Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Nema to veze odakle su danas je sve globalno, kod železnice kvalitet je veoma bitan zbog bezbednosti,nedavno je otvorena fabrika najmodernijih betonskih pragova kod nas,ali ako su odlučili da zbog tehničkih zahteva budu drveni ok,kvalitet je isti jer nedavno naš čovek je patentirao troslojne drvene pragove koji će tri puta da nadžive betonske i DB je odmah pokazao interes..
 
zidar":1fy3fwg5 je napisao(la):
Evo konacne verzije Apela za optimizaciju gradske zeleznice.

Ko god podrzava ideju i zeli da se potpise na apel dobrodosao je.

Potpise sakupljam putem maila do ponedeljka, recite kako zelite da budete navedeni: ime prezime, ime prezime titula, samo nickname sa foruma, ili sta god drugo...

Saljem sve gradskoj vladi u ponedeljak 29. novembra ujutro.



http://www.imamoplan.com/files/gimgs/23_apel-tekst-small2.png
http://www.imamoplan.com/files/gimgs/23_apel-plan1-small.png
http://www.imamoplan.com/files/gimgs/23_apel-plan2-small.png
Ovo je zaista odlično! Svaka čast.

Ja bih samo možda negde stavio - kako smo do sada budno pratili rad nadležnih službi vezanih za ovo pitanje, te u skladu sa tim predlažmo.

(Da se vidi da "ih gledamo")

Što se tiče potpisa - Dobrica Veselinović :)
 
Dušan Stojanović, potpiši me kako god, ionako ne umem dvaput da se potpišem isto :)
 
Da vidim da li ce 2012 da izadje iz inkognito plakara i time rizikuje da ga lrt lobi prekagi bmw-om :p
 
He he ,lični podatci nisu bitni na forumu,već poruka,ideja,,ciljevi i šta se postiže za bolji Beograd,eto prisustvujemo Beobuildovom uzletu prema Gradskim institucijama i medijima,meni je to veliko zadovoljstvo,moć interneta kao što sam i ranije govorio ne treba nikad podceniti, a tu su poruku u Gradu dobro shvatili :vops:
Uostalom,jedino mesto gde građani mogu da predstave svoju ideju,predlog ili kritiku a da ih ostali Beograđani ,mediji ili vlast eventualno čuju je za sada ovo mesto..
Deo priče vezane za BGVOz koji fali Gradskoj vlasti za sigurnije dobijanje narednih izbora..
Poslušajmo Gradonačelnika Londona
http://www.youtube.com/watch?v=NuOhQM_hcNE
 
Неколико добронамерних питања и сугестија за Зидара, у вези са писмом и предлозима:

1. Пошто сматраш да је моја констатација о томе да је, у предлогу бр. 1, преседање на Новом Београду (на траси "Запад") дубиозно, претерано груба и да бих "могао да бирам речи", да ли би онда могао да објасниш у чему се, тачно, огледа евентуална предност твог предлога број 1 (са преседањем) у односу на твој предлог бр. 2 (без преседања)? Другим речима, осим "погодности" обавезног преседања, "резервисане" за "привилеговане" кориснике услуге из Нове Пазове, Батајнице, Земун поља, Земуна и са Тошиног бунара (од чега је, за ове последње, такав концепт тек посебно бесмислен) у Новом Београду, а што би, за све њих (изузев евентуално Пазовчана који немају ГСП / ЈГП везу за градом), било крајње дестимулативно, не видим шта се још предлогом бр. 1 добија, а да предлог бр. 2 то не остварује? Па, ако ти није исувише тешко, објасни, молим те, у пар речи/реченица, због чега дајеш и један и други предлог.

2. Није ми баш најјасније - да ли, у предлогу бр. 2, у 15-минутни такт који повезује Нови Београд и Панчевачки мост урачунаваш и возове из Нове Пазове (тј. да, у ствари, возови од НБгда до Панч. моста иду на пола сата, а тачно на 15 минута између њих, кроз НБгд пролазе и возови за Панч. мост из Нове Пазове), или возови на релацији Нови Београд - Панчевачки мост иду на сваких 15 минута, а поврх тога постоје још и возови из Нове Пазове до Панчевачког моста на пола сата? Овако како је сад представљено на плану, испада као да је у питању ово потоње, а ако је тако, онда произилази да са Новог Београда сваког сата постоји чак 6, а не 4 поласка до Панчевачког моста? Није ли то "малко" нерационално? А ако је у питању оно прво (што је, свакако, логичније и рационалније), онда би линије "центар" и "запад" требало да буду означене као једна иста линија (Панчевачки мост - Нова Пазова), са напоменом да сваки други полазак иде само од/до Новог Београда.

