Šta je novo?

Bahato parkiranje, bahati vozači i malograđanština

U Milesevksoj ima jos takvih basti osim cegera, Jawa kafic, Djilasova picerija Piazza, restoran Trac, poslasticanica...
oni placaju zakup na tim mestima, i to nije jeftino, e sad da li je to normalno da isto mesto prodaju 2 x , po meni naravno nije, ali to je u srzi sistema, da otme pare a ne da uredi parkiranje. Jer da je cilj bio samo uredjene parkiranja, ne bi onda naplacivali ljudima da se parkiraju ispred kuce gde zive. Mogli su lako da dozvole besplatno parkiranje ispred kuce, kada odes van svoje zone, placas. Ali onda oni ne bi imali 50-60 eura godisnje sigurnih. od skoro svakog Beogradjanina a uskoro i gradjanina Srbije koji ima auto, Obzirom da ljudi nece/nemogu da placaju ni struju, vodu, tv pretplatu, beo plus nece ni parking zonu. Onda se parkiraju na zurtom, na zelenoj povrsini, farbaju u zuto , udaraju znake za zabranu parkiranja...
 
dozvoljeno je postaviti baštu duž fronta lokala.

naravno ovo se ne radi za džabe nego se plaćaju debele pare za zauzetost tih parking mesta.


e sad što u tom kraju već vlada nestašica parkinga to je druga priča.
 
Ти што неће да плаћају комуналије и сл. је најобичнији лоповлук и бахатост. Нисам видео никога ко има плату испод 20000 да не плаћа рачуне, само оне који имају су ти који кукају да им све смета.
Још и бесплатно да се паркирају у својој зони. Ако немају 457 динара за месечну претплату онда нека не возе ауто и продају исти. Или нађи негде гаражу. Јер се опет све своди на безобразлук и бахатост. Паркира на трави, на пешачком и сл.
 
a šta ako plaća mesečno za zonu u kraju, nema garažu i nema mesta u celoj ulici i kvartu. Da proda onda auto.
 
hobotnica":1hatv71h je napisao(la):
a šta ako plaća mesečno za zonu u kraju, nema garažu i nema mesta u celoj ulici i kvartu. Da proda onda auto.
Nebitno, bitno je da placa, to je poenta :(
 
Битно је да паркира испред зграде. Да паркира 300 метара даље био би смак света.
 
dsc04214.jpg
 
Kako da ne to ima pravo samo regularna policija ne sminkeri provjericu
 
proveri, uvek im je odgovor da su baš tada bili na zadatku iliti u nekoj važnoj akciji
 
12175_4912401178026_2072989193_n.jpg


Ajde da su imali neki zadatak, ili stali da kupe cigare u trafici, na minut... Ali izlaze sa kesom a u njoj lepinja i jogurt, i ulaze u restoran koji se nalazi na toj stanici tramvaja na autokomandi
 
Zaustavljanje i parkiranje
Ĉlan 62
Vozač ne sme da zaustavi, odnosno parkira vozilo na mestu na kome bi ono ugrožavalo bezbednost drugih učesnika u saobraćaju ili predstavljalo smetnju za normalno odvijanje saobraćaja ili kretanje pešaka.
Odredbe ovog zakona o zaustavljanju i parkiranju ne primenjuju se na policijske službenike u obavljanju službene dužnosti ako bi obaveza poštovanja odredbi o zabrani zaustavljanja ili parkiranja vozila omela uspešno obavljanje službene dužnosti.
Aj dokaži da nije na službenoj dužnosti
 
Bio članak danas u papirnom izdanju blica o ovim policajcima koji bahato parkiraju, medju slikama je i ova moja :)
 
Ako hoćeš, možeš da ih tužiš zbog kršenja autorskih prava. Obično se odlučuju za vansudsko poravnjanje (100-200e).
 
Ne ne, ja sam im poslao sliku :) sa tekstom koji sam i ovde napisao :)
pošto se nisam predstavio lepo su napisali tekst po rečima čitaoca blica :))
i hteo sam da izadje slika u novinama
 
Roditelji, gde vam je pamet?
BEZOBZIRNO: Zar se ovako vozi dete?!

Crna Hronika, 06:30, 01.12.2012.
Autor: Zorica Nikolić,Foto: Dragan Kadić KURIR

Otac i majka dozvolili sinu da leži na dasci iza zadnjeg sedišta i tako ga vozili jednom od najprometnijih beogradskih ulica. Da se desio bilo kakav sudar, pitanje je da li bi ovo dete preživelo.

beograd-automobil-dete-l.jpg


beograd-automobil-dete-l.jpg


BEOGRAD - Bezobzirno!
Nesavesni roditelji vozili su svog sina, ne starijeg od pet godina, na dasci iza zadnjeg sedišta „fijata sejćento“, a reporteri Kurira zabeležili su ovaj prizor na Bulevaru vojvode Mišića, kod Sajma. Da je kojim slučajem došlo do sudara, ovom mališanu ne bi bilo spasa!

