Šta je novo?

Bahato parkiranje, bahati vozači i malograđanština

Najbolje bi bilo da na toj deonici postoje digitalni znaci za ograničenje brzine, tj displeji iznad puta pa u zavisnosti kolika je frekvencija saobraćaja se to ograničenje menja (za vreme špiceva 80km/h, a noću i van špiceva 120km/h).

Naravno to je za naše Puteve Srbije naučna fantastika jer bi morali da nađu sposobne (nestanačke) osobe da to ostvare. Nekako mislim da bi to trebalo dati AMSS-u da odradi jer mi se čini da oni imaju logistiku i iskustvo za tako nešto. Naravno u tom slučaju se postavlja pitanje čemu služe Putevi Srbije, ali to je već za neku drugu temu.
 
Konacno nesto pametno od drzave
Upola manji iznos kazne uz prekršajni nalog
Prema novom Zakonu o prekršajima, počinioci će imati pogodnost da ubuduće uz prekršajni nalog plate pola kazne, ali samo ukoliko to učine u roku od osam dana. Zakon predviđa i uskraćivanje prava na registraciju vozila ili produženje vozačke dozvole u slučaju da nisu izmirena plaćanja na osnovu prekršajnih kazni.
http://www.b92.net/automobili/aktuelno. ... _id=796912
 
Mnogo, ali mnogo treba da se uradi da bi takav sistem doneo rezultate, a mislim da naša država nema snage (ljude) da tako nešto sprovede u stvarnost.
Ja sam se prvo obradovao, a onda sam pročitao šta je napisao jedan od komentatora na ovu vest:
"...Rezultat će biti isti, za godinu dana imaćemo masu neregistrovanih automobila i masu vozača bez produženih dozvola. ..."
i mislim da će najverovatnije biti u pravu.
Sada već imamo vozače motora koji prelepljuju belom trakom sve osim "BG" na tablici, automobile bez tablica koji prolaze žutom trakom i prave prekršaje, i nikom ništa.
 
medjutim":3thkw1bu je napisao(la):
Гага":3thkw1bu je napisao(la):
Понављам, по ко зна који пут, да је на аутопуту, од наплатне рампе Бубањ поток до петље за Аеродром ограничење сво време од 80 км/час, наравно и у супротном правцу.

Ima li smislenog razloga da bude ovako na celoj deonici?

Rekao bih da neke deonice ostaju na 80 po inerciji ili da bi milicija kad poželi mogla da posadi radare i zaradi platu.. pre svega deo od Zmaja do Surčina, Bubanj Potok - Lasta i autoput ka Pančevu..
Има смисла, зато што се тај део рачуна у градску саобраћајну зону.

Није ми јасно ово што си написао “аутопут ка Панчеву“ ! Аутопут према Панчеву не постоји, има само магистрална саобраћајница (панчевачки пут) са укрштањима у новоу и ту је ограничење 60 км на час и она је до оне петље где се наставља старим путем према Панчеву и други крак је брза саобраћајница (2+2) ткз. Панчевачка обилазница и ту је ограничење 80 км на час.
 
astrodule":28dqt6fa je napisao(la):
Najbolje bi bilo da na toj deonici postoje digitalni znaci za ograničenje brzine, tj displeji iznad puta pa u zavisnosti kolika je frekvencija saobraćaja se to ograničenje menja (za vreme špiceva 80km/h, a noću i van špiceva 120km/h).

Naravno to je za naše Puteve Srbije naučna fantastika jer bi morali da nađu sposobne (nestanačke) osobe da to ostvare. Nekako mislim da bi to trebalo dati AMSS-u da odradi jer mi se čini da oni imaju logistiku i iskustvo za tako nešto. Naravno u tom slučaju se postavlja pitanje čemu služe Putevi Srbije, ali to je već za neku drugu temu.
Постоје дигитални знаци на аутопуту на улазу у Београд и из правца Шида и из правца Ниша. Из правца Ниша ти је одмах после наплатне рампе Бубањ поток, а из правца Шида ти је после Добановачке петље, а пре обилазнице.
Ово је слика тог дигиталног знака код Добановачке петље, а кад сам снимао видиш по датуму на екрану, а тада још није радио са знаком о ограничењу брзине.
 
