Lara":q5pnof1e je napisao(la):Hvala na odgovoru. Trenutno imam informaciju da se trosobni stanovi mogu kupiti po ceni od 1300e dok manji jedoiposobni navodno po 1500e zanima me da li su ovo realne cene ili rekla-kazala...?
Hvala na preporuci za 67a, ipak za sada mi je u fokusu Belvil, dok je west otpao zbog nerealno visoke cene, bar je to moje subjektivno misljenje.
privremeni":3n03kaed je napisao(la):sister, ti dakle živiš u lepezi i očito poznaješ predsednika ks: da li je vama ikada ponuđena ta mogućnost da se ograniči prolazak požarnim putem? kakav je tu problem u pitanju, zašto se to ne prihvati (žardinjere i rampe)? Koliko je to novca traženo po stanu da ljudi ne žele da prihvate?
Sister":3r8jscgl je napisao(la):Voljan da plati što je pokvario. FF mu isporučio račun na 70.000 dinara. On pozvao firmu koja održava rampe u Delta Sitiju, oni došli i popravili i naplatili 3.200 dinara (pismeno dali o čemu se radi, da su u pitanju bili valjda samo neki šrafovi ili tako nešto). I sada ide ludilo: ff otpušta radnika obezbeđenje što je dozvolio toj firmi da popravi rampu iz razloga što po ugovoru niko sem jedne firme koju je unajmio ff ne sme da popravlja rampe. Tako je postavljen sistem održavanja.
privremeni":2rp7rivt je napisao(la):Ova priča sa rampom je jeziva.
btw, ako je ta šteta pokrivena kasko osiguranjem, procenitelje štete na rampi mora da uzme u obzir mišljenje servisera i fakturu. ne može sam odokativno da kaže kolika je šteta, već na osnovu stručnog mišljenja (računa, defektaže,...)
Pogotovo ako je šteta na elektronici, dakle adekvatan servis daje fakturu za popravku toga i to osiguranje uzima u obzir. Svakako sumnjam da će priznati 100% ali nije nemoguće. Jer ako je stradala neka elektronika koja je njena upotrebna vrednost nakon tog kvara - nikakva. Ako je tom čoveku već ispostavljen taj račun od 70.000 ne razumem što već nije radio potraživanje štete.
privremeni":36lexpuj je napisao(la):sister, ti dakle živiš u lepezi i očito poznaješ predsednika ks: da li je vama ikada ponuđena ta mogućnost da se ograniči prolazak požarnim putem? kakav je tu problem u pitanju, zašto se to ne prihvati (žardinjere i rampe)? Koliko je to novca traženo po stanu da ljudi ne žele da prihvate?
pinokio":1leknez2 je napisao(la):nas zanimaju dve vrste zapreka.
1. zardinjere od 60-100kg
2. sklopiva piramida
vrlo sam zadovoljan kada sam procitao da je to moguce izvesti na taj nacin posto zardinjera ima dovoljno da se zatvori jedan ulaz (recimo ovaj sa strane delte) i postavi piramida iz suprotnog pravca.
ostalo je otvoreno u kojim delovima dana bi taj put bio otvoren za dostavu (reimo od 7 do 9 ujutro) i kakva bi bila procedura za otvaranje puta tokom dana ako bi to neko trzio (recimo neko se useljava)
ne znam posto je ta sklopiva piramida i koliko ce komada biti potrebno ali verujem da ce trosak biti marginalan a dobitak veliki.