3. Погрешно си разумео да сам противник тога да цело метрополитенско подручје Београда (дакле, и оно што је ван административних граница Београда) добије квалитетан јавни превоз, за шта је градско-приградска железница, верујем да ћемо се око тога сложити, идеалан "медијум"... Проблем је, међутим, у томе што твоја (врло самоуверена) тврдња да административно устројство града нема везе са реалним животом, једноставно, не стоји. Ти тврдиш да су потребе становника градског обода (у административном смислу, дакле оног што се у урбанизму зове ПРЕДГРАЂЕ) и становника метрополитенског подручја (ван административних граница града и на већој удаљености од њега, што се у урбанизму зове ПРИГРАД) у погледу интензитета контаката са градом (рад, образовање, здравство, слободно време, рекреација) једнаке. Из твоје тврдње би, тако, произилазило и да је оптерећеност линија ЈГП-а дневним миграцијама становништва које повезују обод ужег административног подручја града (нпр. Батајницу или Земун поље) са центром града, иста као и оптерећеност оних линија које повезују приград (нпр. Нова и Стара Пазова, Панчево и сл) са центром града. А то није тако. До предграђа саобраћају прилично фреквентне, регуларне градске линије (ГСП / ЈГП), које су, уз то, високо попуњене готово у свако доба дана (чак и касно увече), док до приграда саобраћају линије приградског (Ласта, АТП,...) саобраћаја, далеко мање фреквенције, и по правилу високо попуњене само у јутарњем и поподневном шпицу (а и тада, приметно мање него линије ЈГП-а). Управо ова чињеница показује да превозне потребе становника предграђа и становника приграда једноставно нису исте, а то се, превасходно, заснива на двама основним разлозима:

- административни обод града тј. предграђе, је центру града незанемарљиво географски ближи, у односу на удаљеност приград-центар (барем посматрано на једном истом развојном потезу, нпр. северозападном, североисточном, југоисточном, и сл.), што, и поред економских закономерности, ипак неминовно утиче на преференце у погледу избора радног места, места школовања, лечења и сл.;

- административна упућеност "званичне" градске периферије на центар града, као облик друштвене и јавне организације, има читав низ реперкусија на "обичан живот" људи, које, у случају "неформалног" приграда (тј. метрополитенског подручја ван административних граница града) једноставно изостају; примера ради, становници Батајнице и Земун поља су, у погледу образовања или здравства готово 100% упућени на своју матичну општину и на град, док становници Нове и Старе Пазове, Нових и Старих Бановаца, Белегиша и слично, у великом делу ових области, барем до неке инстанце, послове могу (или чак морају) да заврше и "у локалу" (у својој општини), а по гомили других питања могу да равноправно бирају између капацитета сопствене општине, или суседних општина (Инђије, са једне, или Земуна, тј. града Београда, са друге стране); то, свакако, доводи до тога да, барем интензитет, ако не и квалитет, превозних потреба становника предграђа и становника приграда никако не могу бити посматрани као "једнаки".

Уза све то, треба рећи и да твој аргумент о "континуално изграђеном подручју" насупрот "њивама и пустарама" између "града" и "предграђа" једноставно не стоји. Историјски, друштвени и други разлози довели су до тога да се град се није на свим својим развојним потезима физички развио на исти начин, али постоји читав низ како објективних условљености, тако и измерљивих/проверљивих функционалних индикатора, тј. показатеља који се у урбанистичком и просторном планирању користе како би се административно устројство (и развојна политика) урбаних зона што боље ускладило са друштвеним потребама, и то је, све заједно, једна веома озбиљна и сложена област, која изискује дуготрајан и обиман рад, и производи једнако дугорочне ефекте. Зато је твоје мишљење о томе да су административне границе града безначајна ствар (а посебно с обзиром на то да су, како кажеш, у овом облику донете још седамдесетих година), у најмању руку, поједностављено, произвољно и упитно (о недостатку аргумената да и не говорим).