Somi303":24f3oyh6 je napisao(la):
У јутарњем шпицу код Душановца пресретач ради као мамац - пролети зауставном и хвата оне који крену за њим :D

Шоми, а по чему знаш да је у питању пресретач ? По регистрском(им) броју(има) или маркама аутомобила које пресретачи користе !

Даље, ако мислиш на онај део аутопута од „Душановачке петље“ кад излазиш на аутопут па до Газеле, се може возити ткз „зауставном траком“. Вероватно си мислио на тај део аутопута. А ево како се може возити „зауставном траком“ тим делом аутопута и кроз искључења, а намерно сам ставио под знацима навода, јер то и није зауставна трака, а тај начин вожње може да се користи кад је велика гужва на том делу аутопута:
Кад се на улазној рампи са „Душановачке петље“ уђе на аутопут возите скроз том ткз. „зауставном траком“ до искључења где је МУП Вождовац, Дом здравља и суд и ту је сво време испрекидана линија. Прође се то искључење са аутопута и настављате даље ка искључењу према Јужном булевару, прођете и то искључење, вратите се на аутопут и опет возите првом траком аутопута тј. „зауставном траком“ до искључења за Хитну помоћ, прођете и то искључење и вратите се поново на аутопут све до Газеле“. И у овом делу аутопута је ова трака са испрекиданим линијама. Наравно све је по закону и не крше се никакви прописи.

Непрописно коришћење зауставне траке на аутопуту: http://www.youtube.com/watch?v=EqGOzQi6Sps#t=115
 
@gaga


Put ka pančevu je "put rezervisan za saobraćaj motornih vozila".

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Гага":3tjye46e je napisao(la):
Има смисла, зато што се тај део рачуна у градску саобраћајну зону.

Ok, to je jasno, samo ne znam zašto ceo potez mora da bude gradska saobraćajna zona.

Pre svega od Bubanj Potoka do prvog isključenja, gde je gužva manja nego na delu autoputa od Bubanj Potoka do Malog Požarevca.

Гага":3tjye46e je napisao(la):
Није ми јасно ово што си написао “аутопут ка Панчеву“ ! Аутопут према Панчеву не постоји, има само магистрална саобраћајница (панчевачки пут) са укрштањима у новоу и ту је ограничење 60 км на час и она је до оне петље где се наставља старим путем према Панчеву и други крак је брза саобраћајница (2+2) ткз. Панчевачка обилазница и ту је ограничење 80 км на час.

Mislio sam na Pančevačku obilaznicu, i mislio sam da je u punom profilu. No i ako nije, pošto je već u pitanju put za motorna vozila, zašto ograničenje od 80 km/h a ne 100?

Digitalni znaci postoje, ali još ništa pametno nisam video na njima.
 
Гага":1zw4oce1 je napisao(la):
Постоје дигитални знаци на аутопуту на улазу у Београд и из правца Шида и из правца Ниша. Из правца Ниша ти је одмах после наплатне рампе Бубањ поток, а из правца Шида ти је после Добановачке петље, а пре обилазнице.
Ово је слика тог дигиталног знака код Добановачке петље, а кад сам снимао видиш по датуму на екрану, а тада још није радио са знаком о ограничењу брзине.

после Душановачког моста има један у правцу ка Аутокоманди, и код Змаја у правцу ка граду. на Душановцу показује ограничење брзине, а код Змаја не знам, нисам обраћао пажњу
 
Da lid igitalni znaci rade logično (noću bar 100km/h) ili konstantno pokazuju 80km/h. Da li kad je gusta magla još više smanjuju ograničenje?
 
