD dole, tako bi mapice koje idu uz stanice podzemnog sever-jug dela imale sever na gore (na sta je vecina ljudi navikla) a mape polozaja stanica gde je pruga na povrsini i fizicki zaista sluzi kao reper ostaju zarotirane za 90°.
Posto je polozaj stanice P. Most za vecinu gradjana ravan vojnoj tajni mogao bi da dodas bul. Despota Stefana na mapicu radi preciznijeg lociranja.
 
Jeste.Ne zna se jos kada ce uvesti markice.

Nego

Od aprila linija BG voza Batajnica-Pančevački most
Quote:
21. Februar. 2011 | 16:08, Izvor : Studio B, Komentari: 0
Linija BG voza koja će saobraćati od Batajnice do Pančevačkog mosta kreće početkom aprila, najavili su iz Direkcije za javni prevoz.

Linija će voziti na svakih 15 minuta, a u Direkciji kažu da uvođenjem te linije očekuju još veći broj korisnika BG voza.
 
"rile"":2j582eey je napisao(la):
Ovako izgleda '' počišćen '' drugi glavni prolazni kolosek stanice Zemun. Tu će se
menjati sve jer je bio u očajnom stanju zbog čega je tu već duže vremena bila
uvedena lagana vožnja sa 20 km/h. ZGOP radi punom parom bez obzira na loše vreme.
Rok za završetak radova je prvi april. I samo da dodam da se uporedo sa ovim radovima
polažu i kablovi za signalizaciju za obostrani saobraćaj. Već su dovedeni u relejnu prostoriju
stanice Zemun a biće povezani kada se po završetku građevinskih radova oko koloseka,
ugrade izlazni signali sa 1. 2. 3. i 4 koloseka prema Novom Beogradu i sa 7. i 8. koloseka
prema Z. Polju.
Pogled prema Zemun polju
file.php


Pogled prema tunelu i Novom Beogradu.
file.php
"1216-001"":2j582eey je napisao(la):
U ponedeljak je počeo remont između Zemunskog Polja i Batajnice...radi se desni kolosek,a na levom uvedena lagana vožnja sa 50 km/h zbog radova.
http://www.railserbia.net/forum/viewtopic.php?f=18&t=4611&start=160
 
Danas sam se, posle dugo vremena, vozio BG vozom od Novog Beograda do Karađorđevog parka. Ušao sam na "ulaz B" stanice NBG (preko puta Holidej Ina), prepešačio preko nadvožnjaka i iskoristio stepenice dole pa gore da promenim peron.

Stanje stanice NBG je neoprostivo i ispod svake kritike. Nigde, ali n-i-g-d-e nije očišćen sneg i led, na pomenutom ulazu B i na silaznim stepenicama sa spoljnog perona sam se bukvalno držao za gelender kako se ne bih gadno povredio jer su stepenice bile potpuno prekrivene ledom. Između, na nadvožnjaku, prolazio sam kroz do listova dubok sneg. Šta, pobogu, rade ti ljudi iz Železnica? Iovako su valjda javno preduzeće sa ubedljivo najvećim viškom zaposlenih, za pola ljudi se ne zna ni koja im je funkcija u preduzeću, a nisu u stanju da maltene drugu najvažniju stanicu na novom BG čvoru drže makar prohodnom, ako ne i čistom!?

Voz je već sasvim solidno ižvrljan, do te mere da sam gledao na sat da vidim da nisam slučajno stigao na Beovoz, ali je BG:voz nalepnica koja se pomaljala ispod tri sloja grafita otklonila tu sumnju. :violina:

Stvarno ne znam šta bih napisao kao zaključak. Ne bih hteo da se predam pesimizmu, ali stvarno deluje kao da je bilo previše dobro da bi bilo istinito. :( U svakom slučaju mislim da me stanica NBG više neće neko vreme videti...
 
Stepenice nisu ociscenje bile ni na glavnom ulazu, a ulaz B nije legalan koliko shvatam, iako postoje stepenice. Ipak, na stanici su menjani polomljeni stubovi rasvete, trenutnno se menjaju sine na prolaznim kolosecima, a to se radi i u Batajnici i Zemunu (ako nije zavrseno).

Inace, nalepnica ne znaci da nije u pitanju Beovoz, i Beovozovi imaju nalepnicu BG-voz.
 
Inace, nalepnica ne znaci da nije u pitanju Beovoz, i Beovozovi imaju nalepnicu BG-voz.
Znam, ali svaki voz koji nosi nalepnicu BG:voz je bio "renoviran" onomad pre par meseci, koliko znam.

Stvarno nisam znao da je ulaz B "nelegalan", u svakom slučaju ljudi nisu ni na jedan način "obeshrabreni" (opomenom, ili čime već) da ga koriste. Može li neko da potvrdi..?
 
ACR":2ntrvjkf je napisao(la):
Šta, pobogu, rade ti ljudi iz Železnica? Iovako su valjda javno preduzeće sa ubedljivo najvećim viškom zaposlenih, za pola ljudi se ne zna ni koja im je funkcija u preduzeću, a nisu u stanju da maltene drugu najvažniju stanicu na novom BG čvoru drže makar prohodnom, ako ne i čistom!?
Pa kad svi ti ljudi rade po raznoraznim administracijama, pa ko će da izađe iz kancelarije i čisti sneg?
 
Odbili su predlog da 74 prolazi pored zeleznicke stanice Tosin bunar. Nije BG voz luksuz koji ce da privlaci ljude da se voze njime. Ako ne budu mislili da bar malo prilagode ostali saobracaj, onda to moze biti lose. Zamislite ako se nekad napravi metro, pa onda ne budu imali hrabrosti nijednu liniju da menjaju?!
 
Nista posebno. Ja ne mislim da ce to biti odmah prvog aprila.

Od aprila i do Batajnice

Trasa gradske železnice, kojom se putnici sada prevoze od Pančevačkog mosta do Novog Beograda, od aprila biće produžena
do Batajnice. Putnici će, uz mesečnu markicu ili kartu za javni prevoz, od Zemuna do stanice Vukov spomenik stizati za pola sata.
Stanko Kantar, iz Direkcije za javni prevoz, kaže da će ova linija gradske železnice za četrdesetak dana imati još četiri stanice: To{in bunar, Zemun–Novi grad, Zemun polje i Batajnica. On je dodao da će vozovi saobraćati na 15 minuta.
D.L.
Izvor: Pruga
Link: http://www.zeleznicesrbije.com/acti...pruga_informativni_list_zeleznice_srbije.html (strana 2)
 
Vrh