Šta je novo?

Bahato parkiranje, bahati vozači i malograđanština

Треба одмах уз ватрогасце послати и паук да им рашчипћава, евентуално да и ватрогасци добију камионе за одношење возила.
Једини спас би била градња гаража и укидање одређеног броја паркинг места а у насељима где за гаражу нем места нова регулација промета како би се преобликовања улица и добио простор за паркинг места.
 
Poslednja izmena:
Ispred kuće Kralja Petra na Senjaku....

1000004734.jpg
 
Par puta u poslednjih 10-ak dana sam video vozilo koje stane u traci da bi vozač nešto pogledao na telefonu (vrv navigaciju).
Ne bi bio problem da jedan nije stao u levu traku u BZÐ, a drugi u sred špica u Milentija Popovića kod Hajata.

Ja shvatam da se neko izgubi, pogreši skretanje. Dešavalo mi se i u Beogradu i u Srbiji i u inostranstvu. Ali nastavim da vozim do prvog proširenja ili parkinga i tek tada uzmem telefon ili mapu.
 
Pošto sam ja, da kažem, perfekcionista kada vozim, uvek razmišljam i planiram koji su slledeći koraci. GLedam sve oko sebe, jako me nerviraju vozači koji ne planiraju gde će da idu pa im je sve jedno gde stoje, i pljuvaju na ostale učesnike u saobraćaju i stvaraju situacije u kojima može doći i do sudara.
Dajem primer raskrsnica takovska-cvijićeva. Ja uvek kada dolazim iz Takovske i skrećem tu levo, uglavnom idem pravo ka lidlu. Držim desnu traku i idem u srednju traku.
Izuzetno me nerviraju ljudi, koji znaju da skreću posle desno u B. Despota Stefana, i onda stanu u takovskoj u levu traku...
Juče jedan, zamalo što me nije opalio, jer on je hteo odma tamo desno da ide...
cviji.png
 
Tih stvari ima baš dosta po gradu. Nemali broj puta se desilo da se za dlaku izbegne sudar gradskog prevoza i kola, isključivo prisebnošću vozača gradskog prevoza. Mada, s obzirom da smo uvezli vozače koji voze kako voze, teško da ćemo imati mnogo prisebnosti u budućnosti.​
 
I treba, koliko puta sam bio u autobusu gde se lik raspravlja sa vozačem GSP-a zašto ga nije pustio, stane kolima pored busa i dere se.
 
Pošto sam ja, da kažem, perfekcionista kada vozim, uvek razmišljam i planiram koji su slledeći koraci. GLedam sve oko sebe, jako me nerviraju vozači koji ne planiraju gde će da idu pa im je sve jedno gde stoje, i pljuvaju na ostale učesnike u saobraćaju i stvaraju situacije u kojima može doći i do sudara.
Dajem primer raskrsnica takovska-cvijićeva. Ja uvek kada dolazim iz Takovske i skrećem tu levo, uglavnom idem pravo ka lidlu. Držim desnu traku i idem u srednju traku.
Izuzetno me nerviraju ljudi, koji znaju da skreću posle desno u B. Despota Stefana, i onda stanu u takovskoj u levu traku...
Juče jedan, zamalo što me nije opalio, jer on je hteo odma tamo desno da ide...
Pogledajte prilog 209471
Jutros situacija u Zorana Đinđića i Milentrija Popovića ka gradu, ženska iz skroz desne trake krenula da skreće levo ka TC Ušće i ona trubi taksisti koji iz srednje ide pravo onim novim delom.
 
Mnogo puta sam čula komentar "pa drzava mi nije obezbedila parking mesto u naselju". (Ili grad ili ne znam ko). A ti takvi nisu hteli da kupe garazu u zgradi recimo, nego da kupe sto vise kvadrata. Pa se onda jedan dan izivljavaju nepropisnim parkiranjem, ili zauzimanjem tudjeg mesta ili slicno.
Jer njemu drzava nije obezbedila.
 