Гага":1svhnz19 je napisao(la):
Somi303":1svhnz19 je napisao(la):
У јутарњем шпицу код Душановца пресретач ради као мамац - пролети зауставном и хвата оне који крену за њим :D

Шоми, а по чему знаш да је у питању пресретач ? По регистрском(им) броју(има) или маркама аутомобила које пресретачи користе !

Даље, ако мислиш на онај део аутопута од „Душановачке петље“ кад излазиш на аутопут па до Газеле, се може возити ткз „зауставном траком“. Вероватно си мислио на тај део аутопута. А ево како се може возити „зауставном траком“ тим делом аутопута и кроз искључења, а намерно сам ставио под знацима навода, јер то и није зауставна трака, а тај начин вожње може да се користи кад је велика гужва на том делу аутопута:
Кад се на улазној рампи са „Душановачке петље“ уђе на аутопут возите скроз том ткз. „зауставном траком“ до искључења где је МУП Вождовац, Дом здравља и суд и ту је сво време испрекидана линија. Прође се то искључење са аутопута и настављате даље ка искључењу према Јужном булевару, прођете и то искључење, вратите се на аутопут и опет возите првом траком аутопута тј. „зауставном траком“ до искључења за Хитну помоћ, прођете и то искључење и вратите се поново на аутопут све до Газеле“. И у овом делу аутопута је ова трака са испрекиданим линијама. Наравно све је по закону и не крше се никакви прописи.

Непрописно коришћење зауставне траке на аутопуту: http://www.youtube.com/watch?v=EqGOzQi6Sps#t=115
По томе што зауставља аутомобиле :lol:
Нисам лепо написао, он хвата оне који иду зауставном траком од Плавог моста до Душановца. Колико знам ту није испрекидана, део који си ти навео јесте. Моја грешка :oops:
 
astrodule":3h18xm3x je napisao(la):
Da lid igitalni znaci rade logično (noću bar 100km/h) ili konstantno pokazuju 80km/h. Da li kad je gusta magla još više smanjuju ograničenje?

ма јок. стоји 80км/х 24 сата, и врти се да вежеш појас на српском и енглеском
 
Pogodite u čemu je Beograd bolji i od Velike jabuke
Autor: M. Beljan 08.01.2014. - 00:02 23:45 Komentara (0)
Magazin „Mashable“ nedavno je objavio 25 kriterijuma po kojima se meri koliko je neki grad pametan. Beograd se sa 16 (bar delimično) ispunjenih kriterijuma odlično drži i za, recimo, Njujorkom zaostaje tek u nekoliko stvari. Ali, postoji i jedna stvar po kojoj smo pametniji i od Velike jabuke, a to je bolji sistem plaćanja parkinga SMS-om.

http://www.24sata.rs/vesti/beograd/vest ... 0679.phtml
 
Можда не би требали тиме да се хвалимо :mrgreen:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9gjGZ48519o[/youtube]
Обрати пажњу на 3:53 :bash:
 
Danas sam snimio kod mene u kraju, gde Urbanizam izdaje one dozvole kojima se omogucava blokiranje trotoara vozilima,(mimo zakona) naravno privatnim, revnosno odabranim.
Bilo mi je tuzno dok sam je gledao kako mora da prelazi na kolovoz, jedva hoda, ovde je jos ubrzala i ima verovatno preko 75, mozda i 80 godina.
nzkPfDo.jpg

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dzsB_lMR5Sg[/youtube]
 
ne razumem, je li se to radi o onom zoniranom obeleženom delu za parkiranje vozila. Žalosno je što to naplaćuju a s druge strane da i nije zonirano tu bi se opet parkirali pa ista priča. I o kakvim urbanistima se radi.
 
