Šta je novo?

Beogradski Sajam

@Debeli
Hahaha, ne znam ništa o fudbalu...dobro si
me nasmejao.
A trenirao sam u Paris Université Club u Parizu kao klinac i taj isti PSG gledao više puta u Parku Prinčeva...

I pored toga sto je osvojio kup kupova 96te on je uvek bio osrednji klub u to vreme...

Neću da trošim vreme da raspravljam sa tobom o fudbalu a kamoli o drugim stvarima.
Idi čuvaj mrežu umesto što pričaš gluposti.

Sportski pozdrav "debeli" ;)
 
@Bender Rodriguez ма ти музеји нису фенси, обична гвожђурија, то туристима није интересантно, боље да Ђани и Вики Миљковић имају ђакузије на тераси, то интересује туристе из Бугарске и Кине.
I bolje i za grad da ima veci porez na imovinu od sto vise korisnih kvadrata. Dobro je ispao projekat do sada i maksimalna iskoriscenost i zarada za drzavu. Nadam se da ce i umesto sajma da urade nesto sto ce da bude visestruka korist. Bitno je samo da se sto efikasnije optimizuje iskoriscenost prostora! Mozda mogu i neki deo sa poslovnim apartmanima.
 
I bolje i za grad da ima veci porez na imovinu od sto vise korisnih kvadrata. Dobro je ispao projekat do sada i maksimalna iskoriscenost i zarada za drzavu. Nadam se da ce i umesto sajma da urade nesto sto ce da bude visestruka korist. Bitno je samo da se sto efikasnije optimizuje iskoriscenost prostora! Mozda mogu i neki deo sa poslovnim apartmanima.
...što je i najbolji dokaz koliko su ekonomske neznalice donosioci odluka da se ukida najbrži, najmasovniji, i identitetski najjači prevoz u centru grada, železnica, te najveći izložbeni prostor nedaleko od centra i vezan za glavna saobraćajna čvorišta.

Metropolu ne čine nagurane soliterčine, već višenamensko gradsko jezgro i jake međunarodne transportne veze. Višenamensko jezgro su univerzitet, jak međunarodni sajam, Kulturni i muzejski saobraćaji, sve to neposredno (na pešačkoj dostupnosti) vezano za masovni transport, uključujuću i međunarodni kopneni. Uz to, za razliku od Beograda posle 2014. ima funkcionalno održiv urbanistički plan. To bi bilo pogušćavanje, (a ne aktuelno sakaćenje) železničke i metro mreže u centru sa očuvanjem postojećih funkcija centra, i produženje tih sistema do periferije sa planskom intenzivnom stanogradnjom tamo gde se ne uzurpira vodoizvorište, najplodnije poljoprivredno zemljište, osnovne saobraćajne površine, univerzitet, sajmište, ni drugo namenski korišćeno zemljište.
 
I bolje i za grad da ima veci porez na imovinu od sto vise korisnih kvadrata. Dobro je ispao projekat do sada i maksimalna iskoriscenost i zarada za drzavu. Nadam se da ce i umesto sajma da urade nesto sto ce da bude visestruka korist. Bitno je samo da se sto efikasnije optimizuje iskoriscenost prostora! Mozda mogu i neki deo sa poslovnim apartmanima.
Није на граду као правном субјекту да зарађује већ да буде сервис грађана.
И држава исто. Зарадом треба да се баве привредници. А држава и град да им обезбеде адекватне услове.
Која је вишеструка корист од стамбењака уместо сајма? Да ли си икада био на сајму?
 
Da se uključim u diskusiju. Bazar pod mač i ima smisla, ja ne pamtim da se ikad koristio za namenu sajma. Da se izgradi neki kršteni parking za sajam ima smisla. Da se Vudro produži do mosta na Adi ima smisla (i eto denivelisanih raskrsnica i smanjenja gužvi). Da se sredi promenada od Ade do BnV ima smisla. Da se ruši bilo šta gde se trenutno održavaju sajmovi… suludo.
 
Продужење Вудроа до Аде нема смисла пошто прво нема како нормално где да се укључи, а као друго добијамо други бедем за пешаке између реке и Сењака.
 
Izlaz sa sajma se već uključuje na petlje na most na Adi, istina samo sa jednom trakom ali bez semafora. Prolaz ka sajmu (u suprotnom smeru) je isto moguć tuda i iz Rakovice i sa Čukarice. Bolje je svakako nego sadašnje rešenje. Uz malo (skupih) egzibicija može se to sigurno dodatno poboljšati. Ispod Vudroa mogu i treba da kopaju pešačke prolaze.
 