4. Најзад, треба имати у виду да се садашње границе интегрисаног тарифног система поклапају са административним подручјем Београда. Будући да се функционисање ИТС-а само делимично заснива на приходима од продаје карата, док је остатак дотиран из буџета Града, било би логично да се, у случају ширења мреже ИТС-а ван граница Београда, и ван-београдске општине које у томе учествују такође укључе у његово финансирање. А имајући у виду трасе које предлажеш, да би ИТС функционисао на свим линијама твога плана, било би неопходно да се општине Стара Пазова и Панчево, сразмерно свом учешћу (тј. функционалном "бенефиту" који од тог учешћа остварују), укључе у финансирање ИТС-а. Уколико се они, пак, не би укључили (а тренутно расположење тих општина више "нагиње" на ту страну), онда ИТС, иако важи у аутобусима који пролазе кроз Овчу, Крњачу, Батајницу, Земун поље, Земун, Тошин бунар и сл, не би могао да важи и на линијама приградске железнице које пролазе кроз те делове града (а за Земун или крај око Тошиног бунара тешко да, чак и по твојим критеријумима, можеш рећи да су "предграђе" или "периферија" ;) ) ,што би њихове становнике довело у неравноправан положај (будући да коришћење ИТС-а, осим непосредним плаћањем превоза, још плаћају и кроз директне и индиректне доприносе буџету Града) у односу на оне који живе дуж трасе линије Нови Београд-Панч. мост (која је целом својом дужином у границама ИТС-а). Мислим да је овај, објективни, и тренутно не тако лако решив, проблем (а не некакво "развојно слепило"; то говорим иако о људима који у Дирекцији за јавни превоз седе уопште немам неко особито високо мишљење) управо и био један од главних разлога због којих је Дирекција развојне планове БГ:воза "омеђила" административним границама Београда.

5. Нисам рачунао, али мислим да би мој ранији предлог, о преседањима у Батајници, Раковици и Крњачи (уместо преседања на Новом Београду на северозападном, и пролазне линије Раковица - Панчево на јужном правцу, а како ти предлажеш), омогућио да се, са истим бројем гарнитура, вероватно покрије веће подручје, при чему би за делове метрополитенског подручја ван административних граница града био могућ такт од, на пример, сат времена (што је за њих, у односу на аутобуски превоз који тренутно имају, и даље довољно конкурентно и прихватљиво), док би за делове унутар градских граница функционисао јачи, градски такт (15-30 мин, како би био конкурентан у односу на аутобусе ЈГП-а који саобраћају на овој територији). Тако би, на пример, на северозападном потезу, градска линија функционисала на релацији Панчевачки мост - Батајница, док би се у Батајници преседало на приградску линију која би могла ићи и до Инђије. На јужном потезу, градска линија би ишла на релацији Панчевачки мост - Раковица (уз решавање проблема "временског теснаца" за промену смера на Панч. мосту ефикаснијом организацијом процедуре, а установили смо да би неким њеним побољшањима могао да се "уштине" још који минут). Проблем твог предлога и упорног игнорисања (извини на грубости, али тако је) административног устројства града, између осталог, лежи и у томе што се, уколико се одлучиш да занемариш административни поредак, свако друго "повлачење граница" на концу показује као - арбитрарно и сумњиво. Јер, ниси ли, пружањем градске/приградске железнице "само" до Нове Пазове, тако, рецимо, "обесправио" становнике Старе (Беовоз тренутно иде и до ње, као и до Инђије)? А превозне потребе становника Старе и Нове Пазове у односу на Београд су, будимо објективни, у суштини, међу собом много сличније, него превозне потребе становника Нове Пазове са једне, и Батајнице или Земун поља са друге стране (о, на пример, Тошином бунару да и не говоримо...)... И тако даље - на сваком од потеза могли би се навести слични примери. Хоћу да кажем: никако не тврдим да су административне границе града најсрећније и најквалитетније решење које имамо (напротив, волео бих да што пре развојно дођемо до тога да на сат времена имамо воз за Суботицу или Ниш, а не за Инђију или Панчево), али у овом тренутку представљају једину колико-толико опипљиву и неарбитрарну категорију за коју се, у планирању развоја београдског јавног превоза, можемо ухватити, посебно имајући у виду да ван-београдске општине (односно, њихов "естаблишмент"), у чијем би, пре свега, интересу требало да буде функционално "релативизовање" односно "растварање" тих административних граница, углавном нису претерано заинтересоване да тој функционалној "релативизацији" на било који начин делатно допринесу. Зато би и њихови грађани свој, дакако више него оправдан, гнев и незадовољство требало, пре свега, да усмере ка сопственој општинској власти, а не ка Граду Београду или Железницама Србије (што никако не значи да мислим да су ови потоњи, и једни и други, цвећке; напротив!).
 