Kao sto se vidi na fotografiji, ona je morala da ide sredinom kolovoza jer vise nije mogla da ide trotoarom, koji je zauzet od strane plavog kombija. Navodio sam primer u Kajmakcalanskoj 13 (bivsa gradonacelnica Hrustanovic)gde su u takvu istu kocku ispred zgrade gde ne moze da se propisno parkira(jer ne ispunjava zakonski minimum od 4.8 m duzine za parking mesto), ucrtali 6 parking mesta, da bi zadovoljili normu koju zakon nalaze prilikom izgradnje stanova u ovom delu grada, a to je da svaki stan ima minimum jedno parking mesto. Oni si tu dozvolu obezbedili mitom, a onda je jos i koriste da nam se svima po...u na glavu, kao da im nije bilo dovoljna bahatost da su im stanovi sazidani nelegalno, uz pomoc mita, nego se i javno isticu svojom bahatoscu. Ispred ove zgrade to jos nije uradjeno, ali koliko vidim sprema se da im se dozvoli privatan parking, zuta linija, a pola automobila na trotoaru, dovoljno da stari, majke sa decom u kolicima... moraju evo ovako da se krecu po kraju gde pre njihovih planova i resenja to nije postojalo.
 
Pogledajte: Automobil se prevrnuo na krov na Trgu Nikole Pašića (FOTO)
Autor: 24 sata 17.01.2014. - 12:06 13:59 Komentara (0)
B. R. (24) povređen je danas oko 10 sati u centru Beograda kada je, iz sada nepoznatih razloga, automobil "fiat" kojim je upravljao izleteo sa kolovoza, udario u parkiran automobil i prevrnuo se na krov.
1104510-nesreca-na-trgu-nikole-pasica.jpg

1104542-nesreca-na-trgu-nikole-pasica1.jpg

Nezgoda se dogodila na Trgu Nikole Pašića u Beogradu oko 10 sati, kod ulaza u "Večernje novosti".

U policiji kažu da je vozilo nakon izletanja sa kolovoza udarilo u parkiran automobil prilikom čega je vozač povređen.
Kako je potvrdila Tanjugu portparol Hitne pomoći Nada Macura lakše je povređen muškarac koji je prevezen u Urgentni centar.

Uzrok nezgode se istražuju, a nakon detaljne istrage biće podneta i prijava, kažu u policiji.
http://www.24sata.rs/vesti/beograd/vest ... 1989.phtml
 
UPROPASTILI MU DAN: Ovo je pismo ogorčene žrtve pauka i saobraćajne policije!
BEOGRAD - Nema sumnje da saobraćajni policajci i radnici JKP "Parking servis" mogu lako da nam upropaste dan i da nisu među omiljenim službenicima u gradu. Dokaz za to je pismo ogorčenog Beograđanina saobraćajnoj policiji.

Pismo prenosimo u celosti...

Poštovani,

molim Vas da objasnite kako Vaša služba ima dvostruke kriterijume: ako ste već revnosni u otimanju tuđe imovine, u saradnji sa radnicima JKP "Parking servis", najsvežiji primer je odnošenje motornog vozila registarskih oznaka BG 574-HW, od 16.1.2014. godine, po osnovu Člana 296. stav 2. i 3. Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima ("Službeni glasnik RS", br. 41/2009, 53/2010, 101/2011 i 32/2013) primenjenog u REŠENjU Broj 537692 od 16.1.2014. godine, ZAŠTO PO ISTOM KRITERIJUMU O PREDUZIMANjU U JAVNOM INTERESU HITNIH MERA KOJE SE NE MOGU ODLAGATI NE PRIMENITE Član 66. stav 1. tačka 10), koji je eksplicitan:

"VOZAČ NE SME DA ZAUSTAVI ILI PARKIRA VOZILO: NA PUTU NA KOME SU KOLOVOZNE TRAKE FIZIČKI ODVOJENE, OSIM AKO JE TO DOZVOLjENO SAOBRAĆAJNIM ZNAKOM." a u vezi sa Članom 62. stav 1. poglavlja 13. Zaustavljanje i parkiranje iz navedenog zakona.