Erysimum Cheiri":29xjt727 je napisao(la):Treba imati u vidu još jednu stvar. Kada se otvori restoran na promenadi (sudeci po trenutnoj dinamici radova to će biti ovog leta) taj PP će se masovno zloupotrebljavati za parkiranje i dolazak automobila pred baštu. To je dodatni razlog zašto bi PP trebalo pod hitno zatvoriti. Nabitniji razlog je svakako bezbednost, pošto se centralnom promenadom igra dosta dece i uvek ima puno ljudi. Preveliki je bezbednosni rizik uz potencijal da se dodatno poveća.
pinokio":2ldx9hes je napisao(la):Sister":2ldx9hes je napisao(la):Voljan da plati što je pokvario. FF mu isporučio račun na 70.000 dinara. On pozvao firmu koja održava rampe u Delta Sitiju, oni došli i popravili i naplatili 3.200 dinara (pismeno dali o čemu se radi, da su u pitanju bili valjda samo neki šrafovi ili tako nešto). I sada ide ludilo: ff otpušta radnika obezbeđenje što je dozvolio toj firmi da popravi rampu iz razloga što po ugovoru niko sem jedne firme koju je unajmio ff ne sme da popravlja rampe. Tako je postavljen sistem održavanja.
mislim da ostali treba da cuju i detalje koje si preskocila.
1. vozac je pokusao da vozilo od 208cm uvuce u garazu visine 195cm
2. da je svesno ostetio rampu
3. da nije hteo da zove saobracajnu policiju da sacini zapisnik
4. hteo je da plati samo onoliko koliko on proceni da steta iznosi
i tako je pozvao servis i bez icije saglasnosti izvrsio opravku rampe i za posledicu mi imamo:
1. rampu koja nije u stanju u kakvom je bila pre ostecenja (sto se moze utvrditi i vizulenom inspekcijom - molim te baci pogled na celjusti rampe pa uporedi sa susednom)
2. mi nemamo nikakvu garanciju za izvedenu opravku kao ni bilo kakvu dokumentaciju o izvrsnem zahvatu prilikom opravke.
da ti postavim jedno pitanje. da je kojim slucajem taj isti komsija mesto u rampu udario u tvoja kola, da je viknuo preko ramena kako ce sve da plati, potom poslao svog limara da preko noci, dok spavas, tu u garazi zamala kola, sta bi mu ti rekla?
vidis, ne znam koji je tvoj odgovor ali znam koji je moj.
ne moze to tako.
ostetis imovinu, odgovoran si, plati.
on je mogao da bira, da to prepusti osiguranju ili izvadi pare iz novcanika i plati sam.
formalno gledano, mogao je to da sredi i sam, svojim rukama ili uz pomoc majstora iz delta citya, ali se to ne znaci da moze da se izvuce iz obaveze da "vrati sve u prvobitno stanje" i da za obavljeni posao da zakonski validnu garanciju.
dakle, niti je rampa u prvobitnom stanju niti imamo garanciju.
da ti pojasnim sta ta garancija znaci.
to znaci sledece, kada ja sledeci put udjem na tu rampu i oderem krov automobila, moje osigranje ce to da plati a potom ce da nas tuze za nacinjenu stetu.
mi necemo moci da se vadimo na to da je rampa bila ispravna i da ih usmerimo na ovlastene servisere jer njih nema. dakle, placamo svi mi i jos paradoksalnije placacu i ja.
i sad imamo sledecu situciju.
komso koji vozi kola od 85k evra svesno ulazi u garazu koja je preniska za njegov mercedes ML sa krovnim nosacima, napravi stetu i izvuce se sa 30 evra a mi cemo svi zajendo da snosimo posledice.
i btw. opravka koju su izvrsili "serviseri iz delte" je zaista komicna, ta rampa nece raditi duze od par meseci. idi i pogledaj sama.
sto se radnika obezbedjenja tice oni su prica za sebe.
nedopustivo je sto su dopustili da ode sa lica mesta bez sacinjenog zapisnika od strane policije.
kao sto je nedopustivo da su dozvolili da lica bez icije saglasnosti opravljaju rampu!
cemu to obezbedjenje sluzi?
kada sam ih pitao upravo ovo, oni su samo slegali ramenima.
istina je da g4s ne obrazuje svoje radnike dovoljno da oni mogu da razluce kad i sta treba da rade.
i posledenje pitanje za tebe, kako nemas osecaj da treba da zastitis svoju imovinu? ta rampa je moja i tvoja.