Šta je novo?

Bahato parkiranje, bahati vozači i malograđanština

Jedino mesto gde se provlačim između vozila je Autokomanda, i kod kružnog toka, pešački prelaz u Bulevaru oslobođenja iz pravca Trošarine, kod cvećara. To radim zato što na tom mestu vozači ne daju 5 para što je pešački prelaz, bego stanu po sred istog i onda čekaju da se uključe na kružni tok. Pritom mi se par puta desilo da mi sviraju što prelazim pešački prelaz kada pokušavaju da se uključe, a i sami vide da ne mogu zbog onih ispred.
 
Jutros se čovek provlači ispred mog auta u koloni, a auto ispred vaga na kvačilu i pošto je uzbrdo, krene u nazad i zamalo da ga priklješti .
 
Nije meni, kao vozaču, problem kada se neko provlači ispred mene jer je velika verovatnoća da ću da ga vidim. Ali na parkingu, dok idem u rikverc i moram da gledam na sve strane mi je problem i dođe mi da izađem iz vozila i fizički objasnim zašto se to ne radi tako.

Zašto fizički? Pa zato što očigledno takav mozak samo tako može da shvati.
 
O čijem trošku? Ko će to da plati? Ko će da plati ljudima koji su tu kupili stanove? Većina neplanskih zgrada je legalizovana. Kako rušiti nešto što je legalno sam?
Tako je sazidano pola Beograd.

Beskonačni začarani krug
У једном тренутку ће доћи до тога, пре или касније.
 

samo vi i dalje pričajte kako pešaci nemarno prelaze pešačke prelaze kao zombiji, da su dužni da se uvere, bla bla.
vozač automobila ima znak za pešački na dovoljnoj udaljenosti da može da uspori. kraj. nema dalje filozofije. pešak je svetinja.
 
Крајње је време за измену закона и драконске казне за прекршаје у саобраћају, дугогодишње затворске казне, доживотно одузимање возачке дозволе, одузимање аутомобила и слично, а за прекорачење брзине у насељеном месту директно у затвор са лица места на минимум 6 месеци.
 
Danas sam prisustvovao događaju koji ne znam da li ću ikada više videti u životu. Zadesio sam se u Beoshoping centru. Po izlasku sam stao na pešački prelaz. Taman što sam prešao pešački u Vojislava Ilića, ispred mene na trotoar se penje Nisan micra. Dade ti čovek gas i ni pet ni šest, nego trotoarom, između parkiranih vozila i zgrada, vozio pravo do okretnice Šumice, jer nije mogao da čeka na kraju kolone na kolovozu. Na svu sreću, nikoga od pešaka nije bilo u tom trenutku na trotoaru.
 
,, .... Dade ti čovek gas i ni pet ni šest, nego trotoarom, između parkiranih vozila i zgrada, vozio pravo do okretnice Šumice.... ,,

Ne,nije to bahatost to prelazi granice bahatosti jer za nju je potreban razum Jednostavno to je još jedan Zombi al u limenom oklopu...

( Deo mog predhodnog posta :Jednostavno sve više ljudi je na ulicama sa totalno odsutni duhom ( neorjentisane svesti) , a kretanje im je kao zombi koj se krece ka nekom prividnom cilju... )


Otvorena je pred praznicka Bg Zombijada.
 
Danas sam prisustvovao događaju koji ne znam da li ću ikada više videti u životu. Zadesio sam se u Beoshoping centru. Po izlasku sam stao na pešački prelaz. Taman što sam prešao pešački u Vojislava Ilića, ispred mene na trotoar se penje Nisan micra. Dade ti čovek gas i ni pet ni šest, nego trotoarom, između parkiranih vozila i zgrada, vozio pravo do okretnice Šumice, jer nije mogao da čeka na kraju kolone na kolovozu. Na svu sreću, nikoga od pešaka nije bilo u tom trenutku na trotoaru.

Редовна појава на делу Новосадског аутопута између бивше лакат кривине и скретања за Алтину код раскрснице са Угриновачком,
пењу се на тротоар и пешачку стазу и пун гас да заобиђу колону на семафору или кад је гужва.
 