U ulici Goce Delčeva, na potezu od ulice Palmira Toljatija pa do ulice Gramšijeve KOLOVOZNE TRAKE SU FIZIČKI ODVOJENE I NE POSTOJI TAKAV SAOBRAĆAJNI ZNAK KOJI DOZVOLjAVA ZAUSTAVLjANjE I PARKIRANjE VOZILA U TRACI ZA KRETANjE ISTIH, NAROČITO NE U LEVOJ SAOBRAĆAJNOJ TRACI, U OBA SMERA !!! Prekršioci su, osim "civilnih" vozača i lica zaposlena u javnim preduzećima (JKP "Beogradski vodovod i kanalizacija", JKP "Javno osvetljenje", ...), vozači zaposleni u raznim privrednim društvima (PD Elektrodistribucija Beograd) i organima uprave (kao što se može videti u ponovljenom prilogu).

Da li se redovna ishrana - pauza za topli obrok smatra obavljanjem "službene dužnosti" shodno definiciji iz Člana 62. stav 2. Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima ("Službeni glasnik RS", br. 41/2009, 53/2010, 101/2011 i 32/2013), u kojem slučaju bi se moglo naći opravdanje za učinjeni prekršaj, a u šta ne sumnjam da ćete naći mogućnost da je podvedete pod taj NAŠIROKO I PAUŠALNO DEFINISAN POJAM.

ZAŠTO NE POSTUPATE U SKLADU SA Članom 66. stav 1. tačka 9) pomenutog zakona u slučaju NEPROPISNOG ZAUSTAVLjANjA I PARKIRANjA TAKSI VOZILA, NA ADRESI Bulevar Mihaila Pupina 179A I DRUGIM LOKACIJAMA, O ČEMU STE VIŠE PUTA OBAVEŠTAVANI KAO I KOMUNALNA POLICIJA, ELEKTRONSKOM POŠTOM I TELEFONSKIM POZIVOM NA BROJ OPERATIVNOG CENTRA KOMUNALNE POLICIJE ???

ZAŠTO NE POSTUPATE U SKLADU SA Članom 66. stav 1. tačka 13) pomenutog zakona, u slučajevima parkiranja vozila na trotoaru ispred i pored objekta JP "Skloništa" u Bulevaru Mihaila Pupina 117A, pored nekadašnjeg Samačkog hotela u ulici Otona Župančiča 26A na Novom Beogradu, na trotoaru i pešačkoj stazi ispred Instituta za strane jezike (ugao ulica Goce Delčeva i Pohorske), ... prema tački 15): u slučajevima parkiranja u pešačkoj zoni u ulici Gospodska (bivša Lenjinova) u Zemunu, ...

U bloku 30 i na delu šetališta od Ušća ka hotelu "Jugoslavija", i pored postojanja saobraćajnih znakova "Zabrana saobraćaja u oba smera" (II-3), može se uočiti veći broj motornih vozila čiji BAHATI vozači - drumski razbojnici

VRLO REVNOSNO POŠTUJU OVE SAOBRAĆAJNE ZNAKE, ISTO ONAKO KAO ŠTO SAOBRAĆAJNA POLICIJA REVNOSNO KONTROLIŠE STANjE U POMENUTIM DELOVIMA GRADA ...

Za svaki organ uprave pa i za službenika MUP RS važe odredbe Zakona o opštem upravnom postupku ("Službeni list SRJ", br. 33/97 i 31/01) koji propisuje OBAVEZNO LIČNO DOSTAVLjANjE pismena: Član 71. , a Član 73. propisuje GDE SE VRŠI DOSTAVLjANjE PISMENA !!! NAZNAKA NA REŠENjU Broj 537692 od 16.1.2014. godine