Mislim da sam još odavno predlagao da se ceo potez od Vudro Vilsona do mosta na Adi proširi za barem po još jednu traku. Uklanjanjem pruge smo dobili mesta da se sve lepo isprojektuje na tom potezu.
 

Нова.рс: Београдски сајам дефинитивно ће морати да се исели због проширења „Београда на води“. Закупци локала већ су почели да добијају обавештења о томе да се „полако спремају за исељење“


stanoivi, kvadrati, volumeni, nabreklost
rusenje je hitno. politicki prioritet.
Licna zelja Hulje.

Beogradjanima ne treba sajam, kao sto im ne treba ni zeleznicka stanica.
Uskoro ce shvatiti d ani kanalizacija nije potrebna.
Ovo je razgradjivanje grada.
NIšta to nije definitivo. To su samo govorkanja i glasine. Niko nije dobio obaveštenje da se seli, bar Ja nisam čuo, a tamo sam skoro svaki dan u više firmi. Ima glasina kažem (od kada je krenuo BnV još) da će se BNV delom proširiti do neke hale ali nikom nije "zvanično usmeno" rečeno od nekih nadležnih. Ne bih voleo da se seli pa da se za sajmove ide u Surčin ali videćemo šta će naredno upropastiti.
 
Ма то ништа није спорно, али не мора да се дислоцира град по лединама због тога.
Ено га у Паризу сајам и даље на Пор-д-Версај.
Ne razumeš ti to. Ne mogu vredno građevinsko zemljište da zauzimaju Klinički centar, zgrade fakulteta Beogradskog univerziteta, Zoo vrt, Sajam, Hipodrom, parkovi i šume, vodoizvorišta... :D
 
Шири центар града и обале река су ту да пуне буџет. А за остало имамо периферију.
 
Mada, uvek se zapitam koliko firmi na sajmu ne plaća struju... Kao u bigz-u svojevremeno.
 
Zna li ko,jel postoji i dalje onaj bazar sa prodavnicama odece u halama ili je to preseljeno negde? Secam se ranije da se tu lepih stvari moglo naci,mnogo lepse od raznih shop mollova.
 
Po meni treba zadrzati sve 4 hale, zdanja za udzbenike, bez razmatranja. Ovo ostalo prenameniti, porusiti i napraviti funkcionalnu celinu. Da se ne lazemo sve vise od te4 hale tamo je prostor koji je osudjen na propast. Da ne treba dici solitercine, ne treba. Ali treba prenameniti i preurediti taj deo.
 
Hale 2, 3 i 4 nemaju status zaštite jer nemaju tu vrednost kao hala 1 koja se izdvaja po tome sto je svojevremeno po svojim karakteristikama predstavljala gradjevinsko dostignuće svetskih razmera.
I to je bitna razlika za dalje razmatranje njihovog očuvanja ili rušenja u kontekstu prestanka prvobitne sajmovske namene sto bi jedino mogla da pokaže studija o ekonomskoj isplativosti njihove prenamene u nešto drugo.
 
Pošto su spojene sa 1, 2, 3i 4 bi mogle biti preuredjene u poslovni prostor, što već delom jesu, ako se ne planiraju više tu sajmovi. mada ne vidim razlog zašto se i dalje ne bi mogli održavati mali sajmovi tu. Ok sajam automobila, turizma... ali za male sajmove tipa etno sajam, sajam vina (ne openbalkan), novogodišnji... ne zauzimaju niti traže mnogo prostora, a teško da će se neko cimati čak do Surčina za iste, Ja npr ne bih. Hale 5, 7, 8, 9, 13 jesu višak, hala 11 je kompletna poslovni prostor ali to se može premestiti pa da i ona bude višak, tako da ima mesta za sve.
 