Radovi su bas intenzivni. Na stanici NBG jedva se oslobode koloseci za sve vozove! Danas je Rioanj - Nova Pazova kasnio 40 minuta. Jednokolosecni rezim na ovoj pruzi (rekao bih najprometnijoj u Srbiji) pravi haos. Tesko da ce BG:voz moci da bude sasvim redovan kada ga produze do Batajnice. Neka manja zakasnjenja ce postojati
 
Матеја Бељан":2w7qjpr6 je napisao(la):
Tesko da ce BG:voz moci da bude sasvim redovan kada ga produze do Batajnice. Neka manja zakasnjenja ce postojati
Па, колико сам ја успео да схватим, БГ:воз до априла, до када би требало да трају радови на северозападној прузи, неће ни бити продужаван до Батајнице. До априла ће, опет - ако сам добро разумео, функционисати досадашњи режим/систем, а град ће "привремено сувишне" гарнитуре БГ:воза дотле уступати за Беовоз, како би се у целом том "интеррегнуму" одржао какав-такав такт на приградским линијама.

Је ли неко разумео другачије?
 
Danas su zaradili prvi veliki minus.
Da li je zbog tih radova pa da donekle imam razumevanja ili zbog starih navika ne znam, ali danas po najavi spikera BG: voz u špicu 16-17 časova nije saobraćao.

Znao sam da nešto nije u redu kada sam video da kasni 5 minuta, posle čega je usledila najava da "izostaje" narednih sat vremena, samo je nedostajalo "zbog međunarodnog voza iz Rumunije" pa da se osećam kao da se ništa nije promenilo.

Ovaj moj revolt bi bio blaži ili bi izostao da je bilo neko obaveštenmje na stanicama ili stajalištima, nego ništa i samo eto danas izostaje :rant: :rant: :rant:
 
Hej.polako danas sam gledao radovi idu punom parom,radnici mašine,na ulasku u stanicu Nbg,kao i na potezu T.Bunar-Nbg,iz daljine se vide narandžasti prsluci na radnicima i nove sekcije pruge ,koja se veoma brzo postavlja sve rade mašine inače.. :kafa:
 
Pa kakve ima veze sto rade kada putnike tretiraju kao stoku koju ni ne obavestavaju o ovakvim stvarima?

2012ice nemoj da ih pravdas oko jedne stvari ako rade drugu stvar koja je dobra
 
Драго ми је што је Зидар иницирао подношење апела градској власти и што се од форумске дискускује отишло и корак даље, али са друге стране мислим да ће то бити безуспешно!

Прво Железнице Србије су већ усвојиле нови возни ред који ће се примењивати од 12.XII 2010, дакле трасе су већ одређене. Нарвано према закону о железници могућа је и додатна додела траса (која се наравно додатно и плаћа), али таква пракса код нас није забележена!
Друго, број композиција који се спомиње у предлогу немамо на располагању. Железнице Србије ће свакако наставити са одржавањем линија ка Ваљеву, Младеновцу, Панчеву, Инђији (вероватно 2 или 3 поласка дневно)!

Такође и мене интересује
Кирилл":10s4txje je napisao(la):
у чему се, тачно, огледа евентуална предност твог предлога број 1 (са преседањем) у односу на твој предлог бр. 2 (без преседања)?
 
meni je i dalje bolja situacija da sesa zapada ide Batajnica-P. most i Inđija-Zemun/NBG, sa južne strane da se ide Ripanj-P. most i sa severne Vojlovica-P- most/Prokop/NBG. inače, mislim da može vremenski da se uredi ukrštanje na P. mostu (primer: P. most-Batajnica u 06, 21, 36, 51; P. most-Ripanj 10, 25, 40, 55 i P. most-Vojlovica 10 (desni kolosek gledano iz tunela), 60 (levi kolosek) itd.). ako bi bila varijanta Inđija-NBG onda bi ti vozovi išli na peron 5 (to je valjda sadašnji na kom se okreće, jel da?) sa tajmingom 10, 40 dolazak i 20, 50 polazak (da bi se voz P. most-Batajnica udaljio dovoljno daleko).

inače, ja sam za apel, i stavi moj nick u isti, ali da prvo napravimo koncenzus oko linija.
što se tiče Crossrail-a, koliko su ludi Englezi, oni su već krenuli izgradnju istog, a Overground im još nije gotov (rok je do Olimpijade)
 
Sta je to danas bilo sa stanicom vukov spomenik. U 16:15 kada sam ja stigao do nje bila je potpuno zakljucana i bila su ugasena svetla.