- Dečak je ležao i zabavljao se. Prevrtao se po dasci, podizao noge... Potom se pridigao i seo, a onda ponovo prilegao. Nije mi jasno da su roditelji to dozvolili. Ne smem ni da zamislim šta je sve moglo da se dogodi i kakve bi posledice bile. Tad bi bilo kasno za kajanje - rekao je jedan očevidac.

Damir Okanović, direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja, kaže da roditelji dečaka nisu svesni opasnosti koja je pretila njihovom detetu.

- Roditelji ne misle loše svom mališanu, već žele da mu ugađaju i da se on zabavlja. Međutim, ne shvataju šta bi sve moglo da se desi. Dečak bi zadobio ozbiljne povrede i kad bi samo došlo do naglog kočenja. U slučaju direktnog sudara, mališan bi proleteo kroz šoferšajbnu, a da je u „fijat“ neko udario otpozadi, mališan bi verovatno poginuo - kaže Okanović, dodajući da je za sve odgovorna država jer nije postojala nijedna edukativna kampanja kako bi se roditeljima podigla svest o bezbednom prevozu dece.

Okanović je objasnio da tek svaki peti roditelj u Beogradu decu do 12 godina vozi na zadnjem sedištu i vezuje ih.

- Ostala deca su ugrožena i, nažalost, često se dešava da ginu u nesrećama koje i nisu tako teške - kaže Okanović.

Šta kaže zakon

- deca do 12 godina moraju da sede na zadnjem sedištu
- mališani moraju da budu vezani
- ukoliko je dete niže od 150 centimetara, neophodno je auto-sedište ili podmetač
 
Preteruje se sa ovakvim člancima.

Nije za ovu temu, ali zanima me da li postoji neka statistika koja pokazuje kolika je bila smrtnost dece u automobilima pre i posle obaveze za korišćenje onih dečjih sedišta (naravno uzimajući u obzir i količinu automobila, kao i ostale statističke parametre)
 
astrodule":1hb7be06 je napisao(la):
Nije za ovu temu, ali zanima me da li postoji neka statistika koja pokazuje kolika je bila smrtnost dece u automobilima pre i posle obaveze za korišćenje onih dečjih sedišta (naravno uzimajući u obzir i količinu automobila, kao i ostale statističke parametre)

Posto se to uvodi iz EU i Amerike, verujem da statistike pokazuju da to ima prilicno efekta na bezbednost dece.

Kod nas takva statistika ne moze da postoji, jer opet statistika govori da je ta uredba uglavnom ostala mrtvo slovo na pairu.
 
Статистика постоји и чињеница да је смањена смртност деце. Не могу да пронађем ту статистику, али знам да је има и мислим да је објављена кад је била код Сава Центра, бесплатна провера квалитета дечијих седишта. Наравно, много је мања смртност деце, јер се ипак Уредба поштује.
Мислим да се са овим чланком не претерује, чак је и поучан у смислу, можда ће некоме чудно деловати, најблаже речано, небриге, неодговорног и бахатог понашања родитеља према соственом детету, односно како се не треба понашати.
Колико ефекта имају дечија седишта, је пример саобраћајне несреће која се пре неких два месеца догодила у Новом Београду на раскрсници Ђорђа Станојевића и Др. Агостина Нета, када је возач Пежоа 407, непоштујући знак стоп, у пуној брзини, ударио жену у Тојоти, која се од силине удара преврнула на кров. Позади у дечијим седиштима су седела њена два сина, близанци. Да којим случајем нису била у тим дечијим седиштима, настрадала би (пу, пу).
Само је у питању свест људи, односно одговорност према себи и другоме. На жалост неки тога нису у опште свесни, па макар то било и најрођеније дете.
 
Не могу да верујем. Да га је било шта ударило отпозади шта мислите да би било са дететом. Дебилно.
Има на сајту потрошачки саветник тест дечијих седишта за ауто. Невероватно је да се код нас нуде седишта на надувавање. Ван памети.
Саветују да се дете не вади из седишта док год му појас за везивање качи врат, јер и вожња детета ван седишта које није везано на задњем седишту ти је исто као да си га ставио као ови да лети по ауту. Може појас да повреди приликом кочења.
 
Vrh