Sajam H1.jpg


Sajam H2.jpg
 
Zanimljiv razvoj događaja, pitao sam Zavod kako može da se pokrene procedura za zaštitu Sajma, od ulaza do hale 4 i dobio ovaj odgovor:

Поштовани,


У вези са дописом, наш број Р 376/23 од 03.02.2023. године, упућеним електронском поштом Заводу за заштиту споменика културе града Београда, везано за утврђивање комплекса Београдског сајма за непокретно културно добро обавештавамо следеће:

Завод за заштиту споменика културе града Београда израдио је током 2008. године Предлог о утврђивању Комплекса Београдског сајма за непокретно културно добро и упутио га у даљу процедуру одлучивања. У Предлогу је јасно дефинисано да је композициони акценат овог урбанистичког комплекса стављен на 3 изложбене хале под куполама међусобно повезаних пасарелама. На основу Предлога о утврђивању Комплекса Београдског сајма за непокретно културно добро, који је израдио Завод за заштиту споменика културе града Београда, Влада Републике Србије донела је Одлуку о утврђивању комплекса Београдског сајма у Београду за споменик културе која је објављена у „Сл. гласник РС“ бр. 4 од 20.01.2009. године.

Наведена одлука је била на снази један дан након чега је Влада Републике Србије донела Одлуку о престанку важења Одлуке о утврђивању комплекса Београдског сајма у Београду за споменик културе која је објављена у „Сл. гласник РС“ бр. 5 од 22.01.2009. године. Влада Републике Србије је без даљих консултација донела нову Одлуку о утврђивању „Хале 1 Београдског сајма“ за културно добро - споменик културе. Одлука је објављена у „Сл. гласник РС“ бр. 16 од 06.03.2009. године. Наведена Одлука се односи само на Халу 1 и даље је на снази.

Законом прописаним одредбама одређене су мере заштите за свако културно добро те тако и за Халу 1 Београдског сајма и то: предвиђено је очување изгледа хале 1, дозвољавају се интервенције којима се не би нарушио интегритет и начин коришћења хале 1, дозвољава се увођење комплементарних, пратећих садржаја у постојећи објекат, уз унапређење сајамске функције као примарне и дозвољава се опремање хале 1 најсавременијим инсталацијама и комуникационим системима.

С поштовањем,

Завод за заштиту споменика културе града Београда
 

Međunarodni salon automobila i “Motopassion“


Na Beogradskom sajmu od 22. do 28. marta održaće se 55. Međunarodni salon automobila i 15. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme „Motopassion“, a u hali 3 naći će se brendovi poput BMW, Mini, Maserati, Audi, Porše, Mercedes, saopštio je Beogradski sajam. Svi ostali automobilski brendovi biće u centralnoј hali 1, gde će se smestiti Folksvagen, Nisan, Škoda, Subaru, Volvo, Kia, Mazda, Renault, Dacia, Hyundai, Ford, MG, Citroen, Fiat, Alfa Romeo, Jeep, dok će se motocikli i oprema naći u hali 4, laka privredna vozila u hali 3A, a prateća automobilska oprema u halama 2 i 1A. Članovi Srpske asocijacije uvoznika vozila i delova pripremili su za ovu priliku veći broj noviteta i premijera. Brendovi su se potrudili, kako navode u saopštenju, da posetioci ne budu uskraćeni ni za šta što je trenutno najnovije u ponudi. To znači da će svi svetski proizvođači predstaviti aktuelnu ponudu novih električnih, hibridnih i plug-in hibridnih modela, kao i najnovije modele sa konvencionalnim pogonima poslednje generacije. „Motopassion“ najavljuje iznenađenja i da će se pred posetiocima naći ponuda svih vidova drumskog saobraćaja, automobilske i prateće industrije, lakih dostavnih vozila i garažno-servisne opreme, ali i ponuda banaka, lizing kompanija i osiguravajućih društava, koji će potencijalnim kupcima pomoći da svoje dileme u vezi sa izborom i kupovinom novog vozila ili neke od dodatnih usluga razreše na najbolji mogući način. Predviđene su i atraktivne promocije kako standardne i univerzalne opreme tako i kompatibilne i prateće opreme za ekološki napredna vozila, značajan izbor punjača za električna vozila te solarnih modula za primenu u auto-industriji i druge odgovarajuće infrastrukture. Strateški partneri u realizaciji manifestacija su Srpska asocijacija uvoznika vozila i delova, Udruženje proizvođača drumskih vozila Srbije i generalni sponzor kompanija DDOR Osiguranje Novi Sad. Radno vreme Sajma automobila i sajma „Motopassion“ biće od 10 do 20 časova.Cena pojedinačne ulaznice 450 dinаrа, grupne 350, za organizovane posete studenata i đaka 250 dinara, dok je cena porodične karte 1000 dinara.

 
Vrh