Čuo sam da su u Zemunskim kapijama zabranili kupovinu stanova bez garaže. Mora u kompletu.
To je već malo debilna, sivonjska metoda. Te stvari se ne rešavaju tako. Mrzi ih da više upregnu Parking servis, inspekcije i Belemude da rade svoj posao pa onda bezveze obavezuju svakoga ko kupi stan da kupuje i garažno mesto. I to ni manje ni više nego u Zemunu.

Ne voze svi u Beogradu, niti svi nameravaju da imaju auto. Samim tim ta sivonjska mera je odraz čiste lenjosti i neukosti. Kao ono kad Gungula reši problem poplavljenog Beograda tako što stavi znak da se ne vozi kroz podvožnjak.
 
To je već malo debilna, sivonjska metoda. Te stvari se ne rešavaju tako. Mrzi ih da više upregnu Parking servis, inspekcije i Belemude da rade svoj posao pa onda bezveze obavezuju svakoga ko kupi stan da kupuje i garažno mesto. I to ni manje ni više nego u Zemunu.

Ne voze svi u Beogradu, niti svi nameravaju da imaju auto. Samim tim ta sivonjska mera je odraz čiste lenjosti i neukosti.

Pa, nema to veze sa brigom oko parkinga...
Već investitor hoće da zaradi i povrati investiciju što pre. U dosta novih luksuznijih novogradnji se forsira ta vezana kupovina.
 

Ženska zaustavljena zbog prekršaja u trenutku kad se hiljade automobila parkira na razdelno ostrvo u Bulevaru Oslobođenja.
:D
 
Juče sam prelazio gazelu ka gradu oko 7. Pa to se ne zna ko gde ide. TAblice sve NS, ZR... Svi pogubljeni. Oko hrama u tirsovoj, ne zna se ko gde stoji, gde ko skreće... Jedan sa ZR kreće pravo iz tiršove ka hramu, staje na sred bulevara, 10 sekundi se razmišlja, pa skrenuo tamo ka komandi..
 

Ženska zaustavljena zbog prekršaja u trenutku kad se hiljade automobila parkira na razdelno ostrvo u Bulevaru Oslobođenja.
:D

Uzaludne su joj pretnje policajcu "vidimo se na Sudu". Ako je napravila prekršaj, okolni haos neće biti olakšavajuća okolnost, posebno ne na Sudu kroz nekoliko meseci...
 
Juče sam prelazio gazelu ka gradu oko 7. Pa to se ne zna ko gde ide. TAblice sve NS, ZR... Svi pogubljeni. Oko hrama u tirsovoj, ne zna se ko gde stoji, gde ko skreće... Jedan sa ZR kreće pravo iz tiršove ka hramu, staje na sred bulevara, 10 sekundi se razmišlja, pa skrenuo tamo ka komandi..
Tiršova je jednosmerna u suprotnom smeru, verovatno misliš na Pasterovu? Inače od tih nesrećnika iz drugih gradova koji se totalno pogube, gori su mi ovi naši divljaci bez trunke tolerancije koji hoće da ih staru.
 
Uzaludne su joj pretnje policajcu "vidimo se na Sudu". Ako je napravila prekršaj, okolni haos neće biti olakšavajuća okolnost, posebno ne na Sudu kroz nekoliko meseci...
Kažnjena jer je koristila mobilni telefon tokom vožnje. Ok, ugrožavala je saobraćaj, a ovi natrpani ne ugrožavaju?
 
To je već malo debilna, sivonjska metoda. Te stvari se ne rešavaju tako. Mrzi ih da više upregnu Parking servis, inspekcije i Belemude da rade svoj posao pa onda bezveze obavezuju svakoga ko kupi stan da kupuje i garažno mesto. I to ni manje ni više nego u Zemunu.

Ne voze svi u Beogradu, niti svi nameravaju da imaju auto. Samim tim ta sivonjska mera je odraz čiste lenjosti i neukosti. Kao ono kad Gungula reši problem poplavljenog Beograda tako što stavi znak da se ne vozi kroz podvožnjak.