"OVO REŠENjE JE PUNOVAŽNO BEZ PEČATA I POTPISA" JE U POTPUNOJ SUPROTNOSTI SA ODREDBAMA Zakona o opštem upravnom postupku ("Službeni list SRJ", br. 33/97 i 31/01), PREDSTAVLjA MATERIJALNU POVREDU PRAVA I SLUŽI ISKLjUČIVO ZA IZIGRAVANjE ZAKONA (OMILjENA NACIONALNA DISCIPLINA U SRBA !!!), SVE U CILjU PROTIVPRAVNOG PRIBAVLjANjA MATERIJALNE KORISTI OTIMANjEM TUĐE IMOVINE, BEZ IKAKVOG PRAVNOG OSNOVA I LOGIČKOG OPRAVDANjA, JER ZA 3 MINUTA NE MOŽETE PEŠKE DA SIĐETE SA VI SPRATA, A KAMO LI DA SE ORGANIZUJETE I POMERITE VOZILO KOJE NI NA KOJI NAČIN NE UGROŽAVA BEZBEDNOST SAOBRAĆAJA. UOSTALOM, ŠTA JE SA MILION TAKSISTA PARKIRANIH U ISTOJ ULICI - SARAJEVSKOJ ??????

NA TO UKAZUJE BRZINA KOJOM JE REŠEN OVAJ SLUČAJ U VEOMA KRATKOM ROKU, UZ PRIMENU NAJRIGOROZNIJIH KAZNENIH MERA I PORED POSTOJANjA BLAŽIH SANKCIJA PO UČINIOCA PREKRŠAJA, PA SE S PRAVOM NAMEĆE ZAKLjUČAK DA LICA KOJIMA SU DATA ZAKONSKA OVLAŠĆENjA ISTA KORISTE ISKLjUČIVO U REPRESIVNE SVRHE, UZ OBAVEZNO IZIGRAVANjE, NAMERNO POGREŠNO TUMAČENjE I SELEKTIVNU PRIMENU !!!

S poštovanjem, Dejan Ilić

http://www.kurir-info.rs/upropastili...clanak-1191045
 
U poslednje vreme često vidim pauka kako odnosi (i proverava) parking mesta za invalide kod Amana (bivši Pet shop) kod Carine.

Da li neko prijavljuje, ili oni samoinicijativno (u šta sumnjam) proveravaju - ne znam, ali moram priznati da mi nije žao kad to vidim.

Da li neko zna da li postoje propisi za minimalni broj parking mesta za invalide po parkingu? Ja lično mislim da se kod nas ne mogu primenjivati evropski propisi jer kod nas invalidi nisu toliko mobilni (na žalost), a na nekim parkinzima (baš taj kod Amana i u novom Merkatoru) ta mesta uvek zvrje prazna. U Skandinaviji i u Nemačkoj sam se iznenadio koliko invalida vodi normalan život i kako je sve prilagođeno njima.
 
Jedno pitanje, pravne prirode.
Kod mene na parkingu već neko vreme parkiraju vozila nekog rent-a-car-a.
I sve je to bilo ok dok su bila 2-3 vozila. Sad ih ima desetak, možda i više, pa je gužva na parkingu postala velika.

Imaju li oni uopšte pravo da tu parkiraju?
Javni je parking, nije nikakva zona, ali mi deluje nekako nepravedno. Šta sad ja kupim 2 kamiona i zauzmem 20 parking mesta stanarima?
 
mekbejn":2mrjpxpn je napisao(la):
Jedno pitanje, pravne prirode.
Kod mene na parkingu već neko vreme parkiraju vozila nekog rent-a-car-a.
I svoje je to bilo ok dok su bila 2-3 vozila. Sad ih ima desetak, možda i više, pa je gužva na parkingu postala velika.

Imaju li oni uopšte pravo da tu parkiraju?
Javni je parking, nije nikakva zona, ali mi deluje nekako nepravedno. Šta sad ja kupim 2 kamiona i zauzmem 20 parking mesta stanarima?

Isti problem i kod meneu kraju.
 
Vrh