Pre toga je u okolini nestala struja na oko 10 minuta, jedino ako to nije bio problem.

U svakom slucaju ne znam da li su je danas uopste ponovo otvarali ???
 
Кирилл":3embcxkm je napisao(la):
Матеја Бељан":3embcxkm je napisao(la):
Tesko da ce BG:voz moci da bude sasvim redovan kada ga produze do Batajnice. Neka manja zakasnjenja ce postojati
Па, колико сам ја успео да схватим, БГ:воз до априла, до када би требало да трају радови на северозападној прузи, неће ни бити продужаван до Батајнице. До априла ће, опет - ако сам добро разумео, функционисати досадашњи режим/систем, а град ће "привремено сувишне" гарнитуре БГ:воза дотле уступати за Беовоз, како би се у целом том "интеррегнуму" одржао какав-такав такт на приградским линијама.

Је ли неко разумео другачије?
Tako ce biti, ali ta pruga je opterecenai drugim vozovima, ponekad i teretnim. Ne mislim da bas moze da se ocekuje u minut da idu kao sada
 
Матеја Бељан":iya0qc40 je napisao(la):
Кирилл":iya0qc40 je napisao(la):
Матеја Бељан":iya0qc40 je napisao(la):
Tesko da ce BG:voz moci da bude sasvim redovan kada ga produze do Batajnice. Neka manja zakasnjenja ce postojati
Па, колико сам ја успео да схватим, БГ:воз до априла, до када би требало да трају радови на северозападној прузи, неће ни бити продужаван до Батајнице. До априла ће, опет - ако сам добро разумео, функционисати досадашњи режим/систем, а град ће "привремено сувишне" гарнитуре БГ:воза дотле уступати за Беовоз, како би се у целом том "интеррегнуму" одржао какав-такав такт на приградским линијама.

Је ли неко разумео другачије?
Tako ce biti, ali ta pruga je opterecenai drugim vozovima, ponekad i teretnim. Ne mislim da bas moze da se ocekuje u minut da idu kao sada
Изгледа да се ипак нисмо разумели. Ја сам схватио да ће БГ:воз, док се радови не заврше, саобраћати само на релацији НБгд - Панчевачки мост. Дакле, њега радови "не каче". А до Батајнице ће, за то време (од децембра до ~априла), и даље ићи Беовоз (са интервалима од око 1ч). С друге стране, БГ:воз ће до Батајнице бити продужен тек када радови буду завршени, а онда неће више бити разлога за кашњења (у смислу затвора пруге и сличних узрока).

Опет, ако си хтео да кажеш да би генерална оптерећеност овог правца могла довести до кашњења (независно од евентуалних радова и последичних измена режима коришћења пруге), онда треба имати у виду да теретни возови том пругом саобраћају готово искључиво у периодима када нема путничког саобраћаја (дакле, углавном ноћу), а ако их понекад и има током дана, онда имају најнижи приоритет, тако да суштински не ометају путнички саобраћај. А када су само путнички возови у питању, у односу на пропусну моћ ове пруге (посебно с обзиром на ремонт и "подизање брзине" који су у току), чак је и 15-минутни такт градске железнице и даље довољно "проређен" да омогући несметано одвијање међуградског и међународног саобраћаја, нарочито у условима њиховог тренутног (невеликог) интензитета. Са порастом потреба, евентуално би се могло размишљати о увођењу још двају колосека, али то већ није нешто хитно, већ више идеја на "на дуже стазе"...
 
