Ja zapravo smatram da je problem parkiranja u centru manji problem i da uvek imaš alternativu da dođeš prevozom jer "svi prevozi voze u centar".
Problem je hipergradnja Beograda bez ikakvog plana gde se hiljade, mozda desetine hiljada stanova gradi bez saobraćajne infrastrukture i parkinga. Ja nikad nisam imao problem da se parkiram u centru, uvek se se nađe neko mesto, a i garaža nikad nije 100% popunjena. Problem je što ljudi nemaju ni kod kuće gde da se parkiraju. Posle 18h gotovo da ne postoji legalno parking mesto u celom Beogradu i to je već poprimilo razmere socijalnog problema. Dozvoljena hipergradnja, često nelegalna, dozvoljena gradnja bez parkinga, prodaja individualnih mesta nevezano za stan. I kad se sve to na kraju legalizuješ, onda se neko seti da rešava posledicu a ne uzrok.
I to u Srbiji nije samo sa temom parkinga, već u svim sferama. Dozvoliš da se celo naselje izgradi nelegalno, pa im onda ne daješ struju jer su nelegalni, pa ih onda legalizuješ pred izbore, pa im pišeš kaznu jer su nepropisno parkirani jer parking ni ne postoji ali si dozvolio da ne postoji.
Koja su rešešenja za ovo što ja navodim, obzirom da je sve već trajno arhitektonski uništeno?
-Zabraniti posedovanje auta za sve koji nemaju lično parking mesto?
-Srušiti pola Beograda i napraviti bolji?
-Napraviti ogromne podzemne garaže po svim naseljima?
-Raseliti dođoše?
Jedino je realno da će se desiti da će dvosmerne ulice sve više postajati jednosmerne a da će se jedna traka pretvoriti u zonu. Ulaganja nula, a parking se naplaćuje.