Znaš koliko ima novogradnji po gradu gde im stoje prazne garaže, a stanari parkiraju ispred po ulici i trotoaru.

Ja mislim da je ovo fantastična ideja za Beograd, a reći ću ti i zašto - u novogradnjama se pola stambenog fonda kupuje za izdavanje i onda kupcima ne pada na pamet da kupuju garažna mesta jer neće oni tu ni da žive.

Svi ti što imaju para investiciono da kupuju za rentanje, imaće i za parking mesto ako se uvede obaveza. A ne da Milenko iz Štutgarta kupuje kvadrate po BG pa da mu se stanari parkiraju po trotoaru.
 
Može obavezno parking mesto ali sa normalnom cenom, a ne da parking mesto košta 30-40k.
 
Znaš koliko ima novogradnji po gradu gde im stoje prazne garaže, a stanari parkiraju ispred po ulici i trotoaru.
Naravno da znam, bukvalno sam pisao o tome na istoj ovoj temi. Hteo sam da j.m. jednoj kravi koja to radi, ima dvorište sa betonom za 4 auta, a 2 izbacuje na ulicu, na već uzak trotoar. Pa su joj čak izgrebali jedan, što me prijatno bilo iznenadilo. Od tada je oladila i ređe ostavlja.

Ali taj problem se ne rešava obavezivanjem svih kupaca da sa svakim novim stanom kupe i garažno mesto. Pogotovu što su ta mesta i garaže često goli k... jer se ne poštuju propisi i standardi.

Ništa se neće rešiti tim metodama. Sve je to kolektivno samozavaravanje, i nečije bogaćenje. Zna se već dobro kako se rešavaju problemi bahatih parkiranja. Nemojte da vam prodaju besmislene priče.

U Beogradu ima 650.000 registrovanih automobila. Nema 2.000.000. Niti 1.000.000. Uz to, JGP je PREPUN. Samim tim, ideje da svako ko danas kupuje stan automatski i vozi i ima auto, prosto ne piju vodu. Kažem, radi se o profitu i o kolektivnom samozavaravanju, jer vlasti neće da rade svoj posao na odgovarajući način.
 
Poslednja izmena:
Ne slažem se s tobom, to definitivno mora biti jedno od rešenja, neće rešiti problem ali će pomoći.

Alternativa koju imamo sad je da rentijeri ne kupuju parking, stanari parkiraju na drvetu, a parking mesta stoje prazna.

Što se tiče cene parking mesta, to je na kraju dana određeno tržištem kao i sve ostalo, ne znam kako naterati investitora da to prodaje po "normalnoj" ceni (na stranu što ne znam šta bi normalna cena bila).
 
Neće ništa pomoći.

Pogotovu dok je 30% parking mesta go k... mimo propisa i standarda i može da primi samo Smarta. To je isto JEDAN OD razloga zašto jedan deo ljudi ne kupi PM koje im se nudi. Jer ako imaju Škodu karavan a klackalica je em u ćošku, em je garaža ispod propisa, džaba njemu dobra volja kad nema kako da ubaci taj auto tu.

Obmanjuju vas jeftinim forama i izgovorima. U srži svega su profit investirorima i državno izbegavanje da rade svoj posao (a opet će uredno da nastave da vam uzimaju pare).
 
Ne slažem se s tobom, to definitivno mora biti jedno od rešenja, neće rešiti problem ali će pomoći.

Alternativa koju imamo sad je da rentijeri ne kupuju parking, stanari parkiraju na drvetu, a parking mesta stoje prazna.

Što se tiče cene parking mesta, to je na kraju dana određeno tržištem kao i sve ostalo, ne znam kako naterati investitora da to prodaje po "normalnoj" ceni (na stranu što ne znam šta bi normalna cena bila).

Ima i kategorija onih koji kupe garažno mesto, parkiraju na ulici, a garažno mesto izdaju ovima što rade npr. "Stan na Dan" i sl.
 
Vrh