Šta je novo?

Bahato parkiranje, bahati vozači i malograđanština

To je već extrem, a problem je lako rešiv. Par meseci saobraćajci na većini pešačkih prelaza i kazne svakome ko ne propusti pešaka ili nije ispoštovao pravila ali isto tako kazna i za pešake ukoliko prelaze van pešačkog koji je u blizini. Bar bi se naučili da znaju šta je prelazak preko pešačkog i prelazak van njega.
Šta će ti saobraćajac na terenu kada je skoro svaka raskrsnica pokrivena kamerama.

OK, za pešake treba neko na licu mesta, ali 90% problema bismo rešili kada bi počele da se koriste postojeće kamere.
 
Te kamere ne služe u toj svrsi, a dodatno postoji neki zakonski problem oko aktiviranja istih u te svrhe. Trenutno teren bi brže i efikasnije rešio problem.
 
Danas u stadionu parkirao na mestu za decu i trudnice (imam bebu i došao sam sa bebom) da bi posle na brisacu našao cedulju da sam parkirao na invalidsko mesto i da li zaista želim da se ovde parkiram… Ja jako poštujem njihova mesta ali ovi koji ovo rade malo treba oči da otvore :)
 
Ovde se pešak nalazio u mrtvom uglu, ne može vozač na svakom metru da izlazi iz kombija da vidi šta je iza njega na kolovozu. Pešak se nalazio na kolovozu (ne na pešačkom) ne osmatraući saobraćaj i ne obraćajući pažnju da li ima vozila na putu.
Пешак је осматрао улицу у смеру из којег би требало да наиђе возило, комби се кретао у супротном смеру. Како ти је промакао тај детаљ?
 
Jer je nebitan. Primeti pešaka nakon toga koji prelazi ulicu i gleda levo i desno. Zašto ne gleda samo jednu stranu ako se automobili kreću u jednom smeru? Stojiš na kolovozu gde nije obeležen pešački, u naselju gde postoji trotoar. Dakle pešaku je zabranjeno zadržavanje na kolovozu u takvim uslovima.
 
Od pesaka se ocekuje da gleda u oba smera. Pogotovu kada stoji na kolovozu, koji nije mesto za bleju i caskanje na telefonu.

Doduse to ne oslobadja delimicne odgovornosti vozaca kombija koji je pre ulaska/skretanja i poravnanja video devojku sa svoje desne strane na kolovozu ali je krenuo posle unazad bez provere da li se sklonila.
 
U pravu je Bender. Ima majmuna za volanom koji i u jednosmernoj voze kontra. Ja ne samo što prekidam razgovor (ako ne mogu jednostavno stanem dok ne prekinem) ili skidam slušalice već gledam u oba smera. Čak i taksisti namerno krše pravila da bi prečicom došli do zgrade, stanare i da ne pominjem.
 
Uvek se prilikom prelaska bilo koje ulice gleda levo, pa desno...
U poslednjih par godina i šetnjom po Keju iili pešačkom zonom treba otvoriti "četvoro očiju" zbog bahatih biciklista i trotinetaša.
 
Припадници МУП-а у Новом Пазару ухапсили су 17-годишњака из овог града због сумње да је аутомобилом ударио 15-годишњу девојчицу, која је од задобијених повреда преминула.

Ухапшен је и С.Ћ. (58) из овог града, јер је након несреће комбијем прешао преко тела девојчице и напустио лице места, наводи се у саопштењу Полицијске управе Нови Пазар.
 
Ухапшен је и С.Ћ. (58) из овог града, јер је након несреће комбијем прешао преко тела девојчице и напустио лице места, наводи се у саопштењу Полицијске управе Нови Пазар.
Gospode bože, strašno.
Saobraćajna kultura nikad manja, a bogami i ona ljudska nije ništa bolja.
 

Ne prođe dan a da ne stradaju pešaci.
Ko zna koliko još incidenata ima koji ne izađu u medije.

A vi se i dalje nadajte da će vam kamere, postojeći propisi, saobraćajna policija i tužilaštvo pomoći da budete bezbedni.
 
Juče stojim nekih 10 minuta oko djeram pijace u smeru ka ustaničkoj. Uopšte nema gužve. Idu automobili i onda dodje neki pametan samo upali 4 migavca i odmah, nakon 10 sekundi stvara se gužva. Ko je poslednji u koloni treba mu jedno 50 sekundi da se prestroji i pretekne ovog što se zaustavio, umesto 2 sekunde da se niko nije parkirao. I tako svakih 2 minuta te odluči da nekog izbaci, te da ode u apoteku, te da ode kod kineza, te nekog čeka...
Treba nam pokret kao sto ga imaju rusi "stop a douchebag". https://www.youtube.com/@StopaDouchebag
Živeo sam u Kijevu tamo postoji jedna osoba koja je napravila istu tu foru. https://www.youtube.com/@zupynylosya stim da on ne ide i na barata samo sa stikerima i lepi ljudima na stakla a zaista se zalaže da na mestima na koji dolaze se nešto promeni. Uglavnom su to neki trotari gde ljudi zaobilaze gužve i slično. Vrlo brzo reše problem.
 
Juče stojim nekih 10 minuta oko djeram pijace u smeru ka ustaničkoj. Uopšte nema gužve. Idu automobili i onda dodje neki pametan samo upali 4 migavca i odmah, nakon 10 sekundi stvara se gužva. Ko je poslednji u koloni treba mu jedno 50 sekundi da se prestroji i pretekne ovog što se zaustavio, umesto 2 sekunde da se niko nije parkirao. I tako svakih 2 minuta te odluči da nekog izbaci, te da ode u apoteku, te da ode kod kineza, te nekog čeka...
Зато је увек боље да дигне ауто на тротоар, него да блокира саобраћај.
 
Постоје случајеви када и где то није могуће или није целисходно.
 
Vrh