BadMan":334qi4yc je napisao(la):
(Da se vidi da "ih gledamo")
Beobuild is watching you!
Valjda se iz samog apela vidi da smo entusijaste i da pratimo sve

Кирилл":334qi4yc je napisao(la):
у чему се, тачно, огледа евентуална предност твог предлога број 1 (са преседањем) у односу на твој предлог бр. 2 (без преседања)?
Repetitio est mater studiorum

10. novembar - strana 98:
linija A treba da ide samo do NBGD ako hocemo da minimiziramo konflikte sa ostatkom zeleznickog saobracaja
11. novembar - strana 99
Nazalost mislim da pruga zapadno od NBGD nije dovoljno pouzdana za siguran takt.
Ako hocemo da imamo gradske linije sa taktom od 15 min moraju biti tacne u minut.
11. novembar - strana 99
Naizgled ta pruga verovatno moze da podrzi jak takt, to nije sporno, pitanje je koliki uticaj imaju lagane voznje. Takodje je problem generalna nepouzdanost zeleznickog saobracaja u zemlji koja moze da ugrozi postovanje takta gradske zeleznice na tom potezu.
Zbog svih tih neposnatih preporucujem dve odvojene linije, barem za pocetak.
13. novembar - strana 100
Prva linija BG:voza jedina postuje red voznje i pouzdano saobraca bas zato sto su prethodne greske izbegnute: linija je kratka i koristi iskljucivo prugu kojom ne saobraca ni jedan drugi voz (sa izuzetkom par stotina metara na ulazu u stanicu NBGD, jedina deonica koja usporava takt).
21. novembar - strana 103
Presedanje ima svoje opravdanje svidjalo se to tebi ili ne: zbog katastrofalnog stanja domace zeleznice jedino odvajanje gradske i prigradske linije na trasi gde postoji konflikt sa ostatkom zeleznickog saobracaja moze da osigura pouzdan takt od 15min na gradskoj liniji, i to sam vec vise puta obrazlozio.


Uz to, sa odvojenom zapadnom linijom lakse je organizovati njeno produzavanje ili promenu takta nezavisno od centralne linije.

Кирилл":334qi4yc je napisao(la):
А ако је у питању оно прво (што је, свакако, логичније и рационалније)
to je u pitanju, hvala na zapazanju, propust je ispravljen

Кирилл":334qi4yc je napisao(la):
онда би линије "центар" и "запад" требало да буду означене као једна иста линија (Панчевачки мост - Нова Пазова), са напоменом да сваки други полазак иде само од/до Новог Београда.
Linje su odvojene jer centralna ima totalno pouzdan takt na koji korisnici uvek mogu da se oslone dok zapadna deli prugu sa ostatkom zeleznickog saobracaja i moze se desiti da dodje do kasnjenja i poremecaja takta.
Jos bitnija je psiha, mora postojati jasno odvojena centralna linija kao dokaz o uspostavljanju prave gradske zeleznice.


Sto se administrativnih granica tice, ponavljam, za mene su Nova Pazova i Batajnica u istoj kategoriji, predgradje ili prigrad, kako god.
To sto Pazova nema GSP je posledica apsurdnih granica a ne njihov uzrok, veoma bi voleli da ga imaju.
To sto stanovnici Batajnice resavaju administrativne poslove u Zemunu je opet posledica apsurdnih granica, bolje bi bilo da resavaju u lokalu.

Кирилл":334qi4yc je napisao(la):
никако не тврдим да су административне границе града најсрећније и најквалитетније решење које имамо , али у овом тренутку представљају једину колико-толико опипљиву и неарбитрарну категорију за коју се, у планирању развоја београдског јавног превоз , можемо ухватити
… ne tvrdim da je za tusiranje hladna voda bolja od tople, ali kada vec imamo hladnu na nju da se oslonimo za odrzavanje svakodnevne higijene.
Necu hladnu vodu, hocu toplu





Кирилл":334qi4yc je napisao(la):
било би неопходно да се општине Стара Пазова и Панчево, сразмерно свом учешћу укључе у финансирање ИТС-а
neka se ukljuce, ako to nije moguce, treba napraviti drugi sistem

Кирилл":334qi4yc je napisao(la):
Мислим да је овај, објективни, и тренутно не тако лако решив, проблем управо и био један од главних разлога због којих је Дирекција развојне планове БГ:воза "омеђила" административним границама Београда.
To sto je direkcija okovana svojim ogranicenim nadleznostima je samo razlog vise da mi, koji smo laici i potpuno slobodni, promovisemo njima nedostizne sire planove.