Bukvalno počinjem da mislim da bi saobraćaj u ovom gradu bio bezbedniji kada bi se svakom vlasniku Audija i BMW-a oduzelo vozilo i vozačka.

 

samo vi i dalje pričajte kako pešaci nemarno prelaze pešačke prelaze kao zombiji, da su dužni da se uvere, bla bla.
vozač automobila ima znak za pešački na dovoljnoj udaljenosti da može da uspori. kraj. nema dalje filozofije. pešak je svetinja.
Nažalost, lično shvatanje zakona je posebna priča. Vodim da vozač (n)Audija ima 23 godine, verovatno učen da prventvo u svakom slučaju i svugde ima on.
 
Izvini ali zar nije vozač kombija obavezan da proveri šta je iza njega kada ide rikvercom niz ulicu? Uostalom, zato i postoje senzori, kamere i ono čudo što pišti kada teretno vozilo ide u rikverc.
 
Mislim da se malo preteruje samo sa odgovornošću vozača u ovakvim situacijama... ne znam da li si nekad vozio kombi u rikverc? Preglednost postoji sa strana ne i iza vozila...i ne na ovom modelu nema kamera niti senzora. U saobraćaju sam svaki dan više nego što spavam i svaki dan svojom obazrivom vožnjom ili tehnologijom automobila koji vozim spasim život barem barem 2-3 pešaka sa slušalicama, telefonima ili pešacima koji bez gledanja i iznenada skreću na kolovoz van pešačkog.
 
Ovde se pešak nalazio u mrtvom uglu, ne može vozač na svakom metru da izlazi iz kombija da vidi šta je iza njega na kolovozu. Pešak se nalazio na kolovozu (ne na pešačkom) ne osmatraući saobraćaj i ne obraćajući pažnju da li ima vozila na putu.
 
Danas sam prisustvovao događaju koji ne znam da li ću ikada više videti u životu. Zadesio sam se u Beoshoping centru. Po izlasku sam stao na pešački prelaz. Taman što sam prešao pešački u Vojislava Ilića, ispred mene na trotoar se penje Nisan micra. Dade ti čovek gas i ni pet ni šest, nego trotoarom, između parkiranih vozila i zgrada, vozio pravo do okretnice Šumice, jer nije mogao da čeka na kraju kolone na kolovozu. Na svu sreću, nikoga od pešaka nije bilo u tom trenutku na trotoaru.

Редовна појава на делу Новосадског аутопута између бивше лакат кривине и скретања за Алтину код раскрснице са Угриновачком,
пењу се на тротоар и пешачку стазу и пун гас да заобиђу колону на семафору или кад је гужва.
Пре нешто више од 15 година у Тунису бејах у аутобус који у једном тренутку улеће у гужву. У том тренутку видим велики број возла скреће са пута што на тротоар што на пољану па паралелно са улицом. Помислих онда, ови су и нас дебело надмашили, али гледајући правац у ком се крећемо и примећујући свакодневно ово што је @Dzigi Bau описао јер често идем тим путем можда и овај Туниски стил вожње постане редовна појава код нас.
 
Autobusi, kamioni, kombiji i ostala komercijalna vozila trebalo bi da imaju zvucno upozorenje kada idu u rikverc (bipkanje) buduci da je vozacu smanjena vidljivost.
 
Bukvalno počinjem da mislim da bi saobraćaj u ovom gradu bio bezbedniji kada bi se svakom vlasniku Audija i BMW-a oduzelo vozilo i vozačka.


 
Moderni autobusi i kamioni po defaultu imaju zvucni signal za rikverc ali kombiji kako koji.

Debil za volanom naleteo na debila za telefonom.
Gledajući ovaj snimak, pomislih da bar nešto od ponuđenih tehnologija (makar taj zvučni signal) mora da bude obavezan za sva komercijalna vozila koja imaju taj mrtvi ugao... U smislu da im bez toga bude zabranjena registracija.
 
Pa da, da se stavi propis da kombiji sa masom vecom od toga i toga ili kapacitetom putnika tim i tim, moraju da imaju zvucni signal.
 
Mislim da smo zreli za ovo:
 

Prilozi

  • stopkindermoord.jpg
    stopkindermoord.jpg
    19,6 KB · Pregleda: 93
Vrh