Кирилл":334qi4yc je napisao(la):
Јер, ниси ли, пружањем градске/приградске железнице "само" до Нове Пазове, тако, рецимо, "обесправио" становнике Старе
Zeleznice Srbije i Direkcija su stanovnike stare Pazove obespravili. Ja samo zelim da ponunudimo gradskim vlastima smernice za bolji razvoj gradske zeleznice a stanovnicima prigradskih naselja dokaz da stvari mogu da budu drugacije i alat za borbu.

Кирилл":334qi4yc je napisao(la):
Нисам рачунао, али мислим
Moguce, izracunaj

Кирилл":334qi4yc je napisao(la):
преседањима у Батајници, Раковици и Крњачи
Vezne stanice van centra grada obavezuju na presedanje, Pancevci bi isli do centra grada voz+voz+bus
Vezne stanice u centru grada smanjuju broj presedanja to jest omogucuju i direktnu vezu sa GSP, Pancevci idu voz+bus

Кирилл":334qi4yc je napisao(la):
Зато би и њихови грађани свој, дакако више него оправдан, гнев и незадовољство требало, пре свега, да усмере ка
сопственој општинској власти, а не ка Граду Београду или Железницама Србије (што никако не значи да мислим да су ови потоњи, и једни и други, цвећке; напротив!).
Gradjani imaju pravo da se zale svima od kojih zavise. Ne mojmo biti naivni, Pancevo i Pazova ne mogu sebi da priuste sopstvenu zeleznicu, Beograd sa kojim zive u simbiozi je duzan da im pomogne.

JohnnyLee":334qi4yc je napisao(la):
meni je i dalje bolja situacija da sesa zapada ide Batajnica-P. most i Inđija-Zemun/NBG, sa južne strane da se ide Ripanj-P. most i sa severne Vojlovica-P- most/Prokop/NBG.
Ukrstanje na P.Mostu bi jos i moglo da se organizuje, ali bas tesno. Ipak danas nema dovoljno garnitura za ove linije i taktove. Pitanje je i da li je izvodljiv takt 15 min na relaciji ulaz u Rakovicu-Ripanj, ta je pruga veoma opterecena zato sam stavio takt 25 min (2 linije sa taktom 50 min) na relaciji Rakovica-P.Most.

Posto potpisi vec pristizu Apel se salje u sadasnjoj formi, bez mogucih izmena.
To ne znaci da necemo nastaviti diskusiju radi jos boljeg plana za sledecu posiljku :)
Tvoj nick je upisan, ako ti to i dalje odgovara
 
412-104":2pbeyecz je napisao(la):
Драго ми је што је Зидар иницирао подношење апела градској власти и што се од форумске дискускује отишло и корак даље, али са друге стране мислим да ће то бити безуспешно!
Francuska reklama za loto: 100% dobitnika je okusalo srecu
Bog pirocancu koji se moli za dobitak na lutriji: "prvo kupi loz"

ako nista ne preduzmemo necemo nista ni dobiti.
upornost, samo upornost, svaki sledeci predlog imace vecu tezinu i uticaj.


412-104":2pbeyecz je napisao(la):
Прво Железнице Србије су већ усвојиле нови возни ред који ће се примењивати од 12.XII 2010
ne bi bio prvi put da se u toku godine neka linija skrati ili ukine, a to je jedino sto od njih ocekujemo, da uklope svoja 3 EMV u novu gradsku semu.
 
zidar":2wluvlv0 je napisao(la):
Francuska reklama za loto: 100% dobitnika je okusalo srecu
Bog pirocancu koji se moli za dobitak na lutriji: "prvo kupi loz"

ako nista ne preduzmemo necemo nista ni dobiti.
upornost, samo upornost, svaki sledeci predlog imace vecu tezinu i uticaj.
Ма није у томе проблем, са тиме се слажем, наравно да треба да се чује и наш глас!

zidar":2wluvlv0 je napisao(la):
ne bi bio prvi put da se u toku godine neka linija skrati ili ukine, a to je jedino sto od njih ocekujemo, da uklope svoja 3 EMV u novu gradsku semu.
Ја за то стварно не знам, замолио бих те да ми наведеш бар један пример! Да се линија скрати или укине је друга ствар, та линија већ је имала трасу у реду вожње, само је престала да је користи, а траса је остала празна.
Као што сам већ рекао шансе су скоро никакве да ЖС те 3 гарнитуре усмери само на градску железницу, Беовоз за Ваљево, Инђију и Младеновац ће возити!
